teodor_ch Δημοσ. χθες στις 10:15 πμ Δημοσ. χθες στις 10:15 πμ 25 λεπτά πριν, amvrosiusd είπε Οταν λέτε προβλήματα που βγάζει? Σου έχουν γράψει παραπάνω.
bandit650 Δημοσ. χθες στις 05:43 μμ Δημοσ. χθες στις 05:43 μμ 8 ώρες πριν, mike15 είπε αφηστε την αγορα και παρτε ηλεκτρικο leasing: https://www.carandmotor.gr/nea/tha-apoktisoyn-ilektriko-aytokinito-me-50-eyro-mina 4 μηνες θα διαρκεσει το προγραμμα ,οποιος προλαβει . για τα ποσα που αναφερει σαν οικογενοιακο εισοδημα δε νομιζω να ειναι ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο η προτεραιοτητα τους. 2
sattack Δημοσ. χθες στις 06:09 μμ Δημοσ. χθες στις 06:09 μμ (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, bandit650 είπε για τα ποσα που αναφερει σαν οικογενοιακο εισοδημα δε νομιζω να ειναι ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο η προτεραιοτητα τους. Για έναν χαμηλόμισθο εργαζόμενο, αν με 50Ε το μηνα γλιτώνει εισιτήρια συγκοινωνιών, ή ξεφορτωνεται ένα σαπάκι ICE που είχε πριν και του κόστιζε ο κούκος αηδόνι σε επισκευές, και μπορεί να πληρώνει 3-5Ε ρεύμα στα 100χλμ αντί για βενζίνη, και εκτός από τη δουλειά του να πηγαινει και όπου αλλού χρειαστεί, και θα τον καλύψει για 3 χρόνια, όπου μετά θα εχει φτιάξει η αγορά με φθηνά καινούργια και φθηνά μεταχειρισμένα ηλεκτρικά, ακούγεται μεν καλό... ΟΜΩΣ είναι σε 1 με 1.5 χρόνο από τώρα, οπότε δεν λύνει το πρόβλημα που μπορεί να έχει κάποιος τώρα άμεσα, και φυσικά απευθύνεται σε συγκεκριμένη κατηγορία χαμηλού εισοδήματος, οπότε έτσι κι αλλιώς πολύ κόσμο δεν τον αφορά. Οπότε ναι μεν δεν είναι κάτι άχρηστο, αλλά ούτε είναι και λύση για πάσα νόσο.... Επεξ/σία χθες στις 06:10 μμ από sattack
bandit650 Δημοσ. χθες στις 06:17 μμ Δημοσ. χθες στις 06:17 μμ 7 λεπτά πριν, sattack είπε Για έναν χαμηλόμισθο εργαζόμενο, αν με 50Ε το μηνα γλιτώνει εισιτήρια συγκοινωνιών, ή ξεφορτωνεται ένα σαπάκι ICE που είχε πριν και του κόστιζε ο κούκος αηδόνι σε επισκευές, και μπορεί να πληρώνει 3-5Ε ρεύμα στα 100χλμ αντί για βενζίνη, και εκτός από τη δουλειά του να πηγαινει και όπου αλλού χρειαστεί, και θα τον καλύψει για 3 χρόνια, όπου μετά θα εχει φτιάξει η αγορά με φθηνά καινούργια και φθηνά μεταχειρισμένα ηλεκτρικά, ακούγεται μεν καλό... ΟΜΩΣ είναι σε 1 με 1.5 χρόνο από τώρα, οπότε δεν λύνει το πρόβλημα που μπορεί να έχει κάποιος τώρα άμεσα, και φυσικά απευθύνεται σε συγκεκριμένη κατηγορία χαμηλού εισοδήματος, οπότε έτσι κι αλλιώς πολύ κόσμο δεν τον αφορά. Οπότε ναι μεν δεν είναι κάτι άχρηστο, αλλά ούτε είναι και λύση για πάσα νόσο.... ειναι μισθωση με διαρκεια 3 η 4 χρονια. μετα τι θα κανει; θα πληρωσει για αγορα;
sattack Δημοσ. χθες στις 06:26 μμ Δημοσ. χθες στις 06:26 μμ 2 λεπτά πριν, bandit650 είπε ειναι μισθωση με διαρκεια 3 η 4 χρονια. μετα τι θα κανει; θα πληρωσει για αγορα; Μιλάμε για φήμες τώρα. Στην αρχή οι φήμες ήταν ότι θα το ανακοίνωναν στη ΔΕΘ, και πήγαν κουβά. Τώρα λένε μετά 1-1.5 χρόνο... Αλλά υποθετικά να το πάρουμε, πες οτι είτε δεν θα υπάρχει καν option αγοράς, ειτε και να υπαρχει, θα ειναι το ποσο τόσο μεγάλο που αποκλείεται κανείς να μπορεί να το αγοράσει, Ακόμα κι έτσι λοιπόν, αν όντως με 50 (η πες εως 80-100Ε) το μήνα μπορει καποος να νοικιάσει ενα μοντέρνο αυτοκίνητο που καει 3-5Ε στα 100χλμ για 3 χρονια, γιατι να μην το νοικιάσει? Αντί να πληρωνει πχ συγκοινωνία ή να συντηρεί ένα σαπακι θερμικό? Αυτο έγραψα. Αλλά ξανά, μιλάμε για συγκεκριμένη κατηγορία χαμηλομισθων και μετά από 1-1.5 χρονο. Δεν είναι άχρηστο πρόγραμμα, αλλά ούτε είναι ευρεία λύση για όλους. 1
basilis_k6 Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες 6 λεπτά πριν, sattack είπε Μιλάμε για φήμες τώρα. Στην αρχή οι φήμες ήταν ότι θα το ανακοίνωναν στη ΔΕΘ, και πήγαν κουβά. Τώρα λένε μετά 1-1.5 χρόνο... Αλλά υποθετικά να το πάρουμε, πες οτι είτε δεν θα υπάρχει καν option αγοράς, ειτε και να υπαρχει, θα ειναι το ποσο τόσο μεγάλο που αποκλείεται κανείς να μπορεί να το αγοράσει, Ακόμα κι έτσι λοιπόν, αν όντως με 50 (η πες εως 80-100Ε) το μήνα μπορει καποος να νοικιάσει ενα μοντέρνο αυτοκίνητο που καει 3-5Ε στα 100χλμ για 3 χρονια, γιατι να μην το νοικιάσει? Αντί να πληρωνει πχ συγκοινωνία ή να συντηρεί ένα σαπακι θερμικό? Αυτο έγραψα. Αλλά ξανά, μιλάμε για συγκεκριμένη κατηγορία χαμηλομισθων και μετά από 1-1.5 χρονο. Δεν είναι άχρηστο πρόγραμμα, αλλά ούτε είναι ευρεία λύση για όλους. θα εχει στανταρ option αγορας αφου κανενας δεν θελει μτχ ηλεκτρικο 4ετιας, ποσο μαλλον η εταιρεια, αν ποτε γινει το προγραμμα πραξη. εντωμεταξυ η μεσαια ταξη μας ειπαν ειναι 40κ, αλλο ενα προγραμμα παει σε ταβανι 25κ οπως λεει εδω Οι δικαιούχοι σύμφωνα με πληροφορίες θα χωριστούν σε δύο κατηγορίες που θα περιλαμβάνουν νέους ανθρώπους με χαμηλά εισοδήματα από 5.000 έως 12.500 ευρώ, ενώ η δεύτερη κατηγορία θα αφορά οικογένειες με εισόδημα από 10.000 ευρώ έως 25.000 ευρώ το οποίο θα προσαυξάνεται κατά 1.000 ή 1.500 ανά ανήλικο τέκνο. αρα παλι στην απεξω η πλειοψηφια που δηλωνει τα εισοδηματα και ειναι ακριβως στο 25-40κ. το να ισχυει το προγραμμα μονο μετα απο αποσυρση ή αν δεν εχεις οχημα στο ονομα σου ηταν πολυ δυσκολη σκεψη μαλλον και δεν τους περασε απο το μυαλο.
andreas-d Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες 5 λεπτά πριν, sattack είπε Μιλάμε για φήμες τώρα. Στην αρχή οι φήμες ήταν ότι θα το ανακοίνωναν στη ΔΕΘ, και πήγαν κουβά. Τώρα λένε μετά 1-1.5 χρόνο... Αλλά υποθετικά να το πάρουμε, πες οτι είτε δεν θα υπάρχει καν option αγοράς, ειτε και να υπαρχει, θα ειναι το ποσο τόσο μεγάλο που αποκλείεται κανείς να μπορεί να το αγοράσει, Ακόμα κι έτσι λοιπόν, αν όντως με 50 (η πες εως 80-100Ε) το μήνα μπορει καποος να νοικιάσει ενα μοντέρνο αυτοκίνητο που καει 3-5Ε στα 100χλμ για 3 χρονια, γιατι να μην το νοικιάσει? Αντί να πληρωνει πχ συγκοινωνία ή να συντηρεί ένα σαπακι θερμικό? Αυτο έγραψα. Αλλά ξανά, μιλάμε για συγκεκριμένη κατηγορία χαμηλομισθων και μετά από 1-1.5 χρονο. Δεν είναι άχρηστο πρόγραμμα, αλλά ούτε είναι ευρεία λύση για όλους. Όλα αυτά είναι άχρηστα μέτρα για ψήφους.. Το αμάξι είναι ένα ακόμα στόμα, αν δεν έχεις να το ταΐσεις άχρηστο.. Ένας με τόσο χαμηλό εισόδημα, έτσι και αλλιώς δεν χρειάζεται αυτοκίνητο, γιατί καλά καλά δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα ο ίδιος.. Υπάρχει και το πεζω τον δύο αλλά παλαιά.. 2
mike15 Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, bandit650 είπε για τα ποσα που αναφερει σαν οικογενοιακο εισοδημα δε νομιζω να ειναι ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο η προτεραιοτητα τους. 36 λεπτά πριν, sattack είπε ΟΜΩΣ είναι σε 1 με 1.5 χρόνο από τώρα, οπότε δεν λύνει το πρόβλημα που μπορεί να έχει κάποιος τώρα άμεσα, και φυσικά απευθύνεται σε συγκεκριμένη κατηγορία χαμηλού εισοδήματος, οπότε έτσι κι αλλιώς πολύ κόσμο δεν τον αφορά. Οπότε ναι μεν δεν είναι κάτι άχρηστο, αλλά ούτε είναι και λύση για πάσα νόσο.... παιδια,το 60% των εισοδηματων δηλωνει περιπου 9-10.000 εισοδημα,ειλικρινα πιστευετε οτι ολοι αυτοι δηλωνουν το πραγματικο τους εισοδημα? 28 λεπτά πριν, bandit650 είπε ειναι μισθωση με διαρκεια 3 η 4 χρονια. μετα τι θα κανει; θα πληρωσει για αγορα; δεν θα γινεται αγορα μετα,ειναι μονο χρηση-ενοικιαση.μετα δεν ξερω,δεν αναφερει κατι νομιζω. κατι που δεν τονιστηκε ειναι οτι υπαρχει οριο των 15χιλ. την ημερα για μετακινηση για εργασια.αυτο πως θα το διαπιστωνουν? και οχι πανω απο 15.000 τον χρονο. οκ,καλο το οριο αλλα αυτο τωρα ειναι ελευθερια μετακινησης? δλδ. εαν κανεις 16.000 χιλ τι σημαινει? Επεξ/σία πριν από 23 ώρες από mike15
Titos301 Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες ποσοι μενουν σε σπιτι με parking για να βαλουν φορτιστες; ελαχιστοι...
sattack Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες Ξανά, δεν ειναι κακό, είναι niche και ειναι ακόμα στο στάδιο φήμης. 29 λεπτά πριν, andreas-d είπε Το αμάξι είναι ένα ακόμα στόμα, αν δεν έχεις να το ταΐσεις άχρηστο.. Ένας με τόσο χαμηλό εισόδημα, έτσι και αλλιώς δεν χρειάζεται αυτοκίνητο, γιατί καλά καλά δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα ο ίδιος.. Εγώ προσωπικά ξέρω αμέσως σμεσως τουλάχιστον 3 άτομα στην Αθήνα που είναι με έτσι χαμηλό εισόδημα και ταλαιπωρούνται με σαπάκια και καθε τρεις και λιγο τρεχουν στο μάστορα και τελικά πληρωνουν περισσότερα ετησίως σε συντήρηση απο οσο μου κοστίζει εμένα ένα ακριβό αυτοκίνητο. Δεν χρειάζεται να τα ισοπεδώνουμε όλα. Και οι χαμηλομισθοι έχουν ανάγκη απο ένα καλό φθηνό αυτοκίνητο. 15 λεπτά πριν, Titos301 είπε ποσοι μενουν σε σπιτι με parking για να βαλουν φορτιστες; ελαχιστοι... Again, δεν σημαίνει οτι μια λύση πρέπει να καλύπτει τους πάντες αλλιώς είναι κακή. Δεν γίνεται αυτό. Ας καλύψει κάποιους, κέρδος είναι. Το έχουμε πει, δεν γινεται να πάει η ηλεκτροκίνηση απευθείας από το 0% στο 100%. Ξεκίνησε από κατηγορια αγοραστών τύπου Αudi A8, πήγε στα τύπου Αudi A6, μετά Α4 και Α3, τώρα σιγά σιγά θα αρχίσει να καλύπτει και κατηγορία πελατών που θα αγόραζαν VW Polo. Και ναι, θα ξεκινήσει πρώτα απο όσους έχουν παρκιγκ και όσους μπορούν να φορτιζουν στη δουλειά. Μετά, όσο περισσότερα ηλεκτρικά έχουν πουληθεί, τόσο περισσότερες υποδομές φόρτισης θα αναπτυχθούν και θα μπορούν να πάρουν και αυτοί που δεν έχουν δικό τους παρκιγκ ή φόρτιση στη δουλειά. Έτσι προχωράει το πράγμα, όχι από το 0% στο 100% από τη μια μέρα στην άλλη. 3
bandit650 Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες Ενας χαμηλομισθος δε μπορει να εχει ηλεκτρικο οχημα γιατι εκτος απο κοστος αγορας και αυτα που εχουν ηδη αναφερθει εχει πολυ υψηλο ασφαλιστρο. Επισης ελαστικα που κοστιζουν τ ενα οσο η 4αδα για τα συμβατικα. 1
ObeyWario! Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες 3 λεπτά πριν, bandit650 είπε Ενας χαμηλομισθος δε μπορει να εχει ηλεκτρικο οχημα γιατι εκτος απο κοστος αγορας και αυτα που εχουν ηδη αναφερθει εχει πολυ υψηλο ασφαλιστρο. Επισης ελαστικα που κοστιζουν τ ενα οσο η 4αδα για τα συμβατικα. Αν και δεν νομίζω το κόστος συμμετοχής να είναι μόνο 50Ε/μήνα στο leasing δεν πληρώνεις τίποτα άλλο πέρα απτη μίσθωση, ασφάλεια service ελαστικά κτλ είναι μέσα στο κόστος ενοικίασης Παρόλα αυτά το peugeot 208 τι διαφορά έχει στα ελαστικά ανάμεσα στην απλή και την ηλεκτρική έκδοση που τα κάνουν να κοστίζουν 4φορές πάνω; 1
newlynx Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δεν μένουμε καλύτερα στο θέμα από το να σχολιάζουμε δημοσιεύματα σελίδων με αρχή τίτλου "αποκλειστικό", "μόνο εδώ", "δεν ξανάγινε"; Μερικοί συνεχώς ανεβάζετε "ειδήσεις" από 3-4 click-bait αυτοκινητικές σελίδες και μετά ακολουθούν υποθετικά σχόλια και αναλύσεις. 8
sattack Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες 13 λεπτά πριν, bandit650 είπε Ενας χαμηλομισθος δε μπορει να εχει ηλεκτρικο οχημα γιατι εκτος απο κοστος αγορας και αυτα που εχουν ηδη αναφερθει εχει πολυ υψηλο ασφαλιστρο. Επισης ελαστικα που κοστιζουν τ ενα οσο η 4αδα για τα συμβατικα. Καλά, όσα θα κερδίσει από μηδέν σέρβις, μηδέν ζημιές, και 3-5Ε κόστος "καυσιμου" τα 100χλμ, μπορει να πληρώσει και λιγο ακριβότερη ασφάλεια. Τα δε ελαστικά, δεν εχουν χρυσάφι μέσα τους, οποιοδήποτε ελαστικό ειναι εγκεκριμένο για το βάρος του οχήματος, κανει. Μόνη αλλη διαφορά στα EV tyres η δήθεν μείωση θορύβου, αν εκει καταλήξουμε να κοστίζει πολυ, απλώς δεν τα πληρώνεις. Ήδη η 1 απο τις 3 που ανέφερα στην Αθήνα πήρε ηλεκτρικό, πέταξε το παλιό σαπάκι που την ταλαιπωρούσε, και θα πάρει μια ανάσα επιτέλους. 2
Titos301 Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες @sattackσυμφωνω δυστυχως δεν βλεπω πως μπορει να γινει αυτο, δηλαδη μια μεγαλη μεριδα του κοσμου που νοικιαζει σπιτι να εχει φορτιστη για το αυτοκινητο 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα