Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

χαζευα αυτο εδω https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ksepoylaei-to-Mazda-EZ-60-poy-erxetai-Eyrwph_275711.asp

και σκεφτηκα το εξης. εστω αυριο αρχιζουν να κυκλοφορουν πολλα rev. γενικα η ταση παει προς τα εκει συνεχως. πως θα φορολογησεις στην ψωροκωσταινα ενα τετοιο αμαξι? τι τελη θα εχει? Δεν δουλευει το μοτερ συνεχως, ισως καθολου. Αν δηλαδη βαλεις ενα 2λιτρο μοτερ αυτοματως εκτος απο τελη εχει και φορο πολυτελειας?

Δημοσ.
2 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

χαζευα αυτο εδω https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ksepoylaei-to-Mazda-EZ-60-poy-erxetai-Eyrwph_275711.asp

και σκεφτηκα το εξης. εστω αυριο αρχιζουν να κυκλοφορουν πολλα rev. γενικα η ταση παει προς τα εκει συνεχως. πως θα φορολογησεις στην ψωροκωσταινα ενα τετοιο αμαξι? τι τελη θα εχει? Δεν δουλευει το μοτερ συνεχως, ισως καθολου. Αν δηλαδη βαλεις ενα 2λιτρο μοτερ αυτοματως εκτος απο τελη εχει και φορο πολυτελειας?

Εφόσον το μοτέρ δουλεύει σαν γεννήτρια δεν νομίζω να δούμε κάτι τόσο μεγάλο ακόμη και στα μεγαλύτερου κυβισμού αυτοκίνητα. 

Τώρα τέτοια αυτοκίνητα όσοι έχετε το άγχος της αυτονομίας πιθανών θα τα πάρετε στην αρχή και μετά θα τα αφήσετε γιατί δεν θα θέλετε να κάνετε service σε ένα κινητήρα που δεν χρησιμοποιείται ή θα αναγκάζεστε να τον χρησιμοποιείται μια στο τόσο για να μην μένει στάσιμος.

Δεν αποκλείω το γεγονός να μείνουν στην αγορά για εκείνους που κάνουν μακρινά ταξίδια χωρίς να σταματήσουν και θέλουν να συνδυάσουν την αυτονομία αλλά και την οικονομία της ηλεκτροκίνησης σε ένα αμάξι. Πόσα όμως επιβατικά οδηγούνται σαν νταλίκες με δύο οδηγούς 6 ώρες ο ένα και μετά 6 ώρες ο επόμενος; Δεν ξέρω αν θα αξίζει έστω και γι αυτή την μικρή ομάδα οδηγών γιατί δεν νομίζω να είναι και μεγάλη να μπουν οι εταιρείες στον κόπο και να παράγουν τέτοια αυτοκίνητα; Ίσως σε ημιφορτηγά, φορτηγάκια και πάνω ναι. 

  • Like 1
Δημοσ.

Νομίζω πως αυτό που έχω δει στα RE οχήματα είναι ότι κοιτάνε να μεγιστοποιήσουν το ποσοστό απόδοσης του κινητήρα (έχουν πλέον φτάσει κοντά στο 50%). Οι κινητήρες που βλέπουμε συνήθως φτάνουν έως τα 1.5 λίτρα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Εφόσον το μοτέρ δουλεύει σαν γεννήτρια δεν νομίζω να δούμε κάτι τόσο μεγάλο ακόμη και στα μεγαλύτερου κυβισμού αυτοκίνητα. 

Τώρα τέτοια αυτοκίνητα όσοι έχετε το άγχος της αυτονομίας πιθανών θα τα πάρετε στην αρχή και μετά θα τα αφήσετε γιατί δεν θα θέλετε να κάνετε service σε ένα κινητήρα που δεν χρησιμοποιείται ή θα αναγκάζεστε να τον χρησιμοποιείται μια στο τόσο για να μην μένει στάσιμος.

Δεν αποκλείω το γεγονός να μείνουν στην αγορά για εκείνους που κάνουν μακρινά ταξίδια χωρίς να σταματήσουν και θέλουν να συνδυάσουν την αυτονομία αλλά και την οικονομία της ηλεκτροκίνησης σε ένα αμάξι. Πόσα όμως επιβατικά οδηγούνται σαν νταλίκες με δύο οδηγούς 6 ώρες ο ένα και μετά 6 ώρες ο επόμενος; Δεν ξέρω αν θα αξίζει έστω και γι αυτή την μικρή ομάδα οδηγών γιατί δεν νομίζω να είναι και μεγάλη να μπουν οι εταιρείες στον κόπο και να παράγουν τέτοια αυτοκίνητα; Ίσως σε ημιφορτηγά, φορτηγάκια και πάνω ναι. 

δεν θα μεινουν, δεν υπαρχουν ουσιαστικα, τωρα ερχονται,  2026-2028 αν και κυριως ειναι μεγαλα suv με κυρια αγορα την αμερικη.

οι κινητηρες ουσιαστικα δουλευουν σε πολυ συγκεκριμενο load, δεν εχουν κιβωτιο, δεν θελουν σχεδον καθολου συντηρηση (και μαλλον δεν θα χρειαστει να κανεις συντηρηση περαν των πολυ απλων, σχεδον ποτε). ειναι καλη ιδεα αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι βιωσιμη σε νορμαλ μεγεθους αυτοκινητα χωρις να πρεπει να χασεις πολυ χωρο η να φορεσεις πολυ μικρη μπαταρια. αν και ενα 1,5λ 38kwh νορμαλ μεγεθους αμαξι εγω θα το προτιμουσα απεναντι σε ενα hybrid η ενα ev.

Επεξ/σία από basilis_k6
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

δεν θα μεινουν, δεν υπαρχουν ουσιαστικα, τωρα ερχονται,  2026-2028 αν και κυριως ειναι μεγαλα suv με κυρια αγορα την αμερικη.

οι κινητηρες ουσιαστικα δουλευουν σε πολυ συγκεκριμενο load, δεν εχουν κιβωτιο, δεν θελουν σχεδον καθολου συντηρηση (και μαλλον δεν θα χρειαστει να κανεις συντηρηση περαν των πολυ απλων, σχεδον ποτε). ειναι καλη ιδεα αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι βιωσιμη σε νορμαλ μεγεθους αυτοκινητα χωρις να πρεπει να χασεις πολυ χωρο η να φορεσεις πολυ μικρη μπαταρια. αν και ενα 1,5λ 38kwh νορμαλ μεγεθους αμαξι εγω θα το προτιμουσα απεναντι σε ενα hybrid η ενα ev.

Έχει ήδη η leapmotor τέτοιο αμάξι στην Ελλάδα. Αν λίγο ψάξω ίσως να βρω και άλλες χώρια τα PHEV της BYD που μπορούν να λειτουργήσουν και με αυτόν τον τρόπο. 

Όσον αφορά το service τώρα δεν νομίζω σε κινητήρα να αφήσεις λάδια πάνω από ένα έτος.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Έχει ήδη η leapmotor τέτοιο αμάξι στην Ελλάδα. Αν λίγο ψάξω ίσως να βρω και άλλες χώρια τα PHEV της BYD που μπορούν να λειτουργήσουν και με αυτόν τον τρόπο. 

Όσον αφορά το service τώρα δεν νομίζω σε κινητήρα να αφήσεις λάδια πάνω από ένα έτος.

αυτο και ενα mazda. η byd δεν εχει αποσο ξερω r-ev, το dm-i βεβαια δουλευει κατα 90% σαν rev αν εχω καταλαβει καλα απο τα review, σπανια θα χρειαστει να δουλεψει τους τροχους το μοτερ. 

κατι μου λεει πως ολα αυτα θα εξαφανιστουν οχι οταν εχουμε σουπερ φορτιση η μεγαλυτερες μπαταριες αλλα οταν θα εχουμε ακομα πιο αποδοτικα μοτερ. οι 60αρες μπαταριες ειναι μια χαρα, σε λιγο θα φορτιζουν ολοι με 200+, αν πεσουμε σταθερα κατω απο τα 12kwh/100km με 500 χλμ αυτονομια και φορτιση σε 15-20 λεπτα ολα αυτα θα ειναι ανουσια. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, basilis_k6 said:

κατι μου λεει πως ολα αυτα θα εξαφανιστουν οχι οταν εχουμε σουπερ φορτιση η μεγαλυτερες μπαταριες αλλα οταν θα εχουμε ακομα πιο αποδοτικα μοτερ. 

Τα ηλεκτρικά μοτέρ πάνω κάτω έχουν την ίδια περίπου απόδοση στην μετατροπή ενέργειας. Ακόμα και μεγάλες διαφορές της τάξης του 10% αν υπάρχουν από το καλύτερο στο χειρότερο, θα οδηγούσαν σε πραγματική διαφορά 1-2 kwh/100km. 

Η αποδοτικότητα εξαρτάται από τέσσερα κυρίως χαρακτηριστικά. Αεροδυναμική, ταχύτητα, βάρος και οδηγική συμπεριφορά. Όσο βλέπουμε αμάξια δύο+ τόνων και οδηγούς που δεν επιλέγουν μέγιστο regeneration ή one pedal, μην περιμένεις ιδιαίτερες εξελίξεις. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Dante80 είπε

Τα ηλεκτρικά μοτέρ πάνω κάτω έχουν την ίδια περίπου απόδοση στην μετατροπή ενέργειας. 

Αυτο. 

Και ειναι πανω απο 90% η απόδοση, οποτε δεν παιζει ιδιαίτερη βελτίωση εκει. 

 

Στην αεροδυναμικη και στο βαρος(αρα energy density απο καινουριου τυπου μπαταριες) μπορει να ερθει καλυτερη καταναλωση στα ηλεκτρικα. 

Και η αεροδυναμική δεν μπορεί να βελτιωθεί πολυ χωρις να εχει μειονεκτηματα οσον αφορα τους χωρους/σχημα. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, Dante80 είπε

Τα ηλεκτρικά μοτέρ πάνω κάτω έχουν την ίδια περίπου απόδοση στην μετατροπή ενέργειας. Ακόμα και μεγάλες διαφορές της τάξης του 10% αν υπάρχουν από το καλύτερο στο χειρότερο, θα οδηγούσαν σε πραγματική διαφορά 1-2 kwh/100km. 

Η αποδοτικότητα εξαρτάται από τέσσερα κυρίως χαρακτηριστικά. Αεροδυναμική, ταχύτητα, βάρος και οδηγική συμπεριφορά. Όσο βλέπουμε αμάξια δύο+ τόνων και οδηγούς που δεν επιλέγουν μέγιστο regeneration ή one pedal, μην περιμένεις ιδιαίτερες εξελίξεις. 

Οι μπαταρίες είναι το θέμα.

Να πέσουν σε βάρος σιγά σιγά...

  • Like 2
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, AntonisKo είπε

Το νέο Citroen E C3 το έχει κάποιος?

Έμαθα πριν μερικές ότι θα είναι το νέο μας εταιρικό.

Είναι άνετα στα τοπ 3 χειρότερα EV.

Αλλά η άλλη άποψη λέει, πως το καλύτερο EV είναι το τσάμπα EV :P

  • Like 2
  • Haha 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Οι μπαταρίες είναι το θέμα.

Να πέσουν σε βάρος σιγά σιγά...

οδηγικα παντως οτι εχουμε τοσο βαρος χαμηλα στο αυτοκινητο ειναι υπερ 

  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, chek2fire είπε

οδηγικα παντως οτι εχουμε τοσο βαρος χαμηλα στο αυτοκινητο ειναι υπερ 

Ναι, αλλα ιδανικά όσο λιγότερο, τόσο το καλύτερο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...