Προς το περιεχόμενο

SERVICE ΓΕΡΜΑΝΟΥ


HENDOGAR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας ,

Εχω αγορασει ένα  IPHONE 13 PRO MAX απο τον Γερμανό τον Μάιο του 22 . Πριν κάποιες εβδομάδες η κάμερα στο x3 έβγαλε μαύρα κυκλακια σαν λεκέδες και έχει καεί και ένα pixel στην οθονη . Πηγα στον Γερμανο , ο τεχνικος εκει το ειδε και το εστειλαν για επισκευη Αθηνα . Ωστοσο ειπε οτι ετσι οπως το βλεπει παει για αντικατασταση αλλα μπορει και οχι και μιλησε για ¨μπορει να το βγαλουν εκτος εγγυησης ¨ και πως αν βρουν υγρασια δεν θα το επισκευασουν κτπ . Πως μπορουν να το βγαλουν εκτος εγγυησης και να βρουν υγρασια ενω δεν το εχω βουτηξει ποτε σε νερο ;; Μπορουν να το κανουν εσκεμενα για να μην το αντικαταστησουν ή επισκευασουν ;; Στην πορεια επισκευης μου βγαζει πως βρισκεται σε διαδικασια τεχνικου ελεγχου και πως η εγγυηση δεν ελεγχθηκε . Ξερουμε τι μπορει να σημαινουν ολα αυτα ;; 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Γερμανός έχει δικό του service για ότι πουλά .Υποτίθεται με συμφωνία του εισαγωγέα . Απλά περιμένεις απάντηση .

Πολλά μπορεί,αλλα  σε αμφισβήτιση να ζητήσεις την αιτιολογία γραπτά.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναμονη και περιμενεις τι θα βρουν. Οτι βρουν/βγαλει στο σερβις ζητησε το και γραπτως κ αναλογως κινεισαι αν θα το φτιαξεις εκει ή σε επισημα istorm κλπ.

Να αιτηθεις και τον ελεγχο εγγυησης μαζι με τον ελεγχο επισκευης στο κατ/μα αφου θα δουν οτι η αγορα εγινε το '22. Καποια πραγματα που ειναι αναλωσιμα οπως η μπαταρια δεν καλυπτονται καποια ομως αλλα εφοσον εισαι στα χρονια της εγγυησης θα έπρεπε κανονικά να καλυπτονται χωρίς χρεωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με ενημέρωσαν πως ο έλεγχος τελείωσε και πως επιστρέφει πίσω στο κατάστημα. Τους ρώτησα τι εννοούν με αυτό και που απάντησαν πως έγινε αντικατάσταση με νέο imei και serial number και πως θα πρέπει να ενεργοποιηθεί η συσκευή με την sim του πελάτη μέσω iTunes . Οπότε μάλλον εννοούν αντικατάσταση συσκευής . Γιατί πώς αλλιώς θα άλλαζαν το imei και το serial number μέσω μιας επισκευής ;;!! Άρα μιλάμε για αντικατάσταση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, HENDOGAR said:

Με ενημέρωσαν πως ο έλεγχος τελείωσε και πως επιστρέφει πίσω στο κατάστημα. Τους ρώτησα τι εννοούν με αυτό και που απάντησαν πως έγινε αντικατάσταση με νέο imei και serial number και πως θα πρέπει να ενεργοποιηθεί η συσκευή με την sim του πελάτη μέσω iTunes . Οπότε μάλλον εννοούν αντικατάσταση συσκευής . Γιατί πώς αλλιώς θα άλλαζαν το imei και το serial number μέσω μιας επισκευής ;;!! Άρα μιλάμε για αντικατάσταση

Ναι , μάλλον αυτό έγινε. 

Επίσης, μέσα όλα τα κινητά πλέον έχουν αισθητήρες υγρασίας. Εάν έχουν αλλάξει χρώμα, τότε φαίνεται ότι έχει πάρει νερό το τηλέφωνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, HENDOGAR είπε

Με ενημέρωσαν πως ο έλεγχος τελείωσε και πως επιστρέφει πίσω στο κατάστημα. Τους ρώτησα τι εννοούν με αυτό και που απάντησαν πως έγινε αντικατάσταση με νέο imei και serial number και πως θα πρέπει να ενεργοποιηθεί η συσκευή με την sim του πελάτη μέσω iTunes . Οπότε μάλλον εννοούν αντικατάσταση συσκευής . Γιατί πώς αλλιώς θα άλλαζαν το imei και το serial number μέσω μιας επισκευής ;;!! Άρα μιλάμε για αντικατάσταση

Σε Sony Ericsson  πριν χρόνια  (10+) όταν αλλάξαν μητρική είχε αλλάξει το imei  και μάλιστα όταν χρειάστηκε να ξαναπάει για επισκευή  (πάλι  εγγύηση) με πήραν τηλέφωνο απο το τοπικό κατάστημα του Γερμανού ότι η συσκευή που τους πήγα δεν ήταν της απόδειξης γιατι είχε διαφορετικό imei   και την έστειλαν   για επισκευή όταν τους ενημέρωσα ότι στην προηγούμενη επισκευή είχε αλλαχθεί η μητρική. 

Επεξ/σία από teot
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...