Προς το περιεχόμενο

Η Toyota ανακοινώνει δύο νέα φιλόδοξα concepts ηλεκτρικών αυτοκινήτων για την Ευρώπη


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Toyota, η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο από πλευράς πωλήσεων, ανακοίνωσε τα φιλόδοξα σχέδιά της να διευρύνει το ευρωπαϊκό της χαρτοφυλάκιο ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) σε έξι μοντέλα έως το 2026.

H επέκταση περιλαμβάνει δύο νέα πρωτότυπα οχήματα που αποτελούν μέρος του επερχόμενου στόλου EV: ένα Urban SUV που βρίσκεται κοντά σε παραγωγή και ένα Sport Crossover, τα οποία πρόκειται να κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη το 2025. 

Επί του παρόντος, η γκάμα των BEV της Toyota περιλαμβάνει μόνο το μοντέλο bZ4X. Ωστόσο, η εταιρεία έχει δεσμευτεί να επιτύχει πλήρη ουδετερότητα ως προς τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως το 2035. Τα δύο νέα πρωτότυπα οχήματα έρχονται να προστεθούν στο bZ4X και σε ένα Compact SUV που παρουσιάστηκε πέρυσι. 

Το Urban SUV concept, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το 2024, διαθέτει "αυθεντικό σχεδιασμό SUV" που παίρνει στοιχεία από το δημοφιλές Yaris Cross. Θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με κίνηση στους μπροστινούς και στους τέσσερις τροχούς και θα προσφέρει δύο επιλογές μπαταρίας: μια οικονομικότερη έκδοση καθώς και μια έκδοση που διακρίνεται για τη μεγαλύτερη εμβέλεια.

Από την άλλη πλευρά, οι λεπτομέρειες σχετικά με το Sport Crossover concept είναι λιγοστές. Διαθέτει ένα κεκλιμένο fastback προφίλ, τοποθετώντας το ως μια πιο κομψή εναλλακτική λύση στα παραδοσιακά SUV. Το συγκεκριμένο concept αναμένεται να βγει στην παραγωγή το 2025. 

image.png.3c2bff8ed84d6c2ca9f01abeea49c94e.png

 image.png.e6091adb0bce417f370b6f6aa3096f65.png toyota_3.jpeg.5bfa8a90f55fa39912b4caaa41bfaa92.jpeg toyota_2.jpeg.9880ec74b35af531151c0941e6173316.jpeg

Η Toyota σχεδιάζει επίσης να παρουσιάσει μπαταρίες επόμενης γενιάς από το 2026 και μετά. Η πρώτη από αυτές θα επικεντρωθεί στις επιδόσεις, διαθέτοντας διπλάσια εμβέλεια και 20% φθηνότερη τιμή από το bZ4X. Η δεύτερη μπαταρία θα είναι μια επιλογή "καλής ποιότητας, χαμηλού κόστους", σχεδιασμένη για να ενθαρρύνει την υιοθέτηση των EV. Θα διαθέτει ένα "νέο σχήμα" με διπολική δομή και θα χρησιμοποιεί κυρίως φθηνότερο φωσφορικό λίθιο σιδήρου (LFP). Η κυψέλη αυτή αναμένεται να προσφέρει 20% μεγαλύτερη εμβέλεια και 40% χαμηλότερο κόστος από το bZ4X. 

Η τρίτη μπαταρία θα είναι ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων, που θα χρησιμοποιεί τεχνολογίες καθόδου υψηλού νικελίου και διπολικές τεχνολογίες. Αν και δεν αποκαλύφθηκαν συγκεκριμένες λεπτομέρειες σχετικά με την εμβέλεια και το κόστος  αυτής της μπαταρίας, η Toyota αναμένει χαμηλότερη τιμή και διευρυμένη αυτονομία. 

Τέλος, η Toyota υπαινίχθηκε εξελίξεις στις πρώτες μπαταρίες στερεάς κατάστασης, οι οποίες μπορεί να απέχουν ακόμη τρία ή τέσσερα χρόνια όπως είχα ανακοινωθεί πριν μερικές εβδομάδες. "Κάναμε μια τεχνολογική ανακάλυψη που ξεπερνά την μακροχρόνια πρόκληση της ανθεκτικότητας των μπαταριών στερεάς κατάστασης", δήλωσε ο Andrea Carlucci, αντιπρόεδρος της Toyota Europe. Η εταιρεία αναπτύσσει επί του παρόντος μια μέθοδο για μαζική παραγωγή και στοχεύει στην εμπορική διάθεση το 2027-2028 με παραγωγική ικανότητα μερικών δεκάδων χιλιάδων οχημάτων. Ο στόχος για αυτές τις κυψέλες στερεάς κατάστασης είναι ο χρόνος φόρτισης από το 10 έως το 80% να ολοκληρώνεται σε 10 μόλις λεπτά.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H φασούλα θα παιχτεί εδώ "υπαινίχθηκε εξελίξεις στις πρώτες μπαταρίες στερεάς κατάστασης". Εκεί θα υπάρχει σημαντική υιοθέτιση των ηλεκτροκίνητων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εξέλιξη ειναι να μπορω να αγοράσω αυτοκίνητο πολης που να πηγαινει με 100-120χλμ τελικη και να βγαζει 200χλμ αυτονομια με 12.000ευρω. ολα τα αλλα ειναι μπαρουφες. με 45κ ευρω ειτε ειναι ηλεκτρικο είτε καιει χλωροφυλλη δεν με ενδιαφέρει.

  • Like 18
  • Thanks 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασίλη από Κ(απανδριτη) ευχαριστούμε πολύ για το σχόλιο σου.

 

Θα φροντίσουμε οι εταιρείες να βγάζουν οχήματα με τιμές/μισθούς που να βολεύουν τους 9Μ Έλληνες αντί να βλέπουμε μισθούς /τιμές Αμερικής, Καναδά, UK και λοιπών μεγάλων αγορών. Μείνε και κοιμήσου ήσυχος.

Επόμενη γραμμουλα;

 

Υγ:ρε παιδιά... αλήθεια γράφονται αυτά σε τεχνολογικό φόρουμ... αλήθεια το 2023 νομίζουμε ότι τα νέα (και οι εταιρείες) απ-ασχολούνται με κέντρο την Ελλάδα μας? Ρε παιδιά.

  • Like 2
  • Confused 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, kaliakman είπε

Έχουμε μπουχτήσει από prototypes. Όταν ανακοινώσουν κάτι ξυπνήστε με.

όταν βγάλουν στην αγορά εννοείς... 
και η Citroen παρουσίασε C3 ηλεκτρικό με 25.000 ευρώ, όταν βγει στην αγορά τότε θα έχουμε να λέμε. Εμφανίσεις σε σαλονάκια με πληρωμένους ΑΡΔ δεν μου λέει τπτ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

εξέλιξη ειναι να μπορω να αγοράσω αυτοκίνητο πολης που να πηγαινει με 100-120χλμ τελικη και να βγαζει 200χλμ αυτονομια με 12.000ευρω. ολα τα αλλα ειναι μπαρουφες. με 45κ ευρω ειτε ειναι ηλεκτρικο είτε καιει χλωροφυλλη δεν με ενδιαφέρει.

Θα συμπληρωνα οτι μεχρι 18Κ για ενα γκρουπ Β (corsa , I20, 208 ,ibiza κτλπ) στη βασικη εκδοση με αυτονομια βενζινοκινητου και

χρονο φορτισης <30 λεπτα , ειναι οτι θα επιθυμουσεε ο καταναλωτης , ωστε  τα ηλεκτρικα να επικρατησουν.

Επιθυμητο επισης θα ηταν να περιοριστει και το βαρος στα  σημερινα στανταρντς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...