Προς το περιεχόμενο

Η Toyota ανακοινώνει δύο νέα φιλόδοξα concepts ηλεκτρικών αυτοκινήτων για την Ευρώπη


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, shadowfax-1- είπε

Θα φροντίσουμε οι εταιρείες να βγάζουν οχήματα με τιμές/μισθούς που να βολεύουν τους 9Μ Έλληνες αντί να βλέπουμε μισθούς /τιμές Αμερικής, Καναδά, UK και λοιπών μεγάλων αγορών. Μείνε και κοιμήσου ήσυχος.

Η αξία ενός προϊόντος έχει (ή τουλάχιστον θα έπρεπε να έχει) και μια αντικειμενικότητα. Και 100 χιλιάρικα το χρόνο να έβγαζα δεν υπήρχε περίπτωση να δώσω 40 για ένα ηλεκτρικό μικρομεσαίο αυτοκίνητο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι απλά αυτό ίσως ισχύει για κάποιους.

 

Ζω στο UK και συναναστρέφομαι με άτομα στο US.

 

Ο τρόπος σκέψης αυτός που λές δεν υπάρχει στο 75%(+-) των ατόμων που μιλάω συναναστρέφομαι (και δεν έχω και επαφές με Λονδίνο καν που ίσως ανέβαζαν το ποσοστό). Προφανώς και μιλάω για αυτούς που έχουν την οικονομική δυνατότητα (δε μιλάω καν για αυτούς με 6ψηφιο ετήσια).

 

Σε 3 χρόνια ΜΑΞ λειτουργικά προϊόντα (αμάξια, ψυγεία, τηλεοράσεις κτλ) φεύγουν και ανανεώνονται με καινούργια μοντέλα ανεξάρτητους τιμής. Και δεν είναι μόνο οι Αγγλοσάξωνες που έχουν αυτή τη λογική(και Καναδάς και Αυστραλία και πολλοί Ινδοί έχουν αυτή την αντίληψη, φαντάζομαι και αλλού).

 

Βολικό το να βγαίνουν φθηνά ηλεκτροκίνητα αλλά μιλάμε για κάτι πρωτοποριακό το οποίο πουλάει αρκετά και μάλιστα κυρίως από μια(υπερβολικά ακριβή και με μέτρια προς καλά υλικά) εταιρεία.

 

Το να βγεί κάθε κορσα με 12κ ηλεκτροκίνητο και να θες να το αλλάξεις λόγω προβλημάτων στα 3 έτη ούτε εσένα θα συνέφερε και θα σου δημιουργούσε και μια αρνητική άποψη για τη συγκεκριμένη τεχνολογία. Και συνεχίζω και λέω επειδή είδα και αντιδράσεις τουλάχιστον περίεργο το 2023 να μην υπάρχει αντίληψη ότι οι εταιρείες δε φτιάχνουν αμάξια (και καθορίζουν τιμές) ανάλογα με το ελληνικό εισόδημα και ούτε ενδιαφέρονται αν θα το πάρουν 2-3-5000 Έλληνες επειδή οικονομικά τους μοιάζει (η είναι) ασύμφορο.

Επεξ/σία από shadowfax-1-
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα παραθέσω την προσωπική μου άποψη για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα την οποία και θα στηρίξω.

1. Η απόκτηση ενός αμιγώς ηλεκτρικού οικογενειακού αυτοκινήτου  με μέτρια αυτονομία  <350 χλμ κοστίζει  40.000€ ( βλέπε εδώ = https://www.citroen.gr/models/c4/configurator.html/Motorisations ) σε σχέση με ένα αυτοκίνητο με θερμικό κινητήρα (Βενζίνης  για παράδειγμα) που στοιχίζει περίπου 23.500 € .   

2.  Η ζωή της μπαταρίας είναι περίπου 10 χρόνια (αν είσαι τυχερός) και η εγγύηση της εκάστοτε εταιρίας είναι όπως φαίνεται στο παρακάτω πίνακα ( https://www.drive.gr/news/agora/ilektrika-ti-eggyisi-dinei-kathe-etaireia-gia-tis-mpataries ) Επίσης  οι εταιρείες δεν προχωρούν σε αντικατάσταση παρά μόνο εάν η χωρητικότητα πέσει κάτω από ένα ορισμένο όριο. Το consensus μεταξύ των κατασκευαστών φαίνεται να προκύπτει περίπου στο 70% της χωρητικότητας. Οπότε κυκλοφορείς με ένα αμάξι που έχει στην χειρότερη των περιπτώσεων κατά 29% χαλασμένη μπαταρία και δεν μπορείς να κάνεις κάτι παρά να την επισκευάσεις με το όποιο κόστος.

Στον παρακάτω πίνακα συμπεριλαμβάνουμε και την εργοστασιακή εγγύηση για την μπαταρία των υβριδικών μοντέλων παντός είδους, μιας και σε κάποιες εταιρείες αυτή διαφέρει από την αντίστοιχη των EV. Η δεύτερη τιμή στον πίνακα λοιπόν αφορά αυτά.

 Εταιρεία   Χρόνια   km x 1.000 
 Audi   8/8   160 
 BMW   8/8   160 
 Citroën   8/8   160 
 Dacia   8/-   120 
 DS Automobiles   8/8   160 
 FIAT  8/5   160/200 
 Ford   8/8   160 
 Honda   8/8   160 
 Hyundai   8/8   160 
 Jaguar   8/8   160 
 Jeep   -/8   
 Kia   7/7   150 
 Land Rover  -/8   
 Lexus   10/11   1.000 
 Mazda   8/8   160 
 Mercedes-Benz   8/8   160 
 MINI   8/8   160 
 Mitsubishi   -/8   
 Nissan   8/-   160 
 Opel   8/8   160 
 Peugeot   8/8   160 
 Porsche   8/8   160 
 Renault   8/8   160 
 SEAT   8/8   160 
 Škoda   8/8   160 
 smart   8/-   100 
 Suzuki   -/5   
 Tesla   8/-   160 έως 240* 
 Toyota   -/11   
 Volkswagen   8/8    160 
 Volvo   8/8   160 
3. Χρόνος φόρτισης και σημεία φόρτισης  μπαταρίας . Αν και αυξάνουν εκθετικά τα σημεία φόρτισης και ο χρόνος φόρτισης πέφτει με την πάροδο των ετών  δεν συγκρίνεται με την ευκολία του να πας και να γεμίσεις το ντεπόζιτο με βενζίνη . Νομίζω καταλαβαίνουμε όλοι την διαφορά. Επίσης όσοι δεν έχουν ιδιωτικά παρκινγκ θα έχουν μεγάλη δυσκολία στην όλη διαδικασία (χρόνος / ταλαιπωρία) .
4. Ρεαλιστική αυτονομία. Νομίζω μια βόλτα από Φάληρο μέχρι Μαρούσι θα πείσει τον καθέναν πως με μποτιλιάρισμα / φώτα / θέρμανση ή ψύξη και ότι άλλο ηλεκτρικό χρησιμοποιούμε όσο οδηγούμε θα δούμε την αυτονομία να ομοιώνεται κατακόρυφα.
5. Μεταπολιτική αξία μετά από 10 χρόνια. Εγώ θα σκεφτόμουν πολύ να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο αμιγώς  ηλεκτρικό και να ξέρω πως πρέπει να αγοράσω σύντομα μπαταρία.
Δεν θα σας κουράσω άλλο. Υπάρχει πολύ δρόμος για να γίνουν τα ηλεκτρικά αντάξια των συμβατικών αυτοκινήτων. 
Ξανά λέω πως είναι η προσωπική μου άποψη και για εμένα όταν αγοράζω ένα όχημα θέλω να έχω όσο το δυνατόν το κεφάλι μου ήσυχο και όχι να προσθέτω έξτρα προβλήματα. 

 

Επεξ/σία από Παναγιώτης Αντωνιαδης
  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, shadowfax-1- είπε

Βασίλη από Κ(απανδριτη) ευχαριστούμε πολύ για το σχόλιο σου.

Θα φροντίσουμε οι εταιρείες να βγάζουν οχήματα με τιμές/μισθούς που να βολεύουν τους 9Μ Έλληνες αντί να βλέπουμε μισθούς /τιμές Αμερικής, Καναδά, UK και λοιπών μεγάλων αγορών. Μείνε και κοιμήσου ήσυχος.

Επόμενη γραμμουλα;

Υγ:ρε παιδιά... αλήθεια γράφονται αυτά σε τεχνολογικό φόρουμ... αλήθεια το 2023 νομίζουμε ότι τα νέα (και οι εταιρείες) απ-ασχολούνται με κέντρο την Ελλάδα μας? Ρε παιδιά.

 

Πολύ σωστός.

Για το οικονομικό προφίλ του μέσου αγοραστή εδώ πιο κοντά είναι αμάξια με προδιαγραφές χωρών Ασίας με χαμηλά εισοδήματα (Κίνας, Ινδίας κλπ).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

εξέλιξη ειναι να μπορω να αγοράσω αυτοκίνητο πολης που να πηγαινει με 100-120χλμ τελικη και να βγαζει 200χλμ αυτονομια με 12.000ευρω. ολα τα αλλα ειναι μπαρουφες. με 45κ ευρω ειτε ειναι ηλεκτρικο είτε καιει χλωροφυλλη δεν με ενδιαφέρει.

Συμφωνώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 minutes ago, yiannis2002s said:

 

Πολύ σωστός.

Για το οικονομικό προφίλ του μέσου αγοραστή εδώ πιο κοντά είναι αμάξια με προδιαγραφές χωρών Ασίας με χαμηλά εισοδήματα (Κίνας, Ινδίας κλπ).

 

Το ποιντ μου εντωμεταξυ δεν ήταν ότι διαφωνώ με ότι ιδεατό θα ήθελε ο φίλος 😓, αλλά ότι η είδηση(και νομίζω κάθε είδηση που παρουσιάζει το ινσομνια)και οι αποφάσεις των εταιρειών δεν γίνονται με βάση την Ελλάδα η με τους VFM buyers και εν έτη 2023 αυτό πλέον θα ήταν δεδομένο.

 

Δεν ήθελα να ειρωνευτω και συγνώμη αν βγήκε κάπως έτσι, πιο πολύ χιουμοριστικό ήταν το ποστ.

 

Πολύ ωραίος ο πίνακας και το ποστ του Παναγιώτη πιο πάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Παναγιώτης Αντωνιαδης said:

Θα παραθέσω την προσωπική μου άποψη για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα την οποία και θα στηρίξω.

Όλα είναι σχετικά.

Ζώ Κύπρο και έχω 5KW φωτοβολταϊκά σπίτι μου. 

Σκέφτομαι για το MG4 Long Range (60KW μπαταρία, 450Km). Τιμή χωρίς επιδότηση 36.900

Εγώ σε ένα χρόνο έχω πλεόνασμα παραγωγής 3000KWh, που αντιστοιχεί σε 50 φούλ γεμίσματα ή 17000 - 22500 χιλιόμετρα για την έκδοση με την μπαταρία 60KWh.

Με ένα κανονικό αυτοκίνητο το κόστος κίνησης θα ήταν με τιμή βενζίνης 1.5€ (πολύ χαμηλό νούμερο σε βάθος δεκαετίας) και κατανάλωση 7lt/100km μεταξύ 1.785 και 2360€

Στη δεκαετία θα έχεις εξοικονομήσει οπουδήποτε μεταξύ 17800€ και 23600€, με τιμή πάντα 1,5€ το λίτρο βενζίνης και εφόσον κάνεις 300-350 χιλιόμετρα την εβδομάδα.

Καταλήγω ότι αν έχεις φωτοβολταϊκά και έχεις πλεόνασμα παραγωγής, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι η μόνη επιλογή όπου κάνεις απόσβεση της αξίας του οχήματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, panther_512 είπε

Όλα είναι σχετικά.

Ζώ Κύπρο και έχω 5KW φωτοβολταϊκά σπίτι μου. 

Σκέφτομαι για το MG4 Long Range (60KW μπαταρία, 450Km). Τιμή χωρίς επιδότηση 36.900

Εγώ σε ένα χρόνο έχω πλεόνασμα παραγωγής 3000KWh, που αντιστοιχεί σε 50 φούλ γεμίσματα ή 17000 - 22500 χιλιόμετρα για την έκδοση με την μπαταρία 60KWh.

Με ένα κανονικό αυτοκίνητο το κόστος κίνησης θα ήταν με τιμή βενζίνης 1.5€ (πολύ χαμηλό νούμερο σε βάθος δεκαετίας) και κατανάλωση 7lt/100km μεταξύ 1.785 και 2360€

Στη δεκαετία θα έχεις εξοικονομήσει οπουδήποτε μεταξύ 17800€ και 23600€, με τιμή πάντα 1,5€ το λίτρο βενζίνης και εφόσον κάνεις 300-350 χιλιόμετρα την εβδομάδα.

Καταλήγω ότι αν έχεις φωτοβολταϊκά και έχεις πλεόνασμα παραγωγής, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι η μόνη επιλογή όπου κάνεις απόσβεση της αξίας του οχήματος.

είναι για μεμονωμένες περιπτώσεις , μονοκατοικία (bonus φ/β) , για αγορά νέου αυτοκινήτου και συγκρίνεις με βενζίνη

αν τα βάλεις όλα μαζί , ναι "συμφέρει" το ηλεκτρικό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, shadowfax-1- είπε

Βασίλη από Κ(απανδριτη) ευχαριστούμε πολύ για το σχόλιο σου.

Θα φροντίσουμε οι εταιρείες να βγάζουν οχήματα με τιμές/μισθούς που να βολεύουν τους 9Μ Έλληνες αντί να βλέπουμε μισθούς /τιμές Αμερικής, Καναδά, UK και λοιπών μεγάλων αγορών. Μείνε και κοιμήσου ήσυχος.

Επόμενη γραμμουλα;

Υγ:ρε παιδιά... αλήθεια γράφονται αυτά σε τεχνολογικό φόρουμ... αλήθεια το 2023 νομίζουμε ότι τα νέα (και οι εταιρείες) απ-ασχολούνται με κέντρο την Ελλάδα μας? Ρε παιδιά.

Αν αυτό που βλέπεις στο UK και στο US (LOL!) είναι ότι ο κόσμος αγοράζει αβέρτα ό,τι βρει γιατί έχει φράγκα, μάλλον σε ανθρώπους λάθος κοινωνικής τάξης κοιτάς που ούτε καν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα για ολόκληρη τη χώρα τους.

Για να εξηγούμαστε, η μεσαία τάξη πονά σε όλο τον πλανήτη, είτε λέγεται Ελλάδα είτε Αμερική ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΟΙΤΑΕΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΨΥΓΕΙΟ(!) ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ.
Η φθήνια τρώει τον παρά. Κάθε καλός επιχειρηματίας το γνωρίζει. Γι'αυτό τρέχει ο Έλονας σαν τρελός να κόψει τα κόστη παραγωγής. Και γι' αυτό τρέχει να βγάλει το Model 2 στα 20Κ.
 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, shadowfax-1- είπε

Σε 3 χρόνια ΜΑΞ λειτουργικά προϊόντα (αμάξια, ψυγεία, τηλεοράσεις κτλ) φεύγουν και ανανεώνονται με καινούργια μοντέλα ανεξάρτητους τιμής. Και δεν είναι μόνο οι Αγγλοσάξωνες που έχουν αυτή τη λογική(και Καναδάς και Αυστραλία και πολλοί Ινδοί έχουν αυτή την αντίληψη, φαντάζομαι και αλλού).

Δεν αμφισβητώ αυτό που λες, αλλά με παραξενεύει λίγο. Στη χώρα μας πχ ένα αυτοκίνητο των 30.000 καινούριο, μετά από 3 χρόνια θα το πουλήσεις 20.000 (και για να μη μιλάω μόνο θεωρητικά κοίτα τιμές πχ Golf του 23 καινούριο και του 20). Ισχύουν τα ίδια και στις χώρες αυτές; Αν ναι πώς γίνεται ένα μικρομεσαίο να το. συμφέρει να του κοστίζει το αυτοκίνητο 3-3,5 χιλιάρικα το χρόνο για να το αλλάζει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, hyperspaced said:

Αν αυτό που βλέπεις στο UK και στο US (LOL!) είναι ότι ο κόσμος αγοράζει αβέρτα ό,τι βρει γιατί έχει φράγκα, μάλλον σε ανθρώπους λάθος κοινωνικής τάξης κοιτάς που ούτε καν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα για ολόκληρη τη χώρα τους.

Για να εξηγούμαστε, η μεσαία τάξη πονά σε όλο τον πλανήτη, είτε λέγεται Ελλάδα είτε Αμερική ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΟΙΤΑΕΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΨΥΓΕΙΟ(!) ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ.
Η φθήνια τρώει τον παρά. Κάθε καλός επιχειρηματίας το γνωρίζει. Γι'αυτό τρέχει ο Έλονας σαν τρελός να κόψει τα κόστη παραγωγής. Και γι' αυτό τρέχει να βγάλει το Model 2 στα 20Κ.
 

Lol. Ο έλον κόβει τα κόστη καταρχήν γιατί στην Αμερική υπάρχουν όπως μου λένε πολύ καλύτερα incentives(τρομερά discount  μπορώ να ρωτήσω ακριβώς)για κόσμο να πάρει Τεσλα. Εοισης η Τέσλα έχει σταμάτησε εδώ και αρκετά χρόνια να είναι καθαρά εταιρία αυτοκινήτων. Είναι εταιρεία τεχνολογίας και ενέργειας περισσότερο. Μπορείς να τσεκαρεις δεδομένα διαθέσιμα.

 

Για τη μεσαία τάξη στην οποία ανήκω και με την όποια μιλάω ούτε κάν θα ασχοληθώ να σου δώσω στοιχεία διότι φαίνεται από το τρόπο που γράφεις ότι δεν έχεις σκοπό να αλλάξεις άποψη και έχεις στάνταρ άποψη 😅(well μπορεί να έχω εγώ λάθος αλλά η εταιρεία που δουλεύω μου δίνει την ευκαιρία και μιλάω με συναδέλφους σε όλο το κόσμο... καλύτερο από το "πονά σε όλο το κόσμο").

2 hours ago, TasMan said:

Δεν αμφισβητώ αυτό που λες, αλλά με παραξενεύει λίγο. Στη χώρα μας πχ ένα αυτοκίνητο των 30.000 καινούριο, μετά από 3 χρόνια θα το πουλήσεις 20.000 (και για να μη μιλάω μόνο θεωρητικά κοίτα τιμές πχ Golf του 23 καινούριο και του 20). Ισχύουν τα ίδια και στις χώρες αυτές; Αν ναι πώς γίνεται ένα μικρομεσαίο να το. συμφέρει να του κοστίζει το αυτοκίνητο 3-3,5 χιλιάρικα το χρόνο για να το αλλάζει;

Αν ψάξεις οικονομικά στοιχεία Αμερικής και δείς debt charts of credit cards θα πάθεις σοκ. Η Αμερική εδώ και αρκετά χρόνια κάνει debt leverage σε νοικοκυριά.

 

Σε ανθρώπους με 70-80k εισόδημα το χρόνο στην Αμερική(στις περισσότερες πολιτείες είναι o μεσαίος μισθός αυτός),η 37-46k£ στο UK η αμεξ μπορεί να δώσει στην Αμερική και πάνω από 25κ(στο uk έχω εγώ 8 και η κοπέλα 12)limit... Αυτό είναι το 1/6 του μισθού μου... από μια πιστωτική. Χωρίς να είμαι premium user (δεν πληρώνω για silver/gold annual fee με πολύ μεγαλύτερο limit).

 

Για τις τιμές προϊόντων που συζητάς προφανώς υπάρχει πτώση αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό (πάντα εξαρτάται το αμάξι και τη χρήση του), ενώ χρησιμοποιούμε σε 25%+- leasing. Υπήρχε σαιτ που έλεγε για τις τιμές και πτώσεις τιμών στην Αμερική...θα προσπαθήσω να το βρω.

 

Edit:https://www.cargurus.com/research/price-trends?entityIds=Index,m112&startDate=1660398187000&endDate=1699450987533

 

Μπορείς να δείς εδώ ένα average.  Ενιγουεις ξεφεύγουμε πολύ από το θρεντ.

 

Ξαναλέω σκοπός μου δεν ήτανε α ειρωνευτω πριν...Σε άλλες χώρες απλά υπάρχουν αλλά στάνταρ. Και οι εταιρείες θα κοιτάξουν τα υψηλότερα στάνταρ... Δυστυχώς.

Screenshot_2023-12-08-17-55-28-67_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Επεξ/σία από shadowfax-1-
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, shadowfax-1- είπε

Σε ανθρώπους με 70-80k εισόδημα το χρόνο στην Αμερική(στις περισσότερες πολιτείες είναι o μεσαίος μισθός αυτός),η 37-46k£ στο UK η αμεξ μπορεί να δώσει στην Αμερική και πάνω από 25κ(στο uk έχω εγώ 8 και η κοπέλα 12)limit... Αυτό είναι το 1/6 του μισθού μου... από μια πιστωτική. Χωρίς να είμαι premium user (δεν πληρώνω για silver/gold annual fee με πολύ μεγαλύτερο limit).

 

Ισχύει ότι η κοινωνίες της Αμερικής και της Αγγλίας είναι υπερκαταναλωτικές ειδικά σε σχέση με πιο μικρές κοινωνίες π.χ. της Νότιας & Ανατολικής Ευρώπης.

But again u r missing the point:  ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι ακριβό για αυτό που προσφέρει: 
- Οι ηλεκτροκινητήρες, είναι εδώ και αρκετά χρόνια φθηνοί και αξιόπιστοι (π.χ. ναυτιλία). Καμία τεράστια εφεύρεση εδώ. 
- Οι μπαταρίες παραμένουν βαριές και ακριβές, πάνω από το πολυδιαφημιζόμενο όριο των $100/ΚWh, ενώ η διάρκεια ζωής τους φθίνει σημαντικά μετά τα 100.000 Km. Μια μπαταρία 70ΚWh έχει κόστος 12.000 ευρώ και θέλει αλλαγή μετά 7-8 χρόνια. Ομοίως τα ελαστικά θέλουν αλλαγή οπωσδήποτε κάθε 1.5 χρόνο γιατί λόγω βάρους μπαταρίας φθείρονται περισσότερο.
- Τα ηλεκτρικά δεν έχουν το κόστος και την πολυπλοκότητα ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης, γιατί δεν τον χρειάζονται, άρα θα έπρεπε να είναι φθηνότερα.
- Το σέρβις είναι πανάκριβο, ρώτα πόσο κάνει να αλλάξεις ένα φανάρι σε ένα Tesla ή ένα βάψιμο σε πόρτα.
- Το περιβαλλοντικό όφελος είναι αμφιλεγόμενο, ειδικά με τον τρόπο που παράγονται α) οι μπαταρίες και β) η ηλεκτρική ενέργεια.
- Η εμβέλειά των οχημάτων δημιουργεί "range anxiety"

Και έρχεται ο φίλος και αναρωτιέται: "Που πάει το κόστος των 45.000 ευρώ για ένα π.χ. Kia Evo, Hyundai Ionic, Tesla κλπ ;;;"   "Αφού δεν έχει καν το κόστος της μηχανής ΕΚ"  "Αλλά ζυγίζει 2.5 τόνους!"  "Και αν δώσω τα 45Κ για ένα Hyunday Ionic, ποια η φοβερή τεχνολογία που αγοράζω σε σχέση με ένα hybrid SUV ή PHEV της ίδιας εταιρείας;"  "Kαι αν μου μείνει στο δρόμο;"

Σε διαβεβαιώ όλοι τις κάνουν αυτές τις σκέψεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...