Προς το περιεχόμενο

Μια βοήθεια για το TP-Link 1200 AC Router


akmakas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα παιδιά θα ήθελα μια βοήθεια για ένα πρόβλημα που έχω με το router μου.

Το σεταρισα πριν 2 χρόνια περίπου για να δυναμώσω το σήμα μου και από τοτε δεν το πείραξα.

Από εχθές προσπαθώ να συνδεθώ στις ρυθμίσεις και δεν μπορώ..Δεν θυμάμαι να ειχα κανει κατι αλλο

Μου βγαζει συνεχώς να κάνω κωδικό για βήμα βήμα σύνδεση,βάζω κωδικό και δεν κανει τποτα.

Εκανα reset 2 κουμπιά εχει αλλά τιποτα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Untitled-1.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω το tiplink mr600 4g+ version 2 , οταν πατησεις το κουμπι του reset αναβοσνηνει η ενδειξη του power και κανει επανεκκινηση και ολοκληρωνεται μετα . Οταν μπαινεις στο interface του router στο 192.168.1.1 ( αυτην πρεπει να ειναι )  σου λεει να βαλεις κωδικο στο ρουτερ . Οριζεις καποιον πχ βαλε ενα αριθμο τηλεφωνου εμενα το κανει κανονικα δεκτο. και με αυτο κανεις εισοδο μετα οταν χρειαστει να μπεις . Προσεχε επειδη την εχω πατησει θα κανεις αποσυνδεση στο interface του ρουτερ και δεν θα κλεινεις το παραθυρο διοτι μενει ανοιχτο οταν πας να μπεις ξανα δεν σε βαζει . Πολυ πιθανο να σου το κανει τωρα. Αμα δεν καταφερεις παλι να μπεις σβησε το ιστορικο του browser. Τελος υπαρχει δωρεαν εξυπηρετηση πελατων της tiplink για οτι χρειαστεις . Εγω τυχαια την βρηκα και με βοηθησαν σε οτι χρειαζομουνα. δες εδω https://www.tp-link.com/gr/support/contact-technical-support/#Hotline-Support . Ελπιζω να βοηθησα. 

ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Επικοινωνία:
+30 210 6148834
Χρέωση:
Αστική, αναλόγως τον πάροχο και την προέλευση κλήσης
Email:
[email protected]
Ωράριο Λειτουργίας:
Δευτέρα με Πέμπτη, 09:00 – 17.30 & Παρασκευή 9:00 – 17.00 ( πλην επίσημων αργιών)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Φίλε μου έκανα reset καθάρισα coοkies αλλά πάλι όταν μπαίνω και βάζω κωδικό δεν κάνει τίποτα.

Μπήκα με 2 διαφορετικούς browser mozzila και edge τα ιδια πάλι.Βάζω κωδικό εμφανίζει δίπλα ένα πράσινο V αλλά μένει εκεί.

Μάλλον κόλλησε το λογισμικό περίεργο πολύ περίεργο..

Θα πάρω τηλ να ρωτήσω στην εξυπηρέτηση από Δευτέρα να δω τι θα γίνει!

Screenshot 2023-12-10 125909.png

Επεξ/σία από akmakas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...