Προς το περιεχόμενο

Η "Προστασία Κλεμμένης Συσκευής" θα κάνει πολύ πιο δύσκολη τη ζωή για όσους κλέβουν iPhone


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 minutes ago, Giannismarianna said:

Εγώ θα μείνω σε ανδροι εωσότου μπει κ διαδικασία αυτοκαταστροφής!

υπαρχει το remote wipe.

Πιο android, να σε παω πισω σε windows phone και το καταπληκτικα utility της SpriteSoftware με το remote wipe με SMS που εστελνες στο κινητο σου, άσχετα αν ειχε κανει factory reset ή και εστελνετ εναν κωδικο μαζι με το νουμερ πχ 03 και σου εστελνε GPS location!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

4 hours ago, xemis said:

Καλό είναι αυτό, αλλά και πάλι θα κλέβουν για να τα πουλήσουν ως ανταλλακτικά.

Η apple κλειδώνει σχεδόν όλα τα components με σειριακό αριθμό και δεν παίζουν αν μπουν σε άλλες συσκευές.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο τι στιγμή που ένα iPhone αν το κλέψεις είναι άχρηστο μιας και δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και τα ανταλλακτικά του επίσης δεν παίζουν σε άλλα iphone, τουλάχιστον αυτά μεγαλύτερης αξίας πχ οθόνη γιατί να το κλέψεις μόνο ρίσκο δεν είναι;

Ποιός θα αγοράσει ένα τέτοιο κινητό; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Dead-Poet είπε

Για να επιστρέψουμε λίγο στο αρχικό μας θέμα (και όχι στο τι κάνουν τα σέρβις), θα σταθώ σε αυτό:

Αυτός ο γεωγραφικός περιορισμός θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα από όσα θα λύσει. Για παράδειγμα, το καταχείμωνο σε μια πολύ κρύα χώρα αν είσαι κάπου έξω (μακριά από το σπίτι και τη δουλειά) και είσαι τυλιγμένος με κασκόλ, σκούφο και γάντια (ή, ακόμα χειρότερα, μπαλακλάβα σε πολύ κρύα κλίματα), τι θα κάνεις; Ή θα πρέπει να βγάζεις-βάζεις αυτά τα αξεσουάρ μέσα στο ψοφόκρυο, ή να αγοράσεις υποχρεωτικά (αν δεν έχεις) Apple Watch ώστε να ενεργοποιήσεις το ξεκλείδωμα του iPhone μέσω αυτού.

Μεγάλε πλέον το Face ID -ειδικά αν επιλέξεις και τη σάρωση με προσθήκη μάσκας-  ξεκλειδώνει και κασκόλ να φοράς 

 τώρα αν είσαι Σιβηρία και θες ντε και καλά να κανείς το authentication στους μείον 40 νομίζω αν κατεβάσεις ελάχιστα το κασκόλ θα σε αναγνωρίσει 😊

Επεξ/σία από Chris_BMW
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, hellghan είπε

Πού είδες εσύ να γίνεται επισκευή σε τηλέφωνο ρε μάστορα ΧΩΡΙΣ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ συσκευής; πως θα γίνει τεχνικός έλεγχος ανταλλακτικού και επιμέρους κομματιών του κινητού σε κλειδωμένο τηλέφωνο.

Επίσης, ΕΣΥ έρχεσαι στο σέρβις, δεν έρχεται το σέρβις σε εσένα. Ή θα αφήσεις τον άλλον να κάνει τη δουλεία του σαν άνθρωπος ή θα φέρεις τη συσκευή σου εργοστασιακή. Μέση λύση δε γίνεται.

Η Apple για να κάνεις ticket επισκευής πρέπει να έχει αφαιρεθεί το icloud από μέσα και μετά επειδή τα ανταλλακτικά είναι δεμένα με την μητρική περνάει tool για να μην βγάζει τα σχετικά μηνύματα μη γνησιότητας. Πώς ακριβώς θα γίνουν αυτά θα μου πεις ;

Αν δε σου αρέσουν οι κανόνες επισκευής πας ΣΕ ΑΛΛΟΝ ή ΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ

Στην Document παντως που πήγα τηλέφωνο για επισκευή, το μόνο που μου ζήτησαν είναι απενεργοποίηση του Find My iPhone, ούτε κωδικούς ζήτησαν ούτε τίποτα, έβαλε το κινητό σε μια βάση και έτρεξε όλα τα διαγνωστικά μεσω υπολογιστή χωρίς καν να το ξεκλειδώσω. 
Μια ώρα μετά που παρέλαβα τη συσκευή απλά την ξεκλείδωσα, μου είπαν να ενεργοποιήσω ξανά το Find My iPhone και έχω κανονικά εγγύηση της νέας μπαταρίας για έξι αν θυμάμαι σωστά μήνες. 
Και οθόνη που είχα αλλάξει σε παλιότερη συσκευή στην ίδια εταιρεία πάλι δε μου ζήτησαν να ξεκλειδώσω τη συσκευή για να έχουν πρόσβαση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, xemis είπε

Καλό είναι αυτό, αλλά και πάλι θα κλέβουν για να τα πουλήσουν ως ανταλλακτικά.

Δεν νομιζω. Αν αλλάξεις ανταλλακτικά μεταξύ 2 iPhone μεταξύ τους τρως μνμ λάθους.

Μες στα κόλπα της Apple βγαίνει και κάτι θετικό. Μόνο στο official service γίνεται.

Προσωπικά θα προτιμούσα να είχε μια db με τα αποδεκτά  parts (serial no) και αν είναι από εκεί να τα δέχεται ανεξάρτητα από ποιος κάνει την επισκευή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, liospi said:

πως με τον κωδικό τηλεφώνου μπορεί να αφαιρέσει το icloud? αφού σου ζητάει τον κωδικό του ID για να το κάνει....
εκτός αν έχω καταλάβει κάτι λάθος από το άρθρο

Πρώτα αλλάζεις το icloud password και μετά κάνεις ό, τι θέλεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Lefteris1993s said:

Στην Document παντως που πήγα τηλέφωνο για επισκευή, το μόνο που μου ζήτησαν είναι απενεργοποίηση του Find My iPhone, ούτε κωδικούς ζήτησαν ούτε τίποτα, έβαλε το κινητό σε μια βάση και έτρεξε όλα τα διαγνωστικά μεσω υπολογιστή χωρίς καν να το ξεκλειδώσω..

ναι αλλα καναν ελεγχο για το οτι δουλευει το φως του κινητου ή ηταν τιποτα ερασιτέχνες???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, great είπε

ναι αλλα καναν ελεγχο για το οτι δουλευει το φως του κινητου ή ηταν τιποτα ερασιτέχνες???

Εξουσιοδοτημένο σέρβις της Apple είναι, όλα δούλευαν και τις δυο φορές που πήγα σε αυτούς, γνήσια είναι τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιούν 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

“Για παράδειγμα, χωρίς να είναι ενεργοποιημένη η νέα λειτουργία, ένας κλέφτης iPhone με τον κωδικό πρόσβασής του χρήστη, μπορεί να τον χρησιμοποιήσει για να αλλάξει τον κωδικό πρόσβασης του Apple ID”

από ποτέ μπορεί κάποιος να αλλάξει κωδικό Apple ID έχοντας μόνο το passcode?

η μήπως εννοεί παρακολουθούν σε δημόσιους χώρους ποιος βάζει   κωδικό Apple ID … που δεν τον βάζεις σχεδόν ποτέ 

Επεξ/σία από bower
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, great είπε

ίσως, αλλα το PIN δεν το χρειαζεσε οσο και να χτυπιεσε.

εκτος και αν ο ελεγχος που κανεις εινια να ανοιγεις το safari να βλεπεις οτι μπαινει internet και facebook. Θεωρω οτι υπαρχουν σοβαρα εργαλεια για δουλεια τετοια και οχι απο μαγαζι στην ομονοια.

Ως ανεξάρτητος πάροχος υπηρεσιών επισκευής και έχοντας κατάστημα που επισκευάζει αποκλειστικά συσκευές της Apple σε επίπεδο logicboard οποιασδήποτε βλάβης (δεν μιλάμε για οθόνες και μπαταρίες), συσκευή για σέρβις χωρίς κωδικό οθόνης δεν παραλαμβάνω ποτέ είτε από χονδρική είτε από λιανική. Είναι σαν να πηγαίνεις το αυτοκίνητο σου στο συνεργείο χωρίς τα κλειδιά.

Όχι, ο κωδικός δεν είναι για να μπαίνεις στο safari και να βλέπεις που μπαίνει ο πελάτης, θεωρώ ειρωνική την απάντηση σου απέναντι σε έναν επαγγελματία ή έστω σε έναν άνθρωπο που συζητάει και προσπαθεί να σου εξηγήσει κάτι. 

Τους λόγους στους έχει εξηγήσει ο φίλος πιο πάνω ο οποίος είναι επαγγελματίας και συμφωνώ μαζί του.

Κάποιοι πελάτες ενοχλούνται (κάτω του 1%) έχοντας προκατάληψη αλλά αυτό είναι δικαίωμα και επιλογή του πελάτη. Το κατάστημα μου λειτουργεί με συγκεκριμένο τρόπο, δεν χρειάζεται να πιεστεί κανένας. Αν δεν συμφωνείς πας παρακάτω η φέρνεις την συσκευή σου χωρίς δεδομένα / κωδικό. Θα μπορούσαμε όλοι να απαιτούμε να έρθει η συσκευή από επαναφορά ώστε να μην έχει δεδομένα χρήστη η συσκευή αλλά: 

1. υπάρχουν πάρα πολλές περιπτώσεις (κυρίως σε συσκευές νεκρές από ηλεκτρονικές βλάβες) στις οποίες ο χρήστης έρχεται για να σώσει τα δεδομένα του

2. Ο πελάτης -δεν θέλει- να σβήσει τα δεδομένα του και δεν θέλει να μπει στην διαδικασία αντιγράφου ασφαλείας και επαναφοράς της συσκευής.

Αυτό όσο κι αν δεν αρέσει σε κάποιους (1%) εξυπηρετεί πάρα πολλούς (99%)

Επεξ/σία από xCorePro
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, hellghan είπε

Πού είδες εσύ να γίνεται επισκευή σε τηλέφωνο ρε μάστορα ΧΩΡΙΣ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ συσκευής; πως θα γίνει τεχνικός έλεγχος ανταλλακτικού και επιμέρους κομματιών του κινητού σε κλειδωμένο τηλέφωνο.

Επίσης, ΕΣΥ έρχεσαι στο σέρβις, δεν έρχεται το σέρβις σε εσένα. Ή θα αφήσεις τον άλλον να κάνει τη δουλεία του σαν άνθρωπος ή θα φέρεις τη συσκευή σου εργοστασιακή. Μέση λύση δε γίνεται.

Η Apple για να κάνεις ticket επισκευής πρέπει να έχει αφαιρεθεί το icloud από μέσα και μετά επειδή τα ανταλλακτικά είναι δεμένα με την μητρική περνάει tool για να μην βγάζει τα σχετικά μηνύματα μη γνησιότητας. Πώς ακριβώς θα γίνουν αυτά θα μου πεις ;

Αν δε σου αρέσουν οι κανόνες επισκευής πας ΣΕ ΑΛΛΟΝ ή ΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ

Παντως εμενα απο την Apple που μου αντικατεστησαν το iPhone λογω θεματος στο σημα, το ειχα στειλει με περασμενο το apple id μου και ενεργοποιημενο.Απλα μου ειχαν πει να κρατησω μπακ απ τα αρχεια μου. Αν δεν εχεις τα αναγκαια προγραμματα και δεν εισαι επισημο service λογικο η Apple αν δεν εχεις κωδικο εισοδου να σε αποκλειει απο τις λειτουργιες ελεγχου της συσκευής.Αλλα μπορεις να ενημερωνεις και οχι να απειλεις "θες εγγυηση,δωσε κωδικο"!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οχι  δεν θες το PIN, το PIN απλα σας βολευει για να κανετε την δουλεια σας στο μισο χρόνο Εχουν απαντησει πολυ για το πως γινεται η επισκευη και το service χωρις PIN, υπαρχουν dockers Που κανουν τα παντα χωρις pin και εργαλεία. Εαν το καταστημα σου δεν τα εχει γιατι μπορει να μην εισαι official service τοτε ναι ζητας pin Για να ελενξεις και τον φακό και το αν παιρνει SMS και το αν δουλεουν τα emoji.

1 hour ago, xCorePro said:

Είναι σαν να πηγαίνεις το αυτοκίνητο σου στο συνεργείο χωρίς τα κλειδιά.

άτοπο παραδειγμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, giodoul είπε

Παντως εμενα απο την Apple που μου αντικατεστησαν το iPhone λογω θεματος στο σημα, το ειχα στειλει με περασμενο το apple id μου και ενεργοποιημενο.Απλα μου ειχαν πει να κρατησω μπακ απ τα αρχεια μου. Αν δεν εχεις τα αναγκαια προγραμματα και δεν εισαι επισημο service λογικο η Apple αν δεν εχεις κωδικο εισοδου να σε αποκλειει απο τις λειτουργιες ελεγχου της συσκευής.Αλλα μπορεις να ενημερωνεις και οχι να απειλεις "θες εγγυηση,δωσε κωδικο"!

Δεν είναι απειλή, είναι η βασική ενημέρωση στον πελάτη και έχει την ευθύνη για το πως θέλει να προχωρήσουμε εκείνος.

 

1 ώρα πριν, xCorePro είπε

Ως ανεξάρτητος πάροχος υπηρεσιών επισκευής και έχοντας κατάστημα που επισκευάζει αποκλειστικά συσκευές της Apple σε επίπεδο logicboard οποιασδήποτε βλάβης (δεν μιλάμε για οθόνες και μπαταρίες), συσκευή για σέρβις χωρίς κωδικό οθόνης δεν παραλαμβάνω ποτέ είτε από χονδρική είτε από λιανική. Είναι σαν να πηγαίνεις το αυτοκίνητο σου στο συνεργείο χωρίς τα κλειδιά.

Όχι, ο κωδικός δεν είναι για να μπαίνεις στο safari και να βλέπεις που μπαίνει ο πελάτης, θεωρώ ειρωνική την απάντηση σου απέναντι σε έναν επαγγελματία ή έστω σε έναν άνθρωπο που συζητάει και προσπαθεί να σου εξηγήσει κάτι. 

Τους λόγους στους έχει εξηγήσει ο φίλος πιο πάνω ο οποίος είναι επαγγελματίας και συμφωνώ μαζί του.

Κάποιοι πελάτες ενοχλούνται (κάτω του 1%) έχοντας προκατάληψη αλλά αυτό είναι δικαίωμα και επιλογή του πελάτη. Το κατάστημα μου λειτουργεί με συγκεκριμένο τρόπο, δεν χρειάζεται να πιεστεί κανένας. Αν δεν συμφωνείς πας παρακάτω η φέρνεις την συσκευή σου χωρίς δεδομένα / κωδικό. Θα μπορούσαμε όλοι να απαιτούμε να έρθει η συσκευή από επαναφορά ώστε να μην έχει δεδομένα χρήστη η συσκευή αλλά: 

1. υπάρχουν πάρα πολλές περιπτώσεις (κυρίως σε συσκευές νεκρές από ηλεκτρονικές βλάβες) στις οποίες ο χρήστης έρχεται για να σώσει τα δεδομένα του

2. Ο πελάτης -δεν θέλει- να σβήσει τα δεδομένα του και δεν θέλει να μπει στην διαδικασία αντιγράφου ασφαλείας και επαναφοράς της συσκευής.

Αυτό όσο κι αν δεν αρέσει σε κάποιους (1%) εξυπηρετεί πάρα πολλούς (99%)

Πες τα ρε μάστορα να πούμε με τον καθένα εδω μέσα

 

 

1 λεπτό πριν, great είπε

οχι  δεν θες το PIN, το PIN απλα σας βολευει για να κανετε την δουλεια σας στο μισο χρόνο Εχουν απαντησει πολυ για το πως γινεται η επισκευη και το service χωρις PIN, υπαρχουν dockers Που κανουν τα παντα χωρις pin και εργαλεία. Εαν το καταστημα σου δεν τα εχει γιατι μπορει να μην εισαι official service τοτε ναι ζητας pin Για να ελενξεις και τον φακό και το αν παιρνει SMS και το αν δουλεουν τα emoji.

άτοπο παραδειγμα

Στο εξηγούμε 2 άτομα. Το επισκευαστικό κέντρο ΔΕΝ το νοιάζει, γιατί πολύ απλά θα σου κάνει επαναφορά ρυθμίσεων και θα χαθούν όλα ΚΑΙ ΤΟ υπογράφεις ότι δεν έχει ευθύνη το κέντρο για τα δεδομένα σου. Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ dock να δουλεύει χωρίς pin για διαγνωστικό έλεγχο. Γιατί ΕΠΙΜΈΝΕΙΣ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ.

Σκέφτηκες πως αν μπορούσαν με dock να γίνει αυτό που λες τότε το άρθρο το ΙΔΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ;

έρχεσαι σε μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα για να ΜΗΝ υποχρεωθείς στην επαναφορά δεδομένων που ζητάνε τα επίσημα και για τον χρόνο επισκευή.

Εσύ πρακτικά θες το μη εξουσιοδοτημένο να δουλέψει ως εξουσιοδοτημένο στο σέρβις μεν αλλά με τα δεδομένα ως μη εξουσιοδοτημένο δε.

Αυτά δε γίνονται. Και όπως πολύ σωστά σου είπε ο συνάδελφος είσαι στο 1% πραγματικά δε μας νοιάζει αν θα δώσεις ή όχι τη συσκευή σου για επισκευή. Δε θα μπει κανένας σε αυτήν τη διαδικασία για το 1% των πελατών.

Σου είπα εξαρχής κάτι που δεν θες να το δεκτείς.

ΔΕΝ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ. Εσύ έχεις πρόβλημα και θες να κάνεις επισκευή συσκευής ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...