Προς το περιεχόμενο

Homepod mini πρόβλημα στην σύνδεση


gab76

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα! έχω ένα homepod mini και δυστυχώς δεν μπορώ να το σύνδεσω ξανά με το iPhone μετά από αλλαγή του κινητού. καταρχήν το έχω σχεδόν ένα χρόνο και έχει ξανατύχει να το αποσυνδεσω και να το σύνδεσω ξανά χωρίς πρόβλημα μέχρι εχθές που ότι και να κάνω μου βγάζει Απέτυχε η διαμόρφωση (301036). έκανα ότι μπορούσα και ότι συμβουλή βρήκα και στο Google όμως τίποτα δυστυχώς. έσβησα το κατέβασα ξανά την εφαρμογή Homekit,άλλαξα γλώσσα στο iPhone (έβαλα αγγλικά) έκανα hard reset στο homepod,το αφησα μια ώρα εκτός πρίζα,έκανα εργοστασιακή επαναφορά στο ρουτερ και στο τέλος προσπάθησα να το σύνδεσω και με το iPhone της γυναίκας μου και το αποτέλεσμα τα ίδια και τα ίδια ότι απέτυχε. δυστυχώς έχω ξεμείνει από ιδέες αν τυχόν υπάρχει περίπτωση να ξέρει κανείς κάτι χίλια ευχαριστώ!

 

 

IMG_6688.jpeg

Επεξ/σία από gab76
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, SaFiS είπε

Ισως προβλημα Hardware ή εχει να κανει με το iOS αν εισαι στο 17.2 μιας και υπαρχουν αναφορες. Δοκιμασε το Update σε 17.2.1 αν εισαι ακομη σε 17.2...

με 17.2.1 είμαι γιατί είχα κάνει την ενημέρωση όταν βγήκε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δοκίμασε να βγάλεις την πρίζα του homepod, κλείσε το iphone για 1 λεπτό. Και ξαναδοκίμασε όλη τη διαδικασία. Αν δεν λειτουργήσει ούτε με αυτόν τον τρόπο, κάνε forget to wifi στο iphone και ξαναδοκίμασε. 

Διαφορετικά, αφού είσαι εντός εγγύησης επικοινώνησε με κάποιο εξουσιοδοτημένο κατάστημα για περισσότερες πληροφορίες (λογικά θα χρειαστεί να το ελέγξουν). 

Επεξ/σία από M A T R I X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, M A T R I X είπε

Δοκίμασε να βγάλεις την πρίζα του homepod, κλείσε το iphone για 1 λεπτό. Και ξαναδοκίμασε όλη τη διαδικασία. Αν δεν λειτουργήσει ούτε με αυτόν τον τρόπο, κάνε forget to wifi στο iphone και ξαναδοκίμασε. 

Διαφορετικά, αφού είσαι εντός εγγύησης επικοινώνησε με κάποιο εξουσιοδοτημένο κατάστημα για περισσότερες πληροφορίες (λογικά θα χρειαστεί να το ελέγξουν). 

ευχαριστώ για την απάντηση όμως όλα αυτά τα έχω κάνει και τίποτα. και δυστυχώς από έχω ψάξει στο Google για κάποιο λόγο έτυχε σε πολλούς το συγκεκριμένο σφάλμα από της αρχές του Δεκέμβρη και κανείς δεν βρήκε λύση. τέλος πάντων μετά τα Χριστούγεννα θα το πάω πίσω στο Γερμανό γιατί από εκεί το πήρα και ελπίζω να πάνε όλα καλά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...