Προς το περιεχόμενο

Η GM διακόπτει τις πωλήσεις του Chevy Blazer EV λόγω δυσλειτουργιών στο software


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λίγες μόλις εβδομάδες μετά το λανσάρισμά του, η General Motors αποφάσισε τη διακοπή πωλήσεων του Chevy Blazer EV.

Η απόφαση αυτή έρχεται στον απόηχο των αναφορών για δυσλειτουργίες στο λογισμικό που κατέστησαν το όχημα μη λειτουργικό. Το Edmunds, μια γνωστή ιστοσελίδα αυτοκινήτων, επιβεβαίωσε το βράδυ της Παρασκευής ότι η εταιρεία αποφάσισε να σταματήσει τις παραδόσεις. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών του SUV, κατέγραψαν 23 προβλήματα, μεταξύ των οποίων συχνές καταρρεύσεις του συστήματος infotainment και πληθώρα μηνυμάτων σφάλματος που εμφανίζονταν. Ο Κέβιν Γουίλιαμς, συγγραφέας του Inside EVs, δοκίμασε επίσης το Blazer EV και αντιμετώπισε παρόμοια προβλήματα στην οθόνη. Επιπλέον, δεν είχε καμία επιλογή όταν το αυτοκίνητο χάλασε κατά τη διάρκεια της φόρτισης.

Η Chevrolet αναγνώρισε σε δήλωσή της στο Edmunds ότι ένας μικρός αριθμός ιδιοκτητών του Blazer EV αντιμετώπισε προβλήματα με την ποιότητα του λογισμικού. Προκειμένου να διασφαλιστεί η ικανοποίηση των πελατών από τα οχήματά τους, η Chevrolet αποφάσισε να αναστείλει προσωρινά τις πωλήσεις των Blazer EV. Ο Scott Bell, αντιπρόεδρος της εταιρείας, επιβεβαίωσε ότι όλες οι νέες παραδόσεις έχουν τεθεί σε αναστολή.

Το Chevy Blazer EV είναι εξοπλισμένο με το σύστημα μπαταριών Ultium της GM, το οποίο χρησιμοποιείται και σε μια σειρά άλλων οχημάτων, όπως το GMC Hummer EV και το Cadillac Lyriq. Τα οχήματα αυτά έχουν επίσης αποτελέσει αντικείμενο πολυάριθμων καταγγελιών, όπως αναφέρει το Inside EVs. Ωστόσο, ένας εκπρόσωπος της GM διαβεβαίωσε το TechCrunch ότι τα προβλήματα με το Blazer δεν σχετίζονται με την ασφάλεια ούτε με το σύστημα μπαταρίας Ultium ή το Google Built-In.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να γράψεις σωστό software είναι δύσκολο. Ακόμα και διαστημικά projects με τεράστια budgets, που τα ελέγχουν ξανά και ξανά μερικοί απο τους εξυπνότερους ανθρώπους στο κόσμο, αποτύχανε απο bugs που δεν καταφέρανε να βρουνε. 

Οσο περισσότερο πολύπλοκα γίνονται τα αυτοκίνητα και όσο περισσότερο στηρίζονται στο software, τόσο περισσότερο θα αντιμετωπίζουμε αυτό το θέμα. Δυστυχώς το hardware εξελίσεται γρηγορότερα απο την ικανότητα μας να το συνοδεύουμε απο ίσης αξίας software.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, darkf είπε

Κανένα άρθρο με ειδήσεις για αυτοκίνητα εκτός ΗΠΑ θα υπάρξει; Όλο άρθρα από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

Το site δεν αφορα την αυτοκινηση, εκτος αν εμπεριεχει τεχνολογικο ενδιαφερον. Η αλλη πλευρα του ατλαντικου στο θεμα της αυτοκινησης ειναι να την κλαινε και οι reggae. Απο δω μερια λοιπον και μαλιστα σε τεχνολογικο επιπεδο, δε τρέχει κάστανο. Αν θες μπορεις να πας στα καταλληλα sites αυτοκινησης αλλα θα χαλαστεις αν περιμενεις να διαβασεις τιποτα καλο. Οι εξελιξεις στην αυτοκινηση συμβαινουν στην Αμερικη και στην Ασια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, oletiras είπε

Το site δεν αφορα την αυτοκινηση, εκτος αν εμπεριεχει τεχνολογικο ενδιαφερον. Η αλλη πλευρα του ατλαντικου στο θεμα της αυτοκινησης ειναι να την κλαινε και οι reggae. Απο δω μερια λοιπον και μαλιστα σε τεχνολογικο επιπεδο, δε τρέχει κάστανο. Αν θες μπορεις να πας στα καταλληλα sites αυτοκινησης αλλα θα χαλαστεις αν περιμενεις να διαβασεις τιποτα καλο. Οι εξελιξεις στην αυτοκινηση συμβαινουν στην Αμερικη και στην Ασια.

Ε τότε τι το ανεβάζει. Θα πάρουμε μήπως GM ή Pontiac ή Lincoln.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, darkf είπε

Ε τότε τι το ανεβάζει. Θα πάρουμε μήπως GM ή Pontiac ή Lincoln.

Υποθετω το αρθρο καταδεικνυει την αδυναμια παραδοσιακων κατασκευαστων αυτοκινητων να προσαρμοστουν στα νεοτερα τεχνολογικα δεδομένα. Πλεον δεν απαιτειται μονο μηχανολογικη γνώση αλλα και πληροφορικη με οτι περιλαμβανει αυτη.

ps: ναι θα δουμε!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, oletiras είπε

Υποθετω το αρθρο καταδεικνυει την αδυναμια παραδοσιακων κατασκευαστων αυτοκινητων να προσαρμοστουν στα νεοτερα τεχνολογικα δεδομένα. Πλεον δεν απαιτειται μονο μηχανολογικη γνώση αλλα και πληροφορικη με οτι περιλαμβανει αυτη.

ps: ναι θα δουμε!

Θα πάρεις Chevy Blazer?? Μπράβο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σήμερα το απόγευμα, στο κέντρο της Αθήνας πήγα σε parking. Δίπλα στη θέση που πάρκαρα ήταν έναν μαύρο lamborghini aventador με ελβετικές πινακίδες. 

ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. Ίσως να είναι και το δικό μου ...

Αυτά που περιγράφει το άρθρο και όλα τα συναφή άρθρα για όλα τα ηλεκτρικά παιχνίδια (βλ. ΙΧ) είναι έπεα πτερόεντα για πομφόλυγες (για να μη πω κάτι βαρύτερο).

 

Calabasas-Luxury-Motorcars-Lamborghini-Aventador.jpg

Επεξ/σία από Gk2016
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μήπως φορτώνουν με ανούσιες σαχλαμάρες τα αυτοκίνητα, εταιρίες που δεν εχουν ουτε εμπειρια, ουτε καν μεγαλο budget για σωστο software?

δηλαδη ποση σημασια εχει να βλέπεις στην οθονη σου πόσο κατεβασμένο ειναι το πισω δεξια παραθυρο? 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, oletiras said:

Πλεον δεν απαιτειται μονο μηχανολογικη γνώση αλλα και πληροφορικη με οτι περιλαμβανει αυτη.

Η μηχανολογία πάει περίπατο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...