Billator Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Καλησπέρα σας, Βοηθάω έναν φίλο και ψάχνει ένα σύστημα για CRM / ERP / POS / Παραγγελίες (εισαγωγή από το POS του καταστήματος, από το eshop και από On-the-go POS) / Αποδείξεις (+σύνδεση με ταμειακή) / Τιμολόγια (οπότε και επικοινωνία με ΑΑΔΕ) / Εισαγωγή τιμολογίων αγορών κλπ. Στην ουσία θέλουμε πλήρες σύστημα μηχανογράφησης. Δεν μας πειράζει να είναι πάνω από ένα Software αρκεί να μπορούν να επικοινωνήσουν μεταξύ τους και να υπάρχει API για να μπορέσουμε να συνδέσουμε custom συστήματα που υπάρχουν ήδη. Επίσης αφορά νέα εταιρεία οπότε υπάρχουν και όρια στο μέγιστο κόστος που μπορούν να διαθέσουν την δεδομένη στιγμή. Σας ευχαριστώ όλους!
InsoRay Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Πλέον από τη στιγμή που υπάρχει ο Πάροχος γιατί να μπλέξεις με ταμειακή μηχανή και να μη κόβεις απευθείας την απόδειξη από το σύστημα και να παίρνει το μάρκ? Θα σου πρότεινα να τσεκάρεις το Pylon Hybrid από Epsilon. Ότι έχεις αναφέρει το κάνει, με το ανάλογο κόστος φυσικά. 1
Billator Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 7 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 59 λεπτά πριν, InsoRay είπε Πλέον από τη στιγμή που υπάρχει ο Πάροχος γιατί να μπλέξεις με ταμειακή μηχανή και να μη κόβεις απευθείας την απόδειξη από το σύστημα και να παίρνει το μάρκ? Θα σου πρότεινα να τσεκάρεις το Pylon Hybrid από Epsilon. Ότι έχεις αναφέρει το κάνει, με το ανάλογο κόστος φυσικά. Γιατί μέχρι να γίνει η μηχανογράφηση και η αντίστοιχη εκπαίδευση αυτών που δουλεύουν μέσα πρέπει να κόβουν αποδείξεις. Οπότε λογικά θα καταργηθεί μέσα στο χρόνο και θα υπάρχει μόνο ως backup, οπότε θα κόβουν και από πάροχο και όποτε χρειαστεί από ταμειακή. Φαίνεται καλό το Pylon Hybrid Cloud, χρειάζεται οπωσδήποτε όμως συζήτηση μαζί τους για να δω αν υπάρχει και η δυνατότητα για γέφυρες που χρειαζόμαστε μέσω API. Το αρχικό μου ερώτημα εκτός από το να βρούμε κάτι που καλύπτει τις περισσότερες (αν όχι όλες) τις ανάγκες είναι κυρίως για την αξιοπιστία και το support της εταιρείας που θα διαλέξουμε γιατί θέλω να αποφύγω δια ροπάλου να χρειάζεται να καλούν εμένα από το κατάστημα επειδή δεν μπορεί η εταιρεία να τους βοηθήσει. Έχεις δουλέψει το συγκεκριμένο πρόγραμμα της Epsilon ή γενικά με την εταιρεία για να μου πεις εντυπώσεις; Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου από Billator
InsoRay Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Όποια εταιρεία και να διαλέξεις θα πρέπει να πέσεις σε καλό συνεργάτη, γιατί αυτός είναι που θα στο στήσει και στη συνέχεια θα έχει το support σου. Αν είσαι Αθήνα ή Θεσσαλονίκη έχεις αρκετές επιλογές, εκτός και αν πας κατευθείαν στην μαμά εταιρεία αλλά εκεί δε ξέρω αν αναλαμβάνουν μικρά έργα ή λεπτομέρειες. Έχω ακούσει καλά λόγια αλλά πάντα παίζει ρόλο ο συνεργάτης. Θα σου πρότεινα να δεις στο site όλους τους συνεργάτες και να επιλέξεις κάποιον platinum ώστε να έχει μεγάλη εμπειρία και να σου κάνει ότι θέλεις πολύ εύκολα.
Billator Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 7 Ιανουαρίου @InsoRay Σε ευχαριστώ! Ξέρεις τα partner levels αν πηγαίνουν απλά με βάση πωλήσεων ή πιστοποιούνται με κάποιον τρόπο από την μαμά εταιρεία;
InsoRay Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Νομίζω είναι συνδυασμός πωλήσεων και αριθμός προσωπικού συμβούλων που έχει ο κάθε partner. Απλά θα σου πρότεινα platinum γιατί παίζεις safe ότι έχει κάποια σημαντική εμπειρία από έργα που έχει αναλάβει όπως και αρκετό προσωπικό. 1
Themism1993 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου Δημοσ. 9 Ιανουαρίου Καλησπερα @Billator..Μπορεις να τσεκαρεις και το soft1..Εχει ολα οσα ζητας και προσωπικα το χρησιμοποιουμε στην εταιρεια ενεργειας που ειμαι.. Επισης το εχω δει σε πολλα καταστηματα μεσαιου μεγεθους που θελουν ERP.. Εαν χρειαστεις βοηθεια πες μου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα