Προς το περιεχόμενο

Η Hertz πουλά 20.000 ηλεκτρικά οχήματα για να τα αντικαταστήσει με οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Η hertz προσπάθησε να ρίξει στα μαλακά το θέμα και να μην πει στα ίσια "μακριά από ηλεκτρικά δε συμφέρουν". Για να δούμε τι άλλο θα φέρει το 2024.

Το βασικό πρόβλημα τους είναι η ασφάλεια δηλαδή να μην πάρει φωτιά η μπαταρία τους και όχι αν κοστίζει παραπάνω ένα φτερό,μια πόρτα ή προφυλακτήρας μετά την σύγκρουση . Και υπάρχει προδιαγραφή ότι αν από την σύγκρουση ανοίξουν οι αερόσακοι τότε υποχρεωτικά πρέπει να αλλαχθεί ΟΛΗ η μπαταρία με καινούργια. Αυτό σαν κόστος είναι τις περισσότερες φορές τα 2/3 της τιμής ολόκληρου του ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Το έπαθε Έλληνας ταξιτζής και τράβαγε τα μαλλιά του.

Επίσης οι ασφαλιστικές ξέρουν ότι μετά μια σύγκρουση μπορεί να αποζημιώσουν τόσο μεγάλο κόστος αλλαγής μπαταρίας λιθίου εξ αρχής προσαρμόζουν και τα ασφάλιστρα. Δηλαδή η Hertz πλήρωνε στα ασφάλιστρα τέτοιο κόστος πιθανής επισκευής για ΟΛΟ τον στόλο των ηλεκτρονικών της. Έτσι βγήκε διπλάσιο το κόστος λειτουργίας τους.

 

Επεξ/σία από Aprile
  • Like 14
  • Thanks 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Ώπα μια σημείωση να κάνω. Αν και είναι φαν του πετρελαίου κίνησης και ειδικά των οχημάτων γιατί με εκνευρίζει που τα ηλεκτρικά τα κάνουν με 1002 ηλεκτρονικά συστήματα (χώρος να σχετίζεται με την ηλεκτροκίνηση αυτό), ωστόσο το μεγάλο πλεονέκτημα στα ηλεκτρικά είναι το κόστος καυσίμου ανά χλμ. 

Στην περίπτωση μιας εταιρείας ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων, δεν τους νοιάζει αυτό διότι δεν το επωμίζονται αυτοί αλλά οι πελάτες. Άρα καμία σχέση δεν έχει το συμφέρον της εταιρείας συνολικά σε σχέση με το τι συμφέρει τον αγοραστή ιδιοκτήτη χρήστη του ηλεκτρικού.  

Τουτέστιν, στα 300-500.000 χλμ το πιο αυτοκίνητο συνέφερε τελικά , μπορεί να είναι άλλο για τη hertz και άλλο για τον Γιώργο :)

Αυτό ισχύει και μεταξύ χρηστών, καθώς η τιμή πετρελαίου είναι μεν σχεδόν ίδια (αναλόγως που εννοείς) το ρεύμα όμως μπορεί να διαφέρει αρκετά, (ειδικά άμα έχεις φωτοβολταϊκά) όπως και ο τρόπος χρήσης αυτοκινήτου (τα ηλεκτρικά είναι καλύτερα για εντός πόλης).  

  • Like 9
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτσε….

Αφου οι ειδικοί στο Insomnia είπαν ότι τα ηλεκτρικά συμφέρουν και τα άρθρα από φορείς και μη είναι ψέμματα.

Τωρα που μια εταιρία (όχι οποία κι οποία) που έχει στόχο το κερδος το λέει πάλι λάθος κάνει;

Οταν θα αρχίσουν να αξίζουν τα ηλεκτρικά και θα τα παίρνουν οι μεγάλες εταιρίες χωρίς φοροαπαλλαγές και επιδοτήσεις τότε θα αξίζουν για εμάς τους απλούς καταναλωτές.

  • Like 10
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Aprile είπε

Το κρυφό μήνυμα της είδησης είναι η αγορά αυτοκινήτων φυσικού αερίου. Αυτό σημαίνει πολλά για την Αμερική που κατάλαβαν ότι οι παλαβοβάρες του Elon δουλεύουν για την Κίνα που έχει τις σπάνιες γαίες και το λίθιο. Αντίθετα η Αμερική με το να ξεζουμίζει τις παλιές τις πετρελαιοπηγές έχει γίνει εξαγωγέας φυσικού αερίου τώρα...

Ακριβός.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο και να θέλουν να προωθησουν οι κυβερνησεις τα ηλεκτρικα αυτοκινητα (για ευνόητους λογους...),δυστυχώς με την υπαρχουσα τεχνολογία και υποδομες,το επιχειρημα δεν μπορει σταθει...

Ίσως μόνο για αποκλειστικη αστικη χρήση και για οσους έχουν την πολυτελεια να ζουνε σε  μονοκατοικιες και να έχουν δεύτερο αμαξι στην κατοχη τους.

Καλυτερη για μενα λύση ειναι τα απλα υβριδικα...(δυστυχως η τεχνολογια υδρογονου δεν φαινεται προς το παρον να προοριζεται για ιδιωτικα οχηματα)

Προς το παρον με καλυπτει πληρως ο κ.Τσελέντης.

https://www.carandmotor.gr/nea/ekrixi-ellina-epistimona-gia-ta-ilektrika-aytokinita

 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, geoluc είπε

Ώπα μια σημείωση να κάνω. Αν και είναι φαν του πετρελαίου κίνησης και ειδικά των οχημάτων γιατί με εκνευρίζει που τα ηλεκτρικά τα κάνουν με 1002 ηλεκτρονικά συστήματα (χώρος να σχετίζεται με την ηλεκτροκίνηση αυτό), ωστόσο το μεγάλο πλεονέκτημα στα ηλεκτρικά είναι το κόστος καυσίμου ανά χλμ. 

Στην περίπτωση μιας εταιρείας ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων, δεν τους νοιάζει αυτό διότι δεν το επωμίζονται αυτοί αλλά οι πελάτες. Άρα καμία σχέση δεν έχει το συμφέρον της εταιρείας συνολικά σε σχέση με το τι συμφέρει τον αγοραστή ιδιοκτήτη χρήστη του ηλεκτρικού.  

Τουτέστιν, στα 300-500.000 χλμ το πιο αυτοκίνητο συνέφερε τελικά , μπορεί να είναι άλλο για τη hertz και άλλο για τον Γιώργο :)

Αυτό ισχύει και μεταξύ χρηστών, καθώς η τιμή πετρελαίου είναι μεν σχεδόν ίδια (αναλόγως που εννοείς) το ρεύμα όμως μπορεί να διαφέρει αρκετά, (ειδικά άμα έχεις φωτοβολταϊκά) όπως και ο τρόπος χρήσης αυτοκινήτου (τα ηλεκτρικά είναι καλύτερα για εντός πόλης).  

Σωστή η παρατήρηση αλλά νομιζω σε μια χώρα σαν την Ελλάδα που δεν έχουμε τις αποστάσεις τις Αμερικής παρα το ακριβότερο φυσικό αέριο πιστευω ότι και πάλι δεν συμφέρει το ηλεκτρικό. Δεν έχουμε υποδομές , ούτε το οδικό δίκτυο για να τα υποστηρίξουμε.

Ασε που αν το θέμα ήταν λόγω καυσίμου θα πρόσθεταν μια χιλιομετρική κάλυψη (χρέωση) ώστε να καλύψουν το service αν η διάφορες κόστους συντήρησης δεν ήταν μεγάλες.

Επεξ/σία από Dimitris_1981
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, filip123go είπε

Εντάξει δεν συμφέρουν την εταιρεία που τα νοικιάζει στον κάθε ουγκανο που τα κοπαναει από δω και από κει. Αλλιώς (προς το παρόν) ακόμα είναι πιο οικονομικά για ιδιώτες.

Για ένα πολύ μικρό ποσοστό ιδιωτών που έχει ιδιωτικό γκαράζ με ειδική εγκατάσταση φόρτισης που στην Αθήνα των 6-7 εκατομυρίων πόσο είναι αυτό 5-10% και πολύ λέω.

7 λεπτά πριν, Aprile είπε

Το βασικό πρόβλημα τους είναι η ασφάλεια δηλαδή να μην πάρει φωτιά η μπαταρία τους και όχι αν κοστίζει παραπάνω ένα φτερό,μια πόρτα ή προφυλακτήρας μετά την σύγκρουση . Και υπάρχει προδιαγραφή ότι αν από την σύγκρουση ανοίξουν οι αερόσακοι τότε υποχρεωτικά πρέπει να αλλαχθεί ΟΛΗ η μπαταρία με καινούργια. Αυτό σαν κόστος είναι τις περισσότερες φορές τα 2/3 της τιμής ολόκληρου του ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Το έπαθε Έλληνας ταξιτζής και τράβαγε τα μαλλιά του.

Επίσης οι ασφαλιστικές ξέρουν ότι μετά μια σύγκρουση μπορεί να αποζημιώσουν τόσο μεγάλο κόστος αλλαγής μπαταρίας λιθίου εξ αρχής προσαρμόζουν και τα ασφάλιστρα. Δηλαδή η Hertz πλήρωνε στα ασφάλιστρα τέτοιο κόστος πιθανής επισκευής για ΟΛΟ τον στόλο των ηλεκτρονικών της. Έτσι βγήκε διπλάσιο το κόστος λειτουργίας τους.

 

Γιατί  στον ιδιώτη θα κοστίσουν λιγότερο όλα τα παραπάνω που ανέφερες;;;;;

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, papoys1 said:

Για ένα πολύ μικρό ποσοστό ιδιωτών που έχει ιδιωτικό γκαράζ με ειδική εγκατάσταση φόρτισης που στην Αθήνα των 6-7 εκατομυρίων πόσο είναι αυτό 5-10% και πολύ λέω.

Καλά ναι. ισχύει αυτό. Εγω μιλαω για Αμερική, μιας και για εκει αναφέρεται το άρθρο...!

17 minutes ago, tolisrx8 said:

Οσο και να θέλουν να προωθησουν οι κυβερνησεις τα ηλεκτρικα αυτοκινητα (για ευνόητους λογους...)

Ποιοι είναι βρε παιδιά αυτόι οι "ευνόητοι λόγοι", που όλους τους ξέρουμε, αλλά κανένας δεν τους λέει...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η ζητηση για τεσλα είχε ανεβει στο θεο και ουσιαστικα αναγκάστηκαν να αγοράσουν χιλιαδες τεσλα γνωριζοντας οτι δεν θα ειχαν τα κερδη που θα ηθελαν. τωρα που σβηνει η λαμψη πανε παλι εκει που ειναι το κερδος. δεν νομιζω οτι εχασαν χρηματα μεχρι τωρα απλα βλεπουν οτι στο μελλον δεν βγαινει. αλλωστε ο βασικος λογος να οδηγας ηλεκτρικο ειναι η οικονομία καυσιμου και -οπως ειπωθηκε ηδη- η εταιρια μισθωσης δεν εχει κανενα κερδος απο αυτο. 

Τα ηελκτρικα θα τα φάει η εμμονη των επιδοξων πελατων (και της τεσλα θα ελεγα) να εχουν ενα αμαξι που θα αντικαταστησει το βασικο τους οχημα. Δεν ειναι ομως αυτος ο ρολος τους. Για τους ελαχιστους που μπορουν να παραγουν ρευμα απο την οροφη τους με ηλιακα πανελ, που αλλιως θα ήταν ανεκμετάλλευτη θερμοτητα, μπορει να γινει βασικο οχημα. Για τους υπόλοιπους αλλα και για την εξέλιξη τους, παραλληλα με τα οχηματα εσωτερικης καυσης, οι εταιριες έπρεπε να επικεντρωθουν στην παραγωγη μικρών οχηματων πολης με 100-200χλμ αυτονομια που φορτιζουν σε οικιακη μπριζα οσο κοιμασαι. Η καψα να παμε σε 4+ μετρα οχηματα των 500χλμ αυτονομια έχει περιορισει πολύ την εξαπλωση των ηλεκρικων που αν ειχαν επικεντρωθει στα μικρα ηλεκτρικα τωρα δεν θα υπηρχε αμαξι πολης με κεκ.  

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Η hertz προσπάθησε να ρίξει στα μαλακά το θέμα και να μην πει στα ίσια "μακριά από ηλεκτρικά δε συμφέρουν". Για να δούμε τι άλλο θα φέρει το 2024.

AI Autumn/Μείωση του hype της τεχνητής νοημοσύνης που αργά ή γρήγορα θα οδηγήσει σε AI Winter/αποεπένδυση. Μην ξεχνάμε πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συνδέθηκαν έμμεσα με την αυτόνομη οδήγηση, παρότι το ένα δεν προϋποθέτει το άλλο. 

Ένα ενδιαφέρον άρθρο: https://rodneybrooks.com/predictions-scorecard-2024-january-01/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 minutes ago, tolisrx8 said:

Καλυτερη για μενα λύση ειναι τα απλα υβριδικα...(δυστυχως η τεχνολογια υδρογονου δεν φαινεται προς το παρον να προοριζεται για ιδιωτικα οχηματα)

Προς το παρον με καλυπτει πληρως ο κ.Τσελέντης.
https://www.carandmotor.gr/nea/ekrixi-ellina-epistimona-gia-ta-ilektrika-aytokinita

"Ιδιαίτερα επικριτικός ήταν ο καθηγητής Σεισμολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών κ. Άκης Τσελέντης σχετικά με την ηλεκτροκίνηση αλλά και τα ηλεκτρικά οχήματα."

Σαν να μιλάει ένας  Η/Μ για πέτρες ένα πράγμα. Ρε σεις, έλεος....

Για τα υβριδικά συμφωνώ ότι για Ελλάδα αυτή τη στιγμή είναι η καλύτερη επιλογή. 

3 minutes ago, basilis_k6 said:

τωρα που σβηνει η λαμψη πανε παλι εκει που ειναι το κερδος.

Πριν μια βδομάδα είχε άρθρο εδω μέσα, που η Τεσλα έσπαγε το ένα ρεκορ μετά το άλλο. Δεν φαίνεται να πολυ-σβήνει η λάμψη... Just saying ....

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, filip123go είπε

Πριν μια βδομάδα είχε άρθρο εδω μέσα, που η Τεσλα έσπαγε το ένα ρεκορ μετά το άλλο. Δεν φαίνεται να πολυ-σβήνει η λάμψη... Just saying ....

Για να σβήσει πρέπει να ανάψει πρώτα βέβαια...

spacer.png

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 13/01/2024 at 14:27, michael92 said:

Για να σβήσει πρέπει να ανάψει πρώτα βέβαια...

spacer.png

Δεν βλέπω ούτε Jaguar, ούτε Bentley, ούτε Maserati, ούτε Aston Martin στο γράφημα. Και αυτές για πέταμα είναι ε;  
Η Τεσλα έχει 5 μοντέλα όλα κ όλα. Προφανώς και δεν θα είναι στο top 10 παγκοσμίως. Δες τα ίδια στατιστικά για USA όμως, καθώς και την αξία των εταιρειών. |
Είναι σα να μου λες ότι η xiaomi πουλάει περισσότερα τηλέφωνα απ ότι η apple. No shit Sherlock. 

Επεξ/σία από filip123go
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...