Προς το περιεχόμενο

Honda mt50 μετατροπή


Thomas S

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε ένα honda MT 50 με το παλιό κυλινδροπίστονο που  είχε φθορές έκανε θόρυβο και το μηχανάκι δεν είχε απόδοση ήτανε 39 χιλιοστά έβαλα καινούργιο κύλινδρο καινούργιο πιστόνι 47 mm και το μηχανάκι εξακολουθεί να μην πάει για δίχρονο. Δεν είμαι ευχαριστημένος ξέρει κανείς να βοηθήσει ή να δώσει καμιά συμβουλή για το τι μπορεί να φταίει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, filipprin είπε

βουλωμενη εξατμιση.Θελει καψιμο.........

1 ώρα πριν, Gatilaras είπε

 

Επειδή έχει γίνει υπερκιβισμός υπάρχει περίπτωση να θέλει μεγαλύτερη εξάτμιση;

Και εγώ αυτό σκέφτηκα ότι είναι βουλωμένη, μάλλον δεν καθαρίστηκε η εξάτμιση καλά.

Πιστεύεις ότι υπάρχει περίπτωση να θέλει άλλο reader άλλο καρμπυρατέρα ή εξάτμιση ή κάτι άλλο να σου περνάω το μυαλό λόγω του ότι από 50 κυβικά έγινε 72

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τσιμούχες στροφάλου είναι ΟΚ?? Σημαντικό στα δίχρονα μοτέρ να μην παίρνει αέρα ο στροφαλοθάλαμος. Ζιγκλέρ στο καρμπ αλλάχτηκαν?? Κυβικά χωρίς φαγητό δεν γίνεται. Εξάτμιση όπως αναφέρθηκε ίσως βουλωμένη, καλύτερα εννοείται μια πιο ελευθέρας (εφόσον υπάρχει κάτι για τόσο παλιό μηχανάκι)...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγουρα θες καρμπυρατερ(μεγαλυτερα κυβικα=περισσοτερο μιγμα)π.χ. ενα 22 ή ενα 24 θα ειναι κομπλε με τα καταλληλα ζιγκλερ,εξατμιση λογικα και η μαμισια σε καλυπτει αλλιως εαν ψηθεις για αλλη εξατμιση θελει ψαξιματακι για να μην χανει το μηχανακι.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...