Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Inuyasha είπε

μεγάλη διαφορά θα δείτε με μια αλλαγή πίνακα, σε έναν με inverter (μεγάλο έξοδο αλλά η διαφορά στην κατανάλωση μπορεί να πέσει και 40-60%)

Όντως αυτό προτείνουν, αλλά λένε ότι δεν συμφέρει οικονομικά για πολυκατοικία. Να γίνει τοποθέτηση διάταξης inverter στο κοντρόλ, σε συνδυασμό με ηλεκτρονικό μπλοκ βαλβίδων στο καζάνι.

 

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, sphinxgr είπε

Όντως αυτό προτείνουν, αλλά λένε ότι δεν συμφέρει οικονομικά για πολυκατοικία. Να γίνει τοποθέτηση διάταξης inverter στο κοντρόλ, σε συνδυασμό με ηλεκτρονικό μπλοκ βαλβίδων στο καζάνι.

 

Αν δεν έχει άλλαξε ποτέ ο πίνακας του ανελκυστήρα στην επόμενη αλλαγή καλά θα ήταν να μπει ένας inverter ώστε να μειώσει την κατανάλωση όσο γίνεται

  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Witcher1st είπε

Παιζει ρολο η παλαιοτητα του ασανσερ στην καταναλωση που κανει;

 Τα πιο παλιά είναι μηχανικά και καίνε λιγότερο! 

  • Moderators
Δημοσ.
21 ώρες πριν, Witcher1st είπε

Παιζει ρολο η παλαιοτητα του ασανσερ στην καταναλωση που κανει;

Όχι δεν έχει τεράστια διαφορά η ηλικία, απλά σε ένα καινούργιο μηχανάκο ανελκυστήρα είναι αρκετά πιο πιθανό να έχει πίνακα με inverter οπότε εκεί να κερδίζει σε κατανάλωση, παρόλα αυτά αλλάζοντας το πίνακα του παλαιού ανελκυστήρα με νέα με inverter έχεις σχεδόν ίδια κατανάλωση

20 ώρες πριν, sphinxgr είπε

 Τα πιο παλιά είναι μηχανικά και καίνε λιγότερο! 

Και υδραυλικά έχει παλιά και μηχανικά η επιλογή κυρίως είναι από τους παλιούς μάστορες καθαρά για το κέρδος μελλοντικά (αν σκεφτείς ότι ένα καζάνι μπορεί να έχει 300+λίτρα λάδι και στη θεωρία στη 10ετια θα αλλακτουν μάντεψε μόνο από αυτό κέρδος, χονδρικά το λάδι το δίνουν 3χ την τιμή αγοράς + την εργασία, με προφασεις είναι ειδικό αντέχει, αυτό συστήνει ο κατασκευαστής κτλ), τσιμούχα εμβολου, ναι μεν φτηνό ανταλλακτικό αλλά είναι 1 μέρα εργασία στη καλή περίπτωση οπότε μιλάμε για 300 ευρώ για κάτι που αγορά δεν έχει 20 ευρώ, και η λίστα συνεχίζεται μπορώ να γράφω για μέρες

Απλά τότε τα πουλούσαν στους εργολάβους για πιο οικονομικά στη χρήση γιατί δεν καίνε ρεύμα στη κάθοδο , και ότι μεγιστοποιουν το χώρο του φρεατιου (άπειρο ελάχιστη διαφορά)

  • Like 3
Δημοσ.
16 ώρες πριν, Inuyasha είπε

Όχι δεν έχει τεράστια διαφορά η ηλικία, απλά σε ένα καινούργιο μηχανάκο ανελκυστήρα είναι αρκετά πιο πιθανό να έχει πίνακα με inverter οπότε εκεί να κερδίζει σε κατανάλωση, παρόλα αυτά αλλάζοντας το πίνακα του παλαιού ανελκυστήρα με νέα με inverter έχεις σχεδόν ίδια κατανάλωση

Και υδραυλικά έχει παλιά και μηχανικά η επιλογή κυρίως είναι από τους παλιούς μάστορες καθαρά για το κέρδος μελλοντικά (αν σκεφτείς ότι ένα καζάνι μπορεί να έχει 300+λίτρα λάδι και στη θεωρία στη 10ετια θα αλλακτουν μάντεψε μόνο από αυτό κέρδος, χονδρικά το λάδι το δίνουν 3χ την τιμή αγοράς + την εργασία, με προφασεις είναι ειδικό αντέχει, αυτό συστήνει ο κατασκευαστής κτλ), τσιμούχα εμβολου, ναι μεν φτηνό ανταλλακτικό αλλά είναι 1 μέρα εργασία στη καλή περίπτωση οπότε μιλάμε για 300 ευρώ για κάτι που αγορά δεν έχει 20 ευρώ, και η λίστα συνεχίζεται μπορώ να γράφω για μέρες

Απλά τότε τα πουλούσαν στους εργολάβους για πιο οικονομικά στη χρήση γιατί δεν καίνε ρεύμα στη κάθοδο , και ότι μεγιστοποιουν το χώρο του φρεατιου (άπειρο ελάχιστη διαφορά)

Αρα ειναι καλύτεροι οι ανελκυστήρες με συρματόσχοινα ως προς την συντήρησή τους ;   Ποιος ο λόγος τοτε να βάλει κανείς με έμβολο ανελκυστήρα ;   

 

 

  • Moderators
Δημοσ.
2 ώρες πριν, CONAN_ είπε

Αρα ειναι καλύτεροι οι ανελκυστήρες με συρματόσχοινα ως προς την συντήρησή τους ;   Ποιος ο λόγος τοτε να βάλει κανείς με έμβολο ανελκυστήρα ;   

 

 

Και σε συντήρηση, και σε οικονομία ως προς το ρεύμα είναι καλύτερα ο συμβατικός με τα συρματόσχοινα

Για υδραυλικό (ακομα και με πίνακα inveter) είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις που πρέπει να μπει (πχ μικρές μεζονέτες που δεν έγινε μελέτη εξ αρχής και δεν υπάρχει αρκετός χώρος είτε για μηχανοστασιο είτε για φρεάτιο, και κάνα 2 έτσι πολύ ειδικές εξαιρέσεις) αυτά πάντα είναι κατά την γνώμη μου

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 17/1/2024 στις 2:25 ΜΜ, kergaz13 είπε

Είναι λογικό σε πολυκατοικία 4 ορόφων και 6 διαμερισμάτων να έρχεται 4μηνιαια κατανάλωση 1200-1300kWh? 

Υπάρχουν φώτα εξωτερικών χώρων (με λάμπες οικονομικές) που τα ανάβουμε όταν σκοτεινιάζει ως το πρωί, και γκαραζόπορτα, οχι όμως κάτι άλλο ιδιαίτερο.

Να σημειώσω βέβαια ότι λόγων κάποιων ιδιαιτεροτήτων ορισμένων ενοίκων γίνεται μεγάλη χρήση του ανελκυστήρα. Άραγε να φταίει αυτό?

Μηπως πηρε κανεις ηλεκτρικο αμαξι και το φορτιζει εκει?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για την ιστορία, σε 2 5όροφες πολυκατοικίες με 20 διαμερίσματα η καθεμία και υδραυλικούς ανελκυστήρες, κατάνάλωση 1400 με 1500 kwh το 4μηνο η καθεμία. Λάμπες παντού led, και στον κήπο, ανοιχτές με φωτοκύτταρο όλη τη νύχτα.

Το χειμώνα βάλε και άλλες 700 με 750kwh του κυκλοφορητή

 

Επεξ/σία από lordvec
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Inuyasha είπε

Και σε συντήρηση, και σε οικονομία ως προς το ρεύμα είναι καλύτερα ο συμβατικός με τα συρματόσχοινα

Για υδραυλικό (ακομα και με πίνακα inveter) είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις που πρέπει να μπει (πχ μικρές μεζονέτες που δεν έγινε μελέτη εξ αρχής και δεν υπάρχει αρκετός χώρος είτε για μηχανοστασιο είτε για φρεάτιο, και κάνα 2 έτσι πολύ ειδικές εξαιρέσεις) αυτά πάντα είναι κατά την γνώμη μου

O υδραυλικός δεν είναι ποιό ασφαλής σε περίπτωση διακοπής διότι θα «κατέβει» μόνος του με την βαρύτητα και θα κάτσει σε όροφο ώστε να ανοίξουν οι πόρτες;

Αυτό μας λέγανε παλιότερα.

  • Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, dpolal είπε

O υδραυλικός δεν είναι ποιό ασφαλής σε περίπτωση διακοπής διότι θα «κατέβει» μόνος του με την βαρύτητα και θα κάτσει σε όροφο ώστε να ανοίξουν οι πόρτες;

Αυτό μας λέγανε παλιότερα.

Αν ο συντηρητής έχει φροντησει να είναι φορτισμένη η μπαταρία (αυτή οριακά βγάζει 2 χρόνια μια και χαλάει επειδή κάθετε) και δεν υπάρχει άλλο προβλήμα εκτός της διακοπής

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Inuyasha είπε

Αν ο συντηρητής έχει φροντησει να είναι φορτισμένη η μπαταρία (αυτή οριακά βγάζει 2 χρόνια μια και χαλάει επειδή κάθετε) και δεν υπάρχει άλλο προβλήμα εκτός της διακοπής

Έτσι ακριβώς. Στην θεωρία κατεβαίνει και ανοίγει αλλά στην πράξη είναι όπως τα λέει ο φίλος. Στην δική μας πολυκατοικία, με τακτική μηνιαία συντήρηση (που θεωρώ ότι πρέπει να ελέγχονται και αυτά τα θέματα), σε δύο περιπτώσεις διακοπών ρεύματος το ασανσέρ "αρνήθηκε" να κάνει αυτό που έπρεπε "λόγω μπαταρίας" όπως μας είπαν. Την μία φορά ο θάλαμος ήταν κενός ενώ την άλλη είχε κόσμο μέσα και ήρθε η πυροσβεστική.

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Ποιος πληρώνει την αλλαγή της μπαταρίας και των λαδιών? Ο συντηρητής ή η πολυκατοικία?! 

Φυσικά η πολυκατοικία. Όπως και όλα τα άλλα εξαρτήματα που μπορεί να χρειαστούν κατά καιρούς. Γι' αυτόν ακριβώς το λόγο είναι χαζό να μην το τσεκάρουν και να το συντηρούν σωστά.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, sphinxgr είπε

Ποιος πληρώνει την αλλαγή της μπαταρίας και των λαδιών? Ο συντηρητής ή η πολυκατοικία?! 

αναλογα τι συμφωνια εχεις. Η μπαταρια εχει 5€. Μια 2.4amp ειναι. Την αλλαζεις και μονος σου. Εγω την αλλαζω μονος μου.
Λάδια απο το 2007 δεν εχω αλλαξει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...