Προς το περιεχόμενο

Canon R10


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι αρχάριος σε βαθμό κακουργήματος στην φωτογράφιση. Γνωρίζω μόνο τα βασικά (να έχω το φως πίσω μου, iso, macro ...αυτά..🙄).  Πριν 5-6 χρόνια είχε πέσει στα χέρια μου μια sony a5000 mirrorless για κανα μήνα και είχα ενθουσιαστεί θυμάμαι. Γενικά φωτογραφική μηχανή ποτέ δεν είχα, βολευόμουν με το κινητό.  Σήμερα αποφάσισα να αγοράσω μια σύγχρονη.  Αγόρασα αυτή Canon R10 . Ελπίζω να έχει και τον φακό 18-45 και να μην είναι μόνο body. Από την περιγραφή φαίνεται να έχει φακό πάντως. Τι λέτε; 

Είδα στο youtube μερικά βιντεάκια που την συγκρίνανε με την R100 και την R50 που κοιτούσα αρχικά και βλέπω πως υπερέχει. Πιστεύετε πως κάνει για αρχάριο; Την έχει κάποιος;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kriosgr είπε

Είμαι αρχάριος σε βαθμό κακουργήματος στην φωτογράφιση. Γνωρίζω μόνο τα βασικά (να έχω το φως πίσω μου, iso, macro ...αυτά..🙄).  Πριν 5-6 χρόνια είχε πέσει στα χέρια μου μια sony a5000 mirrorless για κανα μήνα και είχα ενθουσιαστεί θυμάμαι. Γενικά φωτογραφική μηχανή ποτέ δεν είχα, βολευόμουν με το κινητό.  Σήμερα αποφάσισα να αγοράσω μια σύγχρονη.  Αγόρασα αυτή Canon R10 . Ελπίζω να έχει και τον φακό 18-45 και να μην είναι μόνο body. Από την περιγραφή φαίνεται να έχει φακό πάντως. Τι λέτε; 

Είδα στο youtube μερικά βιντεάκια που την συγκρίνανε με την R100 και την R50 που κοιτούσα αρχικά και βλέπω πως υπερέχει. Πιστεύετε πως κάνει για αρχάριο; Την έχει κάποιος;

    Φωτοκακουργήματος μάλλον , αλλά ΟΚ ..... καλορίζικη και καλές λήψεις . Τα υπόλοιπα τα λέμε εν καιρώ .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, kriosgr said: