Προς το περιεχόμενο

Αδυναμία έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας


AELEX

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα χρειάζομαι μια βεβαίωση μόνιμης κατοικίας ωστόσο αντιμετωπίζω την εξής δυσκολία, είμαι φοιτητής (κανονικά μένω εκτός Αθήνας και ως μόνιμη κατοικία δεν είναι η Αθήνα) και έχω νοικιασμένο σπίτι εδώ στην Αθήνα στο όνομα μου το οποίο φαίνεται και στην φορολογική μου δήλωση, και ενώ στην φορολογική δήλωση την οποία μου ζητάνε για την έκδοση βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας λέει διεύθυνση κατοικίας την περιοχή που μένω (εκτός Αθήνας) δεν εκδίδεται με λόγο ότι δεν προκύπτει αυτή η μόνιμη κατοικία βάση τις φορολογικής μου δηλώσεις, αυτό συμβαίνει γιατί φαίνεται το σπίτι στην Αθήνα; αν ναι μπορώ να το βάλω σε κάποιον συγγενή μου με τροποποιητική; να σημειωθεί ότι έχω εισόδημα άνω των 3.000€ οπότε δεν θεωρούμε εξαρτώμενο μέλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators


Πες σε κάποιον συγγενή σου (γονιό, αδερφό) να σου κάνει δήλωση φιλοξενίας στο σπίτι που θες να φανεί μόνιμη κατοικία. 

Μετά μπαίνεις taxis, πας «Αλλαγή στοιχείων Μητρώου» -> «Αλλαγή Διεύθυνσης» και το αλλάζεις μόνος σου, μόλις το έκανα κι εγώ γιατί είχε μέσα διεύθυνση που είχα πριν από 5 χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/1/2024 στις 8:56 ΠΜ, Malthador είπε


Πες σε κάποιον συγγενή σου (γονιό, αδερφό) να σου κάνει δήλωση φιλοξενίας στο σπίτι που θες να φανεί μόνιμη κατοικία. 

Μετά μπαίνεις taxis, πας «Αλλαγή στοιχείων Μητρώου» -> «Αλλαγή Διεύθυνσης» και το αλλάζεις μόνος σου, μόλις το έκανα κι εγώ γιατί είχε μέσα διεύθυνση που είχα πριν από 5 χρόνια.

Για την δήλωση φιλοξενίας θέλει τροποποιητική στην φορολογική δήλωση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση