Προς το περιεχόμενο

Κύμα ψύχους δημιουργεί εμπόδια στη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων στο Σικάγο


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 124
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 λεπτά πριν, Dimitris_1981 είπε

Κλασσικά Beta προϊόντα τα EV.

Εν τω μεταξυ σε τετοιες θερμοκρασιες τα μισα αυτοκινητα δεν παιρνουν καν μπρος, τα ev ειναι beta κατα τ'αλλα

  • Like 6
  • Thanks 2
  • Confused 6
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, hellghan είπε

Οι μπαταρίες μας είναι τόσο κρύες που χρειάζεται περισσότερος χρόνος για τη φόρτιση τώρα», δήλωσε ο ιδιοκτήτης Tesla, Brandon Welbourne στην περιοχή Evergreen Park του Σικάγο σε τοπικό τηλεοπτικό σταθμό. «Θα έπρεπε να χρειάζεται 45 λεπτά, αλλά τώρα χρειάζονται δύο ώρες για τον ένα φορτιστή που έχουμε».  

Στο εγχειρίδιο χρήσης, η Tesla συμβουλεύει τους οδηγούς να οδηγήσουν σε σταθμό φόρτισης που απέχει 30-45 λεπτά ή να προθερμάνουν την μπαταρία πριν οδηγήσουν, προκειμένου να ζεστάνουν επαρκώς την μπαταρία ώστε αυτή να μπορεί να ξεκινήσει να φορτίζει.

ε, να διαβάσουμε και manual; ασε μας ρε τεσλα και ηλεκτροκίνητα αμάξια.

Πόσοι από αυτούς αν το ήξεραν αυτό προκαταβολικά θα τα αγόραζαν;

Γελάει ο κόσμος να κάνεις μισή ώρα βόλτα για να πας για ανεφοδιασμό (βάλε και πόση ώρα θα φας και για τη διαδικασία της φόρτισης)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Spoiler

 

 

 

   
Τουλάχιστον έχουν φτιάξει νέες δουλειές...


Και στα δικά μας νέα :
Ευρωπαϊκή Ένωση: Καταργούνται τα καινούργια πετρελαιοκίνητα φορτηγά

Επεξ/σία από SoullessRider
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στη νορβηγια με το κρυο ξεμειναν απο λεωφορεία γιατι λογο του ψύχους δεν βγαζαν ουτε το δρομολογιο...........Ηλεκρικα θελανε...

 

Τα εκχιονιστικα στο αεροδρομιο όμως καργα πετρέλαιο μη παθουμε και καμια νηλα........Εκει δεν μας παιρνει για πειραματισμους ειναι πολλα τα φραγκα.......

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Εν τω μεταξυ σε τετοιες θερμοκρασιες τα μισα αυτοκινητα δεν παιρνουν καν μπρος, τα ev ειναι beta κατα τ'αλλα

Έχεις κάποιο παράδειγμα;

Γιατί τα  Diesel από ότι ξέρω αντέχουν και στους -40 c ενώ έχουν και συστήματα αντιμετώπισης και πιο χαμηλών θερμοκρασιών.
Το ποιο μεγάλο πρόβλημα που έχουν είναι η μπαταρία αν είναι παλιά που μπορεί να μην δώσει την εκκίνηση. 

 

  • Like 17
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, filipprin είπε

Στη νορβηγια με το κρυο ξεμειναν απο λεωφορεία γιατι λογο του ψύχους δεν βγαζαν ουτε το δρομολογιο...........Ηλεκρικα θελανε...

 

Τα εκχιονιστικα στο αεροδρομιο όμως καργα πετρέλαιο μη παθουμε και καμια νηλα........

Στους -26 παγωνει και το diesel...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Εν τω μεταξυ σε τετοιες θερμοκρασιες τα μισα αυτοκινητα δεν παιρνουν καν μπρος, τα ev ειναι beta κατα τ'αλλα

Nαι ότι πεις........

 

  • Like 13
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Ntinaras είπε

Στους -26 παγωνει και το diesel...

Ε ναι οι προθερμαντήρες είναι κάτι κοψοψίνια σαν τους προεντατήρες ή το κομπινεζόν...... ψάξε ψάξε δε θα το βρεις.....

  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Στους -26 παγωνει και το diesel...

Το ζεσταινεις αιθερας και προσθετα και δεν μασαει και στους -50 στη σηβηρια.Κουρασατε ποια....

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 11
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, filipprin είπε

Το ζεσταινεις αιθερας και προσθετα και δεν μασαει και στους -50 στη σηβηρια.Κουρασατε ποια....

Μηπως να γραψεις κατι πιο κοντα στο ελληνικο συντακτικο?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Dimitris_1981 είπε

Το ποιο μεγάλο πρόβλημα που έχουν είναι η μπαταρία αν είναι παλιά που μπορεί να μην δώσει την εκκίνηση. 

Με δυο καλωδιακια και 5 λεπτα χρονος εισαι ετοιμος.Αυτα ειανι προβληματα που εχουν λυθει εδω και 50 χρονια

5 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Μηπως να γραψεις κατι πιο κοντα στο ελληνικο συντακτικο?

Δυσκολο να το καταλαβεις εεεεεε........Δεν περιμενα κατι καλυτερο....

Δεν πειραζει αυτοι που δεν φορανε γυαλια καταλαβανε...

12 λεπτά πριν, filipprin είπε

Στη νορβηγια με το κρυο ξεμειναν απο λεωφορεία γιατι λογο του ψύχους δεν βγαζαν ουτε το δρομολογιο...........Ηλεκρικα θελανε...

 

Τα εκχιονιστικα στο αεροδρομιο όμως καργα πετρέλαιο μη παθουμε και καμια νηλα........Εκει δεν μας παιρνει για πειραματισμους ειναι πολλα τα φραγκα.......

Αυτα απο οτι ειδα στο βιντεο μια χαρα δουλευανε......

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Zulualert είπε

Nαι ότι πεις........

 

Ξέχασες να μας δείξεις τι γίνεται όταν είναι στάσιμα την νύκτα. Και εγώ μπορώ να σου βρω βίντεο με τεσλα να κυκλοφορεί στους -30

 

Screenshot_20240119_145235_Google.jpg

  • Like 4
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Ntinaras είπε

Μηπως να γραψεις κατι πιο κοντα στο ελληνικο συντακτικο?

Εσύ για την κοτσάνα όπου έγραψες θα πεις κάτι ή γαργάρα? |Πριν βιαστείς να γράψεις αυτό FYI

spacer.png

Στην διάβαση των Αρδενων στον πάγο και την λάσπη χρησιμοποιούσαν πετρέλαιο όπως στο Μ4Α2

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...