Προς το περιεχόμενο

Νέα υπηρεσία BAGTAG από την Aegean για check-in της αποσκευής από τον ίδιο τον επιβάτη για αποφυγή της ουράς


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 ώρες πριν, polaki είπε

Από εκεί καταλαβαίνει κανεις ποσο θλιβερό είναι το επίπεδο παροχής υπηρεσίας ολοκλήρου του κλάδου. 

Εδώ ολόκληρη BA πλέον και δε δίνει ούτε snack χωρίς κόστος στην πτήση της. 

Ειδικά το κομμάτι της καθυστέρησης της πτήσης που πλέον δεν θυμάμαι ποια ήταν η τελευταία φορά που πέταξα χωρίς καθυστέρηση, με κάνει να θέλω ΜΟΛΙΣ ΣΤΑ 43 ΜΟΥ να αποφεύγω όσο πιο πολύ μπορώ το ταξίδι. Κουράστηκα τη διαδικασία του πήγαινε 2 ώρες πριν στο αεροδρόμιο, περπατα σα μαλακας 17 χιλιόμετρα (ανάλογα το αεροδρόμιο) για να φτάσεις στο gate, περίμενε επίσης σα μαλακας να επιβιβαστείς, σε τραγικές καρέκλες (ΟΛΩΝ των αεροδρομίων) που πιάνεται ο κωλος σου, και μετά μπες μέσα σε ένα αεροσκάφος φτιαγμένο για νάνους των 45 κιλών και περίμενε πάλι σα μαλακας τουλάχιστον μισή ώρα παραπάνω απτήν προγραμματισμένη ωρα απογείωσης για να πετάξεις.

Την προσγείωση και την αναμονή της βαλίτσας που απλά παρακαλάς να εμφανιστεί (ειδικά σε πτήσεις με ανταποκριση) την βάζω ίσως στα top 3 worst customer experiences που έχω. Με νούμερο #1 το σινεμά και τo spam από βλακόπαιδα που μιλάνε, ηλίθιους που ξεχνάνε το κινητο ανοικτό, παν-ηλίθιους που στο μπροστινό κάθισμα έχουν τη φωτεινότητα στο τέρμα και μπαίνουν Instagram και βγαίνουν στα 3 δευτερόλεπτα (μιλάμε για attention span στα τάρταρα), και φυσικά το μασουλιτό πατατάκια και ποπκόρν απτους δίπλα σου. 

θαυμάζω όλους εσάς που λέτε ότι είστε frequent flyers, αν δεν είναι για δουλειά και το κάνετε για διακοπές κλπ, ειλικρινά σας θαυμάζω. Εγώ 2 αεροπορικά ταξίδια το χρόνο κάνω και χαλιέμαι κάθε φορά…

/rantmode off, thanks που διαβάσατε τη γκρίνια μου! 😂

Δυστυχώς με την έλλειψη σοβαρού σιδηροδρομικού δικτύου είναι αναπόφευκτη η πτήση , τόσο επαγγελματικά όσο και για διακοπές. Επίσης είναι ασφαλέστερο και πιο γρήγορο ακόμα … στην ουσία μονοπωλειο αν το σκεφτεί κανεις σφαιρικά… 

Δεν με ενδιαφέρει τόσο πολύ η ταλαιπωρία όσο η κοροϊδία πάντως. Η ταλαιπωρία είναι τίμια (φίλε έτσι είναι , άμα θες)… η κοροϊδία είναι υποβάθμιση της προσωπικότητας σου (αααα δεν έχετε δίκιο οι υπηρεσίας μας είναι άψογες … απλά αυτή τη φορά …έτυχε .. ξανά έτυχε… εεε τώρα το φτιάξαμε, είναι πιλοτικό , εμείς δεν φταίμε , ήταν ο καιρός , ο πύργος ελέγχου , ο Χατζηπετρής ..) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Προσπαθούν να βγάλουν απο παντού ενώ είναι εμφανής η υποβάθμιση των υπηρεσιών, μέσα και έξω απο τη καμπίνα, ειδικά με τις καθυστερήσεις.

Καμιά σχέση η Aegean τώρα και πριν 5 χρόνια.

...........έρχεται δε και πληρωμή το σνακ της καμπίνας.

κατάργησαν πρόσφατα και το shop on boarad, όλα προπληρωμένα απο πριν.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 hours ago, polaki said:

Από εκεί καταλαβαίνει κανεις ποσο θλιβερό είναι το επίπεδο παροχής υπηρεσίας ολοκλήρου του κλάδου. 

Εδώ ολόκληρη BA πλέον και δε δίνει ούτε snack χωρίς κόστος στην πτήση της. 

Ειδικά το κομμάτι της καθυστέρησης της πτήσης που πλέον δεν θυμάμαι ποια ήταν η τελευταία φορά που πέταξα χωρίς καθυστέρηση, με κάνει να θέλω ΜΟΛΙΣ ΣΤΑ 43 ΜΟΥ να αποφεύγω όσο πιο πολύ μπορώ το ταξίδι. Κουράστηκα τη διαδικασία του πήγαινε 2 ώρες πριν στο αεροδρόμιο, περπατα σα μαλακας 17 χιλιόμετρα (ανάλογα το αεροδρόμιο) για να φτάσεις στο gate, περίμενε επίσης σα μαλακας να επιβιβαστείς, σε τραγικές καρέκλες (ΟΛΩΝ των αεροδρομίων) που πιάνεται ο κωλος σου, και μετά μπες μέσα σε ένα αεροσκάφος φτιαγμένο για νάνους των 45 κιλών και περίμενε πάλι σα μαλακας τουλάχιστον μισή ώρα παραπάνω απτήν προγραμματισμένη ωρα απογείωσης για να πετάξεις.

Την προσγείωση και την αναμονή της βαλίτσας που απλά παρακαλάς να εμφανιστεί (ειδικά σε πτήσεις με ανταποκριση) την βάζω ίσως στα top 3 worst customer experiences που έχω. Με νούμερο #1 το σινεμά και τo spam από βλακόπαιδα που μιλάνε, ηλίθιους που ξεχνάνε το κινητο ανοικτό, παν-ηλίθιους που στο μπροστινό κάθισμα έχουν τη φωτεινότητα στο τέρμα και μπαίνουν Instagram και βγαίνουν στα 3 δευτερόλεπτα (μιλάμε για attention span στα τάρταρα), και φυσικά το μασουλιτό πατατάκια και ποπκόρν απτους δίπλα σου. 

θαυμάζω όλους εσάς που λέτε ότι είστε frequent flyers, αν δεν είναι για δουλειά και το κάνετε για διακοπές κλπ, ειλικρινά σας θαυμάζω. Εγώ 2 αεροπορικά ταξίδια το χρόνο κάνω και χαλιέμαι κάθε φορά…

/rantmode off, thanks που διαβάσατε τη γκρίνια μου! 😂

παντα έτσι ήταν τα ταξίδια με αεροπλάνο, σχετικά με τους frequent flyers μετα απο τοσα χρονια εχουμε καταλαβει οτι ειναι καλυτερο να κολλας με μια εταιρια και να απολαμβανεις τις παροχες ενος gold member ακομα και οταν δεν ταξιδευεις business.....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tο tag είναι λάθος του marketing. Θα μπορούσαν :

να το εχουν φθηνότερο (αντίστοιχα προιοντα, βρίσκεις στην αγορά για ένα τεμάχιο σαν ιδιώτης απο 40 ευρώ),

να δίνουν μπόνους χρήσης του ( 100 μιλια ας πούμε ) απο την στιγμή που αποσυμφορείς τα check in,

 

Σε σχέση με άλλες ευρωπαικές εταιρείες η Aegean έχει σχετικά καλό επίπεδο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/1/2024 στις 1:44 ΜΜ, anax111 είπε

Απλά τραγικό. Όπως γράψαν και οι προηγούμενοι συμφορουμίτες προσπαθούν με τέτοιες ηλιθιότητες να μειώσουν το προσωπικό μετακυλώντας το φόρτο εργασίας των υπαλλήλων της εταιρίας στον πελάτη. Καθώς ταξιδεύω πολύ συχνά αεροπορικά το βλέπω αυτό συνέχεια. Η Aegean για όσους θυμούνται ξεκίνησε σαν ανταγωνιστής της Cronos Airlines και είχε τότε τις ποιο ευρύχωρες θέσεις. Τώρα που έχει γίνει μονοπώλιο ( με την ευλογία της Ε.Ε. βεβαίως βεβαίως!) και δεν υπάρχει κανένας ανταγωνισμός (η Sky Express ακόμα είναι πολύ μικρή) κάνει ότι γουστάρει ταλαιπωρώντας το επιβατικό κοινό. Έχει καταντήσει αθλιότητα η ζύγιση των χειραποσκευών αναγκάζοντας τον κόσμο να ανοίγει βαλίτσες και να αφαιρεί πράγματα που πολλές φορές τα κρατά τελικά σε τσάντα και σε κάνει να αναρωτιέσαι τι είδους m@l@k€$ το έχειν σκεφτεί αυτό αφού στο τέλος πάλι το ίδιο βάρος θα σηκώσει το αεροπλάνο και πάλι στον ίδιο χώρο θα αποθηκευτούν οι χειραποσκευές. Μάλιστα η συγκεκριμένη πρακτική μειώνει και την χωρητικότητα του χώρου αποθήκευσης των χειραποσκευών αφού τα πράγματα που βγαίνουν από τις βαλίτσες προκειμένου να γίνουν 8 κιλά τις περισσότερες φορές τοποθετούνται σε τσάντες χειρός που αποθηκεύονται στον ίδιο χώρο αλλά πλέον καθώς δεν είναι εντός της βαλίτσας καταλαμβάνουν επιπλέον χώρο! Μιλάμε για πολύ μεγάλη m@l@k1@. Ο τύπος που το σκέφτηκε πρέπει να μην κάνει άλλη δουλειά από το να τον παίζει όλη μέρα. 

Αν και γενικά είμαι υπέρ της εξέλιξης θα συμφωνήσω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αφού πρέπει να ζυγίσουν τη βαλίτσα έτσι και αλλιώς το μόνο που θα γλυτώσουν αυτοί είναι η αυτοκόλλητη ετικεττα......

το θέμα για μένα είναι η μεταχείριση της βαλίτσας από τους φορτωτές στο φόρτωμα και στο ξεφόρτωμα αλλά και οι ταινίες μεταφοράς που αν δεν τοποθετηθεί σωστά η βαλίτσα όλο και κάτι θα ξεκολλήσει

θα έλεγα από εμπειρία στις πτήσεις εσωτερικού πρώτα αλλά και εντός ΕΕ να αντικαταστήσουν σιγά σιγά τη ταυτότητα με το δακτυλικό αποτύπωμα για αποφυγη λαθών στη κράτηση αλλά και ευκολία στο check in οταν πας αεροδρομιο......αλλα και στην αφιξη που περιμενεις στην ουρα ..κυριως πτησεις εξωτερικου και να μεινει ο τελειωνιακος ελεγχος....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το επόμενο βήμα, θα είναι να πληρώνεται, η εκάστοτε εταιρία, επειδή δεν θα ταξιδεύεις, λόγο της επερχόμενης κάρτας εκπομπής ρύπων, για την σωτηρία της τσέπης τους 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτον πολύ ακριβό για να τους γλιτώνουμε και από τη δουλειά που έχουν να κάνουν αν πήγαινες τις αποσκευές σε υπάλληλο στο chck in!

Δεύτερον, πήγα να το πάρω (και καλά, δοκιμή) και θέλει να δηλώσεις σε ποια πτήση θες να στο παραδώσουν στο κάθισμά σου.

Έχω αυτή τη στιγμή κράτηση σε 4 πτήσεις, 2 εσωτερικού και 2 εξωτερικού, όλες μέσω Αθήνας, ΚΑΜΙΑ δεν έγινε αποδεκτή ώστε να μπορούσα να παραλάβω την αγορά του tag.

Τραγικό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/1/2024 στις 7:25 ΜΜ, spooker είπε

Εγώ κάνω επίσης με το ζόρι 2 το χρόνο και έχω κουραστεί κάθε φορά που γυρνάω Ελλάδα οι Έλληνες να πλακωνονται στο checkin για το ποιος είναι πρώτος στη σειρά... Κάθε φορά είναι οι ίδιοι μπουρτζοβλαχοι...

τα παλαμακια στη προσγειωση μας μαραναν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, kostasbm είπε

αφού πρέπει να ζυγίσουν τη βαλίτσα έτσι και αλλιώς το μόνο που θα γλυτώσουν αυτοί είναι η αυτοκόλλητη ετικεττα......

το θέμα για μένα είναι η μεταχείριση της βαλίτσας από τους φορτωτές στο φόρτωμα και στο ξεφόρτωμα αλλά και οι ταινίες μεταφοράς που αν δεν τοποθετηθεί σωστά η βαλίτσα όλο και κάτι θα ξεκολλήσει

θα έλεγα από εμπειρία στις πτήσεις εσωτερικού πρώτα αλλά και εντός ΕΕ να αντικαταστήσουν σιγά σιγά τη ταυτότητα με το δακτυλικό αποτύπωμα για αποφυγη λαθών στη κράτηση αλλά και ευκολία στο check in οταν πας αεροδρομιο......αλλα και στην αφιξη που περιμενεις στην ουρα ..κυριως πτησεις εξωτερικου και να μεινει ο τελειωνιακος ελεγχος....

Αν είναι υπέρβαρη τότε θα στο βγάλει όταν θα την βάλεις στον ιμάντα που πρέπει να την σκανάρεις,πάντα εκεί το βρίσκουν.Τι γίνεται μετά δεν ξέρω,μπορεί να πληρώνεις επιτόπου μέσα απο την εφαρμογή..Λογικά έχεις προσέξει να μην υπερβαίνεις διαστάσεις και βάρος.

Η μεταχείριση της βαλίτσας αφορά της εταιρίες handling.

Check in ,αν δεν έχεις κάνει ήδη απο εφαρμογή/σελίδα υπάρχει και η λύση με τα μηχανήματα ,δεν χρειάζεται να περιμένεις στην ουρά.

Το μέλλον; είναι κάμερες αναγνώρισης προσώπου ,κατάργηση εώς και του χάρτινου διαβατηρίου,έναρξη etias 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/1/2024 στις 2:11 ΜΜ, MetaTech είπε

Το 1/3 χαλασμένα, ένας στους τρεις χρειάζεται βοήθεια από έναν υπάλληλο που τρεχει δεξιά και αριστερά, όταν έχει κίνηση το αεροδρόμιο ψαχνεις να τον βρεις. 

Και το καλύτερο, βιάζεσαι να δώσεις βαλίτσα είσαι στο μηχάνημα μπροστά και ενώ πάει να τυπώσει το tag τελειώνει η ταινία. Πας σε άλλο μηχάνημα και δεν μπορείς γιατί το άλλο μηχάνημα έχει κλειδωμένο το session με το account σου. Περιμένεις 30 λεπτά να έρθει τεχνικός να βάλει ταινία και χάνεις την πτήση. :)

Οπως τα λες. Πεταξα Αθηνα - Λονδινο τα Χριστουγεννα και συνεβησαν τα εξης:

- Σφαλμα κατα την εκτυπωση της ταινιας

- Αναμονη 20 λεπτα στην ουρα για το αυτοματο γκισε

- Φτανοντας στο γκισε η υπαλληλος μας ειπε οτι επρεπε να τυπωσουμε μονοι μας τα tags (Dahhhhh)

- Αφου της εξηγησαμε οτι κολλησε το συστημα, μας εξυπηρετησε απροθυμα και τυπωσε τις ετικετες

- Δεν ξερω αν/τι toleraces εχει το συστημα αλλα μπροστα μου εριξε ακυρο σε επιβατη με μολις 1 και κατι κιλο υπερβαρο. Το τραγικα αστειο ηταν οτι ο υπαλληλος τον παρεπεμψε σε ενα μοναδικο διπλανο γκισε με αλλο υπαλληλο που ζυγιζε εισεπρατε τα overweight.

 

Παρεπιπτοντως ιδια προβληματα αντιμετωπισαν και αλλοι με συνεπεια οι υπαλληλοι να καταληξουν να κανουν την ιδια δουλεια που εκαναν και πριν.

Επιβατες που δεν ειναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογια κατεληγαν να καθυστερουν σημαντικα ολους τους υπολοιπους. Εγω προσωπικα δεν εισεπραξα καμια προτιθεμενη αξια η ευκολια απο την διαδικασια. Απλα βλεπω μεθοδεύσεις απαλοιφης ανθρωπινου δυναμικου.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, Bluedive said:

Οπως τα λες. Πεταξα Αθηνα - Λονδινο τα Χριστουγεννα και συνεβησαν τα εξης:

- Δεν ξερω αν/τι toleraces εχει το συστημα αλλα μπροστα μου εριξε ακυρο σε επιβατη με μολις 1 και κατι κιλο υπερβαρο. Το τραγικα αστειο ηταν οτι ο υπαλληλος τον παρεπεμψε σε ενα μοναδικο διπλανο γκισε με αλλο υπαλληλο που ζυγιζε εισεπρατε τα overweight.

Παρεπιπτοντως ιδια προβληματα αντιμετωπισαν και αλλοι με συνεπεια οι υπαλληλοι να καταληξουν να κανουν την ιδια δουλεια που εκαναν και πριν.

 

Είμαι ταξιδιώτης λόγω δουλειάς :)

Για αυτό βλέπεις τον έναν υπάλληλο που τρέχει στα μηχανήματα να είναι αρματωμένος ωσαν τον Αρη Βελουχιώτη με προ τυπωμένα tags για όλους αυτους που έχουν μπλοκαριστεί με το μηχάνημα και δεν είναι καθόλου λίγοι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/1/2024 στις 7:47 ΜΜ, tzotzo είπε

Και αν είναι υπέρβαρη η βαλίτσα τι γίνεται;

Δεν περναει στο ζύγισμα.... Σταματάει ο ιμάντας... και σου λέει... φιλαράκι,,, πεσε κανα 40αρι ....

Θέλουν να γλιτώσουν τα έξοδα εκτύπωσης. Και εννοείται και να μειώσουν το κόστος σε προσωπικό. Και εννοειται το μπιμπλικι να το χρεώσουν στους επιβάτες.

Γενικά όχι μόνο η συγκεκριμένη εταιρεία..

Και βολευει και αεροπορικές και αεροδρόμια..... Τις εταιρείες handling δεν βολεύει γιατί θα χάσουν χρημα όντας περιττές πλέον σε αυτόν τομέα.

Υποθέτω πως στο μέλλον οι βαλίτσες θα το έχουν ενσωματωμένο το σύστημα....

Φτιάχνει κανεις βαλίτσες? 10% απο τα ετήσια κέρδη για την ιδεα παρακαλώ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...