Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή μπαταρίας σε 13 Pro Max και διατήρηση της στεγανοποίησης οθόνης.


TrialKid
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από mistr4l,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, poulinos είπε

αν ο αλλος δεν το ξεβγαλει τοτε κακο του κεφαλιου του γιατι και σε εγγυηση να το παει θα φανει οτι την εφαγε απο το αλατι. οποτε παει η εγγυηση. εννοειται οτι αν μπορεις να το αποφυγεις το αποφευγεις. το να το βαζεις μεσα στην πισινα ή για πλακα στο νερο δεν βρισκω λογο.εγω το ηθελα αδιαβροχο οχι για να κανω βουτιες αλλα αμα τυχει να βρεθει σε νερο να μην παθει κατι.αλλα να βρεθει απο ατυχημα και οχι επιτηδες.

Συμφωνώ στο ότι πρέπει να το πλύνεις γιατί το αλάτι/και γενικά το αλμυρό νερό διαβρώνει τα πάντα. Εγώ προσωπικά  δεν θα το βάλω κάτω από τη βρύση να το πλύνω για πλάκα. Ωστόσο αναφέρω αυτό που είδα εμπειρικά να συμβαίνει. AW Series 2 (το πρώτο με επίσημη εμπορική διάθεση αδιαβροχοποίησης) το είχα επί 7 συναπτά έτη, με βουτιές σε αλμυρό νερό χωρίς να πάθει τίποτα. Τα πρώτα χρόνια που ήταν καινούριο το πρόσεχα προφανώς, το έπλενα με γλυκό νερό κλπ. Αλλά τα τελευταία χρόνια (λόγω παλαιότητας και χαμηλής αξίας δε με ενδιέφερε καν) συχνά ξεχνούσα να το πλύνω με καθαρό νερό και δεν έπαψε να λειτουργεί. Το μόνο που έκανα πάντα είναι να ενεργοποιώ το WaterLock & να κάνω Water Ejection στο τέλος. Αντίστοιχα, όσοι είναι αρκετά παλιοί στο forum θα θυμούνται πώς στα πρώτα AW (τα λεγόμενα Series 0) παρόλο που επισήμως δεν ήταν αδιάβροχα, σε σχετικά extreme reviews που βλέπαμε στο YT δεν πάθαιναν τίποτα (υπήρχε sealing δηλαδή αλλά δεν υπήρχε πιστοποιημένο IP Rating). Πολλές φορές θα τύχει να δεις αδιάβροχη συσκευή να καταστρέφεται με μία σταγόνα νερό, και αντίστοιχα μη αδιάβροχες συσκευές να αντέχουν στο χρόνο και σε κακή χρήση. 

Ας μην ξεχνάμε πως όλες τις συσκευές μας τις συναρμολογούν άνθρωποι (και για την ακρίβεια εξαντλημένοι εργάτες με εξίσου εξαντλητικά ωράρια εργασίας) ώστε να ανταποκριθούν οι εταιρίες στην ζήτηση. Όλο και κάτι θα πάει στραβά (χωρίς αυτό να μπορεί να διαπιστωθεί στο Quality Check στην γραμμή παραγωγής). Γι'αυτό και πάντα υπάρχουν άτυχοι χρήστες και γι'αυτό υπάρχει και η εγγύηση. Και δεν είναι τυχαίο που η τελευταία δεν καλύπτει ζημίες από νερό παρόλο που διαφημίζονται οι συσκευές ως αδιάβροχες. Κατανοώ πώς υπάρχει πάντα ο αστάθμητος παράγοντας της χρήσης ΑΛΛΑ στην πλειοψηφία των περιπτώσεων πώς μπορείς εσύ ως χρήστης να καταλάβεις αν η συσκευή ήρθε εξαρχής με σωστή εφαρμογή της αδιαβροχοποίησης... Η αστοχία υλικών θα έπρεπε να υπολογιστεί με κάποιο τρόπο... Όλα σχετικά είναι...

Επεξ/σία από ramarg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 hours ago, ramarg said:

Συμφωνώ στο ότι πρέπει να το πλύνεις γιατί το αλάτι/και γενικά το αλμυρό νερό διαβρώνει τα πάντα. Εγώ προσωπικά  δεν θα το βάλω κάτω από τη βρύση να το πλύνω για πλάκα. Ωστόσο αναφέρω αυτό που είδα εμπειρικά να συμβαίνει. AW Series 2 (το πρώτο με επίσημη εμπορική διάθεση αδιαβροχοποίησης) το είχα επί 7 συναπτά έτη, με βουτιές σε αλμυρό νερό χωρίς να πάθει τίποτα. Τα πρώτα χρόνια που ήταν καινούριο το πρόσεχα προφανώς, το έπλενα με γλυκό νερό κλπ. Αλλά τα τελευταία χρόνια (λόγω παλαιότητας και χαμηλής αξίας δε με ενδιέφερε καν) συχνά ξεχνούσα να το πλύνω με καθαρό νερό και δεν έπαψε να λειτουργεί. Το μόνο που έκανα πάντα είναι να ενεργοποιώ το WaterLock & να κάνω Water Ejection στο τέλος. Αντίστοιχα, όσοι είναι αρκετά παλιοί στο forum θα θυμούνται πώς στα πρώτα AW (τα λεγόμενα Series 0) παρόλο που επισήμως δεν ήταν αδιάβροχα, σε σχετικά extreme reviews που βλέπαμε στο YT δεν πάθαιναν τίποτα (υπήρχε sealing δηλαδή αλλά δεν υπήρχε πιστοποιημένο IP Rating). Πολλές φορές θα τύχει να δεις αδιάβροχη συσκευή να καταστρέφεται με μία σταγόνα νερό, και αντίστοιχα μη αδιάβροχες συσκευές να αντέχουν στο χρόνο και σε κακή χρήση. 

Ας μην ξεχνάμε πως όλες τις συσκευές μας τις συναρμολογούν άνθρωποι (και για την ακρίβεια εξαντλημένοι εργάτες με εξίσου εξαντλητικά ωράρια εργασίας) ώστε να ανταποκριθούν οι εταιρίες στην ζήτηση. Όλο και κάτι θα πάει στραβά (χωρίς αυτό να μπορεί να διαπιστωθεί στο Quality Check στην γραμμή παραγωγής). Γι'αυτό και πάντα υπάρχουν άτυχοι χρήστες και γι'αυτό υπάρχει και η εγγύηση. Και δεν είναι τυχαίο που η τελευταία δεν καλύπτει ζημίες από νερό παρόλο που διαφημίζονται οι συσκευές ως αδιάβροχες. Κατανοώ πώς υπάρχει πάντα ο αστάθμητος παράγοντας της χρήσης ΑΛΛΑ στην πλειοψηφία των περιπτώσεων πώς μπορείς εσύ ως χρήστης να καταλάβεις αν η συσκευή ήρθε εξαρχής με σωστή εφαρμογή της αδιαβροχοποίησης... Η αστοχία υλικών θα έπρεπε να υπολογιστεί με κάποιο τρόπο... Όλα σχετικά είναι...

πραγματι σε τετοιες συσκευες για μενα δεν εχει νοημα να το βαζεις για πλακα στο νερο .αν γινει απο ατυχημα οκ.αλλα ναι το να το παω πισινα θαλασσα δεν βρισκω λογο να το κανω καν. εκτος αν πεσει σε τιποτα λασπες και θες να το ξεπλυνεις. επισης οπως ειπες υπαρχει ενα μεγαλο προβλημα οτι καποια κινητα εχουν παρει νερο και παροτι ειναι αδιαβροχα εσυ πρεπει να εξηγησεις και ΑΝ γινει δεκτο οτι δεν εκανες τιποτα παραξενο πχ να το πας στα 2 μετρα αντι για 1 ή δεν ξερω τι. εδω σε μερικα Services σε καθε χαλασμενο κινητο ή ατακα ηταν οτι εχει παρει υγρασια μεσα. οποτε θελει προσοχη πραγματι.

πχ περιστατικο . ειχα ενα ρολοι casio καποτε.κανονικα σου λενε οτι μετα απο MAX 2h αλλαγη μπαταριας πρεπει να αλλαξεις και φλατζα.πρεπει να εκανα 10 αλλαγες μπαταριας χωρις να αλλαξω φλατζα και μετα πηρε απλα λιγο υγρασια μεσα. και το βαζα παντου.ακομα και σε μπανιο με ζεστο νερο που σου λενε να το αποφευγεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...