Προς το περιεχόμενο

VODAFONE ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗΣ/ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα ήθελα την γνώμη σας σχετικά με ένα θέμα που έχω με την vodafone. 24 Νοεμβρίου αποδεχθηκα μια προσφορά από την vodafone κατά την οποια θα έφερνα μια νεα γραμμη σταθερης+ίντερνετ 100αρα γραμμη vdsl 24 ευρώ, το κινητο μου που ήταν ήδη vodafone το πάγιο του θα πηγαινε από 25 ευρώ στα 16 και θα ειχα και μια δωροεπιταγη vodafone. Από τα παραπανω το μόνο που ισχύει είναι η τιμή στην σταθερη. Επιταγή δε πήρα και το πάγιο του κινητού μου έπεσε 10%. Σήμερα 2 μήνες μετά έχω μιλήσει αμετρητες ώρες με αμέτρητα άτομα. Έχω κάνει αιτηματα αμφισβητησης τα οποία απορρίφθηκαν. Έχω ζητήσει την ηχογραφηση την οποια πήρα και εκπληκτος διαπιστωσα πως για μια κληση 11 λεπτά και 50 δευτερολεπτα ελαβα μια ηχογραφηση 4 κ 07 κομμενη και ραμμενη εκεί που θέλουν. Την προσφορα που νομιζα οτι δεχθηκα στην συνομιλια μας την ακουσα 2 φορες μια στην αρχη και μια σε 2η φαση στο σημειο που την αποδεχομουν. Ξερω πολυ καλα σε τι συμφωνησα. Σιγουρα τιθεται και θεμα παραπλανησης του καταναλωτη. Σε αυτο το σημειο να σημειωσω πως την προσφορά την έλαβα από συνεργάτη της vodafone (δε γνωρίζω ποιον, δεν τον γνωριζα και οταν την ελαβα). Έκανα γραπτό αίτημα στην vodafone αναφέροντας αναλυτικα όλα τα γεγονότα και στην ουσία μ απάντησαν πως δεν ισχυουν αυτά που ζητάω. Έκανα καταγγελια στον συνήγορο του καταναλωτή αλλά από εκεί δεν έχω κανένα νεότερο. Έκανα χθες στην ΕΕΤΤ μια καταγγελία και στην ΗΕΔ. Δε ξέρω πως μπορω να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας. Ξέρω ότι δε θα πάρω αυτά που ζητάω αλλά θέλω να τους ταλαιπωρησω όσο δε πάει. Τους έχω ζητήσει να μου κοινοποιησουν που έχουν δώσει τα προσωπικά μου στοιχεία ποιος είναι ο υπεύθυνος επεξεργασίας τους και διάφορα άλλα για τα οποία τους υποχρεώνει η νομοθεσία. Επομενη μου σκέψη είναι να πάω σε άλλο παροχο. Το συμβολαιο της κινητής λήγει σε 2 μήνες και της σταθερης σε 22 μήνες. Ξερω οτι σε 3 4 5 χρονια θα ερθει καποιο χαρτι για ανεξοφλητο υπολοιπο (λογαριασμοι και ρητρα περιπου 300 ευρω) αλλα οτι δε μπορουν να κανουν επι της ουσιας κατι γ αυτο. Κάποια γνώμη σε όσα ανεφερα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου έχει τύχει και εμένα κάτι παρόμοιο πριν 3 χρόνια. Αλλη τιμη ειχα συμφωνήσει στο τηλέφωνο και άλλη ηρθε στο λογαριασμό. Μίλησα με τη vodafone, οι οποίοι εκαναν τον Κινέζο και ζητησα να δουν την καταγραφή της συνομιλίας. Μετά από 2 μερες με πήραν και μου είπαν ότι από την καταγραφή της συνομιλίας δεν προκύπτει η τιμή που ζητούσα εγω(!). Μετα απο γκρινια όμως και προφανως επειδη έχω 5 γραμμες στη vodafone, τελικα διόρθωσαν την τιμή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα φίλε μου,

 

Αν είσαι βέβαιος για την τιμή την οποία συμφώνησες και δεν υπάρχει περιθώριο αμφισβοίτησης τότε να κινηθείς νομικά. Ακόμα και αν σου ακούγεται βαρύ, κάντο. Βέβαια εδώ υπάρχει και μια προυπόθεση. Αν μπορείς να αποδείξεις πως η συνομιλία που σου στείλαν είναι "κομμένη-ραμμένη" και θα πρέπει να αποδείξεις πως η κλήση σου είχε διάρκεια μεγαλύτερη απο αυτή που σου στείλαν αυτή. Αυτό μπορείς να το κάνεις απο το ιστορικό του λογαριασμού σου και να το προσκομίσεις ως αποδεικτικό στοιχείο. 

 

Μια καλή και απαραίτητη αρχή είναι εδώ:

 

https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/kataggelies/kataggelia-katanalote

 

ξεκινάς μια καταγγελία εδώ και στην συνέχεια περιμένεις να σε καλέσουν. Η αρμόδια υπηρεσία θα λάβει τακτικά μέτρα διευθέτησης και θα ενημερώσουν τον πάροχο για την νομική διαμεσολάβηση υπερ του καταναλωτή. 

Ίσως σου ακουστεί περίεργο αλλά θα εκπλαγείς απο την δουλειά που κάνει το συγκεκριμένο τμήμα. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να συνεισφέρω πολλά στο παρόν νήμα, θα πω ότι με την voda και εγώ, άλλη τιμή είχαμε συμφωνήσει τηλεφωνικά και άλλη έγραφε στον λαγαριασμό που ήρθε μετά. Μαλλώναμε, τελικά τους πλήρωσα γιατί χρειαζόμουν την σύνδεση εκείνο το διάστημα για την διπλωματική στο μεταπτυχιακό, αργότερα μου στείλανε πιστωτικό, όμως ήρθε η στιγμή που αυτά δεν ξεχνιούνται και έτσι ξέχασα την voda. Ας προσέχανε. Το πρόβλημα όμως τελικά δεν είναι στη voda ή την κάθε άλλη εταιρεία. Το πρόβλημα είναι στην (δήθεν) Ανεξάρτητη Εποπτεύουσα Αρχή η οποία αποτελεί πλέον το μεγαλύτερο μέρος του προβλήματος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, aegeanearth είπε

Καλημέρα φίλε μου,

 

Αν είσαι βέβαιος για την τιμή την οποία συμφώνησες και δεν υπάρχει περιθώριο αμφισβοίτησης τότε να κινηθείς νομικά. Ακόμα και αν σου ακούγεται βαρύ, κάντο. Βέβαια εδώ υπάρχει και μια προυπόθεση. Αν μπορείς να αποδείξεις πως η συνομιλία που σου στείλαν είναι "κομμένη-ραμμένη" και θα πρέπει να αποδείξεις πως η κλήση σου είχε διάρκεια μεγαλύτερη απο αυτή που σου στείλαν αυτή. Αυτό μπορείς να το κάνεις απο το ιστορικό του λογαριασμού σου και να το προσκομίσεις ως αποδεικτικό στοιχείο. 

 

Μια καλή και απαραίτητη αρχή είναι εδώ:

 

https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/kataggelies/kataggelia-katanalote

 

ξεκινάς μια καταγγελία εδώ και στην συνέχεια περιμένεις να σε καλέσουν. Η αρμόδια υπηρεσία θα λάβει τακτικά μέτρα διευθέτησης και θα ενημερώσουν τον πάροχο για την νομική διαμεσολάβηση υπερ του καταναλωτή. 

Ίσως σου ακουστεί περίεργο αλλά θα εκπλαγείς απο την δουλειά που κάνει το συγκεκριμένο τμήμα. 

 

 

Είμαι 100% σίγουρος καθώς η ηχογραφηση αφορουσε μόνο την σταθερη. Σε καταστημα που μίλησα μου είπαν πως όταν πρόκειται για συνεργάτη δεν ηχογραφείτε όλη η κλήση. Δηλαδή παρόλο που ξεκινώντας την συνομιλία σου λέει ο πωλητής "για λόγους ασφαλείας η κλήση μας ηχογραφείται". Η ηχογραφη υφίσταται μόνο στο σημειο της αποδοχής της προσφοράς. Οπότε ακόμα και σε αυτό το κομμάτι τιθεται θέμα παραπλανησης στο τι ηχογραφείται και τι όχι. Άσχετα με αυτό όμως επειδή ξέρω πολύ καλά τι δέχθηκα θεωρώ πως είτε η πωλητρια σταμάτησε την ηχογραφηση εκεί που έπρεπε είτε κόψανε το κομμάτι της κινητής και της δωροεπιταγης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/2/2024 στις 5:22 ΜΜ, Alex_tsin είπε

Είμαι 100% σίγουρος καθώς η ηχογραφηση αφορουσε μόνο την σταθερη. Σε καταστημα που μίλησα μου είπαν πως όταν πρόκειται για συνεργάτη δεν ηχογραφείτε όλη η κλήση. Δηλαδή παρόλο που ξεκινώντας την συνομιλία σου λέει ο πωλητής "για λόγους ασφαλείας η κλήση μας ηχογραφείται". Η ηχογραφη υφίσταται μόνο στο σημειο της αποδοχής της προσφοράς. Οπότε ακόμα και σε αυτό το κομμάτι τιθεται θέμα παραπλανησης στο τι ηχογραφείται και τι όχι. Άσχετα με αυτό όμως επειδή ξέρω πολύ καλά τι δέχθηκα θεωρώ πως είτε η πωλητρια σταμάτησε την ηχογραφηση εκεί που έπρεπε είτε κόψανε το κομμάτι της κινητής και της δωροεπιταγης

Αυτό ίσως ισχύει τώρα που το λες, αλλά, έχω την αίσθηση πως αυτό θα βαρύνει την πλευρά του παρόχου μιας και είναι υποχρεωμένος να ηχογραφήσει ΚΑΙ τους όρους, όπως και την προσφορά και ΟΧΙ μόνο το σημείο που εσυ λές "Ναι, αποδέχομαι!". Ουσιαστικά θα ερωτηθούν τι ακριβώς αποδέχτηκε ο καταναλωτής; Οπότε το βάρος της απόδειξης πέφτει στον πάροχο και όχι σε σένα. Αυτό το concept επικρατεί στο μυαλό μου και έτσι θα έκανα έγω την όποια κίνηση. Δεν ξέρω αν είναι σωστό ή επιθετικό, πάντως ΜΗΝ φοβάσαι να ξεκινήσεις πόλεμο και να υπερασπιστείς τα δικαιώματα σου αν σου "σπασαν" την συμφωνια την οποία αποδέχτηκες. Νομίζω πως βασίζονται στον φόβο του καταναλωτή να ξεσηκωθεί και να λάβει μέτρα οπότε τους περνάει άνετα αυτή η κατάσταση. 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κινήσου και προς την ΑΔΑΕ και την ΑΠΔΠΧ...η καταγραφή της συνομιλίας υπόκειται σε πολύ συγκεκριμένους κανονισμούς και είναι υποχρεωμένοι να στην παραδόσουν ολόκληρη, από την αρχή μέχρι το τέλος.

Μια χαρά φαίνεται η διάρκεια της συνομιλίας σας από τα σχετικά αρχεία καταγραφής τόσο στη συσκευή σου, όσο και στον πάροχό σου.

Αν σου έχουν στείλει μικρότερης διάρκειας, ξύλο. Αν, δε, είναι κομμένη στη μέση (ακούς το αρχικό, δηλαδή, όπου και συναινείς στην καταγραφή και μετά το τέλος όπου αποδέχεσαι την χ πρόταση), ξύλο αλύπητο, κι από το άλλο μαζί.

Απλά, θα χρειαστεί να κινηθείς εσύ ο ίδιος για να πετύχεις κάτι παραπάνω, με κάποιον δικηγόρο. Οι μισές από τις Αρχές μας, είναι επιεικώς αδιάφορες, αν όχι συνένοχες στο θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...