Προς το περιεχόμενο

Συνεχείς αποσυνδέσεις του ρούτερ από Nova


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους, 

Πριν δύο μήνες έκανα μεταφορά της γραμμής μου (50αρα) στην ΝΟΒΑ σε νέο σπίτι. Από τότε αντιμετωπίζω κάθε μέρα αποσυνδέσεις και reboot του ρούτερ σε συνδυασμό με νεκρό σταθερό τηλέφωνο τουλάχιστον 5-6 φορές την ημέρα. Επικοινωνώ με την τεχνική υποστήριξη συνεχώς (γραπτώς και τηλεφωνικά). Η απάντηση είναι η ίδια μόνιμα, κάνουμε μαζί reset το ρούτερ, το ελέγχουν απομακρυσμένα, όλα τους φαίνονται καλά και κλείνουν την βλάβη. Μετά την 10η δήλωση βλάβης ήρθε επιτέλους τεχνικός της ΝΟΒΑ, έλεγξε το ρούτερ και αποφάνθηκε ότι όλα είναι καλά. Μου είπε ότι η γραμμή θα μπει σε παρακολούθηση για 48ωρες ώστε αν υπάρξουν αποσυνδέσεις (!) να μεταφερθεί η βλάβη στον ΟΤΕ.

48 ώρες αργότερα μετά από 5 αποσυνδέσεις επικοινωνώ πάλι με 13700 και μου λένε ότι η βλάβη έχει κλείσει, καμία γραμμή δεν έχει μπει σε παρακολούθηση και όλα φαίνονται καλά. Καθώς εργάζομαι από το σπίτι οι διακοπές αυτές είναι απαράδεκτες και πλέον επηρεάζουν και την ποιότητα της δουλειάς μου.

Θέλω να αλλάξω πάροχο οπωσδήποτε αλλά με την μετακόμιση μου έκαναν ανανέωση του συμβολαίου για άλλους 24μηνες. Δεν το έχω καθόλου με αυτά, οπότε δεν μπορώ και να  πειράξω το ρούτερ μόνη μου, μήπως φταίει κάτι εκει. Τι ενέργειες μπορώ να κάνω για να φύγω χωρίς ρήτρα αποχώρησης;

γνωρίζει κάποιος το email για να στείλω και γραπτά παράπονα στην ΝΟΒΑ πέραν από το chat? 

Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/2/2024 στις 11:53 ΜΜ, renee25 είπε

Καλησπέρα σε όλους, 

Πριν δύο μήνες έκανα μεταφορά της γραμμής μου (50αρα) στην ΝΟΒΑ σε νέο σπίτι. Από τότε αντιμετωπίζω κάθε μέρα αποσυνδέσεις και reboot του ρούτερ σε συνδυασμό με νεκρό σταθερό τηλέφωνο τουλάχιστον 5-6 φορές την ημέρα. Επικοινωνώ με την τεχνική υποστήριξη συνεχώς (γραπτώς και τηλεφωνικά). Η απάντηση είναι η ίδια μόνιμα, κάνουμε μαζί reset το ρούτερ, το ελέγχουν απομακρυσμένα, όλα τους φαίνονται καλά και κλείνουν την βλάβη. Μετά την 10η δήλωση βλάβης ήρθε επιτέλους τεχνικός της ΝΟΒΑ, έλεγξε το ρούτερ και αποφάνθηκε ότι όλα είναι καλά. Μου είπε ότι η γραμμή θα μπει σε παρακολούθηση για 48ωρες ώστε αν υπάρξουν αποσυνδέσεις (!) να μεταφερθεί η βλάβη στον ΟΤΕ.

48 ώρες αργότερα μετά από 5 αποσυνδέσεις επικοινωνώ πάλι με 13700 και μου λένε ότι η βλάβη έχει κλείσει, καμία γραμμή δεν έχει μπει σε παρακολούθηση και όλα φαίνονται καλά. Καθώς εργάζομαι από το σπίτι οι διακοπές αυτές είναι απαράδεκτες και πλέον επηρεάζουν και την ποιότητα της δουλειάς μου.

Θέλω να αλλάξω πάροχο οπωσδήποτε αλλά με την μετακόμιση μου έκαναν ανανέωση του συμβολαίου για άλλους 24μηνες. Δεν το έχω καθόλου με αυτά, οπότε δεν μπορώ και να  πειράξω το ρούτερ μόνη μου, μήπως φταίει κάτι εκει. Τι ενέργειες μπορώ να κάνω για να φύγω χωρίς ρήτρα αποχώρησης;

γνωρίζει κάποιος το email για να στείλω και γραπτά παράπονα στην ΝΟΒΑ πέραν από το chat? 

Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων. 

Κάνε τους καταγγελία εδώ για κακές υπηρεσίες και ζήτα λύση συμβολαίου χωρίς δική σου υπαιτιότητα.

Μόνο έτσι καταλαβαίνουν...

https://www.eett.gr/katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/diacheirisi-kataggelion/ypovoli-kataggelias-gia-tilefonia-amp-diadiktyo/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Aprile said:

Κάνε τους καταγγελία εδώ για κακές υπηρεσίες και ζήτα λύση συμβολαίου χωρίς δική σου υπαιτιότητα.

Μόνο έτσι καταλαβαίνουν...

https://www.eett.gr/katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/diacheirisi-kataggelion/ypovoli-kataggelias-gia-tilefonia-amp-diadiktyo/

το βασικο που δεν μας ειπε ειναι αν ο τεχνικος εκανε ελεγχο στον κατανεμητη για να αποκλεισουμε οτι μπορει να φταιει η εσωτερικη καλωδιωση του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/2/2024 στις 11:53 ΜΜ, renee25 είπε

Καλησπέρα σε όλους, 

Πριν δύο μήνες έκανα μεταφορά της γραμμής μου (50αρα) στην ΝΟΒΑ σε νέο σπίτι. Από τότε αντιμετωπίζω κάθε μέρα αποσυνδέσεις και reboot του ρούτερ σε συνδυασμό με νεκρό σταθερό τηλέφωνο τουλάχιστον 5-6 φορές την ημέρα. Επικοινωνώ με την τεχνική υποστήριξη συνεχώς (γραπτώς και τηλεφωνικά). Η απάντηση είναι η ίδια μόνιμα, κάνουμε μαζί reset το ρούτερ, το ελέγχουν απομακρυσμένα, όλα τους φαίνονται καλά και κλείνουν την βλάβη. Μετά την 10η δήλωση βλάβης ήρθε επιτέλους τεχνικός της ΝΟΒΑ, έλεγξε το ρούτερ και αποφάνθηκε ότι όλα είναι καλά. Μου είπε ότι η γραμμή θα μπει σε παρακολούθηση για 48ωρες ώστε αν υπάρξουν αποσυνδέσεις (!) να μεταφερθεί η βλάβη στον ΟΤΕ.

48 ώρες αργότερα μετά από 5 αποσυνδέσεις επικοινωνώ πάλι με 13700 και μου λένε ότι η βλάβη έχει κλείσει, καμία γραμμή δεν έχει μπει σε παρακολούθηση και όλα φαίνονται καλά. Καθώς εργάζομαι από το σπίτι οι διακοπές αυτές είναι απαράδεκτες και πλέον επηρεάζουν και την ποιότητα της δουλειάς μου.

Θέλω να αλλάξω πάροχο οπωσδήποτε αλλά με την μετακόμιση μου έκαναν ανανέωση του συμβολαίου για άλλους 24μηνες. Δεν το έχω καθόλου με αυτά, οπότε δεν μπορώ και να  πειράξω το ρούτερ μόνη μου, μήπως φταίει κάτι εκει. Τι ενέργειες μπορώ να κάνω για να φύγω χωρίς ρήτρα αποχώρησης;

γνωρίζει κάποιος το email για να στείλω και γραπτά παράπονα στην ΝΟΒΑ πέραν από το chat? 

Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων. 

Καταγγελία στην ΕΕΤΤ,μόνο έτσι καταλαβαίνουν. Επιπλέον βρες λύση με δεδομένα στο σπίτι ώστε να κανείς τη δουλειά σου στο Laptop χωρίς διακοπές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έφυγα μόλις την Δευτέρα  από νόβα σήμερα κούμπωσα ΟΤΕ είχα τεράστιο θέμα με αποσυνδέσεις μέσα στην μέρα αυτοί τα έβρισκαν όλα καλά εννοείται.. από το πρωί δεν μου έχει γίνει καμία αποσύνδεση ελπίζω να έχει λυθεί το θέμα μου... νόβα δεν ξαναπαω ούτε δωρεάν να μου κάνουν σύνδεση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Μετά από 5η επίσκεψη τεχνικού αποφάσισαν ότι το πρόβλημα υπάρχει στην πόρτα και είναι στην δικαιοδοσία του ΟΤΕ. Μου είπαν ότι θα μεταφέρουν την βλάβη ώστε να το δει τεχνικός του ΟΤΕ. Από εκείνη την ημέρα έχουν μειωθεί σημαντικά οι αποσυνδέσεις, δηλαδή μπορεί να είναι 1-2 έως και 3 την ημέρα, μπορεί και καθόλου. 

Όπως αναφέρετε πολλοί ψάχνω για να προχωρήσω σε αποδέσμευση από το συμβόλαιο γιατί ακόμα και οι 2-3 μου δημιουργούν πρόβλημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 17/02/2024 at 11:14, renee25 said:

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Μετά από 5η επίσκεψη τεχνικού αποφάσισαν ότι το πρόβλημα υπάρχει στην πόρτα και είναι στην δικαιοδοσία του ΟΤΕ. Μου είπαν ότι θα μεταφέρουν την βλάβη ώστε να το δει τεχνικός του ΟΤΕ. Από εκείνη την ημέρα έχουν μειωθεί σημαντικά οι αποσυνδέσεις, δηλαδή μπορεί να είναι 1-2 έως και 3 την ημέρα, μπορεί και καθόλου. 

Όπως αναφέρετε πολλοί ψάχνω για να προχωρήσω σε αποδέσμευση από το συμβόλαιο γιατί ακόμα και οι 2-3 μου δημιουργούν πρόβλημα. 

απλα αν αλλαξεις παροχο να ξερεις οτι θα παρεις τον ιδιο χαλκο και πιθανοτατα την ιδια Port.οποτε αν ειναι το προβλημα σε ενα απο τα 2 τοτε θα συνεχισει το προβλημα.εκτος αν ειναι θεμα εξοπλισμου.

και βεβαια να εχεις σωστη καλωδιωση

https://www.cyta.com.cy/mp/informational/support/files/wiring-guide-for-broadband_GR.pdf

On 14/02/2024 at 23:07, Ducatista said:

Έφυγα μόλις την Δευτέρα  από νόβα σήμερα κούμπωσα ΟΤΕ είχα τεράστιο θέμα με αποσυνδέσεις μέσα στην μέρα αυτοί τα έβρισκαν όλα καλά εννοείται.. από το πρωί δεν μου έχει γίνει καμία αποσύνδεση ελπίζω να έχει λυθεί το θέμα μου... νόβα δεν ξαναπαω ούτε δωρεάν να μου κάνουν σύνδεση

ειναι weird διοτι οταν αλλαζεις παροχο σε vdsl δεν αλλαζει συνηθως ουτε η πορτα αλλα ουτε το καλωδιο χαλκου.παρα μονο ο εξοπλισμος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, poulinos είπε

απλα αν αλλαξεις παροχο να ξερεις οτι θα παρεις τον ιδιο χαλκο και πιθανοτατα την ιδια Port.οποτε αν ειναι το προβλημα σε ενα απο τα 2 τοτε θα συνεχισει το προβλημα.εκτος αν ειναι θεμα εξοπλισμου.

και βεβαια να εχεις σωστη καλωδιωση

https://www.cyta.com.cy/mp/informational/support/files/wiring-guide-for-broadband_GR.pdf

ειναι weird διοτι οταν αλλαζεις παροχο σε vdsl δεν αλλαζει συνηθως ουτε η πορτα αλλα ουτε το καλωδιο χαλκου.παρα μονο ο εξοπλισμος.

επειδη το ειδα μερικες μερες δεν μου εκανε αποσυνδεσεις αλλα σημερα ειδα μερικα crc errors  καμια 200ρια  και ειδα σε ποδοσφαιρακι στο online καποιες καθυστερησεις μπουκωμα δεν ξερω πως να το εξηγησω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, Ducatista said:

επειδη το ειδα μερικες μερες δεν μου εκανε αποσυνδεσεις αλλα σημερα ειδα μερικα crc errors  καμια 200ρια  και ειδα σε ποδοσφαιρακι στο online καποιες καθυστερησεις μπουκωμα δεν ξερω πως να το εξηγησω

μπορει να ετυχε.απο την αλλη μπορει πραγματι να υπαρχει καποια ασταθεια στην γραμμη και απλα ο συγκεκριμενος εξοπλισμος να μπορει να συμπεριφερθει καλυτερα στα errors. καπως ετσι ηταν τα Technicolor,thomson. εκει που αλλα router βαραγαν αποσυνδεσεις το Technicolor πηγαινε ταπα.

και οπως εχω πει οποιος εχει vdsl ειναι MUSTTTTT αυτο

https://www.cyta.com.cy/mp/informational/support/files/wiring-guide-for-broadband_GR.pdf

αν δεν φυγουν τα παραλληλα(bridge taps) τοτε θα υπαρχουν errors,χαμηλοτερος συγχρονισμος και γενικα μεγαλυτερη ασταθεια.το vdsl δεν γουσταρει τα παραλληλα με τιποτα αντιθετα με το adsl.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, poulinos είπε

μπορει να ετυχε.απο την αλλη μπορει πραγματι να υπαρχει καποια ασταθεια στην γραμμη και απλα ο συγκεκριμενος εξοπλισμος να μπορει να συμπεριφερθει καλυτερα στα errors. καπως ετσι ηταν τα Technicolor,thomson. εκει που αλλα router βαραγαν αποσυνδεσεις το Technicolor πηγαινε ταπα.

και οπως εχω πει οποιος εχει vdsl ειναι MUSTTTTT αυτο

https://www.cyta.com.cy/mp/informational/support/files/wiring-guide-for-broadband_GR.pdf

αν δεν φυγουν τα παραλληλα(bridge taps) τοτε θα υπαρχουν errors,χαμηλοτερος συγχρονισμος και γενικα μεγαλυτερη ασταθεια.το vdsl δεν γουσταρει τα παραλληλα με τιποτα αντιθετα με το adsl.

παντως εγω αλλαξα το καλωδιο απο την ρεκλετα (η οπως λεγεται) μεχρι και το σπιτι ηταν εναερια και τωρα το εθαψα και ειναι καρφι στο ρουτερ κατευθειαν απο ταχυτητες ειναι κομπλε με 100ρα κλειδωνω στα 107 και κοντα στα 11 απλολοαντ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, Ducatista said:

παντως εγω αλλαξα το καλωδιο απο την ρεκλετα (η οπως λεγεται) μεχρι και το σπιτι ηταν εναερια και τωρα το εθαψα και ειναι καρφι στο ρουτερ κατευθειαν απο ταχυτητες ειναι κομπλε με 100ρα κλειδωνω στα 107 και κοντα στα 11 απλολοαντ

αρα απο καλωδιωση εισαι σιγουρα μια χαρα. αν εισαι στα 107 και το attainable σου ειναι στα 115 με 120 τοτε μπορει να ειναι ειτε θεμα στο απερχομενο σου (απο το σπιτι μεχρι το Kv) ειτε να εισαι σχετικα μακρυα απο το Kv.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έκανα επανεκκίνηση σήμερα το μεσημεράκι γι'αυτό έφυγαν τα ερορς

Screenshot_2024-02-19-00-05-26-913_org.mozilla.firefox-edit.jpg

5 λεπτά πριν, poulinos είπε

αρα απο καλωδιωση εισαι σιγουρα μια χαρα. αν εισαι στα 107 και το attainable σου ειναι στα 115 με 120 τοτε μπορει να ειναι ειτε θεμα στο απερχομενο σου (απο το σπιτι μεχρι το Kv) ειτε να εισαι σχετικα μακρυα απο το Kv.

για κανε ενα τσεκ και πες μου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

την τερματιζεις την γραμμη και εχεις και λιγο περισσευμα να το πω απλα.  τα fec σου ειναι απολυτως φυσιολογικα.αν εχεις θεμα θα το καταλαβεις γιατι θα ανεβαινουν ταπα κατα εκατονταδες και συνεχεια.

σου γραφει καπου αν εισαι Fast /fast ή Interleave /fast?

2557 fec απο το μεσημερι ειναι τιποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...