Προς το περιεχόμενο

δεν ανοιγει firefox και edge


perelevas
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από spysoumi,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σήμερα το πρωί προσπαθώ να ανοίξω τον firefox και  τον edge και δεν ανοίγουν. Μου πετάει το μήνυμα  "Αυτή η λειτουργία έχει ακυρωθεί λόγω περιορισμών που ισχύουν σε αυτόν τον υπολογιστή. Επικοινωνήστε με τον διαχειριστή του συστήματός σας" 
Εκανα scan με eset και malwarebytes  ok. Εκανα απεγκατάσταση και ξανα εγκατάσταση τον firefox και ενώ ανοίγει αμέσως μετά την εγκατάσταση ,αν τον κλείσω μου ξαναπετάει το ίδιο μήνυμα.
Δεν ξέρω τι να κάνω. Βοηθήστε παρακαλώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Λύση
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν και είναι 17 χρονών το νήμα αυτό, δεν έχεις να χάσεις τπτ..

 

 

Στο τέλος είναι η λύση.

Επεξ/σία από spysoumi
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, perelevas είπε

Εδώ μιλάει για τον task manager και για ιούς έψαξα.

Ναι φίλε, κι αυτός είχε ψάξει στην αρχή αλλά τπτ,  μετά με ένα άλλο πρόγραμμα που έβαλε, του βρήκε τον ιό......

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δοκίμασε τα εξής:

A. Troubleshoot

  • Update & Security > Troubleshoot > Additional troubleshooters.
  • Επίλεξε Run the Internet Connections > Program Compatibility Troubleshooter και Windows Store Apps

Δες εάν σου λύνει το πρόβλημα.

B. Reset Browsers

B1. Reset Edge

Δεν τον αφαιρείς με τίποτα από τα προγράμματα εφόσον είναι μέρος του λειτουργικού. Πάμε να κάνουμε απλά reset.

Βήμα 1ον Δημιουργείς αρχικά ένα restore point (ΣΟΣ) (ώστε εάν κάτι πάει στραβά να μπορείς να επαναφέρεις το σύστημα στην πρότερη κατάσταση).

1. Θα δημιουργήσεις ένα Restore Point. Πας Search > Create a Restore Point.

2. Ενεργοποίησε τις ρυθμίσεις για το Δίσκο 😄 (Configure > Turn on > Όρισε το μέγεθος)

3. Δημιουργείς ένα Restore Point. Create > Δώσε ένα όνομα.

image.png.86546e8356b0a8afb50db242966c87c1.png

Βήμα 2ον  Πας εδώ:

C:\Users\%username%\AppData\Local\Packages\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe

Εάν δεν έχεις ενεργοποιήσει την επιλογή να βλέπεις hidden φακέλους (ο φάκελος AppData είναι hidden) πας στο File Explorer > Menu > View > Options > View > Hidden Files & Folders και επίλεξε “Show hidden files, folders, and drives” όπως φαίνεται στη φωτογραφία.

image.png.660b008dad68d34b475c6b3b298c30ee.png

Εναλλακτικά πας εδώ για να μη μπερδευτείς C:\Users\xxxxxx\AppData\Local\Packages\ (όπου xxxx βάσεις το username σου) ή πας απλά στο path από τον file explorer και ψάχνεις να βρεις τους κάτωθι φακέλους, όπως φαίνεται στη φωτογραφία που ακολουθεί (η οποία έχει μόνο τον ένα).

  • Microsoft.MicrosoftEdge.Stable_8wekyb3d8bbwe
  • Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe

image.png.6e5b2e96c1443af422c08563a863ea88.png

Αφού το βρεις μπες στο φάκελο CTRL+A να επιλέξεις ότι έχει μέσα και τα διαγράφεις. Εάν βρεις και τους δυο φακέλους το κάνεις και για τους δυο.

Βήμα 3ον  Ανοίγεις το PowerShell ως διαχειριστής.

  • Γράφεις την εντολή (copy - paste):
  • Get-AppXPackage -AllUsers -Name Microsoft.MicrosoftEdge | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml" -Verbose}
  • Εάν δεις το μήνυμα “Operation Complete for…..” είσαι εντάξει και έγινε το reset. Εάν όχι κάνεις επαναφορά χρησιμοποιώντας το restore point που έφτιαξες πριν.

Βήμα 4ον  Επανεκκινείς τον υπολογιστή. Ο Microsoft Edge επανέρχεται στις αρχικές του ρυθμίσεις (reset).

Δες εάν έλυσες το πρόβλημά σου.

B2. Reset Firefox

Βήμα 1ον: Ανοίγεις Command Prompt (ως διαχειριστής) και γράφεις  το παρκάτω και μετά enter

start firefox -safe-mode

Βήμα 2ον: Αντί να κάνεις κλικ στο “Open” κάνεις κλικ στο “Refresh Firefox” όπως δείχνει η φωτογραφία.

image.png.b62969045dc3017d6631e53ba464c507.png

Δες εάν δουλεύει κανονικά. Αφού ανοίξει χρησιμοποίησε το Troubleshoot ή ότι έχει μπας και βρεις που οφείλεται το πρόβλημα.

image.png.06468921753a3ad3e27525c9184bfd43.png

Γ. Δημιουργία νέου Λογαριασμού

Γ1. Με την ελπίδα ότι μπορείς να φτιάξεις και έχεις πρόβλημα μόνο με τα δικαιώματα των browsers (και όχι με κάποιο ιό - δες παρακάτω στο Δ), φτιάξε ένα καινούργιο user account (λογαριασμό). Φτιάξε τον και δώσε του δικαιώματα διαχειριστή. Κάνε login με αυτόν τον νέο λογαριασμό και σβήσε τον προηγούμενο λογαριασμό.

Γ2. Σκανάρισε ξανά το σύστημα για ιούς.

Γ3. Έλεγξε εάν μπορείς τώρα να ξεκινήσεις τους browsers.

 

Δ. Περί Περιορισμού Δικαιωμάτων

Επειδή βλέπεις το μήνυμα ”this operation has been cancalled due to restrictions” κάτι άλλαξε τα δικαιώματα και δεν μπορείς να ξεκινήσεις τα προγράμματα. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε πολλούς λόγους (ακόμα και σε κάποιον ιό). Εάν συμβαίνει το ίδιο και με άλλα προγράμματα ή εφαρμογές των Windows τότε είναι πολύ πιθανό.

Επίσης εάν χρησιμοποιούσες λογαριασμό με προνομιακά δικαιώματα (για αυτό πάντα έχουμε έναν λογαριασμό για διαχείριση και έναν για καθημερινή χρήση) και έφαγες ιό που άλλαξε ρυθμίσεις στο σύστημά σου τότε τα πράγματα είναι δύσκολα και χρειάζονται και άλλες πρόσθετες ενέργειες (θα πρότεινα, εάν έχεις κάποιον να σε βοηθήσει από κοντά, να το κάνεις).

Επεξ/σία από JPaxilleas
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για την υπομονή και την διάθεση να βοηθήσεις φίλε JPaxilleas
Αυτά θέλουν πολλές ώρες ψάξιμο και υπομονή.Θα τα δοκιμάσω σιγά σιγά για να μην κάνω και καμιά βλακεία και αναγκαστώ να κάνω format μετά.

4 ώρες πριν, spysoumi είπε

Ναι φίλε, κι αυτός είχε ψάξει στην αρχή αλλά τπτ,  μετά με ένα άλλο πρόγραμμα που έβαλε, του βρήκε τον ιό......

Σωστά έχεις δίκιο.Θα το ψάξω και με άλλα προγράμματα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, perelevas είπε

Ευχαριστώ για την υπομονή και την διάθεση να βοηθήσεις φίλε JPaxilleas
Αυτά θέλουν πολλές ώρες ψάξιμο και υπομονή.Θα τα δοκιμάσω σιγά σιγά για να μην κάνω και καμιά βλακεία και αναγκαστώ να κάνω format μετά.

Σωστά έχεις δίκιο.Θα το ψάξω και με άλλα προγράμματα.

Όπως ανέφερα, πριν κάνεις οτιδήποτε φτιάχνεις ένα restore point και η πρακτική λέει να πάρεις αντίγραφα  ασφαλείας για τα σημαντικά σου αρχεία (εάν δε το έχεις κάνει ήδη).

Μπορείς να βρεις στο insomnia πολλές πληροφορίες για εφαρμογές και τρόπους δημιουργίας αντιγράφων ασφάλειας). Π.χ. εδώ:

Μετά ξεκινάς την όποια διαδικασία. Εφόσον σκάναρες το μηχάνημα ας πούμε ότι είμαστε οκ από ιούς. Κάνε αυτά τα γενικά και μετά βλέπουμε.

Εάν και πάλι δε βρεθεί άκρη και έχεις αντίγραφα των αρχείων σου, θα σου πρότεινα να κάνεις φορματ τον boot δίσκο και να εγκαταστήσεις τα Windows εκ νέου. Ο χρόνος που μπορεί να απαιτηθεί για να βρεθεί μια λύση θα είναι - στο επιβεβαιώνω - πολύ περισσότερος από το να βρεις μια λύση (εάν βρεις τελικά). Εδώ έχεις τρεις επιλογές: 

  • Να κάνεις εγκατάσταση πάνω από τα WIndows (Reset PC). Θα κρατήσεις τα δεδομένα - αρχεία σου αλλά όχι τις εφαρμογές.
  • Να κάνεις εγκατάσταση πάνω από τα WIndows  (Reinstall). Θα κρατήσεις τα δεδομένα - αρχεία σου και τις εφαρμογές.
  • Καθαρή εγκατάσταση (New Installation). Θα χάσεις όλα τα δεδομένα - αρχεία σου και τις εφαρμογές.

Εάν φτάσεις σε αυτό το σημείο, υπάρχουν πολλοί φίλοι εδώ που μπορούν να σε βοηθήσουν και υπάρχουν επίσης άπειρες πηγές στο διαδκτύο με βήματα για την πραγματοποίησή τους. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά την λύση την έδωσε το kaspersky virus removal tool.Βρήκε κάτι που το χαρακτηρίζει ως '' not a virus '' και το ζήτημα διορθώθηκε.
Το eset και το malwarebytes δεν βρήκαν τίποτα.
Ευχαριστώ όλους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/2/2024 στις 6:42 ΜΜ, perelevas είπε

Τελικά την λύση την έδωσε το kaspersky virus removal tool.Βρήκε κάτι που το χαρακτηρίζει ως '' not a virus '' και το ζήτημα διορθώθηκε.
Το eset και το malwarebytes δεν βρήκαν τίποτα.
Ευχαριστώ όλους.

Άρα φίλε  μου το άρθρο που σου κοινοποίησα(εκείνο το παλιό) σου έδωσε την λύση. Εάν θες πάτα στο μήνυμά μου αυτό ως "Λύση".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/2/2024 στις 6:42 ΜΜ, perelevas είπε

Τελικά την λύση την έδωσε το kaspersky virus removal tool.Βρήκε κάτι που το χαρακτηρίζει ως '' not a virus '' και το ζήτημα διορθώθηκε.
Το eset και το malwarebytes δεν βρήκαν τίποτα.
Ευχαριστώ όλους.

Kaspersky..... Με έχει σώσει και προστατεύσει άπειρες φορές (ειδικά στις περιπτώσεις - που όπως αναφέρεις - τις προσδιορίζει ως "not a virus"). 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...