Προς το περιεχόμενο

Βοήθεια με VBA Userform σε Excel


locobrocolo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σας.
Θέλω να πω καταρχάς ότι είμαι σούπερ αρχάριος και προσπαθώ να μάθω μόνος μου διαβάζοντας και βλέποντας οδηγούς.
Έχω φτίαξει μια φόρμα στο Excel με VBA για να περνάω αυτόματα κάποια δεδομένα. Επέλεξα VB γιατί μου φάνηκε πιο εύκολο για κάτι απλό που ήθελα να κάνω και πιο παλιά πάλι είχα ασχοληθεί λίγο.  Έχει πάει αρκετά καλά αλλά έχω κολλήσει στo εξής:

1) Θέλω να μπορώ να κάνω αναζήτηση σε μια στήλη. Συγκεκριμένα τη Β στην οποία σώζω ονόματα. Όμως τυγχάνει να υπάρχουν περισσότερα του ενός ίδια ονόματα και θα ήθελα να είχα μια λειτουργία εκτός από "Find" και ένα "Find Next" ώστε να μπορώ να βλέπω όλα τα πιθανά ονόματα με τα λοιπά τους στοιχεία να προβάλονται όλα στο Userform. Ο κώδικας μου έχει ως εξής:

Private Sub cmdSearsch_Click()
        
        Dim sh As Worksheet
        Set sh = ThisWorkbook.Sheets("Database")
        Dim lr As Long
        lr = sh.Range("B" & Rows.Count).End(xlUp).Row
        Dim i As Long
        
        
     txtSearch.Text = UCase(txtSearch.Text)
       
        
        If Application.WorksheetFunction.CountIf(sh.Range("B:B"), Me.txtSearch.Text) = 0 Then
        MsgBox "Äåí âñÝèçêå áóèåíÞò ìå áõôü ôï Åðþíõìï!", vbOKOnly + vbInformation, "Error"
        Call Reset
        Call UserForm_Initialize
        txtSearch.SetFocus
        Exit Sub
    End If
    
    For i = 2 To lr
        If sh.Cells(i, "B").Value = txtSearch.Text Then
            txtSurname = sh.Cells(i, "B").Value
            txtRN = sh.Cells(i, "A").Value
            txtOnoma = sh.Cells(i, "C").Value
            txtPatronimo = sh.Cells(i, "D").Value
            txtDate = sh.Cells(i, "E").Value

                           '.......{ συνεχίζουν τα δεδομένα είναι αρκετά αλλά πάνω κάτω ίδιας φιλοσοφία}......'

   Exit For

End If
      Next i
      Me.txtSurname.ForeColor = RGB(0, 0, 0)