Προς το περιεχόμενο

Ανανέωση μετά από χρόνια για την εφαρμογή τηλεματικής του ΟΑΣΑ


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 ώρες πριν, CKSK είπε

πέραν όλων των άλλων, οι χρόνοι είναι τελείως random και υπολογίζονται αποκλειστικά από την απόσταση των στάσεων. Δηλαδή, είναι τόσο δύσκολο να ενσωματώσουν την πραγματική κίνηση του δρόμου?
Περιμένεις για 20 λεπτά λεωφορείο που γράφει οτι θα έρθει σε 3' επειδή γίνεται πανικός στο δρόμο

Και από πού θα γνωρίζει η εφαρμογή τι γίνεται στο δρόμο; Αυτά, θεωρώ, πως μόνο με ΑΙ μπορούν να επιτευχθούν.

12 ώρες πριν, Garsen είπε

Για την Θεσσαλονίκη (ΟΑΣΘ) ακούστηκε τίποτα; 

Απορώ γιατί δεν χρησιμοποιείται η ίδια εφαρμογή. Στη Θεσσαλονίκη, η εφαρμογή του ΟΑΣΘ λειτουργεί ικανοποιητικά και άμα συνέβαινε αυτό, ΟΑΣΑ & ΟΑΣΘ θα είχαν τα μισά έξοδα συντήρησης και ανάπτυξης της εφαρμογής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, SeaLion είπε

Ο καθένας έχει να πει μια ιστορία για κάτι που δεν δούλευε σωστά μια δεδομένη στιγμή, σε οποιαδήποτε εφαρμογή, πόσο μάλλον στον ΟΑΣΑ.

Αλλά το "δεν δουλεύει," έτσι γενικά κι αόριστα στα πλαίσια μιας μόνιμης μίρλας, ειδικά όταν άλλοι εδώ γράφουν πως τους δουλεύει και τους εξυπηρετεί, είναι υπερβολή! Προσωπικά στις περιοχές που κινούμαι, κέντρο/νότια, εδώ και χρόνια πάντα μου δούλευε η παλιά εφαρμογή, με real time θέσεις των λεωφορείων, σε αντίθεση με τους χρόνους στο Google Maps που είναι πάντα λάθος και είναι σαν απλά να έχει περαστεί το schedule. Δεν θυμάμαι καν πότε ήταν η τελευταία φορά που δεν δούλεψε (ήταν εκτός για λίγο καιρό νομίζω σε κάποια φάση αρκετά χρόνια πριν...)

Την καινούρια δεν την τέσταρα ακόμα για την ακρίβειά της, αλλά αισθητικά είναι ένα upgrade σίγουρα. Η παλιά σε άφηνε να αναρωτιέσαι αν είναι το design άποψη-μπρουταλισμός ή απλά wireframes. Γενικά δούλευε όμως.

Edit: Έχει νέα bugs η νέα έκδοση, όπως π.χ. έχασε τα favorites και ούτε μπορείς να προσθέσεις νέα.

Οταν δουλεψεις εφαρμογες στο εξωτερικο, θα καταλαβεις τί θα πει realtime και οτι μια εφαρμογη δουλευει σωστα.

Ακομα και 3rd party εφαρμογες (βλεπε Bust Times, Mobicia κλπ), δουλευουν πολυ καλυτερα και μαλιστα σου δείχνουν και realtime ανταποκρισεις, απο καθε σταση με το πάτημα ενος κουμπιού κι οχι να χρειαζεται να κανεις navigate στα μενου για να βρεις το προφανες.

Στην Κοπεγχάγη (αλλο παραδειγμα), μεχρι και τα ιδια τα λεωφορεια στιε οθονες τους μεσα, σου δειχνουν realtime ανταποκριση αλλων λεωφορειων στην καθε σταση που ειναι να σταματησει το λεωφορειο.

Δεν ειναι θεμα μιρλας, ειναι θεμα εμπειριας. Ορισμενοι εχουμε το δικαιωμα της αντίληψης και του να μη συμπεριφερομαστε ως ιθαγενείς που τους προσφερουν καραμελιτσες... Ποσο μαλιστα οταν αυτα εχουν κοστισει ενα σκασμο λεφτα στον Ελληνα φορολογουμενο.

Επεξ/σία από panoulix
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, gcp2spot said:

Και από πού θα γνωρίζει η εφαρμογή τι γίνεται στο δρόμο; Αυτά, θεωρώ, πως μόνο με ΑΙ μπορούν να επιτευχθούν.

Δεν ξέρω, δεν είμαι ειδικός αλλά η πληροφορία υπάρχει, τόσες εφαρμογές πλοήγησης την χρησιμοποιούν. Φαντάζομαι δεν θα είναι κάτι ακραία δύσκολο να ενσωματωθεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η τηλεματικές  μας μάραναν και δεν κοιτάμε τα χάλια των λεωφορείων γενικότερα. Μπαίνεις στο λεωφορείο κι όταν βγεις χρειάζεσαι απολύμανση από πάνω μέχρι κάτω, επειδή μπαίνει μέσα κάθε καρυδιάς καρύδι. Κινδυνεύει η ζωή σου είτε γιατί ο οδηγός μπορεί να λύνει σταυρόλεξο, είτε γιατί μπορεί να σου πέσει κανένα πλαστικό κομμάτι στο κεφάλι σου (μου έχει τύχει προσωπικά), λάστιχα λεωφορείων που έχουν "καραφλιάσει" και οχήματα που τρίζουν τόσο ενοχλητικά στην διαδρομή, που νομίζεις πως θα αρχίσουν να διαλύονται κομμάτι κομμάτι στις λακκούβες. Δεν συζητάω καν ότι πολλές φορές λόγω αραιών δρομολογίων, οι σαρδέλες είναι πιο άνετες μέσα σε κονσέρβα.

Όσο για την εφαρμογή, ναι τις περισσότερες φορές δουλεύει σωστά. Πολλές φορές όμως τυχαίνει να περνάνε λεωφορεία που δεν αναγράφονται στους πίνακες των στάσεων αλλά και στην εφαρμογή. Για παράδειγμα γράφουν πως θα περάσει κάποιο στα 28 λεπτά και στα 10 λεπτά έρχεται λεωφορείο stealth που δεν αναγράφεται ούτε στον πίνακα, ούτε στην εφαρμογή. Ένα διάστημα μάλιστα θυμάμαι να πηγαίνω συγκεκριμένες ώρες στην στάση, μυρίζοντας φύλλα δάφνης και παρόλο που έγραφε ότι θα αργήσει πολύ να περάσει το επόμενο δρομολόγιο, τελικά περνούσε πολύ νωρίτερα άλλο όχημα που δεν φαινόταν πουθενά. Το κλασσικό είναι πολλές φορές να περνάνε δύο λεωφορεία το ένα πίσω από το άλλο, με διαφορά 2 λεπτών η εκεί που είσαι άνετος και λες έχω ακόμα 15 λεπτά μέχρι να περάσει το επόμενο, ξαφνικά βρίσκεις τον εαυτό σου να τρέχει για να το προλάβει, επειδή περνάει πιο νωρίς. Αλλά αυτά τα δύο τελευταία παραδείγματα, ας πούμε ότι τα δικαιολογώ είτε λόγω κίνησης που μπορεί να πέφτουν και τους προλαβαίνει το επόμενο, η γιατί μπορεί να υπήρξε κάποια προσωρινή βλάβη σε κάποιο δρομολόγιο.

Επεξ/σία από Waiss
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελείως πληροφοριακά:

1. Η εφαρμογή και το hardware είναι από ιδιώτες. Το λογισμικό και οι πίνακες είναι από ελληνικές εταιρείες (του ομίλου ΙΝΤΡΑΚΟΜ οι πίνακες).

2. Χρηματοδοτήθηκε εξ' ολοκλήρου από το ΕΣΠΑ.

3. Οι διακομιστές και οι διαχείρισή τους είναι σε ιδιώτες.

4. Η ανάπτυξη της εφαρμογής και η εξέλιξή της είναι επίσης σε ιδιώτες, το κράτος πληρώνει μέσω ΕΣΠΑ. Όπως σε όλες τις εφαρμογές που χρηματοδοτούνται από τα κονδύλια της ΕΕ, αναπτύσσονται μόνο όταν υπάρχουν διαθέσιμα κονδύλια. Γι' αυτό θα δείτε αναβαθμίσεις μια στις χίλιες και ποιότητα ανάλογη του ποσού που διατέθηκε για την ανάπτυξή τους (ότι δίνεις παίρνεις).

5. Τα λεωφορεία σε σχέση με άλλες χώρες της ΕΕ είναι πανάκριβα εδώ απλά γιατί δεν κατασκευάζονται εδώ. Ένα ολλανδικής κατασκευής λεωφορείο, κοστίζει σ' εμάς το διπλάσιο απ' ότι στους ολλανδούς (να γιατί προσφύγαμε σε μεταχειρισμένα γερμανικά και μάλιστα με leasing).

Εύκολο το να κράζεις νομίζοντας πως έχεις τις ίδιες δυνατότητες όπως χώρες με μεγαλύτερες οικονομικές δυνατότητες όπως η Δανία που αναφέρθηκε κάπου παραπάνω, δύσκολο όμως ν' αποδεχτείς τις δυνατότητές σου και να τις αξιοποιήσεις στο έπακρο.

Με τόση γκρίνια στον Έλληνα δεν αξίζει ούτε αυτό.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 hours ago, gakost said:

 "απλές εφαρμογες" ένα τεράστιο δίκτυο τηλεματικής. Πολύ ισοπέδωση χωρίς γνώσεις... και προφανώς θα στοίχησε πάρα πολλά χρήματα. Τέτοια προγραμματα δεν είναι φθηνά ούτε να τα υλοποιήσεις ούτε να τα συντηρήσεις.

Ένα από τα πιο απλά δίκτυα απλής τοποθεσίας, εκατομμύρια κόσμος με τα κινητά τους το χρησιμοποιούν εδώ και τουλάχιστον 2 δεκαετίες.

Να ανοίγεις το gps στο κινητό και να βλέπεις τα πάντα σε πραγματικό χρόνο, ένας απλός πολίτης με ένα πακέτο σύνδεσης δεδομένων και να μην μπορεί ολόκληρο κράτος να λειτουργήσει ένα ΑΠΛΟ δίκτυο, πρόσεξε ΑΠΛΟ δίκτυο, απλής ενημέρωσης τοποθεσίας!

Από το 2002 αγοράσανε το πρόγραμμα για τον ΟΣΕ και δεν το λειτουργήσανε ακόμα το απαρχαιωμένο πρόγραμμα... τότε που ακόμα δεν είχαμε καλά καλά ADSL και έμπαιναν όλοι με το τηλέφωνο με model, και δεν το φτιάξαμε εμείς, το αγοράσαμε που σημαίνει ότι άλλες χώρες τα έχουν αυτά πολύ πιο πριν.

Προς τι η δικαιολόγηση της τεχνολογικής καθυστερημάδας που δέρνει την χώρα μας δεν μπορώ να καταλάβω.

"τεράστιο δίκτυο τηλεματικής" και δεν γέλασε ούτε το παρδαλό κατσίκι, πολύ υπερβολή χωρίς γνώσεις θα έλεγα.

22 hours ago, spectaculator said:

Άσε καλύτερα τα βλακώδη! Η φωτό ήταν screenshot από το κινητό μου. Μια χαρά δουλεύει και την χρησιμοποιώ χρόνια.

Μιλάς χωρίς να έχεις ιδέα! Το σύστημα της τηλεματικής στα λεωφορεία δεν ενεργοποιείται/απενεργοποιείται από τον οδηγό! Ο μόνος τρόπος για να το κάνεις είναι να παρέμβεις στα ηλεκτρονικά του λεωφορείου και να το αποσυνδέσεις!

Η πλάκα είναι πως δεν έχεις πολύ σχέση με την Αθήνα, αλλά κριτικάρεις τα λεωφορεία της και την εφαρμογή του ΟΑΣΑ για αυτά (διαφορετικά τι σχέση έχουν οι Σέρρες και τα ΚΤΕΛ;). Στο καπάκι μπλέκεις και την τηλεματική με την τηλεδιοίκηση που δεν έχουν καμιά σχέση μεταξύ τους

Δεν έμπλεξα τίποτα, ανέφερα την κατάσταση στα ΜΜΜ στην Ελλάδα και την τεχνολογική οπισθοδρόμηση που έχουμε σαν χώρα στο δημόσιο και τους χαρακτήρες των μετόχων των πολιτικοϊκονομικών καρτέλ.

Εκτός κι αν είσαι τίποτα σόι με αυτούς και έθιξα.

Επεξ/σία από Diavolos666
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο που για να το δεις όπως λες σε μια απλή εφαρμογή στο κινητό σου πρέπει κάθε ένα από τα 100δες ή χιλιάδες λεωφορεία πρέπει να έχει σύνδεση στο δίκτυο με εξοπλισμό που θέλει ρύθμιση υποστήριξη και διαχείριση. Η εφαρμογή είναι το ευκολότερο κομμάτι. Το δίκτυο είναι το δύσκολο και απαιτητικό όπως και το πιο  κόστοβορο για την λειτουργία του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Diavolos666 είπε

Ένα από τα πιο απλά δίκτυα απλής τοποθεσίας, εκατομμύρια κόσμος με τα κινητά τους το χρησιμοποιούν εδώ και τουλάχιστον 2 δεκαετίες.

Να ανοίγεις το gps στο κινητό και να βλέπεις τα πάντα σε πραγματικό χρόνο, ένας απλός πολίτης με ένα πακέτο σύνδεσης δεδομένων και να μην μπορεί ολόκληρο κράτος να λειτουργήσει ένα ΑΠΛΟ δίκτυο, πρόσεξε ΑΠΛΟ δίκτυο, απλής ενημέρωσης τοποθεσίας!

Ναι, οκ, το Google Maps ή το Waze φτιάχτηκαν μόνα τους ή από ομάδα των 5 ατόμων ξέρω γω, ή δεν έχουν πέσει το όσα λεφτά, ή είναι θεωρείς δωρεάν ως υπηρεσία επειδή εσύ το έχεις στο κινητό σου.

Σα να λέμε επειδή έχω ίντερνετ στο κινητό μου τα δίκτυα τηλεφωνίας είναι απλό πράγμα.

Ισοπέδωση.

7 ώρες πριν, panoulix είπε

Στην Κοπεγχάγη (αλλο παραδειγμα),

Μια και δεν έχω πάει, πόσο έχει το εισιτήριο λεωφορείου εκεί;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, SeaLion είπε

 

Μια και δεν έχω πάει, πόσο έχει το εισιτήριο λεωφορείου εκεί;

Δεν ειναι απαραιτητο να εχεις παει για να βρεις την τιμη του:

https://www.visitcopenhagen.com/copenhagen/planning/zones

Προφανως και συμφερει οχι το απλο εισητηριο, αλλα καποιο day pass ή travelcard αναλογα τις ζωνες που κινεισαι (οπως το ιδιο ισχυει και σε καθε αλλη Ευρωπαϊκη μεγαλη πολη).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, panoulix είπε

Δεν ειναι απαραιτητο να εχεις παει για να βρεις την τιμη του:

Αλήθεια; 🥲

Πες 2 τιμούλες ρε συ, που θα κάθομαι να ψάχνω πόσο έχει και να κάνω μετατροπές, έλεος!

Θέλω να το συγκρίνω με το 1,20€

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, SeaLion said:

Αλήθεια; 🥲

Πες 2 τιμούλες ρε συ, που θα κάθομαι να ψάχνω πόσο έχει και να κάνω μετατροπές, έλεος!

Θέλω να το συγκρίνω με το 1,20€

€3,22 κι εκεί πληρώνουν όλοι. Εδώ τους τσούζει και το €1,20 και δεν δίνουν ούτε αυτό. Αλλά κατά τ' άλλα γκρινιάζουν για όλα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 15/2/2024 στις 6:40 ΠΜ, spectaculator είπε

€3,22 κι εκεί πληρώνουν όλοι. Εδώ τους τσούζει και το €1,20 και δεν δίνουν ούτε αυτό. Αλλά κατά τ' άλλα γκρινιάζουν για όλα.

Διαβάζω πάλι απόψεις από χρήστες που δεν ζουν καν στην Αθήνα, αλλά έχουν άποψη, από χρήστες που δεν ξέρουν καν πως λειτουργεί η εφαρμογή, αλλά έχουν άποψη, από χρήστες που είναι μίζεροι και γκρινιάζουν για τα πάντα και - ευτυχώς - από κάποιους που ομιλούν την φωνή της λογικής.

Θα σταχυολογήσω κάποια πράγματα, που δεν είναι αμφισβητήσιμα, διότι χρησιμοποιώ τα λεωφορεία, σχεδόν αποκλειστικά και την εφαρμογή του ΟΑΣΑ από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας της - έναρξης της τηλεματικής, τον Απρίλιο του 2016.

  • Η εφαρμογή και οι πίνακες στις στάσεις, έχουν την ίδια ακριβώς πληροφορία, διότι προέρχεται από την ίδια βάση δεδομένων. Δεν παίζει το "η στάση λέει 6' και η εφαρμογή 23'. Ξεχάστε το. Λένε ακριβώς τα ίδια. Σκεφτείτε τον πίνακα σαν μία μεγεθυμένη εφαρμογή ΟΑΣΑ. Αυτό είναι.
  • Υπάρχουν δρομολόγια "φαντάσματα". Τι θα πει αυτό; Δρομολόγια που ξεκίνησαν στην ώρα τους αλλά για κάποιο λόγο δεν φαίνονται στην εφαρμογή. Προσωπική άποψη ύστερα από χρήση ετών: Πολύ λιγότερα σήμερα σε σχέση με το παρελθόν. Πιο συχνό το φαινόμενο σε συγκεκριμένες γραμμές, π.χ. Α7 Κηφισιά - Στουρνάρη. 
  • Επόμενο δρομολόγιο. Μεγάλο ζήτημα και κάτι που μπερδεύει τον περισσότερο κόσμο. Δίνω παράδειγμα. 140 Πολύγωνο - Γλυφάδα. Στην εφαρμογή έχει ξεχωριστά, από Αφετηρία και από Τέρμα. Εν προκειμένω, με αφορά η αφετηρία, γιατί θέλω να πάω προς Γλυφάδα. Υπάρχει κόσμος που λέει "α δεν λειτουργεί, είναι σκουπίδι, έφαγαν τα λεφτά", γιατί κοιτά το ανάποδο δρομολόγιο. Δεν ξέρει τι να κοιτάξει καν. Επόμενο δρομολόγιο, κατά την εφαρμογή, 14:10. Για να είσαι σίγουρος ότι θα ξεκινήσει, πρέπει το ανάποδο δρομολόγιο να έχει φτάσει Πολύγωνο, ειδάλλως πως θα ξεκινήσει; Άνοιξε την εφαρμογή, μπες ρε άνθρωπε στο ανάποδο δρομολόγιο, βάλε τη στάση του τέρματος και δες σε πόσο φτάνει. Και θα έχεις εικόνα αν θα ξεκινήσει στην ώρα του. Αν έχει κολλήσει σε οποιοδήποτε σημείο, για οποιοδήποτε λόγο, ναι προφανώς δεν θα ξεκινήσει, μέχρι να φτάσει στο τερματικό σταθμό. Υπάρχει πάντα και το ενδεχόμενο να είναι φάντασμα, όπως προείπα. 
  • Τρίτο και ίσως πιο σημαντικό. Η εφαρμογή, θέλει ανανέωση, μία φορά την ημέρα. Στο κεντρικό μενού, ρυθμίσεις, ενημέρωση δεδομένων. 

          Εν κατακλείδι, η εφαρμογή - και τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ -, δουλεύουν κατά 90%, όπως θα έπρεπε.

         Αν σας ξινίζει ή δεν ξέρετε να την χρησιμοποιήσετε, θυμηθείτε πως ήμασταν προ τηλεματικής.

Επεξ/σία από Rebelos2018
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι οτι ενω με πιο παλια εφαρμογη μπορουσαμε να αγορασουμε εισιτηριο απο κινητο, εδω και αρκετο καιρο, σε ios τουλαχιστον, δεν υπαρχει σαν επιλογη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...