Προς το περιεχόμενο

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ ΣΕ EPSON WF-3520


gousias

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με το πολυμηχάνημα EPSON WF-3520 κι ενώ είχε αφεθεί κάνα χρόνο χωρίς εκτυπώσεις, πλέον σε κάθε εκτύπωση δημιουργείται μη ευθυγραμμισμένη τύπωση, δηλαδή κάθε γραμματοσειρά σχεδόν, μπορεί να "σπάει" τα ίδια γράμματα/χαρακτήρες. Έχοντας δοκιμάσει αμέτρητες φορές καθαρισμό κεφαλής αλλά και ευθυγράμμιση, μέσω μενού του πολυμηχανήματος, ωστόσο μία μικρή βελτίωση υπήρξε χωρίς να έχει επιλυθεί το πρόβλημα.

Είχα καλέσει κεντρικό EPSON, αλλά η απάντηση που έλαβα δεν ικανοποίησε αντίθετως μπορώ να πω με εξόργισε, αφού, άκουσα και σχόλιο ότι είναι παλιό μηχάνημα!!! Επιπλέον, είπε ότι αυτοί δεν έχουν δικό τους service αλλά ότι αναλαμβάνουν τρίτοι, χωρίς να μου προτείνει κάποιο από αυτά, αφού πρώτα επέμενε να δοκιμάσω "δυνατή" ευθυγράμμιση κεφαλής και όχι μέσω μενού εκτυπωτή αλλά από υπολογιστή, πράγμα το οποίο όσο κι αν έψαξα στο διαδίκτυο (επιστρατεύοντας και τεχνητή νοημοσύνη) δεν απέφερε αναμενόμενο αποτέλεσμα, ενώ από εφαρμογές της EPSON σε υπολογιστή φυσικά δεν εντοπίστηκε τέτοια δυνατότητα!!!

Κάποια πρόταση, εάν μπορεί να υπάρξει κάποιος τρόπος να επιδιορθωθεί το πρόβλημα;

Επεξ/σία από gousias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαλησπέρα,

Ετσι όπως το περιγράφεις μου φαίνεται απίθανο να μίλησες με την oktabit που είναι

το επίσημο service της epson στην ελλάδα και (πιστεύω ότι πολλοί θα συμφωνήσουν μαζί μου)

μακράν το καλύτερο από όλες τις άλλες μάρκες εκτυπωτών.

Εάν μένεις κοντά την Αγία παρασκευή καλό θα ήταν να τον πάς από εκεί.

Το κόστος για έναν καθαρισμό κεφαλής είναι μικρό και μάλλον θα λύσει το πρόβλημα.

Εάν πάλι είσαι μακριά βλέπουμε.....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, gatos74 είπε

Kαλησπέρα,

Ετσι όπως το περιγράφεις μου φαίνεται απίθανο να μίλησες με την oktabit που είναι

το επίσημο service της epson στην ελλάδα και (πιστεύω ότι πολλοί θα συμφωνήσουν μαζί μου)

μακράν το καλύτερο από όλες τις άλλες μάρκες εκτυπωτών.

Εάν μένεις κοντά την Αγία παρασκευή καλό θα ήταν να τον πάς από εκεί.

Το κόστος για έναν καθαρισμό κεφαλής είναι μικρό και μάλλον θα λύσει το πρόβλημα.

Εάν πάλι είσαι μακριά βλέπουμε.....

Με πρόλαβες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παλιο μηχανημα, που λειτουργει με υγρο μελανι και το αφησες και κανα χρονο χωρις να κινηθει, μην περιμενεις και πολλα πραγματα. Ακομα και διαθεσιμη κεφαλη σαν ανταλλακτικο να υπηρχε, θα κοστιζε οσο νεο μηχανημα. Νομιζω οτι ο συγκεκριμενος δεν εχει καν επιλογη power cleaning.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι του χαρακτήρα και τους ήθους μου να απαντήσω με ειρωνεία, χλευασμό και παραπλάνηση κοινής αντίληψης, όπως και ότι η ουσία της συμμετοχής σε ένα τέτοιο "χώρο" είναι η εν δυνάμει αρωγή κι εκεί θα παραμείνω.

Επισήμανση μου, όπως προανέφερα, ότι κάλεσα κεντρικό επίσημο τμήμα της EPSON, αυτό προκύπτει από μία άμεση αναζήτηση στο διαδίκτυο, παραθέτω και εικόνα, όπως και από την κλήση που έγινε. Ανέπτυξα το θέμα προσδοκώντας σε μία βοήθεια από όποιον ενδεχομένως θα είχε αυτή την καλή θέληση.

image.jpeg.6afe24a442e8e2aae1d97a7fd0ed40d9.jpegimage.jpeg.72ec5130c23f5c706e8294e1020f2a4b.jpegimage.jpeg.38aebb124953221aafcd9c8778b76587.jpeg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μάλλον, κάποιες οπές απ όπου θα έπρεπε να ρέει το μελάνι, είναι εντελώς ξερές πλέον. Αν μπορείς να βγάλεις την κεφαλή προσεκτικά, ίσως το σώσεις

ΑΝ οι ηλεκτρικές επαφές απέχουν από τη διαδρομή μελανιού, ένας τζάμπα τρόπος είναι με να αφήσεις σε ζεστό νερό να μαλακώσουν τα ξεραμένα μελάνια

ΦΥΣΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΡΙΣΚΟ, ΑΝ ΒΡΑΧΟΥΝ ΟΙ ΕΠΑΦΕΣ.....ΚΑΠΟΥΤ

κ εννοείται θα πρέπει να στεγνώσει πάρα πολύ καλά μετά, πριν την ξαναφορέσεις στο μηχάνημα

Κεφαλή ΜΗΝ βάλεις ισοπροπυλική κλπ, ζημιά θα γίνει αντί για καλό.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά και χωρίς να θέλω να σε θίξω, δεν είδα κανένα να σε προσβάλει η να σε χλευαζει.

ο φιλος ειχε μια λάθος εκτίμηση  (αυτό για το επίσημο σέρβις), αλλά  πραγματικά δεν καταλαβαίνω την αντίδραση σου.

Άσε που αν διαγράψεις το λάθος του επίσημου σέρβις, μια χαρά προσπάθησε να σου δώσει εναλλακτική στο δύσκολο πρόβλημα σου. Δύσκολο γιατί μετά από ένα χρόνο απραξίας μάλλον η κεφαλή είναι φραγμένες για τα καλά. 

Φιλικά το γράφω γιατί μου έκανε εντύπωση.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/2/2024 στις 10:07 ΜΜ, gousias είπε

Με το πολυμηχάνημα EPSON WF-3520 κι ενώ είχε αφεθεί κάνα χρόνο χωρίς εκτυπώσεις, πλέον σε κάθε εκτύπωση δημιουργείται μη ευθυγραμμισμένη τύπωση, δηλαδή κάθε γραμματοσειρά σχεδόν, μπορεί να "σπάει" τα ίδια γράμματα/χαρακτήρες. Έχοντας δοκιμάσει αμέτρητες φορές καθαρισμό κεφαλής αλλά και ευθυγράμμιση, μέσω μενού του πολυμηχανήματος, ωστόσο μία μικρή βελτίωση υπήρξε χωρίς να έχει επιλυθεί το πρόβλημα.

Είχα καλέσει κεντρικό EPSON, αλλά η απάντηση που έλαβα δεν ικανοποίησε αντίθετως μπορώ να πω με εξόργισε, αφού, άκουσα και σχόλιο ότι είναι παλιό μηχάνημα!!! Επιπλέον, είπε ότι αυτοί δεν έχουν δικό τους service αλλά ότι αναλαμβάνουν τρίτοι, χωρίς να μου προτείνει κάποιο από αυτά, αφού πρώτα επέμενε να δοκιμάσω "δυνατή" ευθυγράμμιση κεφαλής και όχι μέσω μενού εκτυπωτή αλλά από υπολογιστή, πράγμα το οποίο όσο κι αν έψαξα στο διαδίκτυο (επιστρατεύοντας και τεχνητή νοημοσύνη) δεν απέφερε αναμενόμενο αποτέλεσμα, ενώ από εφαρμογές της EPSON σε υπολογιστή φυσικά δεν εντοπίστηκε τέτοια δυνατότητα!!!

Κάποια πρόταση, εάν μπορεί να υπάρξει κάποιος τρόπος να επιδιορθωθεί το πρόβλημα;

Driver δοκιμασες να ξαναπερασεις ή να κανεις update?

Απ ότι λες δεν ειναι θεμα ξεραμενων μελανιων στις κεφαλές αλλα είτε στην ευθυγράμιση τους είτε στην διαχείρισή τους.

Δεν υπαρχει ευκολη ή οικονομική λυση. Συνηθως η επισκευη δεν συμφερει και πας για αγορα νεου. Sorry

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, Kthulhou είπε

μάλλον, κάποιες οπές απ όπου θα έπρεπε να ρέει το μελάνι, είναι εντελώς ξερές πλέον. Αν μπορείς να βγάλεις την κεφαλή προσεκτικά, ίσως το σώσεις

ΑΝ οι ηλεκτρικές επαφές απέχουν από τη διαδρομή μελανιού, ένας τζάμπα τρόπος είναι με να αφήσεις σε ζεστό νερό να μαλακώσουν τα ξεραμένα μελάνια

ΦΥΣΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΡΙΣΚΟ, ΑΝ ΒΡΑΧΟΥΝ ΟΙ ΕΠΑΦΕΣ.....ΚΑΠΟΥΤ

κ εννοείται θα πρέπει να στεγνώσει πάρα πολύ καλά μετά, πριν την ξαναφορέσεις στο μηχάνημα

Κεφαλή ΜΗΝ βάλεις ισοπροπυλική κλπ, ζημιά θα γίνει αντί για καλό.

Ευχαριστώ για την πρόταση, αν και θα δυσκολευτώ μάλλον να προβώ σε τέτοια ενέργεια. Ίσως αν έβρισκα και κάποιο βίντεο οδηγό να ένιωθα μεγαλύτερη ασφάλεια. Πάραυτα, επισυνάπτω και εκτύπωση που απεικονίζει το πρόβλημα, μήπως και βοηθά σε μία καλύτερη κατανόηση του προβλήματος. Το ψηφιακό αρχείο εννοείται ότι είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένο σε αντίθεση με αυτό το αποτέλεσμα.

image.jpeg.0abe0c529da193f0a19cd6f7243932f4.jpeg

16 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Driver δοκιμασες να ξαναπερασεις ή να κανεις update?

Απ ότι λες δεν ειναι θεμα ξεραμενων μελανιων στις κεφαλές αλλα είτε στην ευθυγράμιση τους είτε στην διαχείρισή τους.

Δεν υπαρχει ευκολη ή οικονομική λυση. Συνηθως η επισκευη δεν συμφερει και πας για αγορα νεου. Sorry

Δεν υπάρχει νεότερη εγκατεστημένη έκδοση οδηγού και γενικότερα software από αυτά που πέρασα ήδη. Ο σκοπός είναι μήπως μπορεί να σωθεί. Πάλι δυσάρεστη εμπειρία με HP που κράτησε μόλις σχεδόν 14 μήνες πριν κάποια χρόνια, όταν δεν ήταν υποχρεωμένοι οι έμποροι να παρέχουν παρά μόνο 12μηνη εγγύηση.

Επεξ/σία από gousias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, gousias είπε

Ευχαριστώ για την πρόταση, αν και θα δυσκολευτώ μάλλον να προβώ σε τέτοια ενέργεια. Ίσως αν έβρισκα και κάποιο βίντεο οδηγό να ένιωθα μεγαλύτερη ασφάλεια. Πάραυτα, επισυνάπτω και εκτύπωση που απεικονίζει το πρόβλημα, μήπως και βοηθά σε μία καλύτερη κατανόηση του προβλήματος. Το ψηφιακό αρχείο εννοείται ότι είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένο σε αντίθεση με αυτό το αποτέλεσμα.

image.jpeg.0abe0c529da193f0a19cd6f7243932f4.jpeg

Δεν υπάρχει νεότερη εγκατεστημένη έκδοση οδηγού και γενικότερα software από αυτά που πέρασα ήδη. Ο σκοπός είναι μήπως μπορεί να σωθεί. Πάλι δυσάρεστη εμπειρία με HP που κράτησε μόλις σχεδόν 14 μήνες πριν κάποια χρόνια, όταν δεν ήταν υποχρεωμένοι οι έμποροι να παρέχουν παρά μόνο 12μηνη εγγύηση.

Κανε unistall τον printer από το σύστημα και διαγραφή όλων των drivers και ότι αλλού βοηθητικού προγράμματος.

Ξανασεταρισε τα όλα από την αρχή.

Τσεκαρε και το firmware του εκτυπωτή.

Παίξε λίγο χειροκίνητα και την ταινία κίνησης της καφαλης του. Δες μήπως υπάρχει κάτι εκεί που θέλει καθάρισμα.

Το πρόβλημα είναι ξεκάθαρα στην ευθυγράμμιση.

 

Πιθανά να τσ έκανες και ολα αυτα που γράφει το link αλλά ας το παραθέσω.

https://www.epsonprintersupportpro.us/blog/epson-print-head-alignment/

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ok, sorry, νόμιζα πως άφηνε κενά στις εκτυπώσεις. 

αυτό θέλει ευθυγράμμιση (alignment) και όχι καθαρισμό , ό,τι είπα πριν, άκυρο.

1. προσπάθησε μέσα από το menu του εκτυπωτή

2. η κεφαλή κινείται δεξια κ αριστερά, κ λογικά κάπου έχει μια διάφανη ταινία με πολύ ψιλές γραμμές διαβάθμισης, από αριστερά ως δεξιά, σε όλο το μήκος του μηχανήματος (encoder strip). Παίρνεις ένα πανάκι για γυαλιά ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝΑΦΗΝΕΙ ΣΚΟΥΠΙΔΑΚΙΑ , το βρέχεις ΕΛΑΧΙΣΤΑ με ζεστό νερό κ καθαρίζεις ΑΠΑΛΑ αυτή την ταινία. με μεράκι κ κανάκη, όχι ζόρι, όχι βιασύνες. Αυτές οι γραμμές διαβάθμισης δίνουν στίγμα για το που βρίσκεται η κεφαλή, πόσο κινήθηκε

manual https://www.manualslib.com/manual/549932/Epson-Workforce-Wf-3530.html#product-WorkForce WF-3520

πήγαινε από σελίδα 242 κ μετά, πήγαινε στην 250

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστώ, ναι έχω δοκιμάσει πάρα πολλές φορές ευθυγράμμιση, μάλιστα έχω χαλάσει και μελάνια μαζί και με τον καθαρισμό, πάντα μέσω μενού εκτυπωτή, αφού με άλλο τρόπο δεν βρήκα. Θα επιδιώξω μήπως καταφέρω κάτι με όσα έχετε ανεβάσει και ως συνδέσμους και βλέπουμε πάλι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, gousias said:

Δεν είναι του χαρακτήρα και τους ήθους μου να απαντήσω με ειρωνεία, χλευασμό και παραπλάνηση κοινής αντίληψης, όπως και ότι η ουσία της συμμετοχής σε ένα τέτοιο "χώρο" είναι η εν δυνάμει αρωγή κι εκεί θα παραμείνω.

Επειδή έχω την εντύπωση (διόρθωσε με εάν κάνω λάθος) ότι με τα παραπάνω λόγια

απευθύνεσαι σε μένα και στην απάντηση που σου έδωσα.

Σε ενόχλησε κάτι?

Εκανα λάθος διαπίστωση ή αυτό που σου πρότεινα ήταν λάθος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, gousias είπε

Σας ευχαριστώ, ναι έχω δοκιμάσει πάρα πολλές φορές ευθυγράμμιση, μάλιστα έχω χαλάσει και μελάνια μαζί και με τον καθαρισμό, πάντα μέσω μενού εκτυπωτή, αφού με άλλο τρόπο δεν βρήκα. Θα επιδιώξω μήπως καταφέρω κάτι με όσα έχετε ανεβάσει και ως συνδέσμους και βλέπουμε πάλι.

το πρόβλημα όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ είναι ότι τυπώνει διαφορετικά ανάλογα την κατεύθυνση τις κεφαλής.

Το πρόβλημα μπορεί να οφείλεται

  • σε πρόβλημα του step motor που κινεί την κεφαλή.
  • σε προβληματικό με τα χρόνια ιμάντα.  Aκομα μπορεί και να έχει πηδήξει δόντι και να μπερδεύει το μοτέρ.
  • σε προβληματικό σενσορα κίνησης (αν υπάρχει).
  • είτε σε κάποιο εμπόδιο.

δες αν υπάρξει τρόπος να πεις στον εκτυπωτή να τυπώνει μόνο από την μια φορά. Παλιά υπήρχε αυτή η δυνατότητα στα settings κάποιον εκτυπωτών.

Επεξ/σία από smpt
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...