Προς το περιεχόμενο

"Refund" από την Amazon.es


hajimike
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από hajimike,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 minutes ago, SabotazNic said:

Κανε αμφισβητηση συναλλαγης με την τραπεζα. Εξαρχης δεν παρελαβες το προιον που ειχες παραγγειλει, εσυ εκανες ο,τι σου ειπαν. 

@hajimike Aν/όταν φτάσεις σ'αυτό το σημείο, φρόντισε να κάνεις σωστά την αμφισβήτηση... όχι άρπα κόλλα. Μάζεψε δηλαδή δηλαδή ό,τι αποδεικτικά έχεις (photo απ'το unboxing, screenshots από αυτό που παρήγγειλες, αντίγραφο του label, screenshots απ'το tracking επιστροφής κλπ) για να τα καταχωρήσεις ως συννημένα. Και στο κείμενο να είσαι αναλυτικός με όλο το ιστορικό.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλημέρα, έχω πλέον μαζέψει όλα τα στοιχεία και θα προχωρήσω στην αμφισβήτηση.

Η πληρωμή είχε γίνει μέσω visa της τράπεζας Πειραιώς. Ο υπάλληλος στην τράπεζα μου λέει ότι υπάρχει μια στανταρ φόρμα που συμπληρώνει και την στέλνει άλλα δεν φάνηκε ιδιαίτερα γνώστης της διαδικασίας γιατί μόνο όταν τον ρώτησα μας πως θα ξέρουν το ιστορικό και τι στοιχεία έχω, μου ανέφερε ότι έχει απλά ένα πεδίο σχόλια που θα μπορούσαμε να συμπληρώσουμε.

Εγώ έχω ετοιμάσει ένα αναλυτικό κείμενο 1+ σελίδας με links σε βίντεο και φωτογραφίες το οποίο δεν πιστεύω να μπορεί να μπει εκεί. 

Έχει κανείς εμπειρία της όλης διαδικασίας για να γίνει με σωστό τρόπο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
  • Λύση
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλά για το update, 27 Φεβρουαρίου κατέθεσα την αμφισβήτηση, μετά από μερικές ημέρες επικοινώνησαν με εμαιλ από την Πειραιώς όπου μου ζήτησαν να προβώ σε κάποιες ενέργειες (που είχα ήδη κάνει).

Γύρω στα μέσα Μαρτίου στέλνει η Amazon ζητώντας τον λόγο(!) της αμφισβήτησης. Με ενημέρωσαν ότι τα χρήματα τα είχε πάρει ήδη η Πειραιώς πίσω και ότι αν δεν ήταν δικαιολογημένη η ενέργεια έχουν δικαίωμα να ξαναχρεώσουν την κάρτα μου.

Εντέλη τέλη Μαρτίου τα χρήματα επέστρεψαν στο λογαριασμό μου και περιμένω να δω αν θα υπάρξει συνέχεια...

 

Υ.Γ. στο "απειλητικό" εμαιλ που έστειλαν μετα την αμφισβήτηση ήταν η πρώτη φορά στην επικοινωνίας μας που δέχθηκαν να πάρουν υπόψη το tracking number της επιστροφής...

Επεξ/σία από hajimike
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...