Προς το περιεχόμενο

Excel - Πρόγραμμα για παρακολούθησει αδειών εργαζομένων


logokrimenos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θέλω να κάνω την ζωή μου λίγο πιο εύκολη και αναρωτιέμαι αν υπάρχει κάποιος τρόπος στο excel να έχω σε μια σελίδα μια φόρμα που θα επιλέγω απο drop down menu το όνομα του εργαζομένου και σε άλλη φόρμα να δηλώνω ποιες μέρες πήρε άδεια, ρεπό κλπ και αυτό να τα καταγράφει στο ημερολόγιο? Αυτή την στιγμή έχω καρτέλες για κάθε μήνα και με copy paste βάζω στον καθένα πότε πήρε και σε μια άλλη καρτέλα έχω το συγκεντροτικό. Επειδή όμως είναι πολλά άτομα έχω λίγο ζόρι γτ μπορει να γίνει λάθος.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, @logokrimenos!

Έχω ανεβάσει ένα αρχείο εδώ, το οποίο ελπίζω να κάνει τη ζωή σου πιο εύκολη.

Αν και υπάρχουν οδηγίες μέσα στο αρχείο, με ρωτάς αν χρειάζεσαι κάτι διαφορετικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 minutes ago, ChrisGT7 said:

Καλησπέρα, @logokrimenos!

Έχω ανεβάσει ένα αρχείο εδώ, το οποίο ελπίζω να κάνει τη ζωή σου πιο εύκολη.

Αν και υπάρχουν οδηγίες μέσα στο αρχείο, με ρωτάς αν χρειάζεσαι κάτι διαφορετικό.

Πολύ καλό φίλε μου ευχαριστώ. Κάτι παρόμοιο είχα κάνει και εγώ, αλλά δεν είχα αναλήσει τόσο τις άδειες. Θα με βοηθήσει πολύ να βελτιώσω αυτό που έχω.

Αυτό που έψαχνα/είχα σκεφτεί μάλλον δεν μπορεί να είναι εφαρμόσιμο. Σε φάση να έχεις μια φόρμα που να ψάχνεις τον εργαζόμενο, και να δηλώνεις δίπλα πότε πήρε άδεια και αυτόματα να ενημερώνει σε άλλη καρτέλα το ημερολόγιο. Να μην χρειάζεται δηλαδή να το βάλεις σε κάθε μέρα χειροκίνητα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά χρειάζεσαι μια φόρμα καταχώρησης αδειών (π.χ. όπως καταχωρείς ένα παραστατικό σ' ένα εμπορικό πρόγραμμα).

Δηλαδή αφού διαλέξεις τον επιθυμητό υπάλληλο από άλλη φόρμα αναζήτησης, να καταχωρείς τις ημέρες απουσίας π.χ. σε μια λίστα και μόλις πατήσεις ΟΚ να καταχωρούνται στους αντίστοιχους μήνες.

Το συγκεκριμένο αρχείο ήδη το έχω βελτιώσει κάπως, προσθέτοντάς του φόρμα αναζήτησης εργαζομένων.

Είναι εφαρμόσιμο αυτό που ψάχνεις αλλά θέλει αρκετή δουλίτσα για να ολοκληρωθεί. Θα το έχω πάντως στα υπόψιν μου να το παλέψω και ελπίζω το μέλλον να δω τι μπορώ να ανεβάσω.

Πάντως αν έχεις καμιά εικόνα στο μυαλό σου πως θα σε βόλευε, ανέβασε ένα υπόδειγμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 minutes ago, ChrisGT7 said:

Λογικά χρειάζεσαι μια φόρμα καταχώρησης αδειών (π.χ. όπως καταχωρείς ένα παραστατικό σ' ένα εμπορικό πρόγραμμα).

Δηλαδή αφού διαλέξεις τον επιθυμητό υπάλληλο από άλλη φόρμα αναζήτησης, να καταχωρείς τις ημέρες απουσίας π.χ. σε μια λίστα και μόλις πατήσεις ΟΚ να καταχωρούνται στους αντίστοιχους μήνες.

Το συγκεκριμένο αρχείο ήδη το έχω βελτιώσει κάπως, προσθέτοντάς του φόρμα αναζήτησης εργαζομένων.

Είναι εφαρμόσιμο αυτό που ψάχνεις αλλά θέλει αρκετή δουλίτσα για να ολοκληρωθεί. Θα το έχω πάντως στα υπόψιν μου να το παλέψω και ελπίζω το μέλλον να δω τι μπορώ να ανεβάσω.

Πάντως αν έχεις καμιά εικόνα στο μυαλό σου πως θα σε βόλευε, ανέβασε ένα υπόδειγμα.

Δευτέρα με την επιστροφή στο γραφείο θα το ετοιμάσω

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, padelis100 said:

Γινεται σε excel αλλα εχει πολυ δουλεια και κυριως οτι αλλαγη θα θελεις θα αλλαζεις πολυ πραμα. Γιατι δε χρησιμοποιεις access;

Δεν εχω δουλέψει ποτέ access, θα δω κανα tutorial youtube μπα και μπορέσω να το κανω. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή και η Access, αλλά γιατί να μην το παλέψουμε με αυτά που γνωρίζουμε πρώτα; :) Τελικά δεν χρειάστηκε τόση δουλίτσα όσο πίστευα...

@logokrimenos, δοκίμασε μια επιπλέον πρόταση (σχετικά πρόχειρη και χωρίς userform) στο συνημμένο αρχείο. Φυσικά αν έχεις προτάσεις/βελτιώσεις, τις αναφέρεις.

Μερικές συνοπτικές οδηγίες χρήσης:

ΦΥΛΛΟ ΠΙΝΑΚΕΣ: Αποτελείται από 4 πίνακες (ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ, ΑΡΓΙΕΣ, ΑΔΕΙΕΣ)

  • ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ: Εδώ καταγράφουμε τα "παραστατικά" των αδειών που μας φέρνουν οι συνάδελφοι. Υποχρεωτικές στήλες: ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ, ΜΕΧΡΙ, ΑΠΟ, ΕΙΔΟΣ ΑΔΕΙΑΣ. Χωρίς εργαζόμενο, η άδεια δεν εμφανίζεται στο ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ. Αν επιλέξουμε Σ/Κ ή ΑΡΓΙΕΣ, σημαίνει πως μέσα στο διάστημα της άδειας, καταμετρούνται και αυτά ως ημέρες άδειας.
  • ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ: Καταγράφουμε όλους τους εργαζομένους της εταιρείας μας για να ενημερωθεί και το ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ. Υποχρεωτικά δίνουμε σε κάθε εργαζόμενο έναν μοναδικό κωδικό.
  • ΑΡΓΙΕΣ: Αν θέλουμε να φαίνονται οι αργίες στο ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ, σημειώνουμε την αντίστοιχη ημερομηνία.
  • ΑΔΕΙΕΣ: Σημειώνουμε τα είδη αδειών. Υποχρεωτικά δίνουμε σε κάθε άδεια έναν μοναδικό κωδικό.

Πατώντας το κουμπί ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, καταγράφονται στο ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ανά ημέρα όλες οι άδειες που έχουμε καταγράψει στον πίνακα ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ.

ΦΥΛΛΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ: Αφορά ένα έτος, το οποίο το γράφουμε στο κελί Α1. Δεν μπορούμε να καταγράψουμε άδεια που δεν είναι εντός αυτού.

  • Τα Σαββατοκύριακα απεικονίζονται με ανοικτό μπλε και οι αργίες με ανοικτό χρυσό.
  • Οι εργαζόμενοι είναι με τη σειρά που υπάρχουν στον πίνακα ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ.
  • Κάθε μήνας διαχωρίζεται με μια μαύρη γραμμή και με μαύρα/κόκκινα γράμματα στις τρεις πρώτες γραμμές.
  • Όταν το έτος είναι δίσεκτο, η τελευταία στήλη είναι μαύρη.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΔΕΙΩΝ.xlsm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 17/02/2024 at 17:06, ChrisGT7 said:

Καλή και η Access, αλλά γιατί να μην το παλέψουμε με αυτά που γνωρίζουμε πρώτα; :) Τελικά δεν χρειάστηκε τόση δουλίτσα όσο πίστευα...

@logokrimenos, δοκίμασε μια επιπλέον πρόταση (σχετικά πρόχειρη και χωρίς userform) στο συνημμένο αρχείο. Φυσικά αν έχεις προτάσεις/βελτιώσεις, τις αναφέρεις.

Μερικές συνοπτικές οδηγίες χρήσης:

ΦΥΛΛΟ ΠΙΝΑΚΕΣ: Αποτελείται από 4 πίνακες (ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ, ΑΡΓΙΕΣ, ΑΔΕΙΕΣ)

  • ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ: Εδώ καταγράφουμε τα "παραστατικά" των αδειών που μας φέρνουν οι συνάδελφοι. Υποχρεωτικές στήλες: ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ, ΜΕΧΡΙ, ΑΠΟ, ΕΙΔΟΣ ΑΔΕΙΑΣ. Χωρίς εργαζόμενο, η άδεια δεν εμφανίζεται στο ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ. Αν επιλέξουμε Σ/Κ ή ΑΡΓΙΕΣ, σημαίνει πως μέσα στο διάστημα της άδειας, καταμετρούνται και αυτά ως ημέρες άδειας.
  • ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ: Καταγράφουμε όλους τους εργαζομένους της εταιρείας μας για να ενημερωθεί και το ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ. Υποχρεωτικά δίνουμε σε κάθε εργαζόμενο έναν μοναδικό κωδικό.
  • ΑΡΓΙΕΣ: Αν θέλουμε να φαίνονται οι αργίες στο ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ, σημειώνουμε την αντίστοιχη ημερομηνία.
  • ΑΔΕΙΕΣ: Σημειώνουμε τα είδη αδειών. Υποχρεωτικά δίνουμε σε κάθε άδεια έναν μοναδικό κωδικό.

Πατώντας το κουμπί ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, καταγράφονται στο ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ανά ημέρα όλες οι άδειες που έχουμε καταγράψει στον πίνακα ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ.

ΦΥΛΛΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ: Αφορά ένα έτος, το οποίο το γράφουμε στο κελί Α1. Δεν μπορούμε να καταγράψουμε άδεια που δεν είναι εντός αυτού.

  • Τα Σαββατοκύριακα απεικονίζονται με ανοικτό μπλε και οι αργίες με ανοικτό χρυσό.
  • Οι εργαζόμενοι είναι με τη σειρά που υπάρχουν στον πίνακα ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ.
  • Κάθε μήνας διαχωρίζεται με μια μαύρη γραμμή και με μαύρα/κόκκινα γράμματα στις τρεις πρώτες γραμμές.
  • Όταν το έτος είναι δίσεκτο, η τελευταία στήλη είναι μαύρη.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΔΕΙΩΝ.xlsm 131.66 kB · 4 downloads

ΑΨΟΓΟ! Ακριβώς έτσι το είχα σκεφτεί, ευχαριστώ πολύ. Θα κάνω κανα 2 αλλαγές για να βολεύουν με την λειτουργία της μονάδας, αλλά είναι τέλειο. Πως μπορώ να αλλάξω σε 6ήμερη λειτουργία απο 5ήμερη?

Επεξ/σία από logokrimenos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

Χαίρομαι που σε βοήθησε! :)

Τι εννοείς 6ήμερη σε 5ήμερη λειτουργία; Το χρωματισμό για τα Σαββατοκύριακα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, ChrisGT7 said:

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

Χαίρομαι που σε βοήθησε! :)

Τι εννοείς 6ήμερη σε 5ήμερη λειτουργία; Το χρωματισμό για τα Σαββατοκύριακα;

Αν βάλω πχ οτι παιρνει αδεια 10 μερες και μεσολαβει ΣΚ δεν υπολογιζει ως αδεια το ΣΚ. Εμεις δουλευουμε Δευτέρα Σάββατο, οπότε θα ήθελα να υπολογίσει και για ημέρα άδειας το Σάββατο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τότε θα πρέπει να γίνει αλλαγή στον πίνακα καταχωρήσεων και να αλλάξει αντίστοιχο και ο κώδικας στην VBA.

Ο πίνακας θα πρέπει να έχει τη μορφή: ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ - ΑΠΟ - ΜΕΧΡΙ - ΕΙΔΟΣ ΑΔΕΙΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ - ΚΥΡΙΑΚΗ - ΑΡΓΙΑ.

Αν επιλέγεις Σάββατο, να προσμετράται και το Σάββατο, αντίστοιχα η Κυριακή και η αργία. Σε περίπτωση που πέσει αργία με Σάββατο μαζί, κάποιο θα πρέπει να υπερισχύει.

Αν είσαι εντάξει με αυτό ή αν παρατηρήσεις κάτι άλλο, πιστεύω μέχρι το βράδυ να το έχω ετοιμάσει.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, ChrisGT7 said:

Τότε θα πρέπει να γίνει αλλαγή στον πίνακα καταχωρήσεων και να αλλάξει αντίστοιχο και ο κώδικας στην VBA.

Ο πίνακας θα πρέπει να έχει τη μορφή: ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ - ΑΠΟ - ΜΕΧΡΙ - ΕΙΔΟΣ ΑΔΕΙΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ - ΚΥΡΙΑΚΗ - ΑΡΓΙΑ.

Αν επιλέγεις Σάββατο, να προσμετράται και το Σάββατο, αντίστοιχα η Κυριακή και η αργία. Σε περίπτωση που πέσει αργία με Σάββατο μαζί, κάποιο θα πρέπει να υπερισχύει.

Αν είσαι εντάξει με αυτό ή αν παρατηρήσεις κάτι άλλο, πιστεύω μέχρι το βράδυ να το έχω ετοιμάσει.

Νομίζω με αυτό είμαστε οκ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να περιορίσουμε τον πίνακα, ίσως να είναι καλύτερα με αυτή τη μορφή:
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ - ΑΠΌ - ΜΕΧΡΙ - ΕΙΔΟΣ ΑΔΕΙΑΣ - ΕΝΤΟΣ

Η στήλη ΕΝΤΟΣ θα παίρνει τις εξής τιμές μέσω επικύρωση τιμών:

Σάββατο: Θα υπολογίζεται ως άδεια και το Σάββατο
Κυριακή: Θα υπολογίζεται ως άδεια και η Κυριακή
Σ/Κ: Θα υπολογίζονται ως άδειες το Σάββατο και η Κυριακή
Αργία: Θα υπολογίζονται ως άδειες  και οι αργίες

Με αυτή τη μορφή θα είναι πιο εύκολο να προστίθενται νέες επιλογές χωρίς την τροποποίηση πίνακα αλλά μόνο του κώδικα.

Τι προτιμάς; Αυτή τη μορφή ή την προηγούμενη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 minutes ago, ChrisGT7 said:

Για να περιορίσουμε τον πίνακα, ίσως να είναι καλύτερα με αυτή τη μορφή:
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ - ΑΠΌ - ΜΕΧΡΙ - ΕΙΔΟΣ ΑΔΕΙΑΣ - ΕΝΤΟΣ

Η στήλη ΕΝΤΟΣ θα παίρνει τις εξής τιμές μέσω επικύρωση τιμών:

Σάββατο: Θα υπολογίζεται ως άδεια και το Σάββατο
Κυριακή: Θα υπολογίζεται ως άδεια και η Κυριακή
Σ/Κ: Θα υπολογίζονται ως άδειες το Σάββατο και η Κυριακή
Αργία: Θα υπολογίζονται ως άδειες  και οι αργίες

Με αυτή τη μορφή θα είναι πιο εύκολο να προστίθενται νέες επιλογές χωρίς την τροποποίηση πίνακα αλλά μόνο του κώδικα.

Τι προτιμάς; Αυτή τη μορφή ή την προηγούμενη;

Και πιο απλό απο αυτό θα με βόλευε, να μην υπολογίζει την Κυριακή ούτε τις αργίες. Το Σάββατο να το υπολογίζει πάντα ως μέρα άδειας. Στην εισαγωγή ημερομηνίες δεν με αφήνει να γράψω πρώτα το ΑΠΟ, πρέπει να το κάνω ανάποδα. Να βάλω ΜΕΧΡΙ και μετά ΑΠΟ, γίνεται να αλλάξει αυτο?

Επεξ/σία από logokrimenos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...