Προς το περιεχόμενο

Διαρροή λαδιών.


Kostas612

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους. Κάτοχος Ford Focus πρώτης γενιάς hatchback με τον κινητήρα των 1800 κυβικών. Μετά από σημερινό σέρβις διαπιστώθηκε ότι υπάρχει διαρροή λαδιού στα εξής σημεία: Τσιμουχα αριστερού ημιαξονιου, αισθητήρας εκκεντροφόρου και τσιμουχα σασμάν. Προσωπική άποψη να επισκευάσω το τελευταίο όταν αρχίσει να πατινάρει το αμάξι, αφού θα λυθεί που θα λυθεί ας αλλαχτεί και δίσκο πλατό μαζί. Όσον αφορά τα αλλά 2, ξέρει κανένας κόστος και πράγματα να προσέξω; Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτό που δε γράφετε πόσα χλμ έχει το αμάξι και τι χρονολογίας είναι ακριβώς με ξεπερνάει....έβγαλε πρόβλημα εκεί. ωραία. πόσα χλμ έχει το εκεί σημείο.

να μυρίσουμε τα νύχια μας ακόμα και στην ιντερνετική διάγνωση χωρίς να υπάρχουν έστω 5 στάνταρ δεδομένα που καθορίζουν την υποθετική απάντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Kostas612 είπε

Καλησπέρα σε όλους. Κάτοχος Ford Focus πρώτης γενιάς hatchback με τον κινητήρα των 1800 κυβικών. Μετά από σημερινό σέρβις διαπιστώθηκε ότι υπάρχει διαρροή λαδιού στα εξής σημεία: Τσιμουχα αριστερού ημιαξονιου, αισθητήρας εκκεντροφόρου και τσιμουχα σασμάν. Προσωπική άποψη να επισκευάσω το τελευταίο όταν αρχίσει να πατινάρει το αμάξι, αφού θα λυθεί που θα λυθεί ας αλλαχτεί και δίσκο πλατό μαζί. Όσον αφορά τα αλλά 2, ξέρει κανένας κόστος και πράγματα να προσέξω; Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Στο σέρβις δεν σου είπαν κόστος; Να μην αφήσεις να πατινάρει για να αλλάξεις την τσιμούχα σασμάν.Κινδυνευεις να μείνεις στον δρόμο.Ο αισθητήρας εκκ πάλι μπορεί να σε αφήσει στον δρόμο.

Η τσιμούχα του ημιαξονίου χάνει βαλβολίνες και όχι λάδι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, greekfragma είπε

αυτό που δε γράφετε πόσα χλμ έχει το αμάξι και τι χρονολογίας είναι ακριβώς με ξεπερνάει....έβγαλε πρόβλημα εκεί. ωραία. πόσα χλμ έχει το εκεί σημείο.

να μυρίσουμε τα νύχια μας ακόμα και στην ιντερνετική διάγνωση χωρίς να υπάρχουν έστω 5 στάνταρ δεδομένα που καθορίζουν την υποθετική απάντηση.

Έχεις δίκιο. Μου ξέφυγε. 287χιλιαδες έχει, του 2003

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι τσιμούχες του σασμάν συνήθως είναι εύκολο να αλλαχθουν αν ειναι απο εκεί το πρόβλημα, αλλά λογικά το σασμάν έχει αρπάξει και θέλει ολική ανακατασκευή. Οι διαρροές αρχίζουν όταν υπάρχει φθορά στα ρουλεμάν και χάνουν τα κέντρα του οι άξονες, καλό είναι άμεσα να προχωρήσεις στην επισκευή γιατί οταν χάνει βαλβολίνες μειώνεται η ψύξη του και θα πάθει μεγαλύτερη ζημιά και επίσης τα λάδια που πάνε ημιαξόνια τα πετάει προς τα επάνω με κίνδυνο ακόμα και να πάρει φωτιά αν πέσουν στην πολλαπλή εξαγωγής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Kostas612 είπε

Έχεις δίκιο. Μου ξέφυγε. 287χιλιαδες έχει, του 2003

Δηλαδη ειναι το πρωτο ημιαξονιο μετα απο 287.000 ???

Τι διαολο! ματιασμενο ηταν το δικο μου! Ειχα αλλαξει 3 φορες το δεξι και 2 το αριστερο μεχρι τις 110.000χλμ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Δηλαδη ειναι το πρωτο ημιαξονιο μετα απο 287.000 ???

Τι διαολο! ματιασμενο ηταν το δικο μου! Ειχα αλλαξει 3 φορες το δεξι και 2 το αριστερο μεχρι τις 110.000χλμ.

 

Σε δύο αμάξια (χιουνται κουπε του 99 ,πουντο hgt 2005 )με πάνω απο 300Κ χλμ στο καθένα μονο ένα ημιαξόνιο έχω αλλάξει.Στο κουπέ και αυτό γιατί είχε φάει τον σταυρό απο τρύπια φούσκα που λόγω αφραγκίας δεν την άλλαξα όταν έπρεπε.Μάλλον κάποιος δεν σου έκανε καλό ποδαρικό σε αυτό το αμάξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Σε δύο αμάξια (χιουνται κουπε του 99 ,πουντο hgt 2005 )με πάνω απο 300Κ χλμ στο καθένα μονο ένα ημιαξόνιο έχω αλλάξει.Στο κουπέ και αυτό γιατί είχε φάει τον σταυρό απο τρύπια φούσκα που λόγω αφραγκίας δεν την άλλαξα όταν έπρεπε.Μάλλον κάποιος δεν σου έκανε καλό ποδαρικό σε αυτό το αμάξι.

Μιλησα για focus συγκεκριμενα. Οπως εχω ξανααναφερει το ειχα το χρεπι και δεν θα το ξεχασω ποτε.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τσιμούχα ημιαξονίου άλλαξα πρόσφατα μαζί με μπιλιοφόρο που ήθελα  γρήγορη δουλεία η αλλαγή τσιμούχας με μικρό κόστος.    τσιμούχα εργατικά + συμπλήρωμα βαλβολίνες.

και κανονικά οταν αλλάζεις κάτι στο σύστημα διεύθυνσης   θέλεις + 20 ευρώ για ευθυγράμμιση 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, andreaspA είπε

Δηλαδη ειναι το πρωτο ημιαξονιο μετα απο 287.000 ???

Τι διαολο! ματιασμενο ηταν το δικο μου! Ειχα αλλαξει 3 φορες το δεξι και 2 το αριστερο μεχρι τις 110.000χλμ.

 

Μάλλον κακή συντήρηση. Τρύπησε μια φούσκα δεν την πήρες είδηση να την αλλάξεις άμεσα άναψε σούφαγε το ημιαξόνιο. 373.000 χιλιόμετρα άψογα και τα δύο ημιαξόνια μέχρι σήμερα.

Με το δυναμό την πάτησα και τον πλήρωσα δύο φορές αλλά όποιος δεν έχει μυαλό και πέφτει σε ψευτομαστόρους - ψευτοηλεκτρολογους να γλυτώσει λίγα ευρώ αυτά παθαίνει😜

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, papoys1 είπε

Μάλλον κακή συντήρηση. Τρύπησε μια φούσκα δεν την πήρες είδηση να την αλλάξεις άμεσα άναψε σούφαγε το ημιαξόνιο. 373.000 χιλιόμετρα άψογα και τα δύο ημιαξόνια μέχρι σήμερα.

Κολλητος με τα συνεργεια! Ηρθε προχτες φιλος σπιτι και μου ειπε κατι για ενα fiesta που εχει για την γυναικα του. Το Focus το πουλησα το 2007 και εκοψα τα νταραβερια με τους φορντακιδες.
Πηρα τηλεφωνο μετα απο 17 χρονια τον τοτε υπευθυνο συνεργειου της Βελμαρ, μπας και δουλευει πουθενα εξω μονος του, και με θυμηθηκε στο "καλησπερα" !
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...