Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παρακαλώ για τα φώτα σας! Έπειτα από καταγγελία της συμβασης με τις extra sim στην cosmote και την αίτηση για αλλαγή του συμβολαίου σε καρτοκινητό, από τις 30/12/24 που θεωρητικά έγινε η αλλαγή, η γραμμή μου είναι νεκρή. Μάλιστα όταν καλείς βγάζει μήνυμα ότι ο αριθμός αυτός δεν χρησιμοποιείται.... Καλώ συνέχεια στο 11888 και στι 11788 και μου λένε ότι το βάζουν σε προτεραιότητα στο τεχνικό τμήμα και ότι το πρόβλημα είναι συστημικό! Μάλιστα μου λέγανε να κάνω συνέχεια επανεκκινήσεις γιατι θα διορθωνόνταν σε λίγες ώρες.  Στην αρχή έπαιρνα 1 φορά τη μέρα και τις τελευταίες μέρες παίρνω τουλάχιστον 3 φορές. Χθες έστειλα και εμαιλ περιγράφοντας το πρόβλημα και αναφέροντας όλη την επικοινωνία τονίζοντας ότι αν δεν λυθεί άμεσα το πρόβλημα θα ακολουθήσω νομική οδό... Δεν ίδρωσε το αυτί τους. Το πρόβλημα είναι ότι μαλλον δεν μπορώ να κάνω και μεταφορά σε άλλον πάροχο. Νομίζω ότι το έχουν κάνει επίτηδες. Και να σκεφτεί κανείς ότι ήταν σε επαγγελματικό πρόγραμμα τουλάχιστον για 3 χρόνια και έχω πληρώσει ένα σκασμό λεφτά. Καμμία ιδέα τι μπορώ να κάνω;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ikontiphone είπε

Παρακαλώ για τα φώτα σας! Έπειτα από καταγγελία της συμβασης με τις extra sim στην cosmote και την αίτηση για αλλαγή του συμβολαίου σε καρτοκινητό, από τις 30/12/24 που θεωρητικά έγινε η αλλαγή, η γραμμή μου είναι νεκρή. Μάλιστα όταν καλείς βγάζει μήνυμα ότι ο αριθμός αυτός δεν χρησιμοποιείται.... Καλώ συνέχεια στο 11888 και στι 11788 και μου λένε ότι το βάζουν σε προτεραιότητα στο τεχνικό τμήμα και ότι το πρόβλημα είναι συστημικό! Μάλιστα μου λέγανε να κάνω συνέχεια επανεκκινήσεις γιατι θα διορθωνόνταν σε λίγες ώρες.  Στην αρχή έπαιρνα 1 φορά τη μέρα και τις τελευταίες μέρες παίρνω τουλάχιστον 3 φορές. Χθες έστειλα και εμαιλ περιγράφοντας το πρόβλημα και αναφέροντας όλη την επικοινωνία τονίζοντας ότι αν δεν λυθεί άμεσα το πρόβλημα θα ακολουθήσω νομική οδό... Δεν ίδρωσε το αυτί τους. Το πρόβλημα είναι ότι μαλλον δεν μπορώ να κάνω και μεταφορά σε άλλον πάροχο. Νομίζω ότι το έχουν κάνει επίτηδες. Και να σκεφτεί κανείς ότι ήταν σε επαγγελματικό πρόγραμμα τουλάχιστον για 3 χρόνια και έχω πληρώσει ένα σκασμό λεφτά. Καμμία ιδέα τι μπορώ να κάνω;

Πολυ φοβαμαι πως επεσες σε ασχετο υπαλληλο, που κατα λαθος σου εκανε διακοπη και διαγραφη αριθμου, οποτε μαλλον δεν ξερουν πλεον πως να το μπαλωσουν... Πες τους οτι αν δε βρεθει λυση αμεσα, θα κινηθεις εναντιον τους μεσω του συνηγορου του καταναλωτη και οτι σου οφειλουν ετσι κ αλλιως αποζημιωση για οσες μερες σε αφησαν χωρις τηλεφωνο.

Επεξ/σία από arvacon
  • Like 1
  • 5 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα, πήγα στη vodafone (απο cosmote)   απο τις 26.12 χρησιμοποιώντας την καταγγελία της σύμβασης των extra sim. Σήμερα ήρθε ο λογαριασμός και μου ζητάνε 63€ για χρήση 23.12 εώς 22.01 (Στον αριθμο τηλεφώνου) ενώ έφυγα απο τις 26.12!!! Μου χρεώνουν παγια -51€, 127€ οφειλόμενο ποσο απο επιδότηση εξοπλισμού ( μάλλον πέναλτι αποχώρησης?)  και -26€ έκπτωση λόγω ανανέωσης σύμβασης!! Στις extra sim οι χρεώσεις είναι κανονικά απο τις 23.12 εώς 26.12.  έχει συμβεί σε κανέναν άλλον? Θα τους κάνω και τηλ να δω τι θα πούν αλλά δεν βλέπω να γλυτώνω τις καταγγελίεςστην ΕΕΤΤ και ΓΓΚ. Τι άλλο θα μπορούσα να κάνω?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, alexx είπε

Καλησπέρα, πήγα στη vodafone (απο cosmote)   απο τις 26.12 χρησιμοποιώντας την καταγγελία της σύμβασης των extra sim. Σήμερα ήρθε ο λογαριασμός και μου ζητάνε 63€ για χρήση 23.12 εώς 22.01 (Στον αριθμο τηλεφώνου) ενώ έφυγα απο τις 26.12!!! Μου χρεώνουν παγια -51€, 127€ οφειλόμενο ποσο απο επιδότηση εξοπλισμού ( μάλλον πέναλτι αποχώρησης?)  και -26€ έκπτωση λόγω ανανέωσης σύμβασης!! Στις extra sim οι χρεώσεις είναι κανονικά απο τις 23.12 εώς 26.12.  έχει συμβεί σε κανέναν άλλον? Θα τους κάνω και τηλ να δω τι θα πούν αλλά δεν βλέπω να γλυτώνω τις καταγγελίεςστην ΕΕΤΤ και ΓΓΚ. Τι άλλο θα μπορούσα να κάνω?

Εμενα το συμβολαιο εληγε σε 3 μηνες, οποτε ζητησα διακοπη του unlimited, και μετετρεψα τον αριθμο μου σε καρτοκινητο. Επειτα απο κανα μηνα, τους πηρα τηλεφωνο για να ζητησω τα χρηματα της εγγυησης πισω, μιας και μου ειχαν ζητησει αρχικα 100 ευρω εγγυηση, οποτε με πληροφορησαν οτι επρεπε να γινει μια διαδικασια για να τα παρω. Προς μεγαλη μου εκπληξη, απο εκει που περιμενα οτι ο τελευταιος λογαριασμος θα εχει τιποτα ρητρες μεσα και θα μου τα κρατουσαν απο την εγγυηση, με πληροφορησαν τελικα οτι ειχα πιστωτικο 58 ευρω αν θυμαμαι καλα, συν τα 100 της εγγυησης! Ετσι τελικα ελαβα σε λογαριασμο μου 158 ευρω πισω, μετα απο 2 μηνες περιπου απ τη διακοπη.

Ομως επειδη χρειαζομουν νεα συνδεση unlimited για να εχω ιντερνετ, οταν εκανα τη διακοπη, εκανα νεο συμβολαιο την επομενη μερα, το οποιο ηταν σε προσφορα τοτε στα 24,80 ευρω, αν συνδύαζες και σταθερο. Οπως μας ενημερωσε η πωλητρια στο Γερμανο, ο πρωτος μηνας θα ηταν δωρεαν και μετα θα ερχοταν 24.80. Ομως τελικα ενω ο πρωτος μηνας ηταν οντως δωρεαν, ο δευτερος βγηκε 26 και κατι και τωρα μου ηρθε ενας λογαριασμος στα 31 ευρω, χωρις να γνωριζω γιατι. Απ το αναλυτικο, φαινεται οτι εχουν αφαιρεσει κατι απ τις εκπτωσεις και εχει αυξηθει το φπα κανα ευρω. Θα περασω απο καταστημα συντομα και θα ενημερωσω για οτι νεοτερο.

Αυτες οι παπαριες ομως ειναι που μου τη σπανε με την γ@μωκοσμοτε...

Επεξ/σία από arvacon
  • Like 1
Δημοσ.

Με ενημέρωσαν από κατάστημα Cosmote ότι η Extra SIM Unlimited Advanced έχει πολιτική ορθής χρήσης. Ισχύει ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, dandri είπε

Με ενημέρωσαν από κατάστημα Cosmote ότι η Extra SIM Unlimited Advanced έχει πολιτική ορθής χρήσης. Ισχύει ;

Μπα... Μάλλον έπεσες σε άσχετο υπάλληλο. Εκτός κ αν δε σε φτάνουν τα 100ΤΒ που μπορεί να έχει όριο...

Επεξ/σία από arvacon
  • Like 2
Δημοσ.

Στο εξοχικό στην Πελοπόννησο βρέθηκα για 1 μήνα περίπου.

Δούλεψα τη CU κάρτα της Vodafone στο ZTE MC801A. Η ταχύτητα χάλια, 30-40 Mbps σε 4G.

Στο κινητό σε όλη τη διαδρομή από Κορινθο και σε 5G ταχύτητα 50 Mbps.

Για το ZTE MC801A μόνη λύση η προσφορά της Frog ή η Extra Sim, αν δεν έχεις σταθερή γραμμή.

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.
On 07/11/2024 at 13:57, grouspen said:

Έκανα φορητότητα στην vodafone και με πήραν σήμερα από την κοσμοτε να μου πουν οτι επειδή είμαστε μερικές μέρες πριν την αλλαγή δεν μπορώ να κάνω την κάνω αζημίως 

Τους είπα ότι είναι επαγγελματικές οι γραμμές και δεν μπορούσα να τα αφήσω τελευταία στιγμή ούτε να πληρώνω γα%$@#τικα

Μου κάναν αντιπροσφορά του κώλου 🤡

Δεν πληρώνω τίποτα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και στον εεττ και όπου φτάσει .

 

Αν ήθελαν να είναι σωστοί ας τιμούσαν τα συμβόλαια μέχρι το τέλος και ας τα έκοβαν τις extra sim μετά ....

update: Μετά από αρκετούς μήνες και σπάσιμο νεύρων από κοσμοτε, δικηγορικά γραφεία εισπρακτικές κτλ για την οφειλή πήρε η εεττ μπροστά και έληξε το ζήτημα ✌️

printscreen από μέρος του σεντονιού που μου έστειλανimage.jpeg.e287c60ac6515ddf04c73b41a82a9bab.jpeg

Δημοσ.
Στις 6/1/2025 στις 5:03 ΜΜ, dandri είπε

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά.

Υπάρχει κάποιος/κάποια που την extra sim 4sharing την πληρώνει με 10 ευρώ ;

 

 

εγώ ναι,ετρεχε μια "προσφορα" ή κατι τετοιο και το εκανα μεσω τσατ,με πηρανε μετα τηλεφωνο και τωρα εχω extra sim με unlimited με 10 ευρω

  • Like 1
  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Εγώ θα ήθελα να υπάρχει μια καρτα της Cosmote να μπορούμε να τραβαμε τα δεδομένα του κινητού που έχουμε με το unlimited πρόγραμμα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, dandri είπε

Εγώ θα ήθελα να υπάρχει μια καρτα της Cosmote να μπορούμε να τραβαμε τα δεδομένα του κινητού που έχουμε με το unlimited πρόγραμμα

Α, δις; Λλλαστ γηαρ!

  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...