Προς το περιεχόμενο

Skoop by Skroutz ( Customer to Customer Sales)


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Privacy3571,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, LLLEFTERIS είπε
 
Σε αναζήτηση εναλλακτικού καταστήματος

Το αρχικό κατάστημα δεν μπορεί να εξυπηρετήσει την παραγγελία σου. Αναζητούμε το προϊόν σε άλλο κατάστημα και, αν βρεθεί σε ίδια ή κοντινή τιμή, η διαφορά θα καλυφθεί από εμάς.
Μεταφορική: Skroutz Last Mile
 
Πανε καλα απο αγγελια αγορασα απο ιδιωτη τι καταστημα και κουραφεξαλα γραφουν; 😂

Είναι απλά το αυτοματοποιημένο email που σου έρχεται όταν ο πωλητής δεν κάνει αποδοχή της παραγγελίας για οποιοδήποτε λόγο. Το Skoop είναι ακόμα σε beta οπότε μικρά bugs σαν αυτό είναι λογικό να υπάρχουν.

12 ώρες πριν, LLLEFTERIS είπε

Το ασχημο ειναι πως αν κανεις μια αγορα δεν μπορεις να στειλεις πλεον μηνυμα στον πωλητη κλεινουν τα μηνυματα μονο αν εχει και αλλη αγγελια ενεργη και του γραψεις σε αυτη.

Γενικά όσον αφορά το κομμάτι τις επικοινωνίας είναι πολύ ελλιπές. Ο μοναδικός τρόπος να επικοινωνήσεις με τον πωλητή αν έχεις κάποιο θέμα μετά από μία αγορά, είναι είτε να στείλεις μήνυμα σε άκυρη αγγελία όπως είπες (αν έχει άλλες αγγελίες), είτε να τον πάρεις τηλέφωνο στον αριθμό του κινητού που αναγράφεται πάνω στο voucher στο πακέτο.

12 ώρες πριν, LLLEFTERIS είπε

Το ασχημο ειναι οτι δεν υπαρχουν αξιολογησεις σε αντιθεση με το Vinted που βαζει και αυτοματα αρνητικες αξιολογησεις οπως και εβαλε σε εναν πωλητη που μου ακυρωσε αγορα.

Ναι, και θα έπρεπε να υπάρχουν αξιολογήσεις και για τους πωλητές και για τους αγοραστές. Διότι αν κάποιος σου παραγγείλει κάτι, το στείλεις και αυτός κάνει αίτημα επιστροφής και σου στείλει πίσω μία πέτρα. Θα πρέπει minimum να μπορείς να αφήσεις αρνητική κριτική για να προειδοποιήσεις άλλους πωλητές. Γενικά η προστασία που παρέχει το Skoop προς τον πωλητή είναι 0 και αν κάποιος αποφασίσει να σου την κάνει, άντε εσύ μετά να βρεις το δίκιο σου με το support.

Επεξ/σία από crispy_mummy
  • Like 1
  • Απαντ. 197
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, crispy_mummy είπε

Είναι απλά το αυτοματοποιημένο email που σου έρχεται όταν ο πωλητής δεν κάνει αποδοχή της παραγγελίας για οποιοδήποτε λόγο. Το Skoop είναι ακόμα σε beta οπότε μικρά bugs σαν αυτό είναι λογικό να υπάρχουν.

Γενικά όσον αφορά το κομμάτι τις επικοινωνίας είναι πολύ ελλιπές. Ο μοναδικός τρόπος να επικοινωνήσεις με τον πωλητή αν έχει κάποιο θέμα μετά από μία αγορά είναι είτε να στείλεις μήνυμα σε άκυρη αγγελία όπως είπες (αν έχει άλλες αγγελίες), είτε να τον πάρεις τηλέφωνο από στον αριθμό του κινητού που αναγράφεται πάνω στο voucher στο πακέτο.

Ναι, και θα έπρεπε να υπάρχουν αξιολογήσεις και για τους πωλητές και για τους αγοραστές. Διότι αν κάποιος σου παραγγείλει κάτι, το στείλεις και αυτός κάνει έτοιμα επιστροφής και σου στείλει πίσω μία πέτρα. Θα πρέπει minimum να μπορείς να αφήσεις αρνητική κριτική για να προειδοποιήσεις άλλους πωλητές. Γενικά η προστασία που παρέχει το Skoop προς τον πωλητή είναι 0 και αν κάποιος αποφασίσει να σου την κάνει, άντε εσύ μετά να βρεις το δίκιο σου με το support.

Εκανα ακυρωση εχθες το βραδυ γιατι οπως καταλαβα δεν θα επαιρνα ποτε την αγορα μου.

Στην σελιδα γραφει ακυρωμενη και πως μου εχει ερθει email για την επιστροφη χρηματων.

Δεν μου εχει ερθει κανενα email ουτε φυσικα εχω παρει καποια επιστροφη.

Ο πωλητης εβαλε ξανα για πωληση αυτο που ειχα αγορασει στην τιμη που το ειχα αγορασει και του εστειλα μηνυμα για το τι εχει γινει αλλα πλεον τα λεφτα που εχω δεν μπορω να κανω παλι αγορα θα πρεπει να περιμενω την επιστροφη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, LLLEFTERIS είπε

Εκανα ακυρωση εχθες το βραδυ γιατι οπως καταλαβα δεν θα επαιρνα ποτε την αγορα μου.

Στην σελιδα γραφει ακυρωμενη και πως μου εχει ερθει email για την επιστροφη χρηματων.

Δεν μου εχει ερθει κανενα email ουτε φυσικα εχω παρει καποια επιστροφη.

Ο πωλητης εβαλε ξανα για πωληση αυτο που ειχα αγορασει στην τιμη που το ειχα αγορασει και του εστειλα μηνυμα για το τι εχει γινει αλλα πλεον τα λεφτα που εχω δεν μπορω να κανω παλι αγορα θα πρεπει να περιμενω την επιστροφη.

Από τη στιγμή που έκανες ακύρωση μην αγχώνεσαι, θα λάβεις την επιστροφή μέσα στις επόμενες μέρες. Μου είχε τύχει ακριβώς το ίδιο όπου ο πωλητής μου είχε στείλει μήνυμα ότι ήταν διακοπές και δεν μπορούσε να εκτελέσει τη παραγγελία και έτσι έκανα ακύρωση όταν έλαβα το ίδιο email με σένα.

Edit:

Παρεμπιπτόντως, ο μοναδικός τρόπος να σου στείλει κάποιο μήνυμα ο πωλητής είναι αν του είχες εσύ στείλει πριν κάποια ερώτηση. Οπότε το γεγονός ότι ακύρωσε χωρίς να σου πει τίποτα δε φταίει εκείνος σε αυτό. Γενικά το Skoop χρειάζεται πολύ να βελτιώσει το κομμάτι της επικοινωνίας μεταξύ πωλητή και αγοραστή.

Επεξ/σία από crispy_mummy

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...