Προς το περιεχόμενο

Skoop by Skroutz ( Customer to Customer Sales)


cyberguy
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Privacy3571,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το σκρουτζ ξεκινησε καινούργια υπηρεσία για αγοραπωλησίες μεταξύ ιδιωτών και αναλαμβάνει και την μεταφορά των προιόντων. Πάει να καλύψει ένα κενό που δεν το κάλυπτε κάποια υπηρεσία στην Ελλάδα. Καλά θα πάει και αυτό...

https://www.skroutz.gr/account/skoop/intro

Οσο και να έψαξα δεν βρήκα χρεώσεις για τις πωλήσεις.

Επεξ/σία από cyberguy
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα θα υπάρχει συνδρομή για τους πωλητες, σύντομα θα το ανακοινώσουν.

Τουλάχιστον να μην υπάρξει αυτή η κατάσταση στο Ven, με όλους εκει τους απίθανους.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, cyberguy είπε

Το σκρουτζ ξεκινησε καινούργια υπηρεσία για αγοραπωλησίες μεταξύ ιδιωτών και αναλαμβάνει και την μεταφορά των προιόντων. Πάει να καλύψει ένα κενό που δεν το κάλυπτε κάποια υπηρεσία στην Ελλάδα. Καλά θα πάει και αυτό...

https://www.skroutz.gr/account/skoop/intro

Οσο και να έψαξα δεν βρήκα χρεώσεις για τις πωλήσεις.

Υπήρχε και αρκετά χρόνια νωρίτερα (αλλά τύπου αγγελίες όπως στο insomnia) και πήγε άπατο.

Λογικά τώρα αυτό γίνεται για να μπορέσουν να καλύψουν την χασούρα που έχουν και μεγαλώνει μέρα με την μέρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Billator είπε

Υπήρχε και αρκετά χρόνια νωρίτερα (αλλά τύπου αγγελίες όπως στο insomnia) και πήγε άπατο.

Λογικά τώρα αυτό γίνεται για να μπορέσουν να καλύψουν την χασούρα που έχουν και μεγαλώνει μέρα με την μέρα.

Από που προκύπτει ότι έχουν χασούρα και μάλιστα, μεγαλώνει μέρα με την μέρα; 

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Rebelos2018 said:

Από που προκύπτει ότι έχουν χασούρα και μάλιστα, μεγαλώνει μέρα με την μέρα; 

 

Δεν έχουν χασούρα. Είχαν μείωση στα κέρδη το 2022, τα οποία όμως αντισταθμίστικαν απο επενδύσεις (απόλυτα λογικό, μιας και όλο καινουριες υπηρεσίες βγάζει) . Μια χαρά τα πάει το σκρουτζ. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, filip123go είπε

Δεν έχουν χασούρα. Είχαν μείωση στα κέρδη το 2022, τα οποία όμως αντισταθμίστικαν απο επενδύσεις (απόλυτα λογικό, μιας και όλο καινουριες υπηρεσίες βγάζει) . Μια χαρά τα πάει το σκρουτζ. 

Εγώ το ξέρω. Ο από πάνω να μας πει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, stratos979 είπε

μεσάζοντας δηλ. σαν το Vendora που τα ΄χει κάνει μν καπέλο (ή σαν το ebay, λες να έχει και fees;)

μέχρι 30/4 δωρεάν

καλησπερα! γιατι το λες αυτο; Τους χρησιμοποιω σχεδον 2 χρονια τωρα και ως πωλητης και ως αγοραστης και δεν ειχα ποτε καποιο προβλημα περα απο καποια αναπαντητα μηνυματα απο πωλητες. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, filip123go είπε

Δεν έχουν χασούρα. Είχαν μείωση στα κέρδη το 2022, τα οποία όμως αντισταθμίστικαν απο επενδύσεις (απόλυτα λογικό, μιας και όλο καινουριες υπηρεσίες βγάζει) . Μια χαρά τα πάει το σκρουτζ. 

Η μείωση του δικτύου των συνεργατών (καταστήματα) σε βάθος 2 χρόνων κατά 50%, η συρρίκνωση του συνολικού καταλόγου συγκριτικά με το παρελθόν ( το οποίο προσπαθούν να "σώσουν" με αποκλειστικές συνεργασίες ή προμηθευτές από εξωτερικό, το οποίο όμως θα φέρει συρρίκνωση του κύκλου εργασιών στους τοπικούς συνεργάτες που ανέδειξαν το Skroutz)  και η αύξηση των Fees 10+ φορές τα τελευταία 2-2.5 χρόνια υποδηλώνουν κάτι διαφορετικό. Ειδικά το τελευταίο 12 φαίνεται η προσπάθεια μεταβίβασης του λειτουργικού τους κόστους στους συνεργάτες με δικαιολογίες ότι δεν βγαίνουν. 

Φυσικά οι συνεχόμενες επενδύσεις ήταν αναμενόμενο να φέρει μείωση κερδών, οι οποίες όμως όταν προγραμματίστηκαν δεν είχαν υπόψιν ότι με αύξηση των fees και την δημιουργία annual και monthly συνδρομών θα τους γυρίσει την πλάτη το 50% των συνεργατών. 

Από εκείνη την στιγμή και μετά κάνουν (πρωτόγνωρη συγκριτικά με τα προηγούμενα έτη) προσθήκη υπηρεσιών που μπαίνουν και βγαίνουν στην πλατφόρμα τους για να δουν τι "θα πιάσει". 

Με βάση τα παραπάνω, αναφέρω ότι όπως το βλέπω είναι ακόμα μια κίνηση να κλείσει τρύπες (αλλάζω την λέξη χασουρα που για κάποιο λόγο δεν σας αρέσει) που επέφεραν το σύνολο των κινήσεων της εταιρείας. 

Επεξ/σία από Billator
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Billator είπε

Η μείωση του δικτύου των συνεργατών (καταστήματα) σε βάθος 2 χρόνων κατά 50%, η συρρίκνωση του συνολικού καταλόγου συγκριτικά με το παρελθόν ( το οποίο προσπαθούν να "σώσουν" με αποκλειστικές συνεργασίες ή προμηθευτές από εξωτερικό, το οποίο όμως θα φέρει συρρίκνωση του κύκλου εργασιών στους τοπικούς συνεργάτες που ανέδειξαν το Skroutz)  και η αύξηση των Fees 10+ φορές τα τελευταία 2-2.5 χρόνια υποδηλώνουν κάτι διαφορετικό. Ειδικά το τελευταίο 12 φαίνεται η προσπάθεια μεταβίβασης του λειτουργικού τους κόστους στους συνεργάτες με δικαιολογίες ότι δεν βγαίνουν. 

Φυσικά οι συνεχόμενες επενδύσεις ήταν αναμενόμενο να φέρει μείωση κερδών, οι οποίες όμως όταν προγραμματίστηκαν δεν είχαν υπόψιν ότι με αύξηση των fees και την δημιουργία annual και monthly συνδρομών θα τους γυρίσει την πλάτη το 50% των συνεργατών. 

Από εκείνη την στιγμή και μετά κάνουν (πρωτόγνωρη συγκριτικά με τα προηγούμενα έτη) προσθήκη υπηρεσιών που μπαίνουν και βγαίνουν στην πλατφόρμα τους για να δουν τι "θα πιάσει". 

Με βάση τα παραπάνω, αναφέρω ότι όπως το βλέπω είναι ακόμα μια κίνηση να κλείσει τρύπες (αλλάζω την λέξη χασουρα που για κάποιο λόγο δεν σας αρέσει) που επέφεραν το σύνολο των κινήσεων της εταιρείας. 

Πολλά λόγια. Εγώ βλέπω εξέλιξη. Προσαρμογή. Εσύ βλέπεις κλείσιμο τρυπών. 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Billator said:

Η μείωση του δικτύου των συνεργατών (καταστήματα) σε βάθος 2 χρόνων κατά 50%, η συρρίκνωση του συνολικού καταλόγου συγκριτικά με το παρελθόν ( το οποίο προσπαθούν να "σώσουν" με αποκλειστικές συνεργασίες ή προμηθευτές από εξωτερικό, το οποίο όμως θα φέρει συρρίκνωση του κύκλου εργασιών στους τοπικούς συνεργάτες που ανέδειξαν το Skroutz)  και η αύξηση των Fees 10+ φορές τα τελευταία 2-2.5 χρόνια υποδηλώνουν κάτι διαφορετικό. Ειδικά το τελευταίο 12 φαίνεται η προσπάθεια μεταβίβασης του λειτουργικού τους κόστους στους συνεργάτες με δικαιολογίες ότι δεν βγαίνουν. 

Φυσικά οι συνεχόμενες επενδύσεις ήταν αναμενόμενο να φέρει μείωση κερδών, οι οποίες όμως όταν προγραμματίστηκαν δεν είχαν υπόψιν ότι με αύξηση των fees και την δημιουργία annual και monthly συνδρομών θα τους γυρίσει την πλάτη το 50% των συνεργατών. 

Από εκείνη την στιγμή και μετά κάνουν (πρωτόγνωρη συγκριτικά με τα προηγούμενα έτη) προσθήκη υπηρεσιών που μπαίνουν και βγαίνουν στην πλατφόρμα τους για να δουν τι "θα πιάσει". 

Με βάση τα παραπάνω, αναφέρω ότι όπως το βλέπω είναι ακόμα μια κίνηση να κλείσει τρύπες (αλλάζω την λέξη χασουρα που για κάποιο λόγο δεν σας αρέσει) που επέφεραν το σύνολο των κινήσεων της εταιρείας. 

Πες μου πως δεν έχεις ιδέα πως δουλεύει η αγορά, χωρίς να μου πεις πως δεν έχεις ιδέα πως δουλεύει η αγορά.

Ο Σκρουτζ ήθελε (και τα κατάφερε) να πετάξει έξω όλα τα μικρό-μαγαζα, που ένα μήνα ήταν μέσα , έναν μήνα ήταν έξω. 

Πλέον το καλάθι του Σκρουτζ είναι πολύ ανώτερο και σε τιμές, αλλά ειδικά σε after sales service, απ' όλες τις μεγάλες αλυσίδες της αγοράς. Σε προϊόν που αγόρασα από το καλάθι και παρουσίασε πρόβλημα, απλά μου επέτρεψαν τα λεφτά στο λογαριασμό μου. Για πήγαινε και ζητά πίσω λεφτά μετά από 1.5 χρόνο από πλαίσιο, ή από Κότσο, να δεις τι θα πάρεις.

Δεν είναι τυχαίο που το Σκρουτζ έχει πετύχει, ενώ best price και shopflix παραπαίουν. Ειδικά το δεύτερο κυκλοφορούν φήμες ότι ο Μαρινάκης το έχει παρατήσει, και θα το πουλήσει κ όλας.

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...