Προς το περιεχόμενο

Dell laptop αγορασμένο απο ελληνικό μαγαζί έχει εγγύηση απο Αμερική (όχι Ευρώπη)


thaneyiovan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαιρετώ το φόρουμ!

Πριν ένα δίμηνο αγόρασα καινούργιο λαπτοπ dell απο ελληνικό μαγαζί.
Χθες είχα ένα πρόβλημα και επικοινώνησα με Dell Ελλάδος όπου κι έμαθα ότι το λαπτοπ είναι αγορασμένο απο Αμερική άρα δεν ισχύει η εγγύηση εντός Ευρώπης.
Σε αυτή την περίπτωση τι κάνω; Δεν είναι παράνομο αυτό που έκανε το συγκεκριμένο κατάστημα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, thaneyiovan είπε

Χαιρετώ το φόρουμ!

Πριν ένα δίμηνο αγόρασα καινούργιο λαπτοπ dell απο ελληνικό μαγαζί.
Χθες είχα ένα πρόβλημα και επικοινώνησα με Dell Ελλάδος όπου κι έμαθα ότι το λαπτοπ είναι αγορασμένο απο Αμερική άρα δεν ισχύει η εγγύηση εντός Ευρώπης.
Σε αυτή την περίπτωση τι κάνω; Δεν είναι παράνομο αυτό που έκανε το συγκεκριμένο κατάστημα

Είναι υποχρέωση του καταστήματος να σε καλύψει για τα 2 χρόνια τουλάχιστον που έχει εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, valantis123 είπε

Είναι υποχρέωση του καταστήματος να σε καλύψει για τα 2 χρόνια τουλάχιστον που έχει εγγύηση.

Δεν θα έπρεπε από τη στιγμή που το αγόρασα από Ελλάδα η εγγύηση να είναι Ευρωπαική;
Αν χαλάσει εντός εγγύησης και το στείλω στο μαγαζί αυτοί θα πρέπει να το στείλουν στην Dell Αμερικής, σωστά;

Έχω θέμα με το hardware και κανονικά θα έπρεπε να με εξυπηρετήσει η Dell Ελλάδος, γι αυτό πήρα και Dell για το customer service.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, thaneyiovan είπε

Δεν θα έπρεπε από τη στιγμή που το αγόρασα από Ελλάδα η εγγύηση να είναι Ευρωπαική;
Αν χαλάσει εντός εγγύησης και το στείλω στο μαγαζί αυτοί θα πρέπει να το στείλουν στην Dell Αμερικής, σωστά;

Έχω θέμα με το hardware και κανονικά θα έπρεπε να με εξυπηρετήσει η Dell Ελλάδος, γι αυτό πήρα και Dell για το customer service.

 

Πολλές φορές αγοράζουν τα μαγαζιά απο έξω κάνουν παραεισαγωγη γι'αυτό και τα δίνουν σε καλύτερες τιμές απο καταστήματα που ειναι εξουσιοδοτημένοι μεταπωλητές.

Γι'αυτό και πόλοι λένε να αγοράζουμε απο εξουσιοδοτημένα ή όχι απο μικρά μαγαζιά. 

Δεν τα ξέρω 100% στο περίπου γράφω τα παραπάνω.

Εφόσον όμως έχει αγοραστεί με απόδειξη κανονικά απο Ελληνικό μαγαζί ότι πρόβλημα προκύπτει έχει υποχρέωση το κατάστημα να σε καλύψει για 2 χρόνια που έχει εγγύηση καταστήματος. 

Τώρα το αν θα το επισκευάσει μονο του η θα το στείλει καπου πρόβλημα του, αν δεν φτιάχνεται στο αντικαθιστά ή σου επιστρέφει τα χρήματα σου. Αυτα είναι τα νόμιμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραεισαγωγη λέγεται, για αυτό και πωλούνται φθηνότερα. Από την άλλη η dell και η Lenovo δεν αφήνουν τα μαγαζιά να έχουν το service τους. Η dell από τα δύο χρόνια εγγύησης τον πρώτο είναι στο χώρο σου εφόσον επισκευάζεται και τον δεύτερο έχει pick and return. Η Lenovo έχει μόνο pick and return από το χώρο σου. Στην περίπτωση σου απευθύνεσαι μόνο στην dell και φαντάζομαι το στέλνει Αμερική αυτή. Δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο.

...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απευθυνεσαι στο καταστημα και ΜΟΝΟΝ στο καταστημα και απαιτεις - θα προτεινα και γραπτα - υποστηριξη. Ειναι δικη τους υποχρεωση και μαλιστα περιοριζονται και απο το περιφημο "εντος ευλογου χρονου". Εαν μαλιστα η επισκευη παρατραβηξει δικαιουσαι και αλλα πραγματα, οπως δανεινκο μηχανημα, μειωση τιμηματος κτλ.

Εαν το καταστημα και ειδικα εαν μετα και απο το δικο σου γραπτο αιτημα δεν ανταποκριθει, πηγαινεις κατευθειαν σε παραπονο στον συνηγορο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/2/2024 στις 1:55 ΜΜ, thaneyiovan είπε

Χαιρετώ το φόρουμ!

Πριν ένα δίμηνο αγόρασα καινούργιο λαπτοπ dell απο ελληνικό μαγαζί.
Χθες είχα ένα πρόβλημα και επικοινώνησα με Dell Ελλάδος όπου κι έμαθα ότι το λαπτοπ είναι αγορασμένο απο Αμερική άρα δεν ισχύει η εγγύηση εντός Ευρώπης.
Σε αυτή την περίπτωση τι κάνω; Δεν είναι παράνομο αυτό που έκανε το συγκεκριμένο κατάστημα;

Όπως σου είπαν και πιο πριν.

Λογικά το κατάστημα αγόρασε από κάποιον που έκανε εισαγωγή από Αμερική.

Έχεις δύο εγγυήσεις που σε καλύπτουν.

1) Την εμπορική της Dell που όμως θα πρέπει να καλυφθεί από Αμερική και στην δική σου περίπτωση εμπίπτεις στις καλύψεις που ισχύουν για την Dell εκεί

2) Την νόμιμη εγγύηση δύο ετών που είναι υποχρεωμένο να καλύψει το κατάστημα. Ο τρόπος δεν σε αφορά. Ας το αντικαταστήσουν, ας κανονίσουν εκείνοι με την αντιπροσωπεία της Dell USA ή την τοπική. Σε κάθε περιπτωση ο χρόνος αποκατάστασης πρέπει να είναι ευλογος (σύμφωνα με την E.E εάν υπερβαίνει τις 15 ημέρες πρέπει να παρέχουν άλλο παρόμοιο προϊόν μέχρι την ολοκλήρωση της αποκατάστασης).

https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/statutory-warranty

 

Και οι δύο εγγυήσεις ισχύουν ταυτόχρονα.

 

Απ όσο γνωρίζω από παλιότερα η εμπορική εγγύηση σου ισχύει κανονικά. Επικοινώνησε με την Dell USA για οδηγίες.

Κάποιες αντιπροσωπειες σου λένε να το στείλεις εσύ πίσω σε αυτές. Κάποιες άλλες σου λενε να το πας στην τοπική αντιπροσωπεία και αυτή αναλαμβάνει να το στείλει ή να το ελέγξει με εντολή της αντιπροσωπείας της αρχικής χώρας και οι χρεώσεις γίνονται εσωτερικά σε αυτή (πχ USA). Εάν πετύχεις σε καλή αντιπροσωπεία δίνεται εντολή επισκευής ή αντικατάστασης άμεσα ή περιμένεις για τα πήγαινε έλα. Αλλά το μηχάνημα σε κάθε περίπτωση καλύπτεται. Τσεκάρεις και βλέπεις

 

Από την άλλη το κατάστημα ωφειλει να σου επισκευάσει ή αντικαταστήσει άμεσα το μηχάνημα.

Εάν είναι σωστοί θα το κάνουν. Εάν όχι η μοναδικη λύση είναι η νομική οδός. Ξέχασε συνήγορους εάν θέλεις να βγάλεις γρήγορα άκρη. Βάζεις δικηγόρο για αρχή σε εξωδικο και εάν δεν ανταποκριθουν εντός της προθεσμίας που θα ορίσετε σε επίσημη καταγγελια. Το πιο πιθανό να αντςποκριθουν άμεσα στα νόμιμα μέρα το εξώδικο (δείχνεις ότι το πας σοβαρά και θα το τραβήξεις και δεν μπορούν και να το παλέψουν νομικά ούτως ή άλλως). Ένα 50αρικο θα σου κοστίσει λογικά ο δικηγόρος εκτός εάν έχεις κάποιο φίλο.

 

 

Στο άλλο ερώτημα.

Παράνομο δεν είναι να κάνεις δική σου εισαγωγή.

Παράνομο είναι να μην ενημερώνεις τον αγοραστή για τους όρους των εγγυήσεων.

Αλλά πιθανολογώ ότι το έντυπο της εμπορικής εγγύησης υπήρχε μέσα στο κουτί και φυσικά όπως όλοι μας απλά δεν διαβάστηκε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.

Για την ιστορία επικοινώνησα με Dell Ελλάδος και μου είπαν οτι δεν μπορούν να κάνουν κάτι αυτοί, πρεπει να επικοινωνήσω με το κατάστημα.
Επίσης ζω Θεσσαλονίκη και το λαπτοπ το παρήγειλλα και μου ήρθε από κατάστημα στην Αθήνα, ποτέ δεν με ενημέρωσαν για τους όρους της εγγύησης. Κατάλαβα τί παίζει από τη στιγμή που δημιουργήθηκε θέμα και επικοινώνησα με Dell.
Όπως προανέφερα πήρα Dell για το after sale service το οποίο ουσιαστικά καταργείται με την παρούσα κατάσταση.

Θα επικοινωνήσω με το κατάστημα και βλέπουμε, θα σας ενημερώσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο κατάστημα μην σου πουλήσουν παπά κλπ

εσύ το αγόρασες ΕΝΤΟΣ Ε.Ε. κ βάσει νόμου έχεις 2 χρόνια εγγύηση

το πας στο κατάστημα, παραλαμβάνεις αποδεικτικό πως το παρέλαβαν για service κ τους λες ο χρόνος ξεκινάει από τωρα...15 μέρες....

δεν χάνεις να πας μια βόλτα κ στην dell στο med.cosmos κ να ΜΗΝ πεις πως ξέρεις τα περί αμερικής κλπ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Γιατί δεν προσπαθείς να επικοινωνήσεις με την Dell στο αμερικα η σε κάποια άλλη ευρωπαϊκή χώρα?  Μήπως σε παραπέμψουν αυτοί στην Dell εδώ?  η εγγύηση είναι της μαμάς εταιρείας  και στην ανταρκτική να το πάρεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, ice25 είπε

Γιατί δεν προσπαθείς να επικοινωνήσεις με την Dell στο αμερικα η σε κάποια άλλη ευρωπαϊκή χώρα?  Μήπως σε παραπέμψουν αυτοί στην Dell εδώ?  η εγγύηση είναι της μαμάς εταιρείας  και στην ανταρκτική να το πάρεις

Έπρεπε να είχε γίνει ήδη επικοινωνία με Dell USA.

Αλλα όπως είπαμε έχεις και την νομιμη εγγύηση 2 ετών που είναι υποχρεωμένο το κατάστημα πώλησης να σε καλύψει πλήρως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειδικά dell και Lenovo, έχουν διάφορα πακέτα εγγυήσεων τα οποία μπορούν να καλύπτουν έως και worldwide.

Αυτό φαίνεται στον κάθε τοπικό αντιπρόσωπο από τον έλεγχο του serial number.

Προφανώς το συγκεκριμένο μηχάνημα είχε βασική εγγύηση.

Ο φίλος ας απευθύνει πρώτα στην dell usa, μήπως βγάλει άκρη γρηγορότερα αν και φοβάμαι μήπως πληρώσει ο ίδιος τα μεταφορικά.

Το κατάστημα θα αναγκαστεί να βρει άκρη πάντως.

Ποιο μοντέλο ήταν ακριβώς?

Και ποιο το κατάστημα?

Επεξ/σία από vadergr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...