Προς το περιεχόμενο

Μεταφορά γραμμής λόγω μετακόμισης


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παίδες. Όπως γράφω στην επικεφαλίδα πήγα να ρωτήσω για τη διαδικασία μεταφοράς γραμμής Νοβα τηλεφώνου/ίντερνετ λόγω μετακόμισης . Αυτό που δε μαρεσε είναι που μου είπαν ότι υποχρεωτικά γίνεται καινούργιο 24μηνο συμβόλαιο με τωρινές τιμές , είχα οπτική ίνα 100 που θα πάει στα 200 αλλά είχα και έκπτωση παγίου το σταθερό έβγαινε 17 ευρώ το μήνα πακέτο με το κινητό 15 έδινα 37 ευρώ. Τώρα μου είπε ότι θα αλλάξει το σταθερό στα 33 οπότε πάω  σύνολο στα 48. Γνωρίζει κανείς περί αυτού ? Είναι όντως υποχρεωτικό η πάνε να με ψαρωσουν για να δίνω περισσότερα. Το συμβόλαιο το τωρινό ανανεώθηκε τον περασμένο Απρίλιο . Οποιαδήποτε γνώμη δεκτή γιατί είμαι άσχετος  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, dj.disquo είπε

Καλησπέρα παίδες. Όπως γράφω στην επικεφαλίδα πήγα να ρωτήσω για τη διαδικασία μεταφοράς γραμμής Νοβα τηλεφώνου/ίντερνετ λόγω μετακόμισης . Αυτό που δε μαρεσε είναι που μου είπαν ότι υποχρεωτικά γίνεται καινούργιο 24μηνο συμβόλαιο με τωρινές τιμές , είχα οπτική ίνα 100 που θα πάει στα 200 αλλά είχα και έκπτωση παγίου το σταθερό έβγαινε 17 ευρώ το μήνα πακέτο με το κινητό 15 έδινα 37 ευρώ. Τώρα μου είπε ότι θα αλλάξει το σταθερό στα 33 οπότε πάω  σύνολο στα 48. Γνωρίζει κανείς περί αυτού ? Είναι όντως υποχρεωτικό η πάνε να με ψαρωσουν για να δίνω περισσότερα. Το συμβόλαιο το τωρινό ανανεώθηκε τον περασμένο Απρίλιο . Οποιαδήποτε γνώμη δεκτή γιατί είμαι άσχετος  

Πας σε άλλον πάροχο καλύτερα με μεταφορά αριθμού και θα πιάσεις κάτι κοντά στα λεφτά που έδινες στο σύνολο.
Αφού κάνεις την αίτηση να φύγεις μετά ίσως σου κάνει και η Nova καλύτερη τιμή, αλλά ως υπάρχων πελάτης το ξεχνάς. 

Επεξ/σία από Billator
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες