Προς το περιεχόμενο

POCO X5 Pro 5g κολλημένο σε bootloop


Copy_87

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Καλησπέρα σε όλους.
 
Μήπως τυχαίνει κάποιος να γνωρίζει από data recovery σε android που έχει κολλήσει σε bootloop?
Το πρωτεύον μέλημα είναι να σώσω τις τελευταίες φωτογραφίες που δυστυχώς δεν έγιναν backup...
Πρόκειται για ένα Poco X5 Pro 5g με locked bootloader (stock rom).
Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν πάτησα να κάνει ενημέρωση μια εφαρμογή μέσα στο Mi App Mall, η οποία αν θυμάμαι καλά έλεγε κάτι για HyperOS plugin.
Έπειτα το τηλέφωνο ξεκίνησε να κάνει συνεχώς επανεκκινήσεις (φτάνει μέχρι εκεί που λέει MIUI και μετά βγάζει στιγμιαία ένα άσπρο κύκλο).
Διαβάζοντας βλέπω ότι υπάρχουν διάφορες ενέργειες που μπορεί να βοηθήσουν  (TWRP, ξεκλείδωμα bootloader, flash rom και άλλα πολλά), όμως επειδή είναι δεν έχω ασχοληθεί εις βάθος με τα του android, ζητώ τη βοήθεια σας για το τι πρέπει να κάνω και με ποιά σειρά.
 
Ευχαριστώ πάρα πολύ εκ των προτέρων και συγνώμη αν σας κούρασα
Σταύρος
 
Επεξ/σία από Copy_87
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρις να το έχω δοκιμάσει, ψάχνοντας για λύση στο ίδιο πρόβλημα ενος γνωστού, έπεσα πάνω σε αυτό. 

https://www.htcmania.com/showthread.php?p=34789656#post34789656

Good morning, in my case I have the Poco X5 Pro 5g. I have solved it by installing a recovery rom "Europe HyperOS 1.0.2.0.UMSEUXM" miuirom.org/phones/poco-x5-pro-5g#Global (it has to be the same one that the phone has installed, in the Mi tool window Assistant appears).

For it to work you must use a computer with Windows 10 or lower, otherwise use a virtualbox machine with Windows 10 installed.

Use the tool miuirom.org/updates/mi-pc-suite, in my case I have used the latest version "Mi Assistant 4.2.1028.10" and I have added the language to English.

You have to restart the phone so that Windows recognizes the phone in USB mode and at that moment the "Mi Assistant" tool will recognize it. The window will appear to select two options to install the ROM: 1. Download it or 2. Local location . I have chosen the second option to install it locally, you must have previously downloaded the recovery "Europe HyperOS 1.0.2.0.UMSEUXM", select it and start the installation process.

It has worked for me and it has not deleted any data.

I hope it can be useful to you.

 

Πολλά poco x5 pro 5g και f5 κολλησαν στις 29/2 μάλλον απο καποιο update σε hyper os. Περισσοτερα δεν γνωρίζω αλλά έχε το υπόψιν σου.
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Bax είπε

Χωρις να το έχω δοκιμάσει, ψάχνοντας για λύση στο ίδιο πρόβλημα ενος γνωστού, έπεσα πάνω σε αυτό. 

https://www.htcmania.com/showthread.php?p=34789656#post34789656

Good morning, in my case I have the Poco X5 Pro 5g. I have solved it by installing a recovery rom "Europe HyperOS 1.0.2.0.UMSEUXM" miuirom.org/phones/poco-x5-pro-5g#Global (it has to be the same one that the phone has installed, in the Mi tool window Assistant appears).

For it to work you must use a computer with Windows 10 or lower, otherwise use a virtualbox machine with Windows 10 installed.

Use the tool miuirom.org/updates/mi-pc-suite, in my case I have used the latest version "Mi Assistant 4.2.1028.10" and I have added the language to English.

You have to restart the phone so that Windows recognizes the phone in USB mode and at that moment the "Mi Assistant" tool will recognize it. The window will appear to select two options to install the ROM: 1. Download it or 2. Local location . I have chosen the second option to install it locally, you must have previously downloaded the recovery "Europe HyperOS 1.0.2.0.UMSEUXM", select it and start the installation process.

It has worked for me and it has not deleted any data.

I hope it can be useful to you.

 

Πολλά poco x5 pro 5g και f5 κολλησαν στις 29/2 μάλλον απο καποιο update σε hyper os. Περισσοτερα δεν γνωρίζω αλλά έχε το υπόψιν σου.
 

Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για την απάντηση σου. 

Μου συνέβη ακριβώς την ίδια μέρα και ακριβώς με τον ίδιο τρόπο με αυτούς που είναι στο link που μου έστειλες, οπότε θα παρακολουθώ και αυτό το forum.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως από την γυναικα μου που δουλευει σε καταστηκα παροχης τηλεπικοινωνιων υπηρξε γενικο προβλημα με την συγκεκριμενη εταιρια και update

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...