Προς το περιεχόμενο

Samsung A53 5G


Christou941

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, καλό μήνα. Έχω το συγκεκριμένο μοντέλο και είναι εντός εγγύησης, αγορασμενο από γνωστή αλυσίδα, το μόνο πρόβλημα ότι μένω σε νησί και δεν μπορώ εύκολα να το στείλω στην εταιρεία. Λοιπόν το προβλημα τώρα είναι ότι, κάποιες φορές με συχνότητα μια φορά στις δύο μέρες, χτυπάει ο ήχος κλήσης χωρίς να έχω ειδοποίηση η κάποιο εισερχόμενο(mail, μήνυμα κτλ). Χωρίς να σταματάει ο ήχος παρά μόνο όταν το βάζω mute. Και αν δυναμώσω μετά από κάνα δίωρο, ακόμα βαράει το κινητό με τον ήχο κλήσης. Αλλιώς κάνω αναγκαστικά επανεκκίνηση κατευθείαν κ λύνεται. Έχεις κάποιος άλλο παρόμοιο θέμα; Να το στείλω για να το δουν με ότι αυτό συνεπάγεται;  Επίσης αν το στείλω έχει έξτρα χρέωση το backup για τέτοια βλάβη, που θεωρητικά δεν οφείλεται σε μένα; Ευχαριστώ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://smartec.gr/gr.php

Επίσημος αντιπρόσωπος για θέματα εγγύησης samsung

Έχουν επιλογή να το στείλεις εσύ απο ACS με δικά τους έξοδα. Αλλά θα έλεγα να επικοινωνήσεις και μαζί τους πρώτα για παν ενδεχόμενο και να τους εξηγήσεις και το πρόβλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Christou941 said:

Καλησπέρα, καλό μήνα. Έχω το συγκεκριμένο μοντέλο και είναι εντός εγγύησης, αγορασμενο από γνωστή αλυσίδα, το μόνο πρόβλημα ότι μένω σε νησί και δεν μπορώ εύκολα να το στείλω στην εταιρεία. Λοιπόν το προβλημα τώρα είναι ότι, κάποιες φορές με συχνότητα μια φορά στις δύο μέρες, χτυπάει ο ήχος κλήσης χωρίς να έχω ειδοποίηση η κάποιο εισερχόμενο(mail, μήνυμα κτλ). Χωρίς να σταματάει ο ήχος παρά μόνο όταν το βάζω mute. Και αν δυναμώσω μετά από κάνα δίωρο, ακόμα βαράει το κινητό με τον ήχο κλήσης. Αλλιώς κάνω αναγκαστικά επανεκκίνηση κατευθείαν κ λύνεται. Έχεις κάποιος άλλο παρόμοιο θέμα; Να το στείλω για να το δουν με ότι αυτό συνεπάγεται;  Επίσης αν το στείλω έχει έξτρα χρέωση το backup για τέτοια βλάβη, που θεωρητικά δεν οφείλεται σε μένα; Ευχαριστώ..

Έχεις κάνει επαναφορά μήπως στρώσει; 🤔 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/3/2024 στις 3:30 ΜΜ, Kag1ante είπε

https://smartec.gr/gr.php

Επίσημος αντιπρόσωπος για θέματα εγγύησης samsung

Έχουν επιλογή να το στείλεις εσύ απο ACS με δικά τους έξοδα. Αλλά θα έλεγα να επικοινωνήσεις και μαζί τους πρώτα για παν ενδεχόμενο και να τους εξηγήσεις και το πρόβλημα

Ευχαριστώ πολύ, θα επικοινωνήσω.

Στις 3/3/2024 στις 4:43 ΜΜ, koutsis είπε

Έχεις κάνει επαναφορά μήπως στρώσει; 🤔 

Σκέφτηκα να κάνω αλλά διάβασα ότι θέλει backup και δεν είχα κουράγιο να μπω σε τέτοια διαδικασία να πω την αλήθεια 🤣🤣🤣

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
51 λεπτά πριν, Christou941 είπε

Σκέφτηκα να κάνω αλλά διάβασα ότι θέλει backup και δεν είχα κουράγιο να μπω σε τέτοια διαδικασία να πω την αλήθεια 🤣🤣🤣

Φαινεται για software προβλημα, ισως η επαναφορα το διορθωσει. Απλως εχε υποψη σου πως το backup δεν το γλιτωνεις, αφου αν το στειλεις λογικα θα σου ερθει με hard reset. Που και χωρις hard reset να ερθει, θα πρεπει να το bootαρουν για να το ελεγξουν και (υποθετω πως) δεν θα θελεις να εχεις τα αρχεια σου κλπ φατσα καρτα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Christou941 said:

Ευχαριστώ πολύ, θα επικοινωνήσω.

Σκέφτηκα να κάνω αλλά διάβασα ότι θέλει backup και δεν είχα κουράγιο να μπω σε τέτοια διαδικασία να πω την αλήθεια 🤣🤣🤣

Μα και service να το στείλεις αυτό θα κάνουν. Επαναφορά εργοστασιακων ρυθμίσεων. Καντο μόνος να γλιτώσεις όλη τη διαδικασία!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...