manana Δημοσ. 10 Μαρτίου Share Δημοσ. 10 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Είχα βάλει το ερώτημα σε ένα θέμα που είχα ανοίξει με τα προβλήματα που μου παρουσιάζει το κινητό που αγόρασα . Σκέφτηκα ότι έπρεπε να ρωτήσω εκεί γιατί το θεώρησα σαν συνέχεια .Όμως επειδή σβήστηκε ίσως επειδή ήταν σε λάθος σημείο ή ίσως επειδή είχα βάλει τα στοιχεία του service, παραθέτω εδώ την απορία μου! Οπότε θέλω να ρωτήσω αν σας έχει συμβεί να αγοράσετε καινούριο smartphone να βγει ελλαττωματικό και αν ζητήσατε από το κατάστημα που το αγοράσατε αντικατάσταση ή από το service της αντίστοιχης εταιρίας στην Ελλάδα! Έγινε τελικά αντικατάσταση; Η διαδικασία ήταν χρονοβόρα; Έχω το realme 11 pro plus και το πήρα από μαγαζί μέσω Σκρουτζ τέλος Νοεμβρίου! Επεξ/σία 10 Μαρτίου από manana Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 10 Μαρτίου Share Δημοσ. 10 Μαρτίου Αντικατάσταση κάνει το κατάστημα αγοράς/πωλητής, είτε τις πρώτες ημέρες λόγω DOA, είτε αν το επίσημο service το ενημερώσει ότι δεν μπορεί να επισκευάσει το κινητό. Τότε και μόνο προτείνεται αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manana Δημοσ. 10 Μαρτίου Μέλος Share Δημοσ. 10 Μαρτίου Μάλιστα! Κατάλαβα. Ευχαριστώ πολύ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα