@zouve@ Δημοσ. 25 Μαρτίου Share Δημοσ. 25 Μαρτίου (επεξεργασμένο) καλημέρα, έκανα factory reset το κινητό μου με αποτέλεσμα να πάει περίπατο το MS authenticator και έτσι δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το 2FA για να μπω μόνο αλλαγή κωδικού με αφήνει να κάνω. όταν πάω να επικοινωνήσω μαζί τους γραπτώς πρέπει πρώτα να συνδεθώ πράγμα που δεν μπορώ να κάνω. υπάρχει ένα τηλ 2103002172 το οποίο καλώ και από ένα σημείο και μετά λέει ότι οι γραμμές δεν λειτουργούν, δεν γνωρίζω αν είναι λόγο της ημέρας 25/3, αλλά είναι εξολοκλήρου στα αγγλικά πραγμα που με κάνει να νομίζω ότι με κάνει εκτρποπη κάπου εξωτερικό. έχει κανείς κάποια ιδέα τι αλλο να κάνω; Επεξ/σία 25 Μαρτίου από @zouve@ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hawkpilot Δημοσ. 25 Μαρτίου Share Δημοσ. 25 Μαρτίου Υπάρχει δυνατότητα επαναφοράς αν είχες ενεργοποιημένη την επιλογή cloud backup. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@zouve@ Δημοσ. 25 Μαρτίου Μέλος Share Δημοσ. 25 Μαρτίου την έχω αλλά για κάποιο λόγο δεν εφερε τπτ πίσω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hawkpilot Δημοσ. 25 Μαρτίου Share Δημοσ. 25 Μαρτίου 2 minutes ago, @zouve@ said: την έχω αλλά για κάποιο λόγο δεν εφερε τπτ πίσω Έχεις ακολουθήσει αυτά τα βήματα για επαναφορά? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@zouve@ Δημοσ. 25 Μαρτίου Μέλος Share Δημοσ. 25 Μαρτίου το τελευταιο backup λέει ότι είναι χθες που λογικά κάτι έγινε και όταν συνδεθηκα με τα συνθηματικά μου πρώτη φορά αντι να κάνει restore και να τα φέρει όλα τα παλιά είναι σαν να έκανε backup και να τα πάτησε πάνω και να τα εσβησε όλα μιας και ήταν κένο όταν το ανοιξα !!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hawkpilot Δημοσ. 25 Μαρτίου Share Δημοσ. 25 Μαρτίου Δύσκολα τα πράγματα... Δε θυμάμαι ακριβώς τη διαδικασία αλλά συνήθως όταν ενεργοποιείς 2FA παίρνεις μια σειρά κωδικών μιας χρήσης. Μήπως τους έχεις κρατήσει? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@zouve@ Δημοσ. 25 Μαρτίου Μέλος Share Δημοσ. 25 Μαρτίου (επεξεργασμένο) μπα δεν νομίζω να πήρα κάτι τέτοιο αλλά και να είχα πάρει δεν σε αφήνει να το χρησιμοποιησεις πουθενα είναι τελείως χαζό όλο αυτό να μην έχουν ενα chat ή κατι να μπορείς να εποικοινωνήσεις άμεσα. Επεξ/σία 25 Μαρτίου από @zouve@ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JPaxilleas Δημοσ. 25 Μαρτίου Share Δημοσ. 25 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Αναφορικά με το τηλέφωνο θα κάνεις υπομονή. Γενικά είναι αργή η εξυπηρέτηση από αυτό. Τώρα, πήγαινε Paypal και επίλεξε "Help". Από το "Help" επίλεξε "Contact Us" (εναλλακτικά μπορείς να έρθεις εδώ αε αυτό το link: https://www.paypal.com/gr/smarthelp/contact-us). Επίλεξε "Password and account access". Επίλεξε "Login problems". Σε αυτό σου προτείνει τι πρέπει να κάνεις για reset του κωδικού. Μια και δεν μπορείς επιλέγεις το "What can I do if I've changed my mobile number and can't log in?" και αγνοείς το "Call Us" εφόσον σε πηγαίνει στο τηλέφωνο που ανέφερες (2103002172). Στη σελίδα που σε βγάζει κάνεις κλικ στο "contact us". Στη νέα σελίδα θα δεις το "Message Us". Εντάξει! Δεν μπορούσανε να το έχουν μαζί με το Call Us;;;;; Χρησιμοποίησέ το και δες εάν μπορείς να επικοινωνήσεις. Προφανώς θα σου ζητήσει το email σου και τον κωδικό σου. Ελπίζω να μη ζητάει βέβαια 2FA κωδικό. Για δες το. Εάν δουλέψει μίλα από εκεί και πες το πρόβλημα. Επεξ/σία 25 Μαρτίου από JPaxilleas Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@zouve@ Δημοσ. 25 Μαρτίου Μέλος Share Δημοσ. 25 Μαρτίου (επεξεργασμένο) δυστυχώς τα ίδια Επίσης δεν λειτουργεί και το "Δεν μπορείτε να συνδεθείτε;" Είναι τελείως απαραδεκτο αυτό που γίνεται Επίσης το έχουν πάθει αρκετοί από ότι διάβασα στα φόρα τους και δεν βρίσκουν άκρη , κάποιοι άνοιξαν νέο λογαριασμό Η τηλεφωνική υποστήριξη δεν λειτουργεί από κορονοϊού εποχής Επεξ/σία 25 Μαρτίου από @zouve@ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Billator Δημοσ. 25 Μαρτίου Share Δημοσ. 25 Μαρτίου 47 λεπτά πριν, @zouve@ είπε δυστυχώς τα ίδια Επίσης δεν λειτουργεί και το "Δεν μπορείτε να συνδεθείτε;" Είναι τελείως απαραδεκτο αυτό που γίνεται Επίσης το έχουν πάθει αρκετοί από ότι διάβασα στα φόρα τους και δεν βρίσκουν άκρη , κάποιοι άνοιξαν νέο λογαριασμό Η τηλεφωνική υποστήριξη δεν λειτουργεί από κορονοϊού εποχής Έτυχε πρίν μερικούς μήνες να είχαμε τέτοιο πρόβλημα με επαγγελματικό λογαριασμό PayPal. Το πρόβλημα λύθηκε μέσω τηλεφώνου και με τον 3ο agent που μιλήσαμε. Ενώ μιλάτε ακολουθεί μια συγκεκριμένη διαδικασία και καταλήγει σε reset του 2FA. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@zouve@ Δημοσ. 25 Μαρτίου Μέλος Share Δημοσ. 25 Μαρτίου 33 λεπτά πριν, Billator είπε Έτυχε πρίν μερικούς μήνες να είχαμε τέτοιο πρόβλημα με επαγγελματικό λογαριασμό PayPal. Το πρόβλημα λύθηκε μέσω τηλεφώνου και με τον 3ο agent που μιλήσαμε. Ενώ μιλάτε ακολουθεί μια συγκεκριμένη διαδικασία και καταλήγει σε reset του 2FA. στο 2103002172 καλέσατε ; γιατί μου βγαζει μνμ ότι δεν λειτουργεί η υποστηριξη και διαβασα ότι την έχουν κλείσει από την εποχή του covid Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kormos Δημοσ. 25 Μαρτίου Share Δημοσ. 25 Μαρτίου (επεξεργασμένο) ... Επεξ/σία 25 Μαρτίου από kormos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Billator Δημοσ. 25 Μαρτίου Share Δημοσ. 25 Μαρτίου 1 ώρα πριν, @zouve@ είπε στο 2103002172 καλέσατε ; γιατί μου βγαζει μνμ ότι δεν λειτουργεί η υποστηριξη και διαβασα ότι την έχουν κλείσει από την εποχή του covid Λειτουργούν Δευτέρα με Παρασκευή 10:00πμ με 18:30μμ Και λειτουργεί κανονικά, κάθε φορά που υπάρχει πρόβλημα και δεν μπορώ να πάρω για τον Α ή Β λόγο support code καλώ κατευθείαν εδώ. Πρόβλημα έχεις με κάποιους agent που δεν ασχολούνται, αλλά μου έχει τύχει και Έλληνας στο support (μιας και το ζητάω, εφόσον υπάρχει διαθέσιμος, γιατί βγάζεις άκρη πιο γρήγορα). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
valkon Δημοσ. 25 Μαρτίου Share Δημοσ. 25 Μαρτίου Εγώ για πρόβλημα πριν ένα διάστημα είχα πάρει τηλέφωνο και μίλησα στα αγγλικά με το customer support οπότε αυτό το ελληνικό τηλέφωνο είναι καθαρά redirect. Δοκίμασε και αύριο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@zouve@ Δημοσ. 26 Μαρτίου Μέλος Share Δημοσ. 26 Μαρτίου τελικά ολα καλά κάλεσα στο 2103002172 και με εφτιαξαν απλώς χθες μαλλον ειχα πάρει νωρίς και ήταν κλειστές οι γραμμές στο site λέει 8.30-16.30 αλλά μαλλον δεν είναι ώρα Ελλάδος , η σωστή ωρα φαίνεται τελικά να είναι 10.30-18.30 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα