Προς το περιεχόμενο

κλειδώθηκα στη paypal


@zouve@

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλημέρα,

έκανα factory reset το κινητό μου με αποτέλεσμα να πάει περίπατο το MS authenticator και έτσι δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το 2FA για να μπω μόνο αλλαγή κωδικού με αφήνει να κάνω.

όταν πάω να επικοινωνήσω μαζί τους γραπτώς πρέπει πρώτα να συνδεθώ πράγμα που δεν μπορώ να κάνω.

υπάρχει ένα τηλ 2103002172 το οποίο καλώ και από ένα σημείο και μετά λέει ότι οι γραμμές δεν λειτουργούν, δεν γνωρίζω αν είναι λόγο της ημέρας 25/3, αλλά είναι εξολοκλήρου στα αγγλικά πραγμα που με κάνει να νομίζω ότι με κάνει εκτρποπη κάπου εξωτερικό.

έχει κανείς κάποια ιδέα τι αλλο να κάνω;

Επεξ/σία από @zouve@
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το τελευταιο backup λέει ότι είναι χθες
που λογικά κάτι έγινε και όταν συνδεθηκα με τα συνθηματικά μου πρώτη φορά αντι να κάνει restore και να τα φέρει όλα τα παλιά είναι σαν να έκανε backup και να τα πάτησε πάνω και να τα εσβησε όλα μιας και ήταν κένο όταν το ανοιξα !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δύσκολα τα πράγματα... Δε θυμάμαι ακριβώς τη διαδικασία αλλά συνήθως όταν ενεργοποιείς 2FA παίρνεις μια σειρά κωδικών μιας χρήσης. Μήπως τους έχεις κρατήσει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μπα δεν νομίζω να πήρα κάτι τέτοιο αλλά και να είχα πάρει δεν σε αφήνει να το χρησιμοποιησεις πουθενα 
είναι τελείως χαζό όλο αυτό να μην έχουν ενα chat ή κατι να μπορείς να εποικοινωνήσεις άμεσα.

Επεξ/σία από @zouve@
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αναφορικά με το τηλέφωνο θα κάνεις υπομονή. Γενικά είναι αργή η εξυπηρέτηση από αυτό.

Τώρα, πήγαινε Paypal και επίλεξε "Help".

image.png.43ec4cd6c0eaf42b3cc3bcbced01e1eb.png

 

Από το "Help" επίλεξε "Contact Us" (εναλλακτικά μπορείς να έρθεις εδώ αε αυτό το link: https://www.paypal.com/gr/smarthelp/contact-us).

image.png.7bce6988b3dc10559faeae2db6c992d2.png

 

Επίλεξε "Password and account access".

image.png.cd6a037953fe65857683ca6f8fa14242.png

Επίλεξε "Login problems".

image.png.b73a218daaa15543cbd0fa783d541cc3.png

Σε αυτό σου προτείνει τι πρέπει να κάνεις για reset του κωδικού. Μια και δεν μπορείς επιλέγεις το "What can I do if I've changed my mobile number and can't log in?" και αγνοείς το "Call Us" εφόσον σε πηγαίνει στο τηλέφωνο που ανέφερες (2103002172).

image.png.2fa65a761a6e8e94892df3a10d513d9c.png

Στη σελίδα που σε βγάζει κάνεις κλικ στο "contact us". 

image.png.ee1398a4fa5550ae7aeb428f52b8b763.png

Στη νέα σελίδα θα δεις το "Message Us". Εντάξει! Δεν μπορούσανε να το έχουν μαζί με το Call Us;;;;; 

image.png.c72ebeac48439f0e954820ca17ee2c69.png

Χρησιμοποίησέ το και δες εάν μπορείς να επικοινωνήσεις. Προφανώς θα σου ζητήσει το email σου και τον κωδικό σου. Ελπίζω να μη ζητάει βέβαια 2FA κωδικό. Για δες το. Εάν δουλέψει μίλα από εκεί και πες το πρόβλημα. 

 

Επεξ/σία από JPaxilleas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δυστυχώς τα ίδια 

image.png.98678b7ed616435e2f5a48a3e803bec2.png

 

image.png.bf540a64fafd5bede9d4478f741276a8.png

Επίσης δεν λειτουργεί και το "Δεν μπορείτε να συνδεθείτε;"

Είναι τελείως απαραδεκτο αυτό που γίνεται 
Επίσης το έχουν πάθει αρκετοί από ότι διάβασα στα φόρα τους και δεν βρίσκουν άκρη , κάποιοι άνοιξαν νέο λογαριασμό
Η τηλεφωνική υποστήριξη δεν λειτουργεί από κορονοϊού εποχής 

Επεξ/σία από @zouve@
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, @zouve@ είπε

δυστυχώς τα ίδια 

image.png.98678b7ed616435e2f5a48a3e803bec2.png

 

image.png.bf540a64fafd5bede9d4478f741276a8.png

Επίσης δεν λειτουργεί και το "Δεν μπορείτε να συνδεθείτε;"

Είναι τελείως απαραδεκτο αυτό που γίνεται 
Επίσης το έχουν πάθει αρκετοί από ότι διάβασα στα φόρα τους και δεν βρίσκουν άκρη , κάποιοι άνοιξαν νέο λογαριασμό
Η τηλεφωνική υποστήριξη δεν λειτουργεί από κορονοϊού εποχής 

Έτυχε πρίν μερικούς μήνες να είχαμε τέτοιο πρόβλημα με επαγγελματικό λογαριασμό PayPal. 

Το πρόβλημα λύθηκε μέσω τηλεφώνου και με τον 3ο agent που μιλήσαμε. Ενώ μιλάτε ακολουθεί μια συγκεκριμένη διαδικασία και καταλήγει σε reset του 2FA. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, Billator είπε

Έτυχε πρίν μερικούς μήνες να είχαμε τέτοιο πρόβλημα με επαγγελματικό λογαριασμό PayPal. 

Το πρόβλημα λύθηκε μέσω τηλεφώνου και με τον 3ο agent που μιλήσαμε. Ενώ μιλάτε ακολουθεί μια συγκεκριμένη διαδικασία και καταλήγει σε reset του 2FA. 

στο 2103002172 καλέσατε ;
γιατί μου βγαζει μνμ ότι δεν λειτουργεί η υποστηριξη και διαβασα ότι την έχουν κλείσει από την εποχή του covid

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, @zouve@ είπε

στο 2103002172 καλέσατε ;
γιατί μου βγαζει μνμ ότι δεν λειτουργεί η υποστηριξη και διαβασα ότι την έχουν κλείσει από την εποχή του covid

Λειτουργούν Δευτέρα με Παρασκευή 10:00πμ με 18:30μμ

Και λειτουργεί κανονικά, κάθε φορά που υπάρχει πρόβλημα και δεν μπορώ να πάρω για τον Α ή Β λόγο support code καλώ κατευθείαν εδώ.

Πρόβλημα έχεις με κάποιους agent που δεν ασχολούνται, αλλά μου έχει τύχει και Έλληνας στο support (μιας και το ζητάω, εφόσον υπάρχει διαθέσιμος, γιατί βγάζεις άκρη πιο γρήγορα). 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ για πρόβλημα πριν ένα διάστημα είχα πάρει τηλέφωνο και μίλησα στα αγγλικά με το customer support οπότε αυτό το ελληνικό τηλέφωνο είναι καθαρά redirect. Δοκίμασε και αύριο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τελικά ολα καλά κάλεσα στο 2103002172 και με εφτιαξαν

απλώς χθες μαλλον ειχα πάρει νωρίς και ήταν κλειστές οι γραμμές 

στο site λέει 8.30-16.30 αλλά μαλλον δεν είναι ώρα Ελλάδος , η σωστή ωρα φαίνεται τελικά να είναι 10.30-18.30

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...