Προς το περιεχόμενο

Κατάστημα JMC Tech


Aric

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους . Έχει γίνει μια παραγγελία από το συγκεκριμένο κατάστημα και βλέπω ότι υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση και συνεχώς δικαιολογίες . Υπάρχει κανείς που να έχει παραγγείλει και να έχει παραλάβει τελικά από το συγκεκριμένο κατάστημα έστω και αρκετά καθυστερημένα...διοτη από μερικά comments που έχουν έχω άρχει να απορώ εάν στελνουν και τπτ στο τέλος . Σχολιαστέ για πρόσφατες αγορές και εμπειρίες από το συγκεκριμένο κατάστημα 👇

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Aric είπε

Καλησπέρα σε όλους . Έχει γίνει μια παραγγελία από το συγκεκριμένο κατάστημα και βλέπω ότι υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση και συνεχώς δικαιολογίες . Υπάρχει κανείς που να έχει παραγγείλει και να έχει παραλάβει τελικά από το συγκεκριμένο κατάστημα έστω και αρκετά καθυστερημένα...διοτη από μερικά comments που έχουν έχω άρχει να απορώ εάν στελνουν και τπτ στο τέλος . Σχολιαστέ για πρόσφατες αγορές και εμπειρίες από το συγκεκριμένο κατάστημα 👇

Με μια αναζήτηση θα βρεις πολλά νήματα, ρίξε μια ματιά εδώ μέσα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 9/4/2024 στις 1:49 ΜΜ, Aric είπε

Καλησπέρα σε όλους . Έχει γίνει μια παραγγελία από το συγκεκριμένο κατάστημα και βλέπω ότι υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση και συνεχώς δικαιολογίες . Υπάρχει κανείς που να έχει παραγγείλει και να έχει παραλάβει τελικά από το συγκεκριμένο κατάστημα έστω και αρκετά καθυστερημένα...διοτη από μερικά comments που έχουν έχω άρχει να απορώ εάν στελνουν και τπτ στο τέλος . Σχολιαστέ για πρόσφατες αγορές και εμπειρίες από το συγκεκριμένο κατάστημα 👇

Έχω πάρει δύο φορές προϊόντα Makita, και δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Και τα δύο ήταν με αντικαταβολή σε κούριερ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καθυστερούν πάρα πολύ στις αποστολές τους, χρειάζεται υπομονή, αλλά τα προϊόντα (όταν έρθουν τελικώς) είναι άριστα, τουλάχιστον προς εμένα και προς συγγενείς μου που έτυχε να έχουν αγοράσει από εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Οι 30 μέρες πέρασαν... Στέλνω email για να δω τι γίνεται... Θεωρώ αστεία την δικαιολογία.

Kαλημέρα σας!
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λόγω κάποιας περαιτέρω καθυστέρησης στην παραλαβή προϊόντων από τον προμηθευτή μας, η παραγγελία σας θα φύγει από εμάς σε τουλάχιστον 10 εργάσιμες ημέρες. Ζητάμε συγνώμη για την αργοπορία και την αναμονή.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...