palamosteliaro Δημοσ. 10 Απριλίου Share Δημοσ. 10 Απριλίου Έχω μια 3080 με επέκταση εγγύησης στα 4 χρονια. Στο online συστημα της Gigabyte φαινεται οντως ενεργοποιημένη η επέκταση. Το κατάστημα (msystems) λέει ότι πρέπει να επικοινωνήσω με την Gigabyte. Η gigabyte όμως έχει service μονο για laptop στην Ελλάδα https://www.gigabyte.com/gr/Support/Consumer/Repair και παραπέμπει στο κατάστημα... Έβγαλε κανείς απο σας άκρη να μην χάνω το χρονο μου? Ευχαριστώ προκαταβολικα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SeNNinhA Δημοσ. 10 Απριλίου Share Δημοσ. 10 Απριλίου 5 ώρες πριν, palamosteliaro είπε Έχω μια 3080 με επέκταση εγγύησης στα 4 χρονια. Στο online συστημα της Gigabyte φαινεται οντως ενεργοποιημένη η επέκταση. Το κατάστημα (msystems) λέει ότι πρέπει να επικοινωνήσω με την Gigabyte. Η gigabyte όμως έχει service μονο για laptop στην Ελλάδα https://www.gigabyte.com/gr/Support/Consumer/Repair και παραπέμπει στο κατάστημα... Έβγαλε κανείς απο σας άκρη να μην χάνω το χρονο μου? Ευχαριστώ προκαταβολικα! Εφόσον αφορά την εργοστασιακή εγγύηση το κατάστημα δεν έχει καμία σχέση. Εάν θέλει να βοηθήσει είναι προαιρερικο (εάν μπορεί κι όλας). Μιλα με τα κεντρικά της gigabyte Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickol-us Δημοσ. 10 Απριλίου Share Δημοσ. 10 Απριλίου Δοκίμασες το esupport; https://esupport.gigabyte.com/Login/Index?ReturnUrl=%2f Όπως σωστά σου ανέφερε ο senninha, το κατάστημα είναι "υποχρεωμένο" να αναλάβει μέχρι τα 2 έτη εγγύησης. Τα παραπάνω έτη εγγύησης που δίνει η gigabyte πρέπει να τα κανονίσεις μαζί τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chris2756 Δημοσ. 11 Απριλίου Share Δημοσ. 11 Απριλίου Το e-support βοηθαει πολυ. Συνηθως απαντουν την επομενη ημερα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palamosteliaro Δημοσ. 13 Απριλίου Μέλος Share Δημοσ. 13 Απριλίου Στις 11/4/2024 στις 11:04 ΠΜ, Chris2756 είπε Το e-support βοηθαει πολυ. Συνηθως απαντουν την επομενη ημερα Δυστυχως εκαναν 3 μερες να απαντησουν κ δεν βοηθησαν. Ειχα ηδη βρει τη λύση μονος μου. Εστειλα email σε ολα τα rma@gigabyte που βρηκα και απαντησαν απ το Γερμανικο [email protected] κ το Πολωνικο [email protected] διατεθιμενοι να ξεκινησουν το RMA. Ζητανε να στειλεις με δική σου ευθύνη και έξοδα στο εξωτερικό και περιμένω απάντηση για το αν θα υπάρξει πρόβλημα που αλλαξα παντάκια πριν 2 χρονια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chris2756 Δημοσ. 13 Απριλίου Share Δημοσ. 13 Απριλίου Οντως, ετσι ειναι κι εμενα στο Γερμανικο RMA τμημα με παρεπεμψαν για ενα προβλημα με μητρικη. Εξοδα αποστολης/επιστροφης δικα μου, εξοδα επισκευης δωρεαν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα