Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@GREGORYMOΗ Κ.Υ.Α. αριθ. 46/31.12.2013 είναι σε εφαρμογή όλα αυτά τα χρόνια και δεν έχει καταργηθεί ούτε από την τωρινή κυβέρνηση, που παρεμπιπτόντως είναι η ίδια με "τότε" που μας παραμύθιαζε ότι δεν θα πληρώνουμε ΕΡΤ. Οπότε πήγαινε να τρολάρεις κάπου αλλού αν δεν μπορείς να μείνεις στο θέμα.

 

Σχετικά με το τηλεφωνικό κέντρο της ΡΑΑΕΥ που αναφέρθηκε, μάλλον απλά υπάρχει για να παρατείνει την κοροϊδία παρά να δίνει απαντήσεις για το τι συμβαίνει. Λογικό, αφού έχουν βάλει κοπελίτσες να διαβάζουν το manual δουλεύοντας από το σπίτι...
Τρεις φορές έχω καλέσει για να μου πουν ότι "το προωθούν άμεσα" (σε ποιόν άραγε;). Έχω φτιάξει 2ο αίτημα μήπως και ο προμηθευτής δεν είδε το αρχικό "γιατί συνήθως απαντάει"... Σήμερα μάλιστα μου πρότειναν να καλέσω εγώ την ΔΕΗ να ρωτήσω γιατί δεν έχουν απαντήσει στο αίτημα της ΡΑΕ... Στο επίσημο email καμία απάντηση, άλλαξε πρόσφατα σε [email protected].

Κατά τ άλλα, οι προμηθευτές είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν στις αναφορές εντός 10 ημερών. Αυτή είναι η Ελλάδα, με την σφραγίδα του κράτους, ιδιωτικές εταιρίες και ρυθμιστικές αρχές χέρι-χέρι να εμπαίζουν τους πολίτες. Αν δεν υπάρξει κάποια ευρωπαϊκή πλατφόρμα διαχείρισης καταγγελιών επίσημα δεν πρόκειται να γίνει τίποτα.

Επεξ/σία από grinder_
  • Like 1
  • Απαντ. 178
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

πηρα τωρα τηλεφωνο και βγηκε μια κοτα..ειπαμε ξανα τα ιδια και τα ιδια ,με νευριασε,την νευριασα και τελικα το μονο που ηξερε να πει ηταν να στειλω στο γενικο μειλ την ερωτηση γιατι δεν χουμε απαντηση.που φυσικα υποτιθεται οτι το εχουν προωθησει και αυτοι 2 φορες γιατι καταγραφεται η κληση.

α μου ειπε και την εξης βλακεια,οτι εκτος απο τις αδειες ,εχουν ατομα και στην εκθεση χωρις αυτο λεει να αποτελει δικαιολογια για την καθυσστερηση της απαντησης.οποιος παρει τηλεφωνο εαν πεσει σε μια τετοια ,καλη υπομονη,εριστικη μεχρι αηδιας.

παρτε τηλεφωνο οσι κανατε αιτηση να τους την πεσουμε.η δεη δεν απανταει και η ραε,το αρμοδιο τμημα τα ξυνει.καραβι που βουλιαζει το βλεπω το αιτημα,πλατες στους παροχους κανουν.

δεν ξανακανω αιτημα ,ειναι σιγουρο οτι παλι τα ιδια θα γινουν.ασε που τωρα μπορει να μου πουν οτι πρεπει να περιμενω ξανα  ενα παραλογο διαστημα και φτου απο την αρχη.

στελνω στα καναλια τωρα.

  • Haha 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, mike15 είπε

α μου ειπε και την εξης βλακεια,οτι εκτος απο τις αδειες ,εχουν ατομα και στην εκθεση χωρις αυτο λεει να αποτελει δικαιολογια για την καθυσστερηση της απαντησης.οποιος παρει τηλεφωνο εαν πεσει σε μια τετοια ,καλη υπομονη,εριστικη μεχρι αηδιας.

Άδειες 2+ μηνών σίγουρα δεν παίρνει κανένας υπάλληλος.
Αυτό με την "έκθεση" δεν κατάλαβα. Την ΜελχισεΔΕΘ εννοούσε;:D

Καλά για να φτάσει εργαζόμενος σε τηλεφωνικό κέντρο σε αυτή την απάντηση καταλαβαίνουμε όλοι πλέον με ποιους έχουν γεμίσει οι θέσεις εξυπηρέτησης πολιτών στα διάφορα τηλέφωνα του εκσυγχρονισμού της Ελλάδας 2.0
Σουρεάλ καταστάσεις...

Δημοσ.

Πηρα και εγώ τηλέφωνο και μου είπαν ... οτι έπρεπε να είχε απαντήσει και πιθανον λόγω αδειων να καθυστερήσανε κλπ κλπ  και οτι θα ξαναπροωθήσει  το αίτημα  κλπ κλπ,  με λίγα λόγια την ίδια απάντηση που έχουν πάρει όλοι....

Ολη αυτή η αντιμετώπιση/συμπεριφορά  ενισχύει αυτό που είχα γράψει πιο πάνω.... "Η όλη συμπεριφορά  κάτι μου λέει ότι ίσως  κάτι να  γνωρίζουν οτι απο πιο ψηλά....κάτι μαγειρεύουν, κάποια τρύπα έχουν βρει, κάποια βολική ερμηνεία.. (είναι και σπεσιαλίστες στο είδος)  ώστε να μην αλλάξει το υπάρχον καθεστώς υπολογισμού. "

Δημοσ.

Νομίζω κάτι καταφέραμε.:P
Όλως τυχαίως μόλις μου απάντησαν ότι το εξετάζουν.
 

"Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το αίτημά σας βρίσκεται σε επεξεργασία και θα λάβετε ενημέρωση μόλις ολοκληρωθεί ο σχετικός έλεγχος."

Για να δούμε τι θα σκαρφιστούν να απαντήσουν τελικά...

Εγώ το έχω απορία πάντως, όλοι αυτοί οι άσχετοι επικοινωνιολόγοι/σύμβουλοι των εταιριών δεν καταλαβαίνουν ότι με αυτές τις πρακτικές εξαγριώνουν και πεισμώνουν περισσότερο τον κόσμο; Τι νόμιζαν θα περνούσαν οι μήνες και απλά θα το ξεχνούσαμε;

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ίδιο και σ εμένα... μετα το τηλέφωνο  που έκανα  ηρθε και σε μένα  η παραπάνω ενημέρωση.....

Επειδή δεν έχω ξανασχοληθεί με την ΡΑΕ  πρέπει να κάνουμε κάποια ενέργεια με το πράσινο η κόκκινο κουμπί;

Αντιγραφή.jpg

Επίσης τώρα ειδα οτι κινήθηκε και της συζύγου  που το αίτημα έγινε πριν 5...6 ημερες

 

Επεξ/σία από teot
Δημοσ.

παλιοτερα που ειχα ενα μπερδεμα με ιντερνετ εταιρεια ,ειχα μιλησει κανονικα με τον υπευθυνο και μεκατευθυνε κιολας..και τηλεφωνικα και με μειλ και εβγαζα ακρη.τωρα εγναν απροσωπα.το αρμοδιο τμημα ειναι αφαντο.

επειδη βλεπω οτι εμενα με γειωσανε ,εκανα σημερα νεο αιτημα με πιο πολυ πραμα μεσα στα σχολια ,συμπεριλαβομενης αναφορας και για την προηγουμενη αιτηση ,οποτε τωρα εγω περιμενω ξανα μεχρι 10 μερες να μου απαντησουν.

φανταζομαι μεχρι τοτε θα εχουν απαντησει σε εσα οποτε θα ξερω πως να κινηθω αναλογα και εγω .

cheers

Δημοσ.
18 ώρες πριν, teot είπε

Το ίδιο και σ εμένα... μετα το τηλέφωνο  που έκανα  ηρθε και σε μένα  η παραπάνω ενημέρωση.....

Επειδή δεν έχω ξανασχοληθεί με την ΡΑΕ  πρέπει να κάνουμε κάποια ενέργεια με το πράσινο η κόκκινο κουμπί;

Αντιγραφή.jpg

Επίσης τώρα ειδα οτι κινήθηκε και της συζύγου  που το αίτημα έγινε πριν 5...6 ημερες

 

Καλημέρα. Χτες μου απάντησαν και εμένα μετά απο περίπου 2 μήνες. Πρέπει να πατήσουμε το πράσινο ή περιμένουμε;

Δημοσ.
18 ώρες πριν, grinder_ είπε

Νομίζω κάτι καταφέραμε.:P
Όλως τυχαίως μόλις μου απάντησαν ότι το εξετάζουν.
 

"Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το αίτημά σας βρίσκεται σε επεξεργασία και θα λάβετε ενημέρωση μόλις ολοκληρωθεί ο σχετικός έλεγχος."

Για να δούμε τι θα σκαρφιστούν να απαντήσουν τελικά...

Εγώ το έχω απορία πάντως, όλοι αυτοί οι άσχετοι επικοινωνιολόγοι/σύμβουλοι των εταιριών δεν καταλαβαίνουν ότι με αυτές τις πρακτικές εξαγριώνουν και πεισμώνουν περισσότερο τον κόσμο; Τι νόμιζαν θα περνούσαν οι μήνες και απλά θα το ξεχνούσαμε;

σας ερχεται μυνημα στο mail σας η' μπαινετε στον λογαριασμο σας στην ραευ για να δειτε εξελιξη?

Δημοσ.
21 ώρες πριν, teot είπε

Επειδή δεν έχω ξανασχοληθεί με την ΡΑΕ  πρέπει να κάνουμε κάποια ενέργεια με το πράσινο η κόκκινο κουμπί;

3 ώρες πριν, tasosrap είπε

Καλημέρα. Χτες μου απάντησαν και εμένα μετά απο περίπου 2 μήνες. Πρέπει να πατήσουμε το πράσινο ή περιμένουμε;

Προς το παρόν δεν χρειάζεται κάποια ενέργεια. Αναμένουμε την νεότερη απάντησή τους.
Σε καμία περίπτωση δεν πατάμε το πράσινο διότι έτσι θα "κλείσει" η αναφορά. Εάν θέλουμε να προσθέσουμε κάποιο σχόλιο, πατάμε το κόκκινο και ύστερα ανοίγει το πεδίο να γράψουμε.
Όταν υπάρξουν 3 διαδοχικές απαντήσεις του προμηθευτή και δικές μας απορρίψεις τότε η αναφορά μπορεί να προωθηθεί στον Ενεργειακό Διαμεσολαβητή.

3 ώρες πριν, mike15 είπε

σας ερχεται μυνημα στο mail σας η' μπαινετε στον λογαριασμο σας στην ραευ για να δειτε εξελιξη?

Έρχεται μαιλ ναι που σε ενημερώνει ότι υπήρξε απάντηση, απλά έρχεται και στα δικά σου σχόλια οπότε σε μπερδεύει.
Που και που τσέκαρε στη ραε την εξέλιξη καλύτερα.

  • Like 2
Δημοσ.

σημερα μου ηρθε και εμενα ,μαλλον επειδη εκανα νεα αιτηση ,αλλα διαφορετικη απαντηση χωρις πρασινο κουμπι.

Αναφορά σε κείμενο

Το αίτημά σας έχει παραληφθεί από τον πάροχο/διαχειριστή και βρίσκεται σε κατάσταση επεξεργασίας. Θα ενημερωθείτε με νέο email για την πορεία του αιτήματός σας.Μπορείτε πάντα να επισκέπτεστε την πλατφόρμα αιτημάτων για να ενημερώνεστε για την τρέχουσα κατάσταση του αιτήματός σας

αντε να δουμε τι απαντησουν.λογικα με 4 αιτηματα κατι θα πρεπει να απαντησει η δεη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

σημερα ομως ειχα το εξης μυνημα 

Αναφορά σε κείμενο

Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας

Ο πάροχος/διαχειριστής έχει απαντήσει στο αίτημά σας. Παρακαλούμε συνδεθείτε στο myRAAEY για την ολοκλήρωση από μέρους σας της διαδικασίας.

Μετάβαση στη Πλατφόρμα

παω στην πλατφορμα αλλα δεν βρισκω μυνημα απο παροχο.βρισκω την ιδια απαντηση με εσας και τις μπαρες.

2025-09-165_28_51.png.03b854cfd3cbe509ee4a6f60203acb0c.png

 

Επεξ/σία από mike15
Δημοσ.

Σου απαντησε ο παροχος και σου ειπε οτι θα επικοινωνησει μαζι σου με αλλον τροπο (πχ τηλεφωνο ή email). Εννοειται πως ΔΕΝ πατας το πρασινο κουμπι. Αν θες περιμενες λιγες μερες να δεις αν οντως επικοινωνησουν μαζι σου και αν δεν, πατας το κοκκινο κουμπι να προχωρησει η διαδικασια.

Εμενα παντως με εχει γραψει κανονικα η ΡΑΑΕΥ. Τους εχω στειλει προσωπικο email απο τον Ιουλιο και ακομα καμια απαντηση.

Δημοσ.
16 ώρες πριν, petrost8 είπε

Σου απαντησε ο παροχος και σου ειπε οτι θα επικοινωνησει μαζι σου με αλλον τροπο (πχ τηλεφωνο ή email). Εννοειται πως ΔΕΝ πατας το πρασινο κουμπι. Αν θες περιμενες λιγες μερες να δεις αν οντως επικοινωνησουν μαζι σου και αν δεν, πατας το κοκκινο κουμπι να προχωρησει η διαδικασια.

δεν πατησα καποιο κουμπι ακομα,ειχα δει το σχετικο ποστ ενος μελους.

αυτο παντως οτι θα επικοινωνησει μαζι μου με αλλο μεσο δεν το ηξερα,ευχαριστω πετρο,ακομα περιμενω.ουτε σε mail ,ουτε στο my dei,ουτε τηλεφωνο.ποσες μερες λες να περιμενω πριν πατησω το κοκκινο κουμπι?

16 ώρες πριν, petrost8 είπε

Εμενα παντως με εχει γραψει κανονικα η ΡΑΑΕΥ. Τους εχω στειλει προσωπικο email απο τον Ιουλιο και ακομα καμια απαντηση.

μηπως να κανεις οτι εκανα? ξανα νεο αιτημα οπου θα αναφερεις και το παλιο με τον κωδικο του? καπως ετσι εμενα πηρε μπρος,εκανα αυτο.

 

υ.γ. λετε να μαθανε για το φορουμ και να μας παρακολουθουν?😄

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...