Προς το περιεχόμενο

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Xiaomi θα έρθει και στην Ελλάδα έως το 2027


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 hours ago, dtk-386 said:

νομίζεις ότι μπορεί να καταλάβει ο άλλος από την οικολογική του φούσκα ότι ο κόσμος ζορίζεται να συντηρεί ακόμα και το υπάρχον 20ετιας? πόσο μάλλον να πάρει καινούριο 30-40Κ ηλεκτρικό.....

φάτε παντεσπάνι κύριοι.

εγώ θέλω δικαίωμα στην επιλογή ΜΕΚ ή ηλεκτρικού. Δεν θέλω με το στανιό και με εκβιασμό να με ωθήσεις στο ηλεκτρικό. Αν είναι τόσο καλό και φοβερό θα πουλά μόνο του. Οχι να δίνουν επιδοτήσεις.

 

Τι να πω φιλε μου... Τι να πρωτοπώ.

Αν κάποιος θέλει αυτόματο κιβώτιο, ηλεκτρικό για ησυχία και για να (πιστευει) μην πηγαίνει συνεργείο, να έχει γραμμική επιτάχυνση, να πληρώνει ανέπαφα μια τσιχλα απο το κινητο ....

θα πρέπει να υπαρχει κάποια φροντίδα για αυτούς τους ανθρωπους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, manolis940 είπε

Το έχω πει και σε άλλο θέμα. Οι περισσότεροι δεν πάνε ούτε εκεί αλλά συνεχίζουν να μας κοπανάνε το παραπάνω επιχείρημα.

 

Είμαι της ίδιας άποψης ότι αν δεν φορτίζεις σπίτι το Ηλεκτρικό δεν είναι η τέλεια λύση. Και πάλι όμως αν έχεις στην περιοχή σου ένα ταχυφορτιστή και κάνεις διαδρομές μέσα στην πόλη τα 400km είναι υπέρ αρκετά και οικονομικά πάλι συμφέρει. Απλώς πρεπει να κάτσεις 20 με 40 λεπτά να γεμίσεις.

 

Θα έπρεπε να έχουν πάρει τις άδειες όσων βγάζουν DPF και να μην τους αφήσουν να ανοίξουν ξανά συνεργείο. Θα έπρεπε να παίρνουν τις άδειες και στα ΚΤΕΟ επίσης. Φυσικά θα έπρεπε να υπάρχουν και κάποιες δικλείδες όσον αφορά τις υποχρεώσεις των εταιρειών στην αλλαγή και την συντήρηση DPF. Αν θες 5χιλ+ να αλλάξεις ένα DPF σε ένα κακοκατασκευασμένο Yarris που δεν έχει καν λαμπάκι για αναγέννηση, σου περνάει απ' το μυαλό να το βγάλεις.

Πρέπει οι ευθύνες να πηγαίνουν και στον Οδηγό, και στο συνεργείο και στον ελεγκτή και οι ποινές να είναι τέτοιες που να λειτουργούν αποτρεπτικά.

 

Το ίδιο έλεγαν την εποχή που η Apple έβγαζε κινητά στα 500€ και οι άλλοι ήταν στα 200€. Η Apple έχει πελατολόγιο που μπορεί και πουλάει ροδάκια 400€ για το σταθερό τους υπολογιστή και δεν θα βρει πελάτες για αυτοκίνητο;

Αν σκεφτείς ότι 10 χρόνια το πάλεψαν αλλά τελικά σταμάτησαν το project , μάλλον κάτι παραπάνω θα ξέρουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, dtk-386 είπε

νομίζεις ότι μπορεί να καταλάβει ο άλλος από την οικολογική του φούσκα ότι ο κόσμος ζορίζεται να συντηρεί ακόμα και το υπάρχον 20ετιας? πόσο μάλλον να πάρει καινούριο 30-40Κ ηλεκτρικό.....

φάτε παντεσπάνι κύριοι.

Εγώ αναφέρομαι στους τύπους που ξηλώνουν τις μονάδες Adblue επειδή δυσλειτουργούν ή τα φίλτρα μικροσωματίδιων επειδή βουλώνουν. Αυτοί για εμένα εγκληματούν ενάντια στο κοινωνικό σύνολο και στην υγεία των παιδιών τους και των οικογενειών τους και των εαυτών τους εκτός από όλους τους υπόλοιπους. Αυτά για οικολογικές φούσκες και παντεσπάνια τα ακούω βερεσέ όταν καταστρέφεται το περιβάλλον και η υγεία όλων γιατί ο άλλος θέλει να κάνει λίγη οικονομία στο καύσιμο ή να μην πληρώσει το ανταλλακτικό. Όταν κάνει οικονομία οταν γεμίζει το ρεζερβουάρ στο dieselάκι είναι καλά;

Σεβαστό ότι πολύς κόσμος ζορίζεται αλλά τι σημαίνει αυτό; Δίνει αυτό το δικαίωμα να ξερνάς καρκίνο από πίσω; Ειδικά όταν υπάρχει λύση εξίσου καλή και ίσως οικονομικότερη, το υγραέριο. 

Αφού δυσκολεύεται να τα βγάλει πέρα γιατί να μην κλέψει μία τράπεζα και να αθωωθεί αφού το έκανε από ανάγκη; Παραλογισμός.

11 ώρες πριν, dtk-386 είπε

εγώ θέλω δικαίωμα στην επιλογή ΜΕΚ ή ηλεκτρικού. Δεν θέλω με το στανιό και με εκβιασμό να με ωθήσεις στο ηλεκτρικό. Αν είναι τόσο καλό και φοβερό θα πουλά μόνο του. Οχι να δίνουν επιδοτήσεις.

Όταν διαβάζω κάτι τέτοια σκέφτομαι ότι ευτυχώς δεν αποφασίζουν τύποι που έχουν αυτό το σκεπτικό.

1) Δεν θα ρωτήσουν ούτε εμένα ούτε εσένα και πολύ καλά θα κάνουν.

2) Και τα πρώτα φωτοβολταϊκά ήταν πανάκριβα, δώσανε βαρβάτες επιδοτήσεις παγκοσμίως για να τρέξουν να βάλουν οι επενδυτές(με ή χωρίς εισαγωγικά), φτιάχτηκαν εργοστάσια, ερευνητές και μηχανικοί αφοσιώθηκαν στην βελτίωση της τεχνολογίας και αυτή την στιγμή μπορούν όλοι να τα αγοράζουν σε τιμές πραγματικό χώμα. Το ίδιο θα γίνει και με τα ηλεκτρικά, σε 3-4-5 χρόνια θα κοστίζουν λιγότερο από τα αντίστοιχα θερμικά και θα έχουν μεγαλύτερη αυτονομία από αυτά.  Αν εσύ θες και τότε να αγοράσεις θερμικό από μέρους μου καλοτάξιδο και χωρίς αβαρίες.

3) Εκτιμώ ότι το κόστος στο κράτος από τις αρρώστιες και τους πρόωρους θανάτους από τον καρκίνο που ξερνάνε τα θερμικά και ειδικά τα ασυντήρητα diesel μπορεί να είναι πολύ μεγαλυτερο από τις επιδοτήσεις για την αγορά ηλεκτρικών:

https://www.catf.us/deathsbydiesel/

Εφόσον ισχύουν τα παραπάνω, αυτά που λες εσύ για δικαίωμα επιλογής, για οικολογικές φούσκες και για δυσκολία στην συντήρηση δεν έχουν καμία σημασία. Πολύ καλά κάνουν και τις δίνουν. Plain and simple.

13 ώρες πριν, farcry33 είπε

Ανάλογα το diesel ρε.........

Συμφωνούμε, και εγώ έγραψα ότι δεν είναι ακόμα για όλους, και εγώ αν δεν είχα να το φορτίζω δεν θα πήγαινα σε αυτή την επιλογή με τα τρέχοντα δεδομένα.

13 ώρες πριν, farcry33 είπε

εμενα προσωπικά στις ΜΕΚ δεν μου αρέσει ο θόρυβος και δεν μιλάω για super car εκεί φυσικά και θα ήθελα ΜΕΚ.

Εδώ διαφωνούμε, εμένα ούτε στα super car δεν μου αρέσουν πλέον οι ΜΕΚ.

Μοναδική εξαίρεση η Μ3 αλλά επειδή την είχα ερωτευτεί από τότε που ήμουν 18άρης, το λες και απωθημένο. Εννοείται με αυτόματο κιβώτιο που είναι φθηνότερο, ελαφρύτερο και με χαμηλότερη κατανάλωση από το χειροκίνητο που είναι προαιρετικός εξοπλισμός πλέον και άσε τις ψωνάρες να φαντασιώνονται ότι οδηγούν σαν το Σένα επειδή αλλάζουν τις ταχύτητες με το χέρι.

Επεξ/σία από SV1EOD
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, SV1EOD είπε

Εγώ αναφέρομαι στους τύπους που ξηλώνουν τις μονάδες Adblue επειδή δυσλειτουργούν ή τα φίλτρα μικροσωματίδιων επειδή βουλώνουν. Αυτοί για εμένα εγκληματούν ενάντια στο κοινωνικό σύνολο και στην υγεία των παιδιών τους και των οικογενειών τους και των εαυτών τους εκτός από όλους τους υπόλοιπους. Αυτά για οικολογικές φούσκες και παντεσπάνια τα ακούω βερεσέ όταν καταστρέφεται το περιβάλλον και η υγεία όλων γιατί ο άλλος θέλει να κάνει λίγη οικονομία στο καύσιμο ή να μην πληρώσει το ανταλλακτικό. Όταν κάνει οικονομία οταν γεμίζει το ρεζερβουάρ στο dieselάκι είναι καλά;

Σεβαστό ότι πολύς κόσμος ζορίζεται αλλά τι σημαίνει αυτό; Δίνει αυτό το δικαίωμα να ξερνάς καρκίνο από πίσω; Ειδικά όταν υπάρχει λύση εξίσου καλή και ίσως οικονομικότερη, το υγραέριο. 

Αφού δυσκολεύεται να τα βγάλει πέρα γιατί να μην κλέψει μία τράπεζα και να αθωωθεί αφού το έκανε από ανάγκη; Παραλογισμός.

Όταν διαβάζω κάτι τέτοια σκέφτομαι ότι ευτυχώς δεν αποφασίζουν τύποι που έχουν αυτό το σκεπτικό.

1) Δεν θα ρωτήσουν ούτε εμένα ούτε εσένα και πολύ καλά θα κάνουν.

2) Και τα πρώτα φωτοβολταϊκά ήταν πανάκριβα, δώσανε βαρβάτες επιδοτήσεις παγκοσμίως για να τρέξουν να βάλουν οι επενδυτές(με ή χωρίς εισαγωγικά), φτιάχτηκαν εργοστάσια, ερευνητές και μηχανικοί αφοσιώθηκαν στην βελτίωση της τεχνολογίας και αυτή την στιγμή μπορούν όλοι να τα αγοράζουν σε τιμές πραγματικό χώμα. Το ίδιο θα γίνει και με τα ηλεκτρικά, σε 3-4-5 χρόνια θα κοστίζουν λιγότερο από τα αντίστοιχα θερμικά και θα έχουν μεγαλύτερη αυτονομία από αυτά.  Αν εσύ θες και τότε να αγοράσεις θερμικό από μέρους μου καλοτάξιδο και χωρίς αβαρίες.

3) Εκτιμώ ότι το κόστος στο κράτος από τις αρρώστιες και τους πρόωρους θανάτους από τον καρκίνο που ξερνάνε τα θερμικά και ειδικά τα ασυντήρητα diesel μπορεί να είναι πολύ μεγαλυτερο από τις επιδοτήσεις για την αγορά ηλεκτρικών:

https://www.catf.us/deathsbydiesel/

Εφόσον ισχύουν τα παραπάνω, αυτά που λες εσύ για δικαίωμα επιλογής, για οικολογικές φούσκες και για δυσκολία στην συντήρηση δεν έχουν καμία σημασία. Πολύ καλά κάνουν και τις δίνουν. Plain and simple.

Συμφωνούμε, και εγώ έγραψα ότι δεν είναι ακόμα για όλους, και εγώ αν δεν είχα να το φορτίζω δεν θα πήγαινα σε αυτή την επιλογή με τα τρέχοντα δεδομένα.

Εδώ διαφωνούμε, εμένα ούτε στα super car δεν μου αρέσουν πλέον οι ΜΕΚ.

Μοναδική εξαίρεση η Μ3 αλλά επειδή την είχα ερωτευτεί από τότε που ήμουν 18άρης, το λες και απωθημένο. Εννοείται με αυτόματο κιβώτιο που είναι φθηνότερο, ελαφρύτερο και με χαμηλότερη κατανάλωση από το χειροκίνητο που είναι προαιρετικός εξοπλισμός πλέον και άσε τις ψωνάρες να φαντασιώνονται ότι οδηγούν σαν το Σένα επειδή αλλάζουν τις ταχύτητες με το χέρι.

Θα συμφωνήσω σε κάποια από όσα λες αλλά θα διαφωνήσω και σε αλλά τόσα, το μέλλον δεν είναι η ηλεκτροκίνηση αλλά ακόμα και να είναι για λίγα χρόνια, το πρόβλημα που δημιουργεί αθροιστικά στο περιβάλλον η κατασκευή ένας ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι το ίδιο αν όχι περισσότερο από τις ΜΕΚ οκ φυσικά ο καρκίνος όπως λες θα φεύγει από τα κέντρα και θα πηγαίνει στα μέρει κατασκευής αλλά πάλι θα υπάρχει. Τώρα θα μου πεις χεστικες για το παιδάκι στην Αφρική που θα πεθάνει στα 15 του για να έχεις εσυ ηλεκτρικό αλλά δεν πρέπει να σκεφτόμαστε έτσι.

Ακόμα το οικονομικό πρόβλημα που υπάρχει εκεί έξω είναι αδύνατο να το καταλάβεις εφόσον δεν έχεις άμεση επαφή η δεν ανήκεις σε αυτό, όσο και αν νμζς ότι το καταλαβαίνεις, δύστυχος έτσι λειτουργούμε σαν άνθρωποι ότι δεν ζούμε δεν το δίνουμε και πολύ σημασία όπως το παιδάκι στην Αφρική. 

Επεξ/σία από farcry33
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, farcry33 είπε

Τώρα θα μου πεις χεστικες για το παιδάκι στην Αφρική που θα πεθάνει στα 15 του για να έχεις εσυ ηλεκτρικό αλλά δεν πρέπει να σκεφτόμαστε έτσι.

Αυτό πες το για οποιονδήποτε άλλο θες εκτός από εμένα. Δεν με γνωρίζεις και δεν δικαιούσαι να βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα.

48 λεπτά πριν, farcry33 είπε

Ακόμα το οικονομικό πρόβλημα που υπάρχει εκεί έξω είναι αδύνατο να το καταλάβεις εφόσον δεν έχεις άμεση επαφή η δεν ανήκεις σε αυτό, όσο και αν νμζς ότι το καταλαβαίνεις, δύστυχος έτσι λειτουργούμε σαν άνθρωποι ότι δεν ζούμε δεν το δίνουμε και πολύ σημασία όπως το παιδάκι στην Αφρική. 

Πάλι ισχύει το από επάνω, δεν ξέρεις τι έχω περάσει, δεν ξέρεις τον τρόπο ζωής μου, δεν ξέρεις την κοσμοθεωρία μου. Μπορεί να έχω μία οικονομική άνεση για αυτό και κάνω τις αγορές που ανέφερα αλλά δεν ξέρεις πως έζησα και ζω την ζωή μου, και δεν ξέρεις σε ποιά ηλικία αποφάσισα ότι δεν θα τα πάρω μάζι μου και ας φάω κάμποσα. FYI το προηγούμενο μου αυτοκίνητο που είχα πάρει καινούργιο είναι ένα Peugeot 206 GT του 1999. Βάλε από πότε έχω να πάρω καινούργιο αυτοκίνητο. Για την ακρίβεια αν με ήξερες θα με έλεγες και βλάκα που δεν το έχω κάνει πολύ-πολύ νωρίτερα αφού είχα την άνεση. Αλλά το σκεπτικό μου δεν το αλλάζω με τίποτα και για κανέναν και ας φαίνεται περίεργο στους πολλούς.

Γενικώς όμως θα συμφωνήσω μαζί σου ότι την συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων δεν την ενδιαφέρει το παιδάκι στην Αφρική ή ο μισθός πείνας που έπαιρνε ο κινέζος για ένα πιάτο ρύζι με απάνθρωπο ωράριο, μέχρι πριν λίγα χρόνια τουλάχιστον. Και αυτό συμπεριλαμβάνει και την συντριπτική πλειοψηφία αυτών που δυσκολεύονται να βγούνε και να συντηρήσουν το 20αετές σαραβαλάκι τους αλλά παίρνουν το καινούργιο iPhone μόλις βγει ή το τελευταίο Galaxy με καταναλωτικό δανειάκι ή με δόσεις μέχρι να πεθάνουν(πάλι δεν τσουβαλιάζω τους πάντες, υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά η πλειοψηφία αυτή είναι).

48 λεπτά πριν, farcry33 είπε

το μέλλον δεν είναι η ηλεκτροκίνηση αλλά ακόμα και να είναι για λίγα χρόνια, το πρόβλημα που δημιουργεί αθροιστικά στο περιβάλλον η κατασκευή ένας ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι το ίδιο αν όχι περισσότερο από τις ΜΕΚ οκ φυσικά ο καρκίνος όπως λες θα φεύγει από τα κέντρα και θα πηγαίνει στα μέρει κατασκευής αλλά πάλι θα υπάρχει. 

Το μέλλον είναι αυτό απλά δυσκολεύεσαι ή δεν θέλεις να το αντιληφθείς λόγω των προτιμήσεων σου. Δεν έχει νόημα να προφητεύουμε διαφωνώντας και παραθέτοντας τα επιχειρήματα που έχουν και οι δύο πλευρές, υγεία να έχουμε και εδώ θα είμαστε να τα ξαναπούμε σε 3-5 χρόνια που θα είναι πολύ πιο ξεκάθαρο που βαδίζει τεχνολογικά η αυτοκίνηση.

Επεξ/σία από SV1EOD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, SV1EOD είπε

Αυτό πες το για οποιονδήποτε άλλο θες εκτός από εμένα. Δεν με γνωρίζεις και δεν δικαιούσαι να βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα.

Πάλι ισχύει το από επάνω, δεν ξέρεις τι έχω περάσει, δεν ξέρεις τον τρόπο ζωής μου, δεν ξέρεις την κοσμοθεωρία μου. Μπορεί να έχω μία οικονομική άνεση για αυτό και κάνω τις αγορές που ανέφερα αλλά δεν ξέρεις πως έζησα και ζω την ζωή μου, και δεν ξέρεις σε ποιά ηλικία αποφάσισα ότι δεν θα τα πάρω μάζι μου και ας φάω κάμποσα. FYI το προηγούμενο μου αυτοκίνητο που είχα πάρει καινούργιο είναι ένα Peugeot 206 GT του 1999. Βάλε από πότε έχω να πάρω καινούργιο αυτοκίνητο. Για την ακρίβεια αν με ήξερες θα με έλεγες και βλάκα που δεν το έχω κάνει πολύ-πολύ νωρίτερα αφού είχα την άνεση. Αλλά το σκεπτικό μου δεν το αλλάζω με τίποτα και για κανέναν και ας φαίνεται περίεργο στους πολλούς.

Γενικώς όμως θα συμφωνήσω μαζί σου ότι την συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων δεν την ενδιαφέρει το παιδάκι στην Αφρική ή ο μισθός πείνας που έπαιρνε ο κινέζος για ένα πιάτο ρύζι με απάνθρωπο ωράριο, μέχρι πριν λίγα χρόνια τουλάχιστον. Και αυτό συμπεριλαμβάνει και την συντριπτική πλειοψηφία αυτών που δυσκολεύονται να βγούνε και να συντηρήσουν το 20αετές σαραβαλάκι τους αλλά παίρνουν το καινούργιο iPhone μόλις βγει ή το τελευταίο Galaxy με καταναλωτικό δανειάκι ή με δόσεις μέχρι να πεθάνουν(πάλι δεν τσουβαλιάζω τους πάντες, υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά η πλειοψηφία αυτή είναι).

Το μέλλον είναι αυτό απλά δυσκολεύεσαι ή δεν θέλεις να το αντιληφθείς λόγω των προτιμήσεων σου. Δεν έχει νόημα να προφητεύουμε διαφωνώντας και παραθέτοντας τα επιχειρήματα που έχουν και οι δύο πλευρές, υγεία να έχουμε και εδώ θα είμαστε να τα ξαναπούμε σε 3-5 χρόνια που θα είναι πολύ πιο ξεκάθαρο που βαδίζει τεχνολογικά η αυτοκίνηση.

Η ηλεκτροκίνηση υπάρχει από το 1900 και το 1920 ήταν ξανά στην μόδα όπως και σήμερα, εγώ λέω ότι δεν είναι το μέλλον γιατί δεν βγάζει πολλά χρήματα σαν γενικότερη τεχνολογία, και γενικά με τις τωρινές μπαταρίες σίγουρα δεν είναι το μέλλον, αν γίνουν αλλαγές πάνω στην τεχνολογία τότε οκ στην τωρινή μορφή δύσκολο, Τα hybrid ας πούμε τα θεωρώ ποιο πιθανή λύση.
Φυσικά και μπορεί το μέλλον να είναι με μόνο ηλεκτροκίνηση αλλά αυτό μόνο για Αμερική και Ευρώπη και πάλι οχι σε ολα τα κράτη - πολιτείες - πόλεις.

Εγω ότι είπα ποτέ δεν το είπα ποτέ προσωπικά για σένα απλά συζητάμε.

Λέω ότι είναι δύσκολο να έχουμε πλήρες εικόνα αν δεν είμαστε στην ίδια κατάσταση, δηλαδή για εμένα και φτωχός να ήσουν και να έγινες πλούσιος πάλι δεν ξες τι περνάει ο άλλος, γιατί σαν άνθρωποι δυστυχώς ξεχνάμε γρήγορα πάλι δεν αναφέρομαι σε σένα έτσι 😊
 

* όταν λέω δεν βγάζει χρήματα σαν τεχνολογία μιλάω για το ευρύτερο κλάδο πχ οι πετρελαιαδες οι φίλοι μας τι θα απογίνουν.

Επεξ/σία από farcry33
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 16/04/2024 at 01:18, farcry33 said:

Φιλαράκι μου έχει Τεσλα χειμώνα πάνω από 400 χιλιόμετρα ούτε για πλάκα δεν βγάζει, για κοντινές αποστάσεις είναι οκ αλλά αν δεν είχε φορτιστή στο σπίτι θα το πετούσε εχτές λέει. Η επιτάχυνση είναι απίστευτη και το ότι είναι αθόρυβο αυτα είναι σούπερ, αλλά θα παραμείνω στα diesel για όσο βγαίνουν. 

ΔΕΝ παίρνεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο εάν δεν μπορείς να το φορτίσεις με οικιακό ρεύμα. Αυτό είναι νόμος.   

Εάν έχεις οικιακό ρεύμα και είναι στο μπάτζετ σου, είσαι κορόιδο εάν δεν πάρεις ηλεκτρικό.

Και τώρα που λέμε για μπατζετ, ένα Yaris Cross έχει περί τα 25.000€ και ένα Volvo EX30 με την επιδότηση έχει 28.000€. 

Ε ρε φίλε, θα είσαι κορόιδο εάν πάρεις το Yaris. Όσο και να μην καίει, ένα 8€ / 100χλμ το έχεις. Με το Volvo θα είσαι στα 2€ / 100χλμ.

Επεξ/σία από Vasilisxd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

ΔΕΝ παίρνεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο εάν δεν μπορείς να το φορτίσεις με οικιακό ρεύμα. Αυτό είναι νόμος.   

Εάν έχεις οικιακό ρεύμα και είναι στο μπάτζετ σου, είσαι κορόιδο εάν δεν πάρεις ηλεκτρικό.

Και τώρα που λέμε για μπατζετ, ένα Yaris Cross έχει περί τα 25.000€ και ένα Volvo EX30 με την επιδότηση έχει 28.000€. 

Ε ρε φίλε, θα είσαι κορόιδο εάν πάρεις το Yaris. Όσο και να μην καίει, ένα 8€ / 100χλμ το έχεις. Με το Volvo θα είσαι στα 2€ / 100χλμ.

Ανάλογα την χρήση ρε σύ οκ εγώ πχ πες μπορώ να βάλω φορτιστεί αλλά κάνω χιλιόμετρα σε βουνά εκεί τι κάνω φορτίζω με powerbank 😂

Ολα είναι ανάλογα τις ανάγκες, όχι ακόμα θέλει δουλειά μόνο για πόλεις είναι, δεν πρόκειται να πηγαίνω κάπου και να κάνω  διάλυμα 1-2 ώρες για να φόρτιση ούτε για πλάκα. 

Πήγα γύρισα Κωνσταντινούπολη πρόσφατα με ένα τεπόζιτο φαντάσου τώρα να φόρτιζα απλά αστείο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, farcry33 said:

Ανάλογα την χρήση ρε σύ οκ εγώ πχ πες μπορώ να βάλω φορτιστεί αλλά κάνω χιλιόμετρα σε βουνά εκεί τι κάνω φορτίζω με powerbank 😂

Ολα είναι ανάλογα τις ανάγκες, όχι ακόμα θέλει δουλειά μόνο για πόλεις είναι, δεν πρόκειται να πηγαίνω κάπου και να κάνω  διάλυμα 1-2 ώρες για να φόρτιση ούτε για πλάκα. 

Πήγα γύρισα Κωνσταντινούπολη πρόσφατα με ένα τεπόζιτο φαντάσου τώρα να φόρτιζα απλά αστείο. 

Ταξίδι Βουλγαρία, Φιλιππούπολη από Χαλκιδα με την μικρή 60άρα μπαταρία έκανα 1:40 λεπτά παραπάνω.

Δεδομένου ότι θα έκανα τουλάχιστον 30 λεπτά διάλειμμα και με το θερμικό, μου πήρε μια ώρα παραπάνω.  

Βουνό πάω κάθε καλοκαίρι τα  ΣουΚου. Εκεί που πηγαίνω έχει πάντα έστω και απλή πρίζα σούκο.

Επειδή κάνω κάθε χρόνο πάνω από 20.000χλμ εξοικονομώ πάνω από 2.500€ με το ηλεκτρικό. Αυτό και μόνο είναι λόγος να περιμένω 1 και 2 ώρες στον δρόμο.  

<< Πέρσι πήγα σύνολο 8 φορές στο βουνό/χωριό (600χλμ πήγαινε-έλα). Με το παλιό αμάξι ήθελα 800€ καύσιμο και με το νέο 130€.

* Όταν λέω παλιό, μιλάω για ένα μεσαίο τύπου Peugeot 307 και νέο ένα υπέρ τεράστιο SUV 200 αλόγων >>

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Ταξίδι Βουλγαρία, Φιλιππούπολη από Χαλκιδα με την μικρή 60άρα μπαταρία έκανα 1:40 λεπτά παραπάνω.

Δεδομένου ότι θα έκανα τουλάχιστον 30 λεπτά διάλειμμα και με το θερμικό, μου πήρε μια ώρα παραπάνω.  

Βουνό πάω κάθε καλοκαίρι τα  ΣουΚου. Εκεί που πηγαίνω έχει πάντα έστω και απλή πρίζα σούκο.

Επειδή κάνω κάθε χρόνο πάνω από 20.000χλμ εξοικονομώ πάνω από 2.500€ με το ηλεκτρικό. Αυτό και μόνο είναι λόγος να περιμένω 1 και 2 ώρες στον δρόμο.  

<< Πέρσι πήγα σύνολο 8 φορές στο βουνό/χωριό (600χλμ πήγαινε-έλα). Με το παλιό αμάξι ήθελα 800€ καύσιμο και με το νέο 130€.

* Όταν λέω παλιό, μιλάω για ένα μεσαίο τύπου Peugeot 307 και νέο ένα υπέρ τεράστιο SUV 200 αλόγων >>

Λογικά σε βενζίνη αναφέρεσαι γιατί εγώ με Diesel θέλω ούτε τα μισά χρήματα γιαυτα τα χιλιόμετρα δλδ ακόμα και της δουλειάς να πάρω δεν νμζ να φύγω πάνω από 700 που είναι τανκς έτσι.  

Επεξ/σία από farcry33
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 minutes ago, farcry33 said:

Λογικά σε βενζίνη αναφέρεσαι γιατί εγώ με Diesel θέλω ούτε τα μισά χρήματα γιαυτα τα χιλιόμετρα δλδ ακόμα και της δουλειάς να πάρω δεν νμζ να φύγω πάνω από 700 που είναι τανκς έτσι.  

Γενικά λύσεις υπάρχουν.
Υβριδικά για εντός πόλης, πετρέλαιο για ταξίδια και ακόμα καλύτερα αέριο και για τις 2 περιπτώσεις.

Τα ηλεκτρικά όμως δεν τα φτάνει κανένα όταν μιλάμε για φόρτιση στο σπίτι από θέμα κατανάλωσης/απόδοσης.

Και συνήθως είναι θεριά άνω των 200 ίππων, καλή ώρα το Xiaomi με 300 άλογα με κατανάλωση που θα ζήλευε και παπάκι.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...