Προς το περιεχόμενο

NETGEAR Life Time Warranty


Traleon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θελω να μοιραστώ την εμπειρία μου απο ένα NETGEAR GS-108 Gigabit Switch αγορασμένο από ΠΛΑΙΣΙΟ τον Απρίλιο του 2004 !

Το Switch αυτο ήταν σε λειτουργία 24h την ημέρα, 365 μέρες τον χρόνο. Δεν έκλεινε ποτέ! Δλδ δουλεβε ασταμάτητα 20 χρόνια ακριβώς ! Ολο αυτό το διαστημα κολησε 5-6 φορές και χρειάστηκε να του βγάλω το power και να το ξαναβάλω μιας και αυτό ειναι το μονο πράγμα που μπορεις να κάνεις αφου δεν υπαρχουν διακοπτες. Ηταν τόσο απροβλημάτιστη και αδιατάρακτη η λειτουργία του που ξέχναγα την υπαρξη του. Σε σημείο που την πρώτη φορά που κολησε (μετά από χρόνια) έψαξα όλες τις υπόλοιπες συνδεσεις / καλωδια πριν διαπιστώσω ότι ειχαν σβησει τα LED του. Το απόλυτο Fire & Forget :-)

Φτάσαμε λοιπον 20 χρόνια μετά στο 2024 και οι πυκνωτές του παρέδωσαν με αποτέλεσμα να πεθάνει και το switch. Ειπα να μην ασχοληθώ να τους αλλάξω (αν και κοστίζαν λιγότερο από €3 στον Σακιώτη) μιας και ειχε Life Time Warranty και δεν ήθελα να μπλέχω με πιθανό troubleshooting κατόπιν. Επίσης ήθελα να τσεκάρω αν όντως είναι Life Time η εγγύηση. Ετσι πήρα τηλ το ΠΛΑΙΣΙΟ και μου είπαν να το πάω σε ενα Service τους. Το πήγα μαζί με αντ/φο της απόδειξης  στο Service στο Πλαισιο Γλυφαδας και ο νεαρός το παρέλαβε απορημενος μιας και πιστευε μεχρι τοτε ότι δεν υπάρχει συσκευή με Life Time Warranty. Ομως η απόδειξη το έγραφε ξεκάθαρα. 4 μέρες μετά μου στείλανε μνμ να περάσω να το πάρω. Πηγα και μου δωσανε σε αντικατάσταση του παλιου, ένα TP-Link 8 ports Gigabit εξωτερικά σχεδόν ίδιο αλλά τα LED ειναι πολυ μικρότερα και τα μισά απότι στο NETGEAR. Δυστυχως το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν έχει πλεον NETGEAR και έτσι μπορούσαν να μου το αντικαταστήσουν μόνο με ότι είχαν αντίστοιχο.

Δυο πράγματα με στεναχώρησαν:

α. Το ότι πλέον το αγαπημένο μου και απροβλημάτιστο NETGEAR GS-108 δεν είναι πια μαζί μου.

β. Το ότι πλέον έχω 2 χρόνια εγγύηση αντι για Life Time όπως πριν.

Δυο πράγματα με χαροποίησαν:

α. Το ότι όντως η NETGEAR εχει Life Time Warranty

β. Το ότι το ΠΛΑΙΣΙΟ εξακολουθεί να είναι ενας αξιοπιστος συνεργάτης/προμηθευτης που τιμά τις υποσχέσεις του χωρίς γκρίνιες.

Να σημειώσω ότι υπευθυνος για την εγγύηση βάσει του Νομου είναι ο πωλητης και όχι ο εισαγωγέας / αντιπρόσωπος / Κατασκευαστης. Δλδ στην δική μου περιπτωση το ΠΛΑΙΣΙΟ το οποίο όπως και κάθε φορά που παρουσιαστηκε κάποιο προβλημα σε συσκευη / σκληρο δισκο κτλ τα τελευταία 30 χρόνια που αγοράζω από αυτους, σε κάθε περίπτωση, πάντα, γρήγορα και χωρίς κανένα αντίλογο μου αλάζανε τις συσκευες που ήτανε σε εγγύηση. Συνολικά σε πάνω από 100 περιπτώσεις (οι περισοτερες με HDD που πριν το 2015 χτυπάγανε για πλάκα ).

Ετσι και τώρα μετά από 20 ολόκληρα χρόνια !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...