Προς το περιεχόμενο

Συγγνώμη ζητά η Apple για τη διαφήμιση του iPad Pro


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, SeaLion είπε

Έχουμε από την μία κάποια μέλη του target group του προΐόντος να ασκούν κριτική σε μια διαφήμιση, και από την άλλη κάποιους που τους αποκαλούν snowflakes, αργόσχολους (... 😂) και karens επειδή ακριβώς είπαν την γνώμη τους με μερικά tweets.

Αναρωτιέμαι ποιοί είναι όντως snowflakes τελικά, που μια διαφορετική γνώμη (πάνω σε κάτι που δεν τους έχει απασχολήσει ποτέ μάλλον!) τους προκαλεί σχεδόν αυτόματα τέτοιες αντιδράσεις.

Δεν είσαι καλλιτέχνης μάλλον; Το σποτ είναι υποτιμητικό κάπως, σαν δημιουργία ατόμου που η μόνη επαφή με την τέχνη είναι virtual. Και στο πλαίσιο που το ΑΙ "απειλεί" τους απανταχού καλλιτέχνες, το λες και μηδενιστικό. Αφήνει αυτό που λένε bad taste.

Είμαι καλλιτέχνης του κώδικα.  😛 

Οχι δεν ασχολούμαι με τέχνη. Αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι ένας καλλιτέχνης πρέπει να είναι ανοιχτόμυαλος και να μην λογοκρίνει.

Να επιμείνω για 3η φορά. Θεωρώ (δεν γνωρίζω) ότι το όλο σκηνικό ήταν μαεστρικά στημένο από την Apple. Θα παίξει σε όλα τα κανάλια πιο πολύ και θα δημιουργήσει την γνωστή πόλωση. Κακώς ασχολούμαστε μας κοροϊδευουν. 

 

1 ώρα πριν, billdanos είπε

Ελπίζω όποιος σχολίασε αρνητικά εδώ, να μην τόλμησε να γελάσει με διαφήμιση των Jumbo… 😛 

Καλά αυτούς θα έπρεπε να τους κάψουν στην πυρά σαν τις μάγισσες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες , ήταν λάθος , εγώ σοκαρίστηκα όταν την είδα, είχε το στοιχείο της βίας , αυτό που λένε disturbing images , πάμε παρακάτω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι θέμα προσωπικού γούστου, αλλά γενικά πιστεύω είναι κακόγουστη διαφήμιση. Ως κάποιος που είναι φίλος τόσο της τεχνολογίας όσο και της τέχνης, το είδα ως σύγκρουση δύο κόσμων, αντί για συνεργασία και πρόοδο. Είναι ειρωνικό το ότι θέλει να προβάλει την δημιουργικότητα και την ψυχαγωγία μέσα απο την καταστροφή μέσων έκφρασης, δημιουργιας και ψυχαγωγίας.

Αντί να στοχεύσει να προκαλέσει θετικά συναισθήματα για νέες εμπειρίες, αντιμετωπίζει τις εμπειρίες μιας ζωής κάποιων ανθρώπων ως κάτι προς καταστροφή και όχι απλά βελτίωση και φυσική συνέχεια. 

Φανταστείτε μια διαφήμιση αυτοκινήτων το 1920 να δείχνει να πυροβολούν άλογα. Μια διαφήμιση για πικαπ, να δείχνει να καταστρέφουν ένα πιάνο με βαρυοπούλα.  Μια διαφήμιση για έγχρωμη τηλεόραση το 1970, όπου να δείχνουν έαν θέατρο να φλέγεται ως την πλήρη καταστροφη και μέσα απο τα  συντρίμμια να ξεπροβάλει μια έγχρωμη τηλεόραση.

Θεωρώ απόλυτα δικαιολογημένη την αρνητική αντίδραση κάποιον ανθρώπων σε αυτή την διαφήμιση, αλλά το γεγονός ότι ζήτησε συγνώμμη η Apple είναι μια ανοησία που με βρίσκει κάθετα αντίθετο.  

  • Like 9
  • Thanks 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, atheatos said:

 

Αυτή

είναι διαφήμιση με νόημα. Είναι η κορυφαία διαφήμιση της apple και πάντα μου άρεσε. Μερικοί την βλέπουν σαν ταινία καταστροφής,αλλά  δεν βλέπουν το βαθύτερο και δημιουργικό στόχο. Είναι ποίημα...

Ο κόσμος έχει προχωρήσει πολύ τα τελευταία 40 χρόνια για να νομίζει ότι μια τέτοια διαφήμιση είναι σωστή, άλλο το 1984 άλλο το 2024!

 

  • Like 2
  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Dinos1973 said:

Ο κόσμος έχει προχωρήσει πολύ τα τελευταία 40 χρόνια για να νομίζει ότι μια τέτοια διαφήμιση είναι σωστή, άλλο το 1984 άλλο το 2024!

Η συγκεκριμένη διαφήμιση είναι διαχρονικοτατη. Ακόμα και σαν σκετσάκι αυτόνομο χωρίς το κείμενο της apple είναι διαχρονικοτο και πάντα επίκαιρο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, filip123go είπε

Εάν θέλεις να λες τη γνώμη σου δημόσια, τότε πρέπει να είσαι έτοιμος να δεχθείς και την ανάλογη κριτική. Αλλιώς κρατά την για τον εαυτό σου, η πες τν στη γιαγιά σου, που θα συμφωνήσει μαζί σου , no matter what..

Η... ανάλογη "κριτική" είναι το "Χιου Γκράντ είσαι snowflake" ? Γιατί εγώ τα ακούω σαν generic άναρθρες κραυγές αυτά.

3 ώρες πριν, Dimitris_1981 είπε

Αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι ένας καλλιτέχνης πρέπει να είναι ανοιχτόμυαλος και να μην λογοκρίνει.

Δεν είναι καν σε θέση να λογοκρίνει ο οποιοσδήποτε, δεν είναι κράτος/ρυθμιστική αρχή. Ας το λέμε, πιο απλά, κριτική. Γιατί μεγαλοποιείτε τα πράγματα; Λες και ξεκίνησε κανείς καμπάνια με υπογραφές για να κατέβει η διαφήμιση.

Και αμφιβάλλω πολύ για τις προθέσεις που αποδίδετε. Είμαι σίγουρος πως στους διαφημιστές φάνηκε πολύ έξυπνο και wow το concept.

Οι κριτικές valid, και οι συγγνώμες από την Apple αχρείαστες όπως έγραψαν κι άλλοι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, η Apple ζήτησε κυρίως συγγνώμη γιατί η διαφήμιση θίγει τους Ιάπωνες που έχουν μέρος της κουλτούρας τους το ότι τα μουσικά όργανα έχουν "ψυχή" και η καταστροφή τους θεωρείται ασέβεια και κακή τύχη.

Πρώτου πέσετε όλοι να μιλήσετε για "φασισμό της πολιτικής ορθότητας" και άλλες τέτοιες ευσεβείς "δημοκρατικές" αντιλήψεις, αρχίστε λίγο να ψάχνετε τι γίνεται πέρα από τον μικροκοσμό σας! Δεν είναι κακό να σέβεσαι τις διαφορετικές αντιλήψεις του άλλου. Όπως είπε και κάποιος πιο πάνω, έχετε γίνει όλοι snowflakes με το θέμα του σεβασμού. Μην τολμήσει κανένας να κάνει κριτική, θα πέσετε θα τον φάτε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...