jkoukos Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 15 λεπτά πριν, johnnyman είπε Γνωρίζουμε γιατί πλέον αφήνουν 1.5 μήνα περιθώριο για πληρωμή ενώ δεν ήταν έτσι? Λόγω ΚΟΤ, η προθεσμία εξόφλησης είναι τουλάχιστον σαράντα ημέρες. 16 λεπτά πριν, johnnyman είπε Επίσης γιατί βγήκε εκκαθαριστικός στο 3μηνο κ όχι 4μηνο? Λογικά διότι έδωσες καταμέτρηση στον ΔΕΔΔΗΕ αυτόν τον μήνα. 1
bill999r Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Μετά από το δίμηνο στραπατσο που έφαγα από την zenith επέστρεψα στο παλιό καλό home online με το 100ικο δώρο . Είχα πάει στην zenith τον Νοέμβριο στο σταθερό της με τα 6 πρώτα πάγια δώρο. Ο πρώτος λογαριασμος έσκασε αρχές Ιανουαρίου με πάγιο κανονικά. Τους πήρα τηλ ζήτησα άμεση διόρθωση του προβλήματος, το αναγνώρισαν και μου είπαν ότι θα διορθωθεί εντός 14 ημερών. Δεν με ξαναπήραν έκτοτε. Στον δεύτερο λογαριασμό αρχές Φεβρουαρίου ακόμα ένα πάγιο. Καταγγελία άμεσα στο myrae όπου διεκδικούσα να αποχωρήσω άμεσα χωρίς ρήτρα αποχώρησης. Φυσικά δέχτηκαν το αίτημα μου, και επιπλέον μου υποσχέθηκαν ότι θα μου επιστρέψουν αναδρομικά τις λάθος χρεώσεις. Την ίδια μέρα που έλαβα την γραπτή απάντηση έφυγα για ΔΕΗ. Ούτε ένα ευρώ σε τέτοιες βρωμοεταιριες. Πραγματικά σκέφτομαι ποσος κόσμος εξαπαταται από τέτοιες πρακτικές; Ποσοι δεν θα το πάρουν χαμπάρι; Πόσοι θα πάρουν τηλέφωνο όπως κ εγώ και θα τους γράψουν εκεί που δεν πιάνει μελάνι; Το μόνο που θα θυμάμαι από αυτή τη. Εταιρία είναι μια επίσκεψη μου σε ένα κατάστημα τους όπου μαζεμένοι ηλικιωμένοι έκαναν παράπονα για τις χρεώσεις. Μια υπάλληλος τους, είχε πιάσει μια γιαγιά κ της έλεγε ότι μάλλον δεν κατάλαβε καλά τι της έταζαν στο τηλέφωνο... Να σε κοροϊδεύουν μπροστά στα μάτια σου. Μόνο φωτιά σε τέτοια κωλομαγαζα. 10 1
joannakats Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Αγαπητοί συμφορουμίτες την βοήθειά σας παρακαλώ πολύ. Έχω το σταθερό my home online που λήγει στις 25/4. Απ' ότι κατάλαβα, για να πάρουμε τα 50+50e του νέου online που λήγει στις 31/3, πρέπει να πάμε πρώτα σε πράσινο ή κίτρινο για λίγες μέρες και μετά να πάμε στο νέο. Ετσι και αποφάσισα να φύγω πριν τη λήξη του μιας και έχω συμπληρώσει ήδη 10 μήνες παραμονής, για να προλάβω την προσφορά του νέου. Στο myΔΕΗ όμως ΔΕΝ μου ανοίγει τα προγράμματα για να επιλέξω, ούτε στον υπολογιστή ούτε στην εφαρμογή του κινητού... Έχει κάποιος άλλος το ίδιο πρόβλημα, να μην μπορεί δηλαδή να επιλέξει άλλο πρόγραμμα πριν την λήξη του προηγούμενου;;; Mε την εξυπηρέτηση που μίλησα μου είπαν τα τρελά τους... οτι έχει πρόβλημα το pc, οτι κάτι κάνω λάθος(χρόνια δουλεύω υπολογιστές...), οτι ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μην μου εμφανίζει τα προγράμματα για να διαλέξω...
ekrepali Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 21 minutes ago, joannakats said: Αγαπητοί συμφορουμίτες την βοήθειά σας παρακαλώ πολύ. Έχω το σταθερό my home online που λήγει στις 25/4. Απ' ότι κατάλαβα, για να πάρουμε τα 50+50e του νέου online που λήγει στις 31/3, πρέπει να πάμε πρώτα σε πράσινο ή κίτρινο για λίγες μέρες και μετά να πάμε στο νέο. Ετσι και αποφάσισα να φύγω πριν τη λήξη του μιας και έχω συμπληρώσει ήδη 10 μήνες παραμονής, για να προλάβω την προσφορά του νέου. Στο myΔΕΗ όμως ΔΕΝ μου ανοίγει τα προγράμματα για να επιλέξω, ούτε στον υπολογιστή ούτε στην εφαρμογή του κινητού... Έχει κάποιος άλλος το ίδιο πρόβλημα, να μην μπορεί δηλαδή να επιλέξει άλλο πρόγραμμα πριν την λήξη του προηγούμενου;;; Mε την εξυπηρέτηση που μίλησα μου είπαν τα τρελά τους... οτι έχει πρόβλημα το pc, οτι κάτι κάνω λάθος(χρόνια δουλεύω υπολογιστές...), οτι ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μην μου εμφανίζει τα προγράμματα για να διαλέξω... Κλείσε ραντεβού αύριο σε κατάστημα για να σε βάλουν άμεσα σε πράσινο τιμολόγιο, και μετά ίσως εμφανιστεί επιλογή στο mydei να βάλεις το καινούργιο online. Και λέω ίσως γιατί θυμάμαι παλιά ότι ένας συμφορουμήτης πήγε να κάνει το ίδιο πράγμα, αλλά μετά το mydei δεν τον άφηνε να ξαναενεργοποιήσει το online (ήταν γκριζαρισμένο) και αναγκάστηκε να βάλει το enter. YΓ: Τηλεφωνικά είναι πολύ οριακό να κάνεις αλλαγή σε πράσινο ή κίτρινο, γιατί καθυστερούν 2 μέρες συνήθως να καταχωρήσουν την αλλαγή. Επεξ/σία 24 Φεβρουαρίου από ekrepali 1
dazed Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Τα δυο μπλε προγράμματα της ΔΕΗ τι διαφορές εχουν? Ληγει το myHome 4All σε δυο μερες και σκέφτομαι να παω σε σταθερο. Καταναλωσεις max 280Kwh το μηνα, σχεδον οι μισες σε νυχτερινό τιμολόγιο αλλα με την καινούργια κατασταση του νυχτερινού δεν με εξυπηρετει σχεδον καθολου.
red66phone Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου γεια σε όλους! Απέφευγα εξ αρχής να ασχοληθώ με τιμολόγια, παρόχους, κτλ κρατώντας το Γ1Ν Οικιακό (Πράσινο) της ΔΕΗ, διότι ειλικρινά δεν υπάρχει ο χρόνος να ψάχνω τα πάντα online (και τα posts εδώ είναι εκατοντάδες), αλλά τον τελευταίο καιρό με έχουν πρήξει από συνεργαζόμενη της ΔΕΗ για αλλαγή σε σταθερό, δήθεν ότι θα ακριβύνει πολύ η τιμή kWh. το ερώτημα μου είναι το εξής σε όποιον έχει καλύτερη εικόνα από εμένα : Αξίζει να πάω σε DEH HOME σταθερό ή σε άλλον πάροχο (ενδεικτικά είδα από τα πιο φθηνά NRG SIMPLE 2.0) ? οι μέσες μηνιαίες καταναλώσεις μου είναι 320kWh οικογένεια με 2 μικρά παιδιά και χρησιμοποιούμε AC's για θέρμανση.
bill999r Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 5 ώρες πριν, red66phone είπε γεια σε όλους! Απέφευγα εξ αρχής να ασχοληθώ με τιμολόγια, παρόχους, κτλ κρατώντας το Γ1Ν Οικιακό (Πράσινο) της ΔΕΗ, διότι ειλικρινά δεν υπάρχει ο χρόνος να ψάχνω τα πάντα online (και τα posts εδώ είναι εκατοντάδες), αλλά τον τελευταίο καιρό με έχουν πρήξει από συνεργαζόμενη της ΔΕΗ για αλλαγή σε σταθερό, δήθεν ότι θα ακριβύνει πολύ η τιμή kWh. το ερώτημα μου είναι το εξής σε όποιον έχει καλύτερη εικόνα από εμένα : Αξίζει να πάω σε DEH HOME σταθερό ή σε άλλον πάροχο (ενδεικτικά είδα από τα πιο φθηνά NRG SIMPLE 2.0) ? οι μέσες μηνιαίες καταναλώσεις μου είναι 320kWh οικογένεια με 2 μικρά παιδιά και χρησιμοποιούμε AC's για θέρμανση. Πήγαινε στο myhome online το οποίο έχει πολύ μικρό πάγιο και σταθερή τιμή σχεδόν ίδια με αυτή που πληρώνεις στο πράσινο. Για μένα μην μπλεκεις με απατεώνες. Όλοι όσοι πάνε σε άλλη εταιρία αναφέρουν προβλήματα. Τα ίδια έπαθα κ εγώ και γύρισα κακήν κακώς στη ΔΕΗ. 2 χρόνια που ήμουν στη ΔΕΗ στο myhome online είχε ηρεμήσει το κεφάλι μου. 5
Witcher1st Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 1 hour ago, bill999r said: Πήγαινε στο myhome online το οποίο έχει πολύ μικρό πάγιο και σταθερή τιμή σχεδόν ίδια με αυτή που πληρώνεις στο πράσινο. Για μένα μην μπλεκεις με απατεώνες. Όλοι όσοι πάνε σε άλλη εταιρία αναφέρουν προβλήματα. Τα ίδια έπαθα κ εγώ και γύρισα κακήν κακώς στη ΔΕΗ. 2 χρόνια που ήμουν στη ΔΕΗ στο myhome online είχε ηρεμήσει το κεφάλι μου. Απατεωνες για ποιο λογο;
bill999r Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, Witcher1st είπε Απατεωνες για ποιο λογο; Φίλε 2 φορές έκανα το λάθος και έφυγα από την ΔΕΗ για να επιστρέψω σε λιγότερο από χρόνο. Την πρώτη φορά πήγα στην ελιν με το τότε και καλά σταθερό τους στα 7.5 λεπτά. Μέσα σε 6 μήνες από τη σύναψη του συμβόλαιου μου έστειλαν μήνυμα ότι η τιμή ανεβαίνει και πως αν θέλω να φύγω. Εκείνο το συμβόλαιο δεν είχε ρήτρα αποχώρησης απ' ότι θυμάμαι. Έως το τέλος του χρόνου η Ελίν είχε κάνει άλλες 2 αυξήσεις στην τιμή της κιλοβατώρας. Η δεύτερη φορά ήταν πριν 2 μήνες που πήγα στην ζενίθ για το σταθερό της, γράφω την εμπειρία μου παραπάνω. Αναγκάστηκα να μπλέκω με myrae κτλ. Από εδώ κ πέρα δεν ξαναπάω σε κανέναν και ας πληρώνω διπλάσια τιμή στη ΔΕΗ. Είναι απατεώνες και πες μου ότι θες. 4
Witcher1st Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 20 hours ago, bill999r said: Μετά από το δίμηνο στραπατσο που έφαγα από την zenith επέστρεψα στο παλιό καλό home online με το 100ικο δώρο . Είχα πάει στην zenith τον Νοέμβριο στο σταθερό της με τα 6 πρώτα πάγια δώρο. Ο πρώτος λογαριασμος έσκασε αρχές Ιανουαρίου με πάγιο κανονικά. Τους πήρα τηλ ζήτησα άμεση διόρθωση του προβλήματος, το αναγνώρισαν και μου είπαν ότι θα διορθωθεί εντός 14 ημερών. Δεν με ξαναπήραν έκτοτε. Στον δεύτερο λογαριασμό αρχές Φεβρουαρίου ακόμα ένα πάγιο. Καταγγελία άμεσα στο myrae όπου διεκδικούσα να αποχωρήσω άμεσα χωρίς ρήτρα αποχώρησης. Φυσικά δέχτηκαν το αίτημα μου, και επιπλέον μου υποσχέθηκαν ότι θα μου επιστρέψουν αναδρομικά τις λάθος χρεώσεις. Την ίδια μέρα που έλαβα την γραπτή απάντηση έφυγα για ΔΕΗ. Ούτε ένα ευρώ σε τέτοιες βρωμοεταιριες. Πραγματικά σκέφτομαι ποσος κόσμος εξαπαταται από τέτοιες πρακτικές; Ποσοι δεν θα το πάρουν χαμπάρι; Πόσοι θα πάρουν τηλέφωνο όπως κ εγώ και θα τους γράψουν εκεί που δεν πιάνει μελάνι; Το μόνο που θα θυμάμαι από αυτή τη. Εταιρία είναι μια επίσκεψη μου σε ένα κατάστημα τους όπου μαζεμένοι ηλικιωμένοι έκαναν παράπονα για τις χρεώσεις. Μια υπάλληλος τους, είχε πιάσει μια γιαγιά κ της έλεγε ότι μάλλον δεν κατάλαβε καλά τι της έταζαν στο τηλέφωνο... Να σε κοροϊδεύουν μπροστά στα μάτια σου. Μόνο φωτιά σε τέτοια κωλομαγαζα. Αποψη για Volton και Elpedison; Δεν ειναι ολες χαλια παντως.
bill999r Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2 λεπτά πριν, Witcher1st είπε Αποψη για Volton και Elpedison; Δεν ειναι ολες χαλια παντως. Δεν έχω πάει σε αυτές, αλλά η πεθερά μου που είχε πάει σε elpedison μετά από τηλεφώνημα τους, που της έταξαν διάφορα ωραία και η καημένη τους πίστεψε, στο τέλος πλήρωσε ένα 800αρι που της ήρθε σε εκκαθαριστικό και έτρεχε να το κάνει δόσεις. Στη volton πιστεύω θα είναι ακόμα χειρότερο τα πράγματα με αυτά που διαβάζω στο άλλο θέμα με τους εναλλακτικούς παρόχους. Κοίτα αν το δεις λογικά, ποιος θα δραστηριοποιηθεί σε αυτή τη μπανανιά που ζούμε; Θα δραστηριοποιηθεί ο καλός και ο τίμιος ή ο ψεύτης κ ο κλέφτης; Εδώ ντομάτες πας να αγοράσεις και κοιτάνε να σε γδάρουν, οι εταιρίες ρεύματος που ανήκουν στους εφοπλιστές δεν θα το κάνουν;;; 1
messinia3 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, Witcher1st είπε Αποψη για Volton και Elpedison; Δεν ειναι ολες χαλια παντως. Από τις δύο ή elpedison έχει σαφώς καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών και ταχύτερη ανταπόκριση. 9 ώρες πριν, red66phone είπε γεια σε όλους! Απέφευγα εξ αρχής να ασχοληθώ με τιμολόγια, παρόχους, κτλ κρατώντας το Γ1Ν Οικιακό (Πράσινο) της ΔΕΗ, διότι ειλικρινά δεν υπάρχει ο χρόνος να ψάχνω τα πάντα online (και τα posts εδώ είναι εκατοντάδες), αλλά τον τελευταίο καιρό με έχουν πρήξει από συνεργαζόμενη της ΔΕΗ για αλλαγή σε σταθερό, δήθεν ότι θα ακριβύνει πολύ η τιμή kWh. το ερώτημα μου είναι το εξής σε όποιον έχει καλύτερη εικόνα από εμένα : Αξίζει να πάω σε DEH HOME σταθερό ή σε άλλον πάροχο (ενδεικτικά είδα από τα πιο φθηνά NRG SIMPLE 2.0) ? οι μέσες μηνιαίες καταναλώσεις μου είναι 320kWh οικογένεια με 2 μικρά παιδιά και χρησιμοποιούμε AC's για θέρμανση. Με τις καταναλώσεις που αναφέρεις και υποθετωντας ότι δεν είσαι διατεθειμένος να αλλάζεις παροχο ανά τακτά χρονικά διαστήματα υπάρχουν σαφώς καλύτερες επιλογές σε σταθερά προγράμματα. Ενδεικτικά αναφέρω : https://www.protergia.gr/spiti/oikiako-reuma-proionta/protergia-oikiako-value-secure-12m/ Μέσω σύστασης λαμβάνεις και 50 ευρώ σπαστά για 5 μήνες για να μηδενίσεις το πάγιο. https://www.elpedison.gr/el/gia-to-spiti/revma/elpedison-bright-12m_133469/ Με δωρο 35 αρα καρτα edenred σε καταστημα η 40 ευρω Σκλαβενίτη. Αν θέλεις μόνο ΔΕΗ έχει λογική το σταθερό με το promo 50+50 που δινει πλέον. https://www.dei.gr/el/gia-to-spiti/revma/myhome-online/ 14 λεπτά πριν, bill999r είπε Δεν έχω πάει σε αυτές, αλλά η πεθερά μου που είχε πάει σε elpedison μετά από τηλεφώνημα τους, που της έταξαν διάφορα ωραία και η καημένη τους πίστεψε, στο τέλος πλήρωσε ένα 800αρι που της ήρθε σε εκκαθαριστικό και έτρεχε να το κάνει δόσεις. Στη volton πιστεύω θα είναι ακόμα χειρότερο τα πράγματα με αυτά που διαβάζω στο άλλο θέμα με τους εναλλακτικούς παρόχους. Κοίτα αν το δεις λογικά, ποιος θα δραστηριοποιηθεί σε αυτή τη μπανανιά που ζούμε; Θα δραστηριοποιηθεί ο καλός και ο τίμιος ή ο ψεύτης κ ο κλέφτης; Εδώ ντομάτες πας να αγοράσεις και κοιτάνε να σε γδάρουν, οι εταιρίες ρεύματος που ανήκουν στους εφοπλιστές δεν θα το κάνουν;;; Αν ο καθένας μας ήταν πιο σχολαστικός στις επιλογές του και αφιέρωνε 10 λεπτά να διαβάσει τι υπογραφει πιθανόν να μην υπήρχαν περιπτώσεις όπως αυτή που αναφέρεις με την πεθερά σου. Εγώ έχω περάσει 6 φορές από elpedison και πότε δεν αντιμετώπισα πρόβλημα στην τιμολόγηση της παροχής μου.Γνωριζω όμως εκ των προτέρων τι θα επιλέξω και δε μου τάζει κάνεις.Ολα αναγράφονται στη σύμβαση που υπογραφω . Επεξ/σία 25 Φεβρουαρίου από messinia3 2
bill999r Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 29 λεπτά πριν, messinia3 είπε καθένας μας ήταν πιο σχολαστικός στις επιλογές του και αφιέρωνε 10 λεπτά να διαβάσει τι υπογραφει πιθανόν να μην υπήρχαν Για μένα που διάβασα κ ξαναδιάβασα τους όρους της ζενίθ που έγραφε ξεκάθαρα ότι τα 6 πρώτα πάγια είναι δώρο τι έχεις να πεις; Εγώ που είχα προνοήσει να καταγράψω το κάθε όνομα του κάθε υπαλλήλου που με κάλεσε, όπως και τα διαφορετικά νούμερα που με πήραν γτ την έφαγα; Γτ δεν διόρθωσαν το πρόβλημα στο πρώτο τηλεφώνημα; Γτ αναγκάστηκα να φτάσω σε καταγγελία για να σταματήσουν την κλοπή; Είδα και τους άλλους τους διαβασμενους στο διπλανό θέμα που τους έρχεται η φτυαρια στο λογαριασμό και ψάχνουν γτ η καθε εταιρεία τους χρέωσε άλλη τιμή κιλοβατώρας. Άκου να σου πω, την πρώτη φορά που θα εξαπατήσουν δεν φταις εσύ αλλά αυτοί. Την δεύτερη όμως τα θέλει ο κωλος σου... Για όποιον τα θέλει ο κωλος τους, όπως ο δικός μου για παράδειγμα, υπάρχουν οι εναλλακτικοί πάροχοι. 1
panosntok Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 21 ώρες πριν, joannakats είπε Αγαπητοί συμφορουμίτες την βοήθειά σας παρακαλώ πολύ. Έχω το σταθερό my home online που λήγει στις 25/4. Απ' ότι κατάλαβα, για να πάρουμε τα 50+50e του νέου online που λήγει στις 31/3, πρέπει να πάμε πρώτα σε πράσινο ή κίτρινο για λίγες μέρες και μετά να πάμε στο νέο. Ετσι και αποφάσισα να φύγω πριν τη λήξη του μιας και έχω συμπληρώσει ήδη 10 μήνες παραμονής, για να προλάβω την προσφορά του νέου. Στο myΔΕΗ όμως ΔΕΝ μου ανοίγει τα προγράμματα για να επιλέξω, ούτε στον υπολογιστή ούτε στην εφαρμογή του κινητού... Έχει κάποιος άλλος το ίδιο πρόβλημα, να μην μπορεί δηλαδή να επιλέξει άλλο πρόγραμμα πριν την λήξη του προηγούμενου;;; Mε την εξυπηρέτηση που μίλησα μου είπαν τα τρελά τους... οτι έχει πρόβλημα το pc, οτι κάτι κάνω λάθος(χρόνια δουλεύω υπολογιστές...), οτι ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μην μου εμφανίζει τα προγράμματα για να διαλέξω... To εχω ξαναγράψει, σαν εσένα ήμουν και εγώ πριν λίγο καιρό και πήρα τηλέφωνο το 800 900 1000 και σε ενα λεπτό έγινε η ανανέωση από την υπάλληλο. Πήρα και τα 30€ το δώρο 1
messinia3 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, bill999r είπε Για μένα που διάβασα κ ξαναδιάβασα τους όρους της ζενίθ που έγραφε ξεκάθαρα ότι τα 6 πρώτα πάγια είναι δώρο τι έχεις να πεις; Εγώ που είχα προνοήσει να καταγράψω το κάθε όνομα του κάθε υπαλλήλου που με κάλεσε, όπως και τα διαφορετικά νούμερα που με πήραν γτ την έφαγα; Γτ δεν διόρθωσαν το πρόβλημα στο πρώτο τηλεφώνημα; Γτ αναγκάστηκα να φτάσω σε καταγγελία για να σταματήσουν την κλοπή; Είδα και τους άλλους τους διαβασμενους στο διπλανό θέμα που τους έρχεται η φτυαρια στο λογαριασμό και ψάχνουν γτ η καθε εταιρεία τους χρέωσε άλλη τιμή κιλοβατώρας. Άκου να σου πω, την πρώτη φορά που θα εξαπατήσουν δεν φταις εσύ αλλά αυτοί. Την δεύτερη όμως τα θέλει ο κωλος σου... Για όποιον τα θέλει ο κωλος τους, όπως ο δικός μου για παράδειγμα, υπάρχουν οι εναλλακτικοί πάροχοι. Ο καθένας έχει τη δική του οπτική.Εγω συμφωνώ μαζί σου στην ουσία, ότι όλοι οι παροχοι κερδοσκοπούν εις βάρος μας.Γι αυτό το λόγο και χάρη στον @korakios ,τον @ekrepali και κάποιους ακόμα που μου άνοιξαν τα μάτια πριν τρία χρόνια κάνω αδιαλείπτως ενεργειακο τουρισμό με σκοπο να πληρωνω το δυνατον λιγοτερο για το ρεύμα της οικογένειας μου. Αναφορικά με τη δική σου περίπτωση είναι αυτονόητο ότι τσεκάρουμε τους λογαριασμούς μας Βρήκες λοιπόν αμέσως το λάθος.Σε αυτή την περίπτωση προσωπικά δε μπαίνω καν στη λογική εάν και πότε θα το διορθώσουν.Αυτοματως αναφορά στο myrae (ουσιαστικά πρόκειται απλά για μια πιο formal πλατφόρμα επικοινωνίας με τον πάροχο) και σε ένα τόσο προφανές λάθος είναι βέβαιο ότι θα διορθωθεί. Από την άλλη βέβαια υπάρχει και η οπτική του οτι θα πληρώνω υπεραξία στη ΔΕΗ για να αισθάνομαι μεγαλύτερη ασφάλεια και να εχω ξεκαθαρες (θεωρητικά) χρεώσεις ακομη κι αν πληρώνω την kwh 50% περισσότερο. Λάθη θα δεις σε όλους τους παρόχους. Όταν εφαρμοστηκε η ρήτρα αναπροσαρμογης πρώτη η ΔΕΗ καταπατήσε τον ΚΠΕ, μη ενημερώνοντας ατομικά και 2 μήνες πριν τους πελάτες της...εγώ τότε αποχώρησα από ΔΕΗ (ακόμα δε κι αυτούς τους τιμησα ένα μήνα με ένα promo 50 ευρώ δώρο που έδιναν μέσω συνεργαζομενης εταιρείας στο 4all - για την ιστορία πήγαν να μου φάνε το 50αρικο,το οποίο και μου αποδώσανε μετά από αναφορά στο myrae,αφου είχα κρατήσει σε email την προσφορά) Όλοι λαμογια είναι,κακώς κάνουμε διακρίσεις. Έχουν ανίδεα παιδάκια στα τηλεφωνικά με μισθούς χαρτζιλίκι που απλά προσπαθούν να πιάσουν κάνα πελάτη να βγάλουν κάτι παραπάνω. Επεξ/σία 25 Φεβρουαρίου από messinia3 6
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα