Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ήμουνα σε σταθερό με πάγια εντολή και αφού έληξε πήγα στο πράσινο.

Στον πρώτο λογαριασμό που ήρθε με το πράσινο τιμολόγιο είναι ακόμα ενεργοποιημένη η πάγια εντολή και γράφει το κλασσικό ο λογαριασμός θα εξοφληθεί την ημερομηνία λήξης μέσω της πάγια εντολής κτλ.

Να απενεργοποιήσω την πάγια εντολή και να τον πληρώσω μόνος μου ή να περιμένω στον επόμενο λογαριασμό?

  • Απαντ. 2,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, kaktos77 είπε

Παιδιά χθες έληξε το  online, θα περιμένω καμία προσφορά. Το βασικό κυμαινόμενο πρόγραμμα (κίτρινο) που μας έβαλαν τώρα είναι το 4all; Μάλλον όχι γιατί βλέπω το α να γράφει 1.19 ενώ στο 4all είναι 1.15...

Επίσης, γιατί επιλέγετε πράσινο οι περισσότεροι και όχι το 4all αφού είναι λίγο πιο φθηνό συνήθως και δεν έχει δέσμευση;

 

Όταν λήγει το Online γίνεται αυτόματα μετάβαση στο κίτρινο Βασικό οικιακό προϊόν, που είναι άλλο από το Home4all.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, jkoukos είπε

Όταν λήγει το Online γίνεται αυτόματα μετάβαση στο κίτρινο Βασικό οικιακό προϊόν, που είναι άλλο από το Home4all.

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Αλλάζει αυτό το πρόγραμμα με άλλο μπλε, έτσι; Ή σε άλλο πάροχο.

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, camel555 είπε

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Αλλάζει αυτό το πρόγραμμα με άλλο μπλε, έτσι; Ή σε άλλο πάροχο.

Ναι σε αφήνει να πας σε άλλο πρόγραμμα μέσα από το myΔΕΗ το έκανα πριν λίγο και έβαλα τελικά το Γ1Ν μέχρι να βγει κάποια προσφορά στα μπλε.

  • Like 1
Δημοσ.

το εχουν παει σε αλλο lvl... πονταρουν μπας και το ξεχασεις. Φυσικα επιμενω και τους ζητησα να το κοψουν ακριβως στους 3 μηνες

Σε συνέχεια του αιτήματός σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως, κατόπιν ελέγχου για την παροχή με λογαριασμό συμβολαίου xxxxxxxx, η πρόσθετη υπηρεσία GreenPass, παρέχεται δωρεάν βάσει προωθητικής ενέργειας, με την ενεργοποίηση του προγράμματος τιμολόγησης MyHome Online, για τους 3 πρώτους μήνες από την ημερομηνία έναρξης του προγράμματος. Εφόσον επιθυμείτε την απενεργοποίηση της υπηρεσίας, θα χρειαστεί να υποβάλλετε εκ νέου αίτημα, κατά την λήξη της προωθητικής ενέργειας του προγράμματος από την ημερομηνία ενεργοποίησης του 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, kaktos77 είπε

Ναι σε αφήνει να πας σε άλλο πρόγραμμα μέσα από το myΔΕΗ το έκανα πριν λίγο και έβαλα τελικά το Γ1Ν μέχρι να βγει κάποια προσφορά στα μπλε.

Ή να φύγω από την ΔΕΗ, σωστά; σε ευχαριστώ.

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, cyberguy είπε

το εχουν παει σε αλλο lvl... πονταρουν μπας και το ξεχασεις. Φυσικα επιμενω και τους ζητησα να το κοψουν ακριβως στους 3 μηνες

Σε συνέχεια του αιτήματός σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως, κατόπιν ελέγχου για την παροχή με λογαριασμό συμβολαίου xxxxxxxx, η πρόσθετη υπηρεσία GreenPass, παρέχεται δωρεάν βάσει προωθητικής ενέργειας, με την ενεργοποίηση του προγράμματος τιμολόγησης MyHome Online, για τους 3 πρώτους μήνες από την ημερομηνία έναρξης του προγράμματος. Εφόσον επιθυμείτε την απενεργοποίηση της υπηρεσίας, θα χρειαστεί να υποβάλλετε εκ νέου αίτημα, κατά την λήξη της προωθητικής ενέργειας του προγράμματος από την ημερομηνία ενεργοποίησης του 

Ναι κλασικά, εδώ σε γυρίζουν σε κυμαινόμενο ούτε καν στο Γ1/Γ1Ν ώστε να επωφεληθούν από την ενιαία χρέωση (καθώς είδα ότι δεν έχει νυχτερινό) και το παραπάνω α = 1.19, αν ξεχάσεις να κανείς αλλαγή ακόμα και σε  Γ1/Γ1Ν ή 4all.

 

32 λεπτά πριν, camel555 είπε

Ή να φύγω από την ΔΕΗ, σωστά; σε ευχαριστώ.

Δεν θα έχεις πρόβλημα από το Γ1/Γ1Ν είτε αν πας σε σταθερό είτε αν φύγεις.

  • Like 1
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, kaktos77 είπε

εδώ σε γυρίζουν σε κυμαινόμενο ούτε καν στο Γ1/Γ1Ν ώστε να επωφεληθούν από την ενιαία χρέωση (καθώς είδα ότι δεν έχει νυχτερινό) και το παραπάνω α = 1.19, αν ξεχάσεις να κανείς αλλαγή ακόμα και σε  Γ1/Γ1Ν ή 4all.

Το έχω αναφέρει πάλι. Όταν λήγει το όποιο μπλέ πρόγραμμα της ΔΕΗ, σε γυρίζει αυτόματα στο ειδικό βασικό και δεν συνεχίζεις σε αυτό που είχες ή σε κιτρινοπράσινο. Το γράφει στους όρους σύνδεσης αλλά και στην ενημέρωση των αντίστοιχων προγραμμάτων στην ιστοσελίδα.

Για τον λόγο αυτό είθισται να μας παίρνουν τηλέφωνο πριν λήξει, ειδάλλως είναι δικιά μας απόφαση τι θα πράξουμε. Δεν είναι όπως στην τηλεφωνία όπου γυρίζουμε σε αορίστου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 hours ago, kaktos77 said:

Ναι κλασικά, εδώ σε γυρίζουν σε κυμαινόμενο ούτε καν στο Γ1/Γ1Ν ώστε να επωφεληθούν από την ενιαία χρέωση (καθώς είδα ότι δεν έχει νυχτερινό) και το παραπάνω α = 1.19, αν ξεχάσεις να κανείς αλλαγή ακόμα και σε  Γ1/Γ1Ν ή 4all.

 

Δεν θα έχεις πρόβλημα από το Γ1/Γ1Ν είτε αν πας σε σταθερό είτε αν φύγεις.

Επιμένουν.....

 

Σε συνέχεια του αιτήματός σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως για την καλύτερή σας εξυπηρέτηση θα χρειαστεί να μας αποστείλετε εκ νέου αίτημα μετά το πέρας της δωρεάν διάθεσης της υπηρεσίας, ώστε να προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες. 

 

Ευτυχως το gmail εχει schedule send ;)

Επεξ/σία από cyberguy
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, jkoukos είπε

Το έχω αναφέρει πάλι. Όταν λήγει το όποιο μπλέ πρόγραμμα της ΔΕΗ, σε γυρίζει αυτόματα στο ειδικό βασικό και δεν συνεχίζεις σε αυτό που είχες ή σε κιτρινοπράσινο. Το γράφει στους όρους σύνδεσης αλλά και στην ενημέρωση των αντίστοιχων προγραμμάτων στην ιστοσελίδα.

Για τον λόγο αυτό είθισται να μας παίρνουν τηλέφωνο πριν λήξει, ειδάλλως είναι δικιά μας απόφαση τι θα πράξουμε. Δεν είναι όπως στην τηλεφωνία όπου γυρίζουμε σε αορίστου.

Δηλαδή εμένα που έληξε χωρίς να κάνω τίποτα αλλά και χωρίς να με πάρουν και τηλέφωνο, μου φόρτωσαν το κίτρινο με 12μηνη δέσμευση;; Δεν μπορώ να αλλάξω πάροχο;

Μόλις μίλησα με την ΔΕΗ, το κίτρινο που σε μεταφέρουν αυτόματα μετά την λήξη του σταθερού, είναι αορίστου χρόνου και φεύγεις οποτεδήποτε. 

Επεξ/σία από camel555
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, camel555 είπε

Δηλαδή εμένα που έληξε χωρίς να κάνω τίποτα αλλά και χωρίς να με πάρουν και τηλέφωνο, μου φόρτωσαν το κίτρινο με 12μηνη δέσμευση;; Δεν μπορώ να αλλάξω πάροχο;

Τύποις είναι με συμβόλαιο (δεν έχεις υπογράψει κάτι). Δεν έχει δέσμευση και ούτε πέναλτι. Φεύγεις όποτε θέλεις είτε σε άλλο πρόγραμμα της ΔΕΗ είτε σε οποιονδήποτε άλλον πάροχο. To ίδιο ισχύει και για το άλλο κίτρινο κυμαινόμενο Home4all. 

3 ώρες πριν, cyberguy είπε

Επιμένουν.....

Έχεις συμπληρώσει μήνα στο πρόγραμμα με ενεργό το green pass; Συνήθως το στέλνουν αυτό πριν τον 1ο μήνα, αναφέροντας να το ζητήσεις με την συμπλήρωση του 3μήνου.

Ωστόσο οι όροι χρήσης του προγράμματος αναφέρουν ότι μετά τον 1ο μήνα μπορούμε να κάνουμε την σχετική αίτηση.

Περί τα τέλος Μαίου είχα γράψει το παρακάτω κείμενο μόλις βγήκε ο 1ος μηνιαίος λογαριασμός και πράγματι λίγες μέρες μετά καταργήθηκε η υπηρεσία σε 2 παροχές.

Ζητώ την διακοπή της υπηρεσίας Green Pass ακριβώς την "_ημερομηνία_" εφόσον έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα του ενός μήνα σύμφωνα με την Παράγραφο 7, περίπτωση β των Ειδικών Όρων Παροχής Ενεργειακής Υπηρεσίας Green Pass για οικιακούς πελάτες.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, cyberguy είπε

Επιμένουν.....

 

Σε συνέχεια του αιτήματός σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως για την καλύτερή σας εξυπηρέτηση θα χρειαστεί να μας αποστείλετε εκ νέου αίτημα μετά το πέρας της δωρεάν διάθεσης της υπηρεσίας, ώστε να προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες. 

 

Ευτυχως το gmail εχει schedule send ;)

Μετά το 3μηνο θα στείλεις, θα σου πουν πότε θέλεις να στο κόψουν, θα απαντήσεις άμεσα και μετά από 1-2 μήνες θα το δεις στο λογαριασμό ότι δεν θα υπάρχει ως χρέωση. Έτσι έκανα πέρσι. Πάντως 1-2 μήνες τους πλήρωσα.

 

15 ώρες πριν, camel555 είπε

Δηλαδή εμένα που έληξε χωρίς να κάνω τίποτα αλλά και χωρίς να με πάρουν και τηλέφωνο, μου φόρτωσαν το κίτρινο με 12μηνη δέσμευση;; Δεν μπορώ να αλλάξω πάροχο;

Μόλις μίλησα με την ΔΕΗ, το κίτρινο που σε μεταφέρουν αυτόματα μετά την λήξη του σταθερού, είναι αορίστου χρόνου και φεύγεις οποτεδήποτε. 

Πέραν των μπλε, όπως σου εξήγησαν τα παιδιά είναι αορίστου και δεν έχει δέσμευση, εγώ απλά το σχολίασα λόγω του ότι θα μπορούσαν είτε να σε πάνε στο Γ1/Γ1Ν είτε στο 4all, αλλά σε πετάνε στο βασικό που και ενιαία χρέωση έχει (οπότε αν έχεις νυχτερινό χάνεις τη μειωμένη έκπτωση) και έχει μεγαλύτερο συντελεστή α=1.19 από 1.15. 

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, KAPAKOSTAS είπε

να ρωτησω η αλλαγη κλιμακας σς kw απο 500 σε 200 απο 1/8 ισχυει γ ολα τα τιμολογια η μονο για το πρασινο?

Στο πράσινο, τα μπλε έτσι και αλλιώς έχουν σταθερή τιμή και στο 4all μέχρι στιγμής δεν έχουν ανακοινώσει κάτι τέτοιο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...