BlueBlade Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου Στις 13/7/2025 στις 7:57 ΜΜ, just_a_dude είπε Εγώ να γκρινιάξω λίγο; Δεν μπορώ άλλο πια αυτό με τους κακούς που όταν σε ακούνε λένε "ωω ωω ποιος είναι εκεί;" και πάνε σιγά σιγά, κτλ. Και πριν 15 χρόνια την ίδια συμπεριφορά είχε η AI. Ανεξαρτήτως αν είναι καλό ή κακό το game στην τελική, αυτό το κλασικό ΑΙ το έχω βαρεθεί. Και αυτό που μιλάνε Αγγλικά με την εκάστοτε προφορά της χώρας στην οποία διαδραματίζεται. Ειδικά σε κάτι AC Mirage που μιλάνε Αγγλικά με Αραβική προφορά δεν έχει κανένα νόημα. Αν δεν θες να πάρεις native voice actors, άστο με αγγλική προφορά καλύτερα. Συμφωνώ απόλυτα, Αυτήν την περίοδο παίζω το Indiana jones που υποτίθεται είναι και μεγάλη παραγωγή και απλά έχω ξενερώσει με την ΑΙ των εχθρών. Αυτό το κλασικό που πετάγεσαι μπροστά στον εχθρό, σε απόσταση που μέχρι και 95χρονή ηλικιωμένη με 14 βαθμούς μυωπίας στο ένα μάτι θα σε έβλεπε και να λένε "Ωωωωπ ποιος είναι;" και μόλις σκύβεις να σε χάνουν αμέσως. Κανονικά αυτό θα έπρεπε να είναι το μεγάλο big thing στο gaming. Αντί αυτού κάποιοι (κοινό και εταιρίες) έχουν ένα ηλίθιο κόλλημα με τα γραφικά ενώ κατά την δική μου άποψη έχουν φτάσει στο peak τους και είναι ανούσιο να γίνονται έξτρα προσπάθειες σε αυτό το κομμάτι. 6
just_a_dude Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου 40 λεπτά πριν, BlueBlade είπε Συμφωνώ απόλυτα, Αυτήν την περίοδο παίζω το Indiana jones που υποτίθεται είναι και μεγάλη παραγωγή και απλά έχω ξενερώσει με την ΑΙ των εχθρών. Αυτό το κλασικό που πετάγεσαι μπροστά στον εχθρό, σε απόσταση που μέχρι και 95χρονή ηλικιωμένη με 14 βαθμούς μυωπίας στο ένα μάτι θα σε έβλεπε και να λένε "Ωωωωπ ποιος είναι;" και μόλις σκύβεις να σε χάνουν αμέσως. Κανονικά αυτό θα έπρεπε να είναι το μεγάλο big thing στο gaming. Αντί αυτού κάποιοι (κοινό και εταιρίες) έχουν ένα ηλίθιο κόλλημα με τα γραφικά ενώ κατά την δική μου άποψη έχουν φτάσει στο peak τους και είναι ανούσιο να γίνονται έξτρα προσπάθειες σε αυτό το κομμάτι. Καλά ναι, εγώ γι αυτό το λόγο το άφησα το Indiana. Είχε γίνει ανυπόφορο σε αυτόν τον τομέα 2
xtrmsnpr Δημοσ. 24 Ιουλίου Δημοσ. 24 Ιουλίου Μάφια θα λέτε και θα κλαίτε! Στις 22/7/2025 στις 11:35 ΜΜ, Psycho_Warhead είπε Red Dead Redemption το έκαναν.. Εγώ ένα uncharted βλέπω πλέον, μετά το τουρλουμπούκι που θύμιζαν τα παλιότερα τρέιλερς του. Btw δε θυμάμαι να πρέπει να σπαμάρουμε ένα κουμπί για να εκτελέσει κάτι...δείτε στο 1.23 τί κάνει. Υπήρχε τέτοιος μηχανισμός στα 3 προηγούμενα; Ούτε οπτικά μου αρέσει, ούτε το gameplay του μου αρέσει
Psycho_Warhead Δημοσ. 27 Ιουλίου Δημοσ. 27 Ιουλίου Έχουν ρίξει δουλίτσα πάντως και επιμένουν ότι η φόρμουλα είναι Mafia 1 και 2 και όχι open-world με busy work σαν το 3..Άντε να δούμε..
7nisiotis Δημοσ. 31 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 31 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Βλέπω εδώ και καιρό μια αρνητική προκατάληψη για το νέο παιχνίδι της σειράς. Αρκετοί κριτικάρουν (κάτι φυσικό-την άποψη τους λένε, συζήτηση να γίνεται ΠΡΙΝ το δούμε) την 'εμφάνιση του'. Πώς είναι έτσι, πως κινείται ο χαρακτήρας, πως μάχεται, πώς είναι η AI των εχθρών και λοιπά. Ας θυμηθούμε λίγο όμως. Το Mafia είναι παιχνίδι που παίζεται κατά βάση για την ιστορία του. Οπότε είναι απλά 'ΟΚ' για μένα που δεν προσφέρει το κάτι καινοτόμο ή θεαματικό στις μάχες. Αλλά ούτε και 'τόσο' άσχημα δείχνει — κρατάει τα προσχήματα, όπως πρέπει για μια πιο μικρή παραγωγή. -Είναι ένα double-A παιχνίδι! Μάλιστα σύμφωνα με τους δημιουργούς ΟΧΙ μικρό των 5-6 ωρών αλλά ο χρόνος που θα απαιτεί για να αντικρίσεις τον τερματισμό θα αγγίζει τα προηγούμενα, πρώτα 2, της σειράς. -Και χρειαζόμαστε τέτοια. Ειδικότερα τώρα! -Θέλουμε AA games. Θέλουμε πάθος και πίστη στο μέσο που έχει ξεφύγει σε πολλά πράγματα. Οχι ψεύτο-ΑΑΑΑ και τυμπανοκρουσίες (βλέπε Ubisoft φαφλατοδηλώσεις) -Θέλουμε παιχνίδια των 50€, όχι μόνο υπερκοστολογημένες υπερπαραγωγές των 80+€ που σε ωθούν αναγκαστικά στο συνδρομητικό μοντέλο επίτηδες - γιατί είναι ένα ποσό που δεν μπορείς συνήθως να καλύπτεις πολλές φορές μέσα σε ένα χρόνο. ΗΔΗ το παιχνίδι βρίσκεται και στα 35€ αν ψαχτεί κάποιος. Ούτε τα παλιά παιχνίδια είχαν λάμψει τόσο σ αυτόν τον τομέα. Για την ουσία του story μνημονεύονται. Μπορεί να μην έχουν το θεαματικό gameplay του The Last of Us p2, ή την φυσικότητα που κινείται εκεί ο ήρωας αλλά ας δώσουμε μια ευκαιρία στην ομάδα ανάπτυξης να πει την ιστορία που θέλει. Φαίνεται ότι έχουν προσέξει αρκετά το χτίσιμο του κόσμου του παιχνιδιού και τον σχεδιασμό των χαρακτήρων. Εξάλλου καλά και τα γραφικά, καλό και το gameplay αλλά έχουμε ανάγκη ρε παιδιά και ωραίες ιστορίες. Προσωπικά, αντιμετωπίζω τα παιχνίδια όπως και τις ταινίες που βλέπω. Σαν διαδραστικές ταινίες σε 'ελεύθερη μετάφραση', όπου μπαίνω σε 3ο ή 1ο πρόσωπο εγώ μέσα στον κόσμο, στα παπούτσια του ήρωα. Εχω χορτάσει gameplay, σε μια χαρά βαθμό το έχουμε φέρει, γραφικά υπερκομπλέ είμαστε και πλέον - τα τελευταία χρόνια - πρώτα κοιτάω να μου κανει κλικ η υπόθεση του έργου και μετά όλα τ' άλλα. Επεξ/σία 31 Ιουλίου από 7nisiotis 6 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου Ε το Mafia το θες να είναι ένα ωραίο cinematic με ενδιαφέρον story και χαρακτήρες, το gameplay απλά να παίζεται θες και την δουλειά του την πέτυχε. Προσωπικά έχω βαρεθεί τα σάπια RPGs με τις 100 ώρες βαρετές(Στα περισσότερα) gameplay. 2
GreekMonkey Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου Συμφωνώ ότι το να σε τραβάει η ιστορία είναι το καλύτερο
7nisiotis Δημοσ. 31 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 31 Ιουλίου Η βιομηχανία χρειάζεται φθηνότερες αλλά αξιόλογες παραγωγές. Μακάρι να παραδώσουν ότι υπόσχονται. Χρειαζόμαστε επιστροφή σε πιο ' πατροπαράδοτες αξίες δημιουργίας ' σε παιχνίδια που αποτελούν αυτό ακριβώς: μια διέξοδο από την μουνταδα και μαυρίλα της καθημερινής ζωής. Να αποτελούν ένα μέσο για να γίνεις μάρτυρας μιας ωραίας ιστορίας και όχι να σου ασκούν 'κριτική' ή να σου κουνάνε το δάχτυλο παίζοντας το ' οι καλοί της ιστορίας '. Επιστροφή δηλαδή σε παραδοσιακές αξίες. Το Mafia και το κάθε παρόμοιο παιχνίδι το θέλεις - περισσότερο από ποτέ θα έλεγα τώρα - κυρίως για την κινηματογραφική linear εμπειρία, με ωραία ατμόσφαιρα, ενδιαφέρον σενάριο και καλογραμμενους χαρακτήρες που θα δημιουργήσεις αναμνήσεις και να σε αγγίξουν, ενώ μετά από καιρό ακόμα θα θυμάσαι σκηνές ή γεγονότα που είδες. Το gameplay αρκεί απλά να "παίζεται" αξιοπρεπώς. Προσωπικά, έχω βαρεθεί και γω τα ανούσια open worlds/RPGs κλπ πρότζεκτ που πλασάρουν τις ΧΧ ώρες σαν τρομερό προτέρημα, ενώ στην πραγματικότητα είναι τόσες δεκάδες ώρες μια γεμάτη βαρεμάρα ' πάνε εδώ, πάνε εκεί ' (ονόματα δε λέμε) και ελάχιστες πραγματικής ουσίας περιεχομένου. Όπως έχεις αναφέρει και συ brother, LINEAR θέλουμε. Το παραγεμισμένο xx ωρών gameplay λίγοι και καλοί που λέμε ξέρουν να το δίνουν - και οχι πάντοτε επιτυχημένα. @Psycho_Warhead
Fulgore Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου 7 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε Η βιομηχανία χρειάζεται φθηνότερες αλλά αξιόλογες παραγωγές. Μακάρι να παραδώσουν ότι υπόσχονται. Φθηνότερες αξιόλογες παραγωγές υπάρχουν εδώ και πόσα χρόνια συμφορουμίτη. Το ότι ορισμένοι από το forum παλιότερα κοιτάζατε κυρίως συγκεκριμένα 1st person shooters(Battlefield,call of duty,cyberpunk,metro κλπ), ή ασχολούσασταν πάρα πολύ με benchmarks , δεν σημαίνει ότι ξαφνικά η βιομηχανία χρειάζεται φθηνότερες παραγωγές τώρα. Γιαυτό ας τα αφήσουμε αυτά, και ας περιμένουμε τα reviews του παιχνιδιού την άλλη εβδομάδα να δούμε τι ρόλο θα βαράει το παιχνίδι.
Psycho_Warhead Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου Και HDR support, μια χαρά port φαίνεται στα χαρτιά. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα