{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 10 Ιουνίου Δημοσ. 10 Ιουνίου Μια από τα ίδια, με πολύ reused asset, μέχρι και το κάκιστο healing animation δεν μπήκαν στην διαδικασία να αλλάξουν. Δεν λέω η εταιρία support τα games τους για χρονια, αλλα ok, lazy cash crab imho.
kostiger Δημοσ. 22 Ιουλίου Δημοσ. 22 Ιουλίου https://www.windowscentral.com/gaming/xbox/interview-preview-dying-light-the-beast 1
zafiriws_99 Δημοσ. 23 Ιουλίου Δημοσ. 23 Ιουλίου εχουν προσθεσει και οχηματα...δεν θυμαμαι να ειχε πριν
-WISE- Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου Μία από τις πιο αγαπημένες μου σειρές μαζί με τα Metro και τα Dead Space. Άπειρες ώρες παιχνιδιού στο DL1 στο PS4 και μαζί με το "The Following" στο οποίο είχε και αμάξια - για τον φίλο παραπάνω που το αναφέρει - ίσως ήταν ο τίτλος που είχα παίξει περισσότερο στην προηγούμενη γενιά κονσολών παρόλο που δεν είμαι fan των open world games. Ειδικά όταν νύχτωνε στο παιχνίδι και βγαίνανε παγανιά οι night walkers και οι volatiles στο σκατό πήγαινε στην κάλτσα. Δυστυχώς το 2 δεν το έχω παίξει παρόλο που το έχω στο PS5 σχεδόν day1. Λίγο ότι περίμενα να στρώσει με updates, λίγο ότι μεγαλώσαμε και με αποθαρρύνει η σκέψη του open world και οι περίπου 50-80 ώρες που χρειάζονται για να πεις ότι έπαιξες ικανοποιητικά το παιχνίδι, το άφησα στην άκρη. Ίσως το πιάσω σιγά-σιγά γιατί το The Beast φαίνεται πολύ καλό.
Psycho_Warhead Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Βγήκε χωρίς RT, θα το βάλουν αργότερα με patch είπαν.. 78/100 https://www.metacritic.com/game/dying-light-the-beast/ Επεξ/σία 19 Σεπτεμβρίου από Psycho_Warhead 1
just_a_dude Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου κάποιος δεν ενημέρωσε την nvidia ότι δεν θα έχει RT στο launch https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/dying-light-the-beast-dlss-4-multi-frame-gen-ray-tracing-nvidia-reflex/ 1
ultraex2003 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) το παιχνιδακι τρεχει βουτυρο δεν ειδα stuttering με 25.9.2 drivers optiscaler 0.90 βετα 3 που δοκιμασα ενω φορτωνει δεν αλλαζει τιποτα ολες οι παραμετροι ειναι κλειστες edit : λαθος μου δουλευει o optiscaler κανονικα απλα οι οποιες αλλαγες γινονται με το πληκτρολογιο Επεξ/σία 19 Σεπτεμβρίου από ultraex2003
Alex21121988 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Έκλεισαν τα RT features μάλλον για να αποφύγουν το κράξιμο που έφαγε (και συνεχίζει να τρώει) το Borderlands 4. Μέχρι να μπει λοιπόν RT, θα του δώσω λίγο χρόνο να patchαριστεί. Έχουμε και άλλα games να παίξουμε την δεδομένη στιγμή. 1 1
xtrmsnpr Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 11 ώρες πριν, just_a_dude είπε κάποιος δεν ενημέρωσε την nvidia ότι δεν θα έχει RT στο launch https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/dying-light-the-beast-dlss-4-multi-frame-gen-ray-tracing-nvidia-reflex/ 1
spanian Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 8 minutes ago, xtrmsnpr said: Μην προτρέχετε ρε παίδες: (ok, το θέμα είναι το παιχνίδι να είναι καλό και να είναι όσο το δυνατόν οπτιμαρισμένο, ας έρθει λίγο αργότερα το RT) "Ray-traced Ambient Occlusion, Global Illumination, Reflection, and Shadows settings take image quality to new heights (please refer to Techland’s blog* for updates regarding the availability of ray tracing features in the game)" * https://store.steampowered.com/news/app/3008130/view/543368994111882299 Επεξ/σία 19 Σεπτεμβρίου από spanian 1
xtrmsnpr Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, spanian είπε Μην προτρέχετε ρε παίδες: (ok, το θέμα είναι το παιχνίδι να είναι καλό και να είναι όσο το δυνατόν οπτιμαρισμένο, ας έρθει λίγο αργότερα το RT) "Ray-traced Ambient Occlusion, Global Illumination, Reflection, and Shadows settings take image quality to new heights (please refer to Techland’s blog* for updates regarding the availability of ray tracing features in the game)" * https://store.steampowered.com/news/app/3008130/view/543368994111882299 Έλα μωρέ, άσε μας να σπάμε λίγο πλάκα. Λες και είναι κάνα σοβαρό πρόβλημα ζωής και θίξαμε την nvidia ξέρω γω. Μπι κουλ που λένε και στο χωριό μου. 2
just_a_dude Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου Η πόλη είναι η ίδια με το 2; Πολύ παρόμοια μοιάζει. Τα κτήρια, κτλ.
Alex21121988 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου Visually θα το κρίνω μέχρι στιγμής, καθώς μόνο τον πρόλογο έπαιξα (να δούμε και πως τρέχει), τα βρήκα πολύ last gen τα γραφικά του, ειδικά μέσα στο δάσος στην αρχή. Δηλαδή και RT να μπει, μόνο στα εσωτερικά των χώρων θα προσφέρει κάτι περαιτέρω. Οκ, θα μου πείτε είναι το Ambient Occlusion, Global Illumination που κάτι θα δώσει και αυτό, αλλά με τέτοια textures, πόσο καλύτερο μπορεί να γίνει, αφού δεν μιλάμε για Path Tracing. Kατα τα άλλα, το game κάνει κάποια fps dips αλλά είναι μικρά, και δεν τα λες ενοχλητικά. Αν πάω παρακάτω και δω κάτι άλλο, θα δώσω και εγώ το feedback μου. Για την ώρα, όπως είχα πει και πιο πάνω, θα το περιμένω να patchaριστεί και με τα RT features και εκεί θα δούμε performance. Πιστεύω πως στο δικό μου overkill system, θα χρειαστεί FG, που τώρα δεν χρειάζεται για Ultra Q, 3440x1440p που θα παίξω το συγκεκριμένο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα