Giorgos241 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Βλέπω συνεχώς αγγελίες για αυτοκίνητα που με ενδιαφέρουν αλλά δεν έχουν χαρτιά (γι αυτό είναι και πιο φθηνά μάλλον). μπορώ κάπως να βγάλω ξανά μέσω υπουργείου χαρτιά αν κάνω ανακατασκευή; Μιλαμε για οχήματα που δεν είναι εύκολο να βρεθούν ή αν βρεθούν θα ζητάνε τρελα ποσά (Fiat 124, Fiat 500, Autobianci κλπ). Επεξ/σία 8 Σεπτεμβρίου από Giorgos241
Giorgos241 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 4 minutes ago, tzotzo said: Αριθμό πλαισίου ποιος θα σου δώσει; Ο αριθμός πλαισίου είναι πάνω στο αμάξι, στο σασί σωστά; Πχ στο δικό μου αμάξι τώρα είναι στο μπροστά τζαμί, στην πόρτα και στα χαρτιά.
Morosana Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Ο λόγος που ζητάνε αυτά τα τρελά χρήματα είναι τα χαρτιά. Παλιότερα μπορούσες με ένα τιμολόγιο από σκραπ να βγάλεις ιστορικά νούμερα κυρίως ΕΛΠΑ από το γνωστό κιόσκι στον ηλεκτρικό της Κηφισιάς ή ΕΟΟΕ αλλά με τον καινούργιο νόμο δεν θα μπορείς να τα κάνεις τίποτα αν δεν είναι σωστά μεταβιβασμενα στο όνομα σου 1
Giorgos241 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Just now, Morosana said: αλλά με τον καινούργιο νόμο δεν θα μπορείς να τα κάνεις τίποτα αν δεν είναι σωστά μεταβιβασμενα στο όνομα σου Αυτος ο νεος νομος ειναι ενεργος και αυτη την στιγμη? Ή μπορω να παρω κατι χωρις χαρτια και να βγαλω ιστορικες πινακιδες τουλαχιστον? Που νομιζω οτι και οι ιστορικες πινακιδες εχουν καποια κριτιρια και περιορισμους γι ατο τι μπορεις να κανεις με ενα αμαξι απο θεμα ανακατασκευης.
Morosana Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Ο νόμος είναι σχεδόν εδώ και ένα χρόνο ενεργός απλά μέχρι τέλος του 24 επιτρέπει την παράλληλη κυκλοφορία σε αυτοκίνητα που έχουν πινακίδες λεσχών με τους κυκλοφοριακός περιορισμούς. Για να βγάλεις τις καινούργιες ιστορικές που βγαίνουν πλέον από το υπουργείο και όχι από λέσχη θα πρέπει το όχημα να έχει έρθει νόμιμα στα χέρια σου (όχι σκέτη υπεύθυνη δήλωση) αν αφορά αυτοκίνητο που κυκλοφορούσε Ελλάδα ή να είναι εκτελωνισμένο σαν ιστορικό και με τα χαρτιά του τελωνείου και τη βεβαίωση συμμόρφωσης μαζί με ΚΤΕΟ πας και παίρνεις πινακίδες
Giorgos241 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου Καταλαβαίνω ότι η διαδικασία είναι κάτι που απασχολεί κόσμο εδώ και καιρό. Ανάλογη ερώτηση από το 2015 από γειτονικό Forum https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=143892
Morosana Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, Giorgos241 είπε Καταλαβαίνω ότι η διαδικασία είναι κάτι που απασχολεί κόσμο εδώ και καιρό. Ανάλογη ερώτηση από το 2015 από γειτονικό Forum https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=143892 Απ' όσο γνωρίζω οριστική διαγραφή ειδικά αν έχουν περάσει τόσα χρόνια είναι αδύνατο να πάρεις χαρτιά (κανονικά το αμάξι θα έπρεπε να έχει καταστραφεί) εκτός αν είχε γίνει διαγραφή για εξωτερικό που μπορούσε το όχημα σε 7 χρόνια να ξαναμπεί στη χώρα χωρίς ταξινόμηση. Ακόμα και σε περίπτωση που μπορεί να γίνει τη διαδικασία θα πρέπει να την κάνει αυτός που έχει κάνει τη διαγραφή αν ζει ακόμα και να στο μεταβιβάσει κανονικα. Ο μόνος τρόπος για να καθαρίσει νόμιμα μια τέτοια υπόθεση που την έχω κάνει είναι να αγοραστεί το αυτοκίνητο ως έχει με απαραίτητη προϋπόθεση να έχεις το χαρτί της διαγραφής να το στείλεις εξωτερικό (Γερμανία πχ δεν τους ενδιαφέρει αν το αμάξι χρωστάει, εχει διαγραφή παρά μόνο να μην είναι στη λίστα της interpol με τα κλεμμένα) το γράφεις εκεί με tuv κτλ και στη συνέχεια το εισάγεις ξανά σαν ιστορικό. Δεν είναι και η πιο φθηνή διαδικασία ειδικά για ένα 124 μπορεί να περάσει την αξία του και θα πρέπει να το πάρει κάποιος της εμπιστοσύνης σου για να μη στο φάει γιατί στην ουσία θα φαίνεται ότι το αγόρασε. 1
tzotzo Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου On 07/09/2024 at 17:03, Giorgos241 said: Ο αριθμός πλαισίου είναι πάνω στο αμάξι, στο σασί σωστά; Πχ στο δικό μου αμάξι τώρα είναι στο μπροστά τζαμί, στην πόρτα και στα χαρτιά. ο αριθμος πλαισιου ειναι ο αριθμος που αναγραφεται στην αδεια κυκλοφοριας. Αν εχει διαγραφει πως θα κυκλοφορησει το αμαξι; με τι αριθμο πλαισιου?
Giorgos241 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 1 hour ago, Morosana said: Δεν είναι και η πιο φθηνή διαδικασία Λογικά λοιπόν μπορεί απλά να αξίζει να μιλήσω με μια εταιρία που κάνει εισαγωγή οχημάτων από εξωτερικό (από Ευρώπη) που έχουν καλύτερες τιμές απ ότι εδώ για τόσο παλιά αυτοκίνητα και να συνεχίσω έτσι το project. Μετά το θέμα μου είναι αν μπορώ να κάνω αλλαγή το μοτέρ δηλώνοντας το νέο μοτέρ στο αμάξι (από 1000 να το κάνω 1.8-2.0) 37 minutes ago, tzotzo said: ο αριθμος πλαισιου ειναι ο αριθμος που αναγραφεται στην αδεια κυκλοφοριας. Αν εχει διαγραφει πως θα κυκλοφορησει το αμαξι; με τι αριθμο πλαισιου? Νομίζω ότι δεν διάβασες τι έγραψα. Έβαλα ερωτηματικό στην προηγούμενη πρόταση μου καθώς δεν γνωρίζω την διαδικασία, προσπαθώ να την καταλάβω. On 07/09/2024 at 17:03, Giorgos241 said: Ο αριθμός πλαισίου είναι πάνω στο αμάξι, στο σασί σωστά; Νόμιζα ότι το αμάξι μπορεί να δηλωθεί ξανά από την στιγμή που μπορεί να έχει το σασί πάνω του αριθμό πλαισίου τουλάχιστον ως ιστορικό για να κάνω την αναπαλαίωση και την πατέντα που είχα κατά νου. Για όποιον τον ενδιαφέρει να κάνει κάτι ανάλογο, αλλαγή μοτέρ ή κάποια άλλη διαμόρφωση στο αμάξι του μπορεί να αξίζει να ρίξει μια γρήγορη μάτια εδώ πέρα: https://mitos.gov.gr/index.php/ΔΔ:Έγκριση_Μεμονωμένου_Οχήματος_Ιδιαίτερης_Κατασκευής
tzotzo Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 52 minutes ago, Giorgos241 said: Νομίζω ότι δεν διάβασες τι έγραψα. Έβαλα ερωτηματικό στην προηγούμενη πρόταση μου καθώς δεν γνωρίζω την διαδικασία, προσπαθώ να την καταλάβω το αυτοκινητο οταν βγαινει απο το εργοστασιο εχει ενα VIN(vehicle identification number) ή αλλιως αριθμος πλαισιου. Εκτός απο το οτι ειναι αναγκαιος για να εκδοθουν εγγραφα για να κυκλοφορει νομιμα το αυτοκινητο, περιεχει και πολλες πληροφοριες για το ιδιο το αυτοκινητο. https://parts.meteco.gr/2021/08/arithmos-plaisiou-pou-tha-to-vro-kai-ti-simainei/ Οποτε με οποιαδηποτε διαδικασια και αν "νομιμοποιησεις" το αυτοκινητο ωστε μπορει να κυκλοφορει ποτε δεν θα εχεις ενα "σωστο" VIN. Τωρα η λογικη λεει γιατι τα πουλάνε χωρις άδεια. Η πρωτη προφανης απαντηση ειναι για ανταλλακτικα. Ολες οι αλλες περιπτωσεις εμπλεκουν παρανομιες. Εισαι ετοιμος να μπεις σε τετοια διαδικασια; 1
Morosana Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 58 λεπτά πριν, Giorgos241 είπε Λογικά λοιπόν μπορεί απλά να αξίζει να μιλήσω με μια εταιρία που κάνει εισαγωγή οχημάτων από εξωτερικό (από Ευρώπη) που έχουν καλύτερες τιμές απ ότι εδώ για τόσο παλιά αυτοκίνητα και να συνεχίσω έτσι το project. Μετά το θέμα μου είναι αν μπορώ να κάνω αλλαγή το μοτέρ δηλώνοντας το νέο μοτέρ στο αμάξι (από 1000 να το κάνω 1.8-2.0) Νομίζω ότι δεν διάβασες τι έγραψα. Έβαλα ερωτηματικό στην προηγούμενη πρόταση μου καθώς δεν γνωρίζω την διαδικασία, προσπαθώ να την καταλάβω. Νόμιζα ότι το αμάξι μπορεί να δηλωθεί ξανά από την στιγμή που μπορεί να έχει το σασί πάνω του αριθμό πλαισίου τουλάχιστον ως ιστορικό για να κάνω την αναπαλαίωση και την πατέντα που είχα κατά νου. Για όποιον τον ενδιαφέρει να κάνει κάτι ανάλογο, αλλαγή μοτέρ ή κάποια άλλη διαμόρφωση στο αμάξι του μπορεί να αξίζει να ρίξει μια γρήγορη μάτια εδώ πέρα: https://mitos.gov.gr/index.php/ΔΔ:Έγκριση_Μεμονωμένου_Οχήματος_Ιδιαίτερης_Κατασκευής Άποψη μου μετά από αρκετές ανακατασκευές μην το κάνεις αν δεν πρόκειται για κάτι που έχει μεγάλη εμπορική η συναισθηματική αξία. Βρες το καλύτερο έτοιμο που αντέχει η τσέπη σου και θα το χαρείς. Τα εργατικά σε φαναρτζηδες και ταπετσερηδες έχουν ανέβει, θα σου πάρει από αρκετούς μήνες μέχρι χρόνια ανάλογα την ευκολία σε ανταλλακτικά μέχρι να ολοκληρωθεί, πολλά χρήματα, θα τσακωθείς και πολλές φορές θα ξενερώσεις και μπορεί να το παρατήσεις. Για νόμιμη αλλαγή μοτέρ σε ιστορικό με τον καινούργιο νόμο δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό (με το παλιό καθεστώς απλά σε άλλαζαν κλάση στην κάρτα fiva αλλά και αυτό καταργήθηκε. Υπάρχει και ο τρόπος να χτυπήσεις νούμερα αλλά δεν είναι και ότι καλύτερο
Giorgos241 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 17 hours ago, tzotzo said: Εισαι ετοιμος να μπεις σε τετοια διαδικασια; Όχι, θέλω ένα αμάξι για καθημερινό που θα έχει έναν μοναδικό χαρακτήρα. Αν αγοράσω σασί από fibreglass, το εισάγω μπορώ να βγάλω πινακίδες; Είδα ότι υπάρχει και αυτή η επιλογή. https://m.alibaba.com/x/AxT4py?ck=pdp https://m.alibaba.com/x/AxT4rL?ck=pdp 17 hours ago, Morosana said: Για νόμιμη αλλαγή μοτέρ σε ιστορικό με τον καινούργιο νόμο δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό (με το παλιό καθεστώς απλά σε άλλαζαν κλάση στην κάρτα fiva αλλά και αυτό καταργήθηκε. Υπάρχει και ο τρόπος να χτυπήσεις νούμερα αλλά δεν είναι και ότι καλύτερο Δεν ξέρω αν θα άξιζε τότε να αγοράσω ένα σε μέτρια κατάσταση για 1-2Κ και να αξιοποιήσω αυτό σαν βάση. Επεξ/σία 9 Σεπτεμβρίου από Giorgos241 3 1
Morosana Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2 ώρες πριν, Giorgos241 είπε Όχι, θέλω ένα αμάξι για καθημερινό που θα έχει έναν μοναδικό χαρακτήρα. Αν αγοράσω σασί από fibreglass, το εισάγω μπορώ να βγάλω πινακίδες; Είδα ότι υπάρχει και αυτή η επιλογή. https://m.alibaba.com/x/AxT4py?ck=pdp https://m.alibaba.com/x/AxT4rL?ck=pdp Δεν ξέρω αν θα άξιζε τότε να αγοράσω ένα σε μέτρια κατάσταση για 1-2Κ και να αξιοποιήσω αυτό σαν βάση. Μέχρι να καταλήξεις στο τι θες καλό ειναι να μην σου μπαίνουν ιδέες για αυτοκίνητα χωρίς χαρτιά και διαφορές μαιμουδιες γιατί στην καλή περίπτωση θα καταλήξεις με μια ζαρντινιέρα που θα σου έχει κοστίσει κάτι χιλιάρικα ενώ η κακη περίπτωση είναι να μπλέκεις με δικαστήρια για μια ζαρντινιέρα που θα σου έχει κοστίσει κάτι χιλιάρικα 😛 3 1
Giorgos241 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 1 minute ago, Morosana said: Μέχρι να καταλήξεις στο τι θες καλό ειναι να μην σου μπαίνουν ιδέες για αυτοκίνητα χωρίς χαρτιά και διαφορές μαιμουδιες γιατί στην καλή περίπτωση θα καταλήξεις με μια ζαρντινιέρα που θα σου έχει κοστίσει κάτι χιλιάρικα ενώ η κακη περίπτωση είναι να μπλέκεις με δικαστήρια για μια ζαρντινιέρα που θα σου έχει κοστίσει κάτι χιλιάρικα 😛 Νομίζω στην χειρότερη θα ρίξω τον τοίχο από το σπίτι που μενω να το βαλω στο σαλόνι 😂. Αν το δει η κοπέλα θα κοιμάμαι και μέσα 15 minutes ago, Morosana said: Μέχρι να καταλήξεις στο τι θες Παλιό αμάξωμα, ανακατασκευή (να μην σκοτωθώ, πάθω τέτανο από σκουριες) και νέο μοτέρ. Προφανώς έχω άλλο αμάξι για καθημερινό αλλά το σκεφτομουν σαν project.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα