Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γενικά τιμολογεί καλά, εκτός από κάτι ζαβά που κάνει με την απόδοση των δώρων σύστασης που καμιά φορά καθυστερεί να τα βάλει.

Εναλλακτικά υπάρχει το zenith secure plus που είναι 10€ πιο ακριβό στο έτος λόγω promo, σε σχέση με το protergia+σύσταση. 

  • Απαντ. 6,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

πιστευω οτι μολις κανεις την αλλαγη σε προτεργια θα σε παρει ο ΗΡΩΝ για αντιπροσφορα, γραφουν καποιοι εδω οτι δινουν 100 ευρω δηλ. 10 το μηνα.

Επεξ/σία από Seldon40
Δημοσ.

Θα δείξει 

γενικα δεν έχω μεγάλες καταναλώσεις, ένα άτομο είμαι, το σπίτι έχει κεντρική θέρμανση, και λείπω αρκετές ώρες 

μαξ 100 κιλοβάτ να κάψω το μήνα ΠΟΛΥ ΒΑΡΙΑ 

 

Δημοσ.

Βγήκε ο τελικός της Ελπε και δεν αφαιρεί τα 25 ευρώ εγγύηση που μου έβαλε στον 1ο λογαριασμό ενώ έχω βάλει πάγια εντολή μέσω τράπεζας.. Πληρώνω το ποσό χωρίς την εγγύηση η ζηταω να βγάλουν έκτακτο πρώτα?

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους 🙂. Τρεις ερωτήσεις:
1. Αν έχω καταλάβει καλά, όταν θέλουμε να δώσουμε εμείς τις ενδείξεις του μετρητή, είναι καλύτερα να τις δώσουμε στο ΔΕΔΔΗΕ κι όχι στον πάροχο. Σωστά κατάλαβα;
2. Αν δώσω μία φορά τις μετρήσεις στο ΔΕΔΔΗΕ πρέπει να το κάνω κάθε φορά από εκεί και πέρα;
3. Οι μετρήσεις στο ΔΕΔΔΗΕ μπορούν να καταχωρηθούν και από Η/Υ και μέσω app από το κινητό, ή, μόνο μέσω app; Αν γίνεται και με τους δύο τρόπους, μήπως κάποιος τρόπος έχει κάποιο πλεονέκτημα και γι αυτό είναι καλύτερος;
Καλό ΣΚ σε όλους. 😉

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, energy52 είπε

Βγήκε ο τελικός της Ελπε και δεν αφαιρεί τα 25 ευρώ εγγύηση που μου έβαλε στον 1ο λογαριασμό ενώ έχω βάλει πάγια εντολή μέσω τράπεζας.. Πληρώνω το ποσό χωρίς την εγγύηση η ζηταω να βγάλουν έκτακτο πρώτα?

Ζητά μέσω chat αντίγραφο λογιστικής καρτέλας...για να δεις τι έχει βγει..και μετά ανάλογα πράττεις... αλλά τελικός και δεν το αφαιρεί είναι περίεργο.. Γενικά το app δεν ενημερώνεται γρήγορα

Επεξ/σία από Dogtor21
Δημοσ.

Καλημέρα. Έχω ΗΡΩΝ Blue Generous 3 σταθερό 6μηνό που λήγει 27/4. Το θέμα είναι οτι ο ΗΡΩΝ έχει στείλει email οτι πρέπει τουλάχιστον έναν μήνα πριν (δλδ ως 27/3) να έχω επιλέξει άλλον πάροχο (ή άλλο δικό τους τιμολόγιο) αλλιώς θα μπω με 12μηνή δέσμευση σε ένα κυμαινόμενο πρόγραμμα PROTECT 4 HOME.

Άρα πρέπει ήδη να βρω άλλον πάροχο κ ας μην ξέρω τι τιμή θα βάλει στο τιμολόγιο του αρχές του μήνα; Έχω μπερδευτεί...

Δημοσ.
Μόλις τώρα, SoraKH είπε

Καλημέρα. Έχω ΗΡΩΝ Blue Generous 3 σταθερό 6μηνό που λήγει 27/4. Το θέμα είναι οτι ο ΗΡΩΝ έχει στείλει email οτι πρέπει τουλάχιστον έναν μήνα πριν (δλδ ως 27/3) να έχω επιλέξει άλλον πάροχο (ή άλλο δικό τους τιμολόγιο) αλλιώς θα μπω με 12μηνή δέσμευση σε ένα κυμαινόμενο πρόγραμμα PROTECT 4 HOME.

Άρα πρέπει ήδη να βρω άλλον πάροχο κ ας μην ξέρω τι τιμή θα βάλει στο τιμολόγιο του αρχές του μήνα; Έχω μπερδευτεί...

Καταρχάς το Protect 4HOME έχει μεν όρους 12μηνους όρους, αλλά είναι κίτρινο κυμαινόμενο χωρίς ρήτρα αποδέσμευσης. Οπότε δεν έχεις κανένα θέμα.

1 ώρα πριν, energy52 είπε

Βγήκε ο τελικός της Ελπε και δεν αφαιρεί τα 25 ευρώ εγγύηση που μου έβαλε στον 1ο λογαριασμό ενώ έχω βάλει πάγια εντολή μέσω τράπεζας.. Πληρώνω το ποσό χωρίς την εγγύηση η ζηταω να βγάλουν έκτακτο πρώτα?

Πρέπει μέσα στην ανάλυση να στο αφαιρεί εφόσον σε προηγούμενο λογαριασμό έχει χρεωθεί. Διαφορετικά χρειάζεται να διορθωθεί ο λογαριασμός, επικοινώνησε μαζί τους στο σταθερό εξυπηρέτησης.

1 ώρα πριν, 1J4t είπε

Καλημέρα σε όλους 🙂. Τρεις ερωτήσεις:
1. Αν έχω καταλάβει καλά, όταν θέλουμε να δώσουμε εμείς τις ενδείξεις του μετρητή, είναι καλύτερα να τις δώσουμε στο ΔΕΔΔΗΕ κι όχι στον πάροχο. Σωστά κατάλαβα;
2. Αν δώσω μία φορά τις μετρήσεις στο ΔΕΔΔΗΕ πρέπει να το κάνω κάθε φορά από εκεί και πέρα;
3. Οι μετρήσεις στο ΔΕΔΔΗΕ μπορούν να καταχωρηθούν και από Η/Υ και μέσω app από το κινητό, ή, μόνο μέσω app; Αν γίνεται και με τους δύο τρόπους, μήπως κάποιος τρόπος έχει κάποιο πλεονέκτημα και γι αυτό είναι καλύτερος;
Καλό ΣΚ σε όλους. 😉

1. Ανάλογα ποιος είναι και ο πάροχος φυσικά. Πχ επειδή έχουν ξεκινήσει οι μηνιαίες μετρήσεις από το δεδδηε κάποιοι πάροχοι δεν δέχονται να τους καταχωρήσεις μέτρηση πλέον.

 Αν καταμετρά ο ΔΕΔΔΗΕ κάθε μήνα και δεν βλέπεις να υπάρχει ζήτημα πρόσβασης στο οίκημά σου τότε δεν χρειάζεται καθόλου και να ασχοληθείς.

Διαφορετικά, είναι πιο έγκυρο να καταχωρείς στο ΔΕΔΔΗΕ γιατί πάει και τη δίνει για εκκαθάριση στον πάροχο σαν να τη μέτρησε ο ίδιος (αν και με λίγη καθυστέρηση ίσως να τη στείλει στον πάροχο), με την προϋπόθεση να μην έχει λάβει το συνεργείο αντίστοιχη μέτρηση επιτόπια, γιατί τότε υπερισχύει αυτή του συνεργείου.

2. Δεν είναι απαραίτητο αυτό.

3. Και με τους δύο τρόπους γίνεται, το αποτέλεσμα είναι ίδιο. Γενικά προτείνω να μπεις στη διαδικασία αν έχεις ζητήματα πρόσβασης του συνεργείου στο μετρητή ή η επιτόπια μέτρηση είναι ακόμη 4μηνη στην περιοχή σου και δεν έγινε ακόμη μηνιαία.

  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, SoraKH είπε

Άρα πρέπει ήδη να βρω άλλον πάροχο κ ας μην ξέρω τι τιμή θα βάλει στο τιμολόγιο του αρχές του μήνα; Έχω μπερδευτεί...

αρχες απριλιου που θα βγουν τα καινουργια αποφασίζεις, στο ιδιο ειμαι κι εγω 7 Απριλιου μπαίνω στον 6ο μήνα οποτε θα δω τι υπαρχει και θα παω, εγω ψηνομαι για κανενα κλειδωμενο κίτρινο. εσυ τι εχεις αποφασισει για σταθερο πάλι; η κιτρινο; παντως οπως σου ειπαν και παραπανω και να ληξει σε κυμαινομενο θα σε βαλει χωρις ρητρα αποχωρησης

Επεξ/σία από Seldon40
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Seldon40 είπε

αρχες απριλιου που θα βγουν τα καινουργια αποφασίζεις, στο ιδιο ειμαι κι εγω 7 Απριλιου μπαίνω στον 6ο μήνα οποτε θα δω τι υπαρχει και θα παω, εγω ψηνομαι για κανενα κλειδωμενο κίτρινο. εσυ τι εχεις αποφασισει για σταθερο πάλι; η κιτρινο; παντως οπως σου ειπαν και παραπανω και να ληξει σε κυμαινομενο θα σε βαλει χωρις ρητρα αποχωρησης

Στην ίδια φάση είμαι και εγώ παιδιά. Το δικό μου λήγει τέλος Απριλίου. Εγώ σκέφτομαι να πάω σε κάποιο κιτρινο με κλειδωμενη τιμή πχ volton και να περιμένω τηλεφώνημα για το 10 *10€. Αν τελικά μας κάνουν την πρόταση ξαναγυρνάμε πίσω στο σταθερό, αφού δεν θα έχουμε ρήτρα αποχώρησης από τον νέο πάροχο.... Αν δεν μας την κάνουν, κάτι άλλο θα βρούμε εξίσου καλό ... win win

Επεξ/σία από Trikala_city
  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Dogtor21 είπε

Ζητά μέσω chat αντίγραφο λογιστικής καρτέλας...για να δεις τι έχει βγει..και μετά ανάλογα πράττεις... αλλά τελικός και δεν το αφαιρεί είναι περίεργο.. Γενικά το app δεν ενημερώνεται γρήγορα

Oντως μιλησα με chat και λυθηκε το ζητημα ευχαριστω!

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, Trikala_city είπε

Εγώ σκέφτομαι να πάω σε κάποιο κιτρινο με κλειδωμενη τιμή πχ volton και να περιμένω τηλεφώνημα για το 10 *10€.

Λες πρεπει να φυγουμε για να μας το δωσουν; μην προσπαθησω να το ζητησω προκαταβολικά; 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Seldon40 είπε

Λες πρεπει να φυγουμε για να μας το δωσουν; μην προσπαθησω να το ζητησω προκαταβολικά; 

Δυστυχώς συνήθως το δίνουν αφού λάβουν το αίτημα ότι την έκανες για άλλο πάροχο.Παρολα αυτά αν θες κάνεις την προσπάθεια σου.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...