Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 11,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Greg29M είπε

ΠΡΟΣΟΧΗ κατα την ανανεωση της συμβασης στην protergia…! 

IMG_2159.jpeg

Ρώτησα για αυτό και μου είπαν πως θα συνεχίσουν κανονικά τα 10€/μήνα για όσο απομένει... Υποθέτω αυτό εννοεί... εκτός αν κατάλαβα κάτι λάθος.

Δημοσ.

Μετά από αίτηση για να πάω volton με πήραν τηλέφωνο από τη Ζενίθ να ρωτήσουν το λόγο αποχώρησης. Τους είπα περιληπτικά την ιστορία με τους λάθος συντελεστές και την ανανέωση σε κάποιους με τους περσινός όρους του smart night και με ρωτάει από που το ξέρω... Αναφέρω μέσω φόρουμ... Ρώτησε ποιο; Ρώτησα για ποιο λόγο να σας πω και μου απάντησε με υφακι "δεν έχουν καμία βάση όσα μου λέτε". Του ευχήθηκα να πάει να συνουσιαστει και το κλεισα

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 3
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Nick_21 είπε

Ρώτησα για αυτό και μου είπαν πως θα συνεχίσουν κανονικά τα 10€/μήνα για όσο απομένει... Υποθέτω αυτό εννοεί... εκτός αν κατάλαβα κάτι λάθος.

Ναι, αν κάνεις εσωτερική αλλαγή στην protergia συνεχίζουν να ισχύουν όλες οι πιστώσεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Μόλις με πήραν τηλέφωνο κ από την nrg. Πάλι συνδυαστική πρόγραμμα με αέριο.. Ρεύμα το fixed advanced promo ΜΕ ΤΟΥΣ πρώτους 3 μήνες 0,088 κ τους υπόλοιπους 9μηνες 0,099 ΜΕ 9,9 € πάγιο... Κ η έκπληξη μου είναι στο αέριο όπου κου πρότεινε το energy 100... Το οποίο πληρώνω 6€ για κάθε 100 kwh αερίου που καταναλωνω... Χ. Ρήτρα αποδευσμεης χ υποχρεωτική παραμονή χωρίς  πάγιο... Πλην όμως δεν το βρίσκω στο energycost.... Πως είναι δυνατόν? 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, archimidis είπε

για εσωτερική αλλαγή στην προτέργια φαντάζομαι δεν χρειάζετε η σημερινή ένδειξη μετρητή; αναλογικά υπολογίζουν kw ?

Όχι δεν ζήτησαν κάτι απλά κάναμε ηλεκτρονική καταγραφή και τέλος 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπογραφή συμβολαίου με protergia 25/8. Με ένδειξη μετρητή και με αναφορά της ένδειξης στο συμβόλαιο. 

Μέχρι σήμερα δεν έχει γινει ενεργοποίηση. 

Από ΔΕΔΔΗΕ με ενημέρωσαν πως βλέπουν το αίτημα για αλλαγή παρόχου, αλλά η protergia δεν έστειλε ποτέ ένδειξη και ΘΑ πάνε να μετρήσουν. 

Από protergia ΘΑ το ψάξουν τι έγινε και ΘΑ με καλέσουν. Στην πορεία αίτησης φαίνεται "Η αίτησή σας εγκρίθηκε από τον Διαχειριστή του Δικτύου"

Εχω κάνει ήδη

1. Καταγγελία μέσω του Myrae που ζητάω άμεση διευθέτηση καθώς και αποζημίωση για το μεσοδιάστημα που έχω πέσει στο ακριβό πράσινο της Ζενίθ. Αναφέρω πως υπάρχουν ηχογραφημένες συνομιλίες με εκπροσώπους της protergia που με διαβεβαιώνουν πως θα περάσω σε αυτούς με την ένδειξη του μετρητή και όχι μετά από επιτόπια. 
2. Αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ να μου απαντήσουν γραπτά αν έχουν λάβει ένδειξη από την protergia, σημειώνοντας πως η απάντησή τους θα χρησιμοποιηθεί και στην καταγγελία για αποζημίωση από τον πάροχο. 


Aντε να δούμε αν θα βγάλω καμια άκρη για ή θα τα πληρώσω στη Ζενίθ με το πράσινο! 
**Στον ΔΕΔΔΗΕ η διεύθυνσή μου είναι με αναφορά των οδών, δηλαδή "ΟΔΟΣ Α & ΟΔΟΣ Β. Μόλις είδα πως στη σύμβαση της protergia ο πωλητής έγραψε "ΟΔΟΣ Β & ΟΔΟΣ Α" . Υπάρχει περίπτωση το όλο θέμα να έγινε για αυτό? 
Μιλάμε για συμβολή οδών, δηλαδή σε σπίτι που ειναι στη συγκεκριμένη γωνία, δίχως αρίθμηση. 

Επεξ/σία από CHRISpros
Δημοσ.

Αν γράφει ότι εγκρίθηκε από το διαχειριστή τότε πιθανώς ολοκληρώθηκε η αλλαγή.

Τσέκαρε το site του ΥΔΕ αν άλλαξε το ψηφίο, και τσέκαρε και το mydeddie app -- μετρήσεις -- στατιστικά καταναλωσεων-- ενδείξεις παροχης για να δεις τις ενδείξεις.

Επίσης η καταγραφή συνομιλίας από τη πλευρά μας είναι παράνομη.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, CHRISpros είπε

Υπογραφή συμβολαίου με protergia 25/8. Με ένδειξη μετρητή και με αναφορά της ένδειξης στο συμβόλαιο. 

Μέχρι σήμερα δεν έχει γινει ενεργοποίηση. 

Από ΔΕΔΔΗΕ με ενημέρωσαν πως βλέπουν το αίτημα για αλλαγή παρόχου, αλλά η protergia δεν έστειλε ποτέ ένδειξη και ΘΑ πάνε να μετρήσουν. 

Από protergia ΘΑ το ψάξουν τι έγινε και ΘΑ με καλέσουν. Στην πορεία αίτησης φαίνεται "Η αίτησή σας εγκρίθηκε από τον Διαχειριστή του Δικτύου"

Εχω κάνει ήδη

1. Καταγγελία μέσω του Myrae που ζητάω άμεση διευθέτηση καθώς και αποζημίωση για το μεσοδιάστημα που έχω πέσει στο ακριβό πράσινο της Ζενίθ. Αναφέρω πως υπάρχουν ηχογραφημένες συνομιλίες με εκπροσώπους της protergia που με διαβεβαιώνουν πως θα περάσω σε αυτούς με την ένδειξη του μετρητή και όχι μετά από επιτόπια. 
2. Αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ να μου απαντήσουν γραπτά αν έχουν λάβει ένδειξη από την protergia, σημειώνοντας πως η απάντησή τους θα χρησιμοποιηθεί και στην καταγγελία για αποζημίωση από τον πάροχο. 


Aντε να δούμε αν θα βγάλω καμια άκρη για ή θα τα πληρώσω στη Ζενίθ με το πράσινο! 
 

Εάν η αίτηση σου έχει εγκριθεί από το διαχειριστή απομενει απλά να ολοκληρωθεί συστημικά. Ζητα από την protergia τον αύξοντα αριθμό κατάθεσης του αιτήματός αλλαγής εκπροσώπησης της παροχής σου ,άνοιξε ticket στο ΔΕΔΔΗΕ αναφέροντας ότι δεν έχει ολοκληρωθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών ως όφειλε. 

Υποθέτω στη ΡΑΕ έχεις κάνει παράλληλα αίτημα και κατά διαχειριστή δικτύου για την καθυστέρηση .

Ενημερωτικά πάντως εάν έχει κατατεθεί και εγκριθεί το αίτημα αλλαγής εκπροσώπησης θα πας τις ενδείξεις που περαστηκαν την ημερομηνία κατάθεσης του αιτήματος. 

Προφανώς τσεκάρεις εκ νέου ΥΔΕ και ΔΕΔΔΗΕ app όπως σου ανέφερε και ο @ekrepali.

Επεξ/σία από messinia3
Δημοσ.
3 ώρες πριν, ezioioannis είπε

ΔΕΝ μπήκα στη συζήτηση ανά παροχή διότι έχω μόνο 1. Πολύ πιθανόν να είναι αυτό που λες... Απλά σου λέω ότι και το 100αρικο με το ζόρι μου το έδωσε, γενικά είναι πολύ πιεστικοι να το κλείσουμε τώρα.. 

Δώστε τα φώτα σας για elpedison και τα 100€ 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Αν γράφει ότι εγκρίθηκε από το διαχειριστή τότε πιθανώς ολοκληρώθηκε η αλλαγή.

Τσέκαρε το site του ΥΔΕ αν άλλαξε το ψηφίο, και τσέκαρε και το mydeddie app -- μετρήσεις -- στατιστικά καταναλωσεων-- ενδείξεις παροχης για να δεις τις ενδείξεις.

Επίσης η καταγραφή συνομιλίας από τη πλευρά μας είναι παράνομη.

Στο site της Protergia γράφει "εγκρίθηκε από τον διαχειριστή". Στο μάθε την πορεία της αίτησης σου. 

Τηλεφωνικά ο ΔΕΔΔΗΕ αναφέρει πως δεν έχει ολοκληρωθεί η αλλαγή γιατί πρέπει να γίνει επιτόπια. Δεν έχει αλλάξει το ψηφίο στο site του ΥΔΕ. το app δεν το έχω. Αν το κατεβάσω τώρα θα εμφανίσει και τις παλιές ενδείξεις?

Οι συνομιλιες δεν έχουν καταγραφεί από εμένα. Εχουν καταγραφεί από την ίδια την protergia. Οπότε στην καταγγελία μου στο My rae αναφέρω πως η επιβεβαίωση της αλλαγής παρόχου με ένδειξη και όχι με επιτόπια αναφέρεται σε ηχογραφημένη συνομιλία. Προφανώς βάσει νόμου έχω το δικαίωμα και να τις επικαλεστώ αλλά και να τις ζητήσω. 

13 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Εάν η αίτηση σου έχει εγκριθεί από το διαχειριστή απομενει απλά να ολοκληρωθεί συστημικά. Ζητα από την protergia τον αύξοντα αριθμό κατάθεσης του αιτήματός αλλαγής εκπροσώπησης της παροχής σου ,άνοιξε ticket στο ΔΕΔΔΗΕ αναφέροντας ότι δεν έχει ολοκληρωθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών ως όφειλε. 

 

Αυτο με τις 2 ημέρες δεν το γνωριζα. ο ΔΕΔΔΗΕ μου είπε (τηλεφωνικά) πως έχει δει το αίτημα, η protergia δεν έστειλε ένδειξη και δεν έχει συγκεκριμένη υποχρεωτική προθεσμία για να πάει να μετρήσει. Οπότε οταν ΘΑ πάει για μέτρηση, τότε θα αλλάξει την εκπροσώπηση με βάση την επιτόπια μέτρηση.  
Θα ζητήσω από την Protergia τον αριθμό αιτήματος και την ημερομηνία. Ευχαριστώ πολυ! 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...