Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 11,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, JohnTss είπε

Καλημέρα σε όλους, υπάρχει κάπου λινκ για το πρόγραμμα bring a friend της πρωτέργιας με τους όρους? Ευχαριστώ Πολύ.

 

20250922_090523.jpg

Δημοσ.

Εχει λαβει κανεις τηλ απο ζενιθ αυτες τις μερες για ανανεωση μεσω καταγγελιας στη ραε;

Εμενα 17 μου απαντησαν θετικα, 19 υποτιθεται εληξε η προσφορα, μεχρι τωρα δεν εχω λαβει καποια επικοινωνια.

Δημοσ.

Καλημέρα και καλή εβδομάδα. 
Σε κίτρινο συμβόλαιο, χωρίς ρήτρα αποδέσμευσης και εντός 14 ημερών από την ενεργοποίηση της παροχής, τι είναι προτιμότερο ως προς τα διαδικαστικά για επιστροφή στον προηγούμενο πάροχο, υπαναχώρηση ή απλή αίτηση μεταφοράς ως σε νέο πάροχο;
Σε ποια εκδοχή μπλέκει λιγότερο το θέμα τελικών λογαριασμών ή το θέμα πληρωμής της εγγυήσεως λόγω νέου παρόχου;

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, liakjim είπε

Γ21 τουρισμό που πάμε;

ΗΡΩΝ με econtract για 50αρικο bonus. 

YELLOW ONE BUSINESS S, 5 παγιο και 0,121/kw (με συνεπεια 0,093) για Σεπτεμβριο

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, neced2 είπε

Καλημέρα και καλή εβδομάδα. 
Σε κίτρινο συμβόλαιο, χωρίς ρήτρα αποδέσμευσης και εντός 14 ημερών από την ενεργοποίηση της παροχής, τι είναι προτιμότερο ως προς τα διαδικαστικά για επιστροφή στον προηγούμενο πάροχο, υπαναχώρηση ή απλή αίτηση μεταφοράς ως σε νέο πάροχο;
Σε ποια εκδοχή μπλέκει λιγότερο το θέμα τελικών λογαριασμών ή το θέμα πληρωμής της εγγυήσεως λόγω νέου παρόχου;

Αφού μιλάς για κυμαινόμενο δεν υπάρχει λόγος να μπλέξεις με υπαναχώρηση και πιθανά πρόσθετα προβλήματα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 minutes ago, messinia3 said:

Αφού μιλάς για κυμαινόμενο δεν υπάρχει λόγος να μπλέξεις με υπαναχώρηση και πιθανά πρόσθετα προβλήματα.

Ποια είναι συνήθως τα πιθανά πρόσθετα προβλήματα με τις υπαναχωρήσεις;
Γιατί πιθανώς να χρειαστεί να κάνω και μια υπαναχώρηση σε μπλε τιμολόγιο, που έχει ρήτρα αποδέσμευσης.

 

Επεξ/σία από neced2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, neced2 είπε

Καλημέρα και καλή εβδομάδα. 
Σε κίτρινο συμβόλαιο, χωρίς ρήτρα αποδέσμευσης και εντός 14 ημερών από την ενεργοποίηση της παροχής, τι είναι προτιμότερο ως προς τα διαδικαστικά για επιστροφή στον προηγούμενο πάροχο, υπαναχώρηση ή απλή αίτηση μεταφοράς ως σε νέο πάροχο;
Σε ποια εκδοχή μπλέκει λιγότερο το θέμα τελικών λογαριασμών ή το θέμα πληρωμής της εγγυήσεως λόγω νέου παρόχου;

Οπως σου ειπε ο @messinia3, εμενα χωρις υπαναχωρηση εγινε πολυ αμεσα η αλλαγη.

3 λεπτά πριν, neced2 είπε

Γιατί πιθανώς να χρειαστεί να κάνω και μια υπαναχώρηση σε μπλε τιμολόγιο, που έχει ρήτρα αποδέσμευσης.

Σε μπλε υποχρεωτικα θα κανεις υπαναχωρηση.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, neced2 είπε

Ποια είναι συνήθως τα πιθανά πρόσθετα προβλήματα με τις υπαναχωρήσεις;
Γιατί πιθανώς να χρειαστεί να κάνω και μια υπαναχώρηση σε μπλε τιμολόγιο, που έχει ρήτρα αποδέσμευσης.

 

Σε μπλε θα το κάνεις αναγκαστικά για να μην πληρώσεις ρήτρα αποδέσμευσης. Σε κίτρινο εάν προβείς σε υπαναχώρηση δεν κερδίζεις τίποτα. Αντίθετα έχουν αναφερθεί περιπτώσεις που μετά έμπλεξαν με τις μετρήσεις που δόθηκαν στο ΔΕΔΔΗΕ και καθυστέρησε περισσότερο η διαδικασία. Μείνε στο business as usual...νέα αίτηση και εάν είναι δυνατόν με νέες μετρήσεις, ώστε να τιμολογηθούν όλα σωστά και να μην μπλέξεις και με τυχόν αυξημένες ΥΚΩ.

Επεξ/σία από messinia3
  • Like 1
Δημοσ.
4 minutes ago, Seldon40 said:

Οπως σου ειπε ο @messinia3, εμενα χωρις υπαναχωρηση εγινε πολυ αμεσα η αλλαγη.

Σε μπλε υποχρεωτικα θα κανεις υπαναχωρηση.

 

3 minutes ago, messinia3 said:

Σε μπλε θα το κάνεις αναγκαστικά για να μην πληρώσεις ρήτρα αποδέσμευσης. Σε κίτρινο εάν προβείς σε υπαναχώρηση δεν κερδίζεις τίποτα. Αντίθετα έχουν αναφερθεί περιπτώσεις που μετά έμπλεξαν με τις μετρήσεις που δόθηκαν στο ΔΕΔΔΗΕ και καθυστέρησε περισσότερο η διαδικασία. Μείνε στο business as usual...νέα αίτηση και εάν είναι δυνατόν με νέες μετρήσεις, ώστε να τιμολογηθούν όλα σωστά και να μην μπλέξεις και με τυχόν αυξημένες ΥΚΩ.


Ευχαριστώ.

Κάτι ακόμη.

Τα συμβόλαια ξεκινάνε μετά την απάντηση στο email με το "Συναινώ και αποδέχομαι" ή μετά τη τηλεφωνική ηχογραφημένη κλήση ανάγνωσης του συμβολαίου;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, neced2 είπε

Καλημέρα και καλή εβδομάδα. 
Σε κίτρινο συμβόλαιο, χωρίς ρήτρα αποδέσμευσης και εντός 14 ημερών από την ενεργοποίηση της παροχής, τι είναι προτιμότερο ως προς τα διαδικαστικά για επιστροφή στον προηγούμενο πάροχο, υπαναχώρηση ή απλή αίτηση μεταφοράς ως σε νέο πάροχο;
Σε ποια εκδοχή μπλέκει λιγότερο το θέμα τελικών λογαριασμών ή το θέμα πληρωμής της εγγυήσεως λόγω νέου παρόχου;

Στο κίτρινο δεν κάνεις υπαναχώρηση καθώς αν κάνεις υπαναχώρηση δεν ισχύει η προφορά winback και γίνεται μπέρδεμα. Μόνο στο Μπλε κάνεις υπαναχώρηση που έχει ρήτρα 

1 ώρα πριν, neced2 είπε

Τα συμβόλαια ξεκινάνε μετά την απάντηση στο email με το "Συναινώ και αποδέχομαι" ή μετά τη τηλεφωνική ηχογραφημένη κλήση ανάγνωσης του συμβολαίου;

Μετά την υπογραφή του συμβολαίου. Είτε ηχητική γίνεται είτε «συναινώ και αποδέχομαι» η υπαναχώρηση ισχύει για 14 μέρες από αυτήν την μέρα 

  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, liakjim said:

Γ21 τουρισμό που πάμε;

ΗΡΩΝ για 50άρικο αλλά στις 150-200kw περίπου φεύγεις. Δεν υπάρχει κάτι άλλο αξιόλογο. Έχουν κοπεί και τα δώρα, και οι καλές τιμές είναι μόνο σε μπλε.

Εκτός κι αν βγάλει η Elpedison κάνα κίτρινο με επιταγές σκλαβενίτη, σε λίγο καιρό που θα αλλάξουν ονομασία.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, liakjim είπε

Γ21 τουρισμό που πάμε;

Η elpedison δίνει 100€ στα επαγγελματικά και στα κίτρινα. (50€ Σκλαβενίτη και 50€ στον λογαριασμό).

Επεξ/σία από vklon
  • Thanks 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, vklon είπε

Η elpedison δίνει 100€ στα επαγγελματικά και στα κίτρινα. (50€ Σκλαβενίτη και 50€ στον λογαριασμό).

Aπο καποιο καναλι πωλησης;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...